Sol 54 Skrevet 14 timer siden #26701 Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Så ikke siter meg på innlegget hvor jeg skriver om nettopp dette med å kalle folk for utbrent når de ikke har sagt det selv da! Hva vil du kalle det å være så sliten, ha null energi m.m slik at hun var redd for å havne på psykiatrisk om hun ikke hadde sagt nei. 3 1
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #26702 Skrevet 14 timer siden (endret) Sol 54 skrev (3 minutter siden): Hva vil du kalle det å være så sliten, ha null energi m.m slik at hun var redd for å havne på psykiatrisk om hun ikke hadde sagt nei. Veldig sliten, utslitt. Jeg har vært nær utbrent, det er ikke i samme liga en gang. Kutt ut den tåpelig diskusjonen, hun har aldri sagt utbrent og så lenge hun ikke har sagt det, er det dere driver med banalt og småligt. GROW UP! Endret 14 timer siden av Hatsumomo 2 1
Sol 54 Skrevet 14 timer siden #26703 Skrevet 14 timer siden Disse symptomene går mye på det Isabel selv har sagt om .Symptomer på utbrenthet inkluderer vedvarende fysisk og mental utmattelse, manglende energi og interesse for jobb og fritid, irritabilitet, dårlig konsentrasjon og hukommelse, søvnforstyrrelser, samt fysiske plager som hodepine, muskelsmerter og mageproblemer. Man føler seg ofte utilstrekkelig, trekker seg sosialt tilbake og opplever redusert selvfølelse. 4
Sol 54 Skrevet 14 timer siden #26704 Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Veldig sliten, utslitt. Jeg har vært nær utbrent, det er ikke i samme liga en gang. Kutt ut den tåpelig diskusjonen, hun har aldri sagt utbrent og så lenge hun ikke har sagt det, er det dere driver med banalt og småligt. GROW UP! Oppfør deg ! Du må kunne diskutere uten å spy ut hersketeknikk, det funker ikke på meg! Kom ikke å snakk om utbrenthet til meg for det vet jeg alt om! Makan til oppførsel. Ja, det ble brukerdebatt når du svarer folk slik du gjør. Trekk pusten da får du det litt lettere. 2 5
smiiiley Skrevet 14 timer siden #26705 Skrevet 14 timer siden Sirah skrev (13 minutter siden): Må jo komme inn med pappesker osv? Bare en tanke? Helt sprøtt...... Til den prisen burde man kunne forvente at ting ble håndtert og var i orden. Helt greit at feil og mangler kan forekomme overalt, men hvor mange ganger har de ikke prøvd å fikse den vannlekkasjen i taket nå? Ja jeg tror de kommer seg inn på mange måter. Enten via pappen/pakkene på nettshoppingen, matleveringer osv, poser man drar med seg fra mallen osv. Men jeg setter en knapp på pakkene fra amazon.
agent Skrevet 14 timer siden #26706 Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (13 minutter siden): Veldig sliten, utslitt. Jeg har vært nær utbrent, det er ikke i samme liga en gang. Kutt ut den tåpelig diskusjonen, hun har aldri sagt utbrent og så lenge hun ikke har sagt det, er det dere driver med banalt og småligt. GROW UP! Det du kverulere på er helt tåpelig. Du som er så bastant, hva kaller man det da ? Sliten? tom for energi? angst for sannheten? 2 4
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #26707 Skrevet 14 timer siden Sol 54 skrev (6 minutter siden): Oppfør deg ! Du må kunne diskutere uten å spy ut hersketeknikk, det funker ikke på meg! Kom ikke å snakk om utbrenthet til meg for det vet jeg alt om! Makan til oppførsel. Ja, det ble brukerdebatt når du svarer folk slik du gjør. Trekk pusten da får du det litt lettere. Kommer det fra kvinnen som er villig til å feste "utbrent" label på Isabel selv om hun aldri har sagt det selv. Veldig lemfeldig bruk av et ord fra en som "kan alt om det" 🙄 Det sier sitt, så jeg er ferdig med å snakke til deg. 4
agent Skrevet 14 timer siden #26708 Skrevet 14 timer siden smiiiley skrev (1 minutt siden): Ja jeg tror de kommer seg inn på mange måter. Enten via pappen/pakkene på nettshoppingen, matleveringer osv, poser man drar med seg fra mallen osv. Men jeg setter en knapp på pakkene fra amazon. Kofferter? Det har vært mange forskjellige innom det, fra mange forskjellige destinasjoner. 2 1
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #26709 Skrevet 14 timer siden agent skrev (1 minutt siden): Det du kverulere på er helt tåpelig. Du som er så bastant, hva kaller man det da ? Sliten? tom for energi? angst for sannheten? Dama har ikke brukt ordet utbrent - du har og du har hånet henne for det. Hva med å være litt voksen i tråden? Eller er det for mye å be om? Ja hun har sagt hun er sliten - SLITEN er ordet. Så bruk det hvis du vil håne henne, da er du ihvertfall innenfor rammene av virkeligheten og ikke din egen fantasiverden. 4 1
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #26710 Skrevet 14 timer siden smiiiley skrev (5 minutter siden): Ja jeg tror de kommer seg inn på mange måter. Enten via pappen/pakkene på nettshoppingen, matleveringer osv, poser man drar med seg fra mallen osv. Men jeg setter en knapp på pakkene fra amazon. Men maur da? Den skjønte jeg heller ikke i den forrige leiligheten, de kommer jo fra bakken - men hun bodde jo høyt oppe.
Sol 54 Skrevet 14 timer siden #26711 Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Kommer det fra kvinnen som er villig til å feste "utbrent" label på Isabel selv om hun aldri har sagt det selv. Veldig lemfeldig bruk av et ord fra en som "kan alt om det" 🙄 Det sier sitt, så jeg er ferdig med å snakke til deg. Du må ha vondt for det, du ser virkelig ikke hva jeg skriver og nok en gang …jeg har aldri sagt at Isabel er utbrent, men ja hun har selv sagt de fleste symptomene på at hun er utbrent. 3 3
smiiiley Skrevet 14 timer siden #26712 Skrevet 14 timer siden agent skrev (5 minutter siden): Kofferter? Det har vært mange forskjellige innom det, fra mange forskjellige destinasjoner. Ja kofferter er vel også en stor sannsynlighet. Så lenge man drar inn ting utenfra så er jo sjangsen for å dra inn div greier tilstede. 1
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #26713 Skrevet 14 timer siden Sol 54 skrev (Akkurat nå): Du må ha vondt for det, du ser virkelig ikke hva jeg skriver og nok en gang …jeg har aldri sagt at Isabel er utbrent, men ja hun har selv sagt de fleste symptomene på at hun er utbrent. Like vondt som du tydeligvis. Ignorert! 3
smiiiley Skrevet 14 timer siden #26714 Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Men maur da? Den skjønte jeg heller ikke i den forrige leiligheten, de kommer jo fra bakken - men hun bodde jo høyt oppe. Har ikke peiling på sånn. De der små jævlene kommer seg opp og inn på de utroligste plasser 😂
Sol 54 Skrevet 14 timer siden #26715 Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Like vondt som du tydeligvis. Ignorert! Be my guest!
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #26716 Skrevet 14 timer siden smiiiley skrev (1 minutt siden): Har ikke peiling på sånn. De der små jævlene kommer seg opp og inn på de utroligste plasser 😂 Hehe, måtte google det og visstnok så kan de det: Ja, maur kan absolutt komme inn i skyskrapere, spesielt typer som faraomaur og svart jordmaur, som trives innendørs og kan bygge reir i isolasjon eller sprekker høyt oppe, selv om de vanligvis jakter mat og forsvinner. De kan bruke sprekker og rør, og selv små åpninger er nok for å komme seg inn i bygningen, ofte i etasjer langt over bakken.
smiiiley Skrevet 13 timer siden #26718 Skrevet 13 timer siden Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Hehe, måtte google det og visstnok så kan de det: Ja, maur kan absolutt komme inn i skyskrapere, spesielt typer som faraomaur og svart jordmaur, som trives innendørs og kan bygge reir i isolasjon eller sprekker høyt oppe, selv om de vanligvis jakter mat og forsvinner. De kan bruke sprekker og rør, og selv små åpninger er nok for å komme seg inn i bygningen, ofte i etasjer langt over bakken. Ja der er de gode 😂🐜
smiiiley Skrevet 13 timer siden #26719 Skrevet 13 timer siden agent skrev (29 minutter siden): Det du kverulere på er helt tåpelig. Du som er så bastant, hva kaller man det da ? Sliten? tom for energi? angst for sannheten? Greia er at det ble nevnt av flere i går at I er utbrent. Dette uten at hun hadde sagt noe om dette selv. Diskusjonen kom når noen påpekte at det var helt feil å si man er utbrent, når man klarer å komme tilbake etter 5 dager. Hele poenget var at hun har ikke sagt hun er utbrent/møtt veggen selv. Så hun ble hetset for noe hun ikke en gang har sagt. Bare for å oppklare. 3
Sol 54 Skrevet 13 timer siden #26720 Skrevet 13 timer siden refill skrev (20 minutter siden): Jaja, hun er nå i godt (?) selskap. Såpass ja. Helt utrolig. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå