Kønn Skrevet 5. januar #26381 Skrevet 5. januar agent skrev (1 time siden): Det er enten sammen med Naboen, eller på mental sykehus. 🤣 Får håpe hun har reist til Norge for å bistå storesøster. Ikke bare har hun seg selv, men bikkja også. 4 2
agent Skrevet 5. januar #26382 Skrevet 5. januar (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden): Hva??! Forklar det med pimpen😅😂 Instagram profil 😉 kan tenkes det er en grunn for å ikke komme inn i USA. Har bare sett det på en annen plattform. Endret 5. januar av agent
agent Skrevet 5. januar #26383 Skrevet 5. januar Kønn skrev (2 minutter siden): Får håpe hun har reist til Norge for å bistå storesøster. Ikke bare har hun seg selv, men bikkja også. Det hadde vært det som er mest naturlig, at man hadde gjort. 6 1
Kønn Skrevet 5. januar #26384 Skrevet 5. januar (endret) agent skrev (1 time siden): Insta Endret 5. januar av Kønn
agent Skrevet 5. januar #26385 Skrevet 5. januar Kønn skrev (3 minutter siden): Bare gamle innlegg der. Ser ikke noe om Saddam. Så det på en annen plattform, profilen hadde da blitt privat. Er den åpen nå? 1
Kønn Skrevet 5. januar #26386 Skrevet 5. januar agent skrev (7 minutter siden): Instagram profil 😉 kan tenkes det er en grunn for å ikke komme inn i USA. Har bare sett det på en annen plattform. Hvis hun støtter han burde noen lese Åsne Seierstad sin bok om krigen i Irak for henne. Var det ikke på grunn av diktatoren at så mange, også hun flyktet fra landet. Selv om hun tok med seg de to yngste og returnerte midt under krigen. Det er så mye rart her som for meg i hvertfall er umulig å skjønne seg på. Da legger jeg begge bøkene til grunn. Ja, jeg har lest begge to. 8
Kønn Skrevet 5. januar #26387 Skrevet 5. januar (endret) agent skrev (50 minutter siden): Så det på en annen plattform, profilen hadde da blitt privat. Er den åpen nå? . Endret 5. januar av Kønn
Sirah Skrevet 5. januar #26388 Skrevet 5. januar Kønn skrev (30 minutter siden): Jeg tror ikke det hjelper ikke å reise bort. Hodet er med uansett hvor man befinner seg. Tankekjør kan ikke legges igjen. Det blir som å tisse i buksa for å holde varmen, det går fort over. Det har du helt rett i, men det er jo det hun gjør hver gang det renner over. Flykter til Maldivene hvor hun får en slags pause. Men det er jo ikke holdbart i lengden. agent skrev (8 minutter siden): Så det på en annen plattform, profilen hadde da blitt privat. Er den åpen nå? Har sett det samme som deg, garantert samme plattform. Sjekket kontoen og den var privat tidligere i dag i alle fall. 1
Frøkenfryden Skrevet 5. januar #26389 Skrevet 5. januar (endret) Ikke sett på lenge nå. Men hun betalte jo en formue for å trene på balettsted. Kjøpte 92 klipp eller noe😂 For hun skulle ta ballett OG en stretcheøkt på en gang. Så mange klipp var lurt. Jeg husker jeg tenkte det var helt delulu. De månedene jeg så etterpå var hun aldri der. Men kom hun seg tilbake etter hvert? Endret 5. januar av Frøkenfryden 5
Sirah Skrevet 5. januar #26390 Skrevet 5. januar Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke sett på lenge nå. Men hun betalte jo en formue for å trene på balettstref. Kjøpte 92 klipp eller noe😂 For hun skulle ta ballett OG en stretcheøkt på en gang. Så mange klipp var lurt. Jeg husker jeg tenkte det var helt delulu. De månedene jeg så etterpå var hun aldri der. Men kom hun seg tilbake etter hvert? Tror ikke det 🫣 Skal ikke påstå at jeg har sett alt som er lagt ut, men har vært litt nysgjerrig på dette selv. 2
HollyD Skrevet 5. januar #26391 Skrevet 5. januar (endret) Til dere som ikke ser ut til å klare annet enn å skrive negative kommentarer, som til tider oppleves som direkte personangrep. Er dere virkelig så perfekte selv? Jeg har nylig begynt å lese litt her inne på Rampelyset, og det minner meg om en gjeng "mean girls" som bruker mye tid på å rakke ned på andre. Føles virkelig som jeg er rett tilbake på ungdomskolen med jentedrama og drittsnakk. Dersom dere ikke liker Isabel, hvorfor bruker dere da tid på å se snappene hennes og lete etter alt mulig negativt å legge ut her? Det fremstår rett og slett latterlig. Det samme gjelder for øvrig trådene om andre personer på rampelyset også. Kanskje jeg begynner å bli for gammel for dette, men har folk virkelig ikke noe bedre å bruke tiden sin på? Jeg ser på Isabel av samme grunn som jeg følger et fåtall andre infulensere. Kun grunnet enkel og lett tilgjengelig underholding. Jeg gir blanke i hvor mye penger hun bruker eller tjener, for jeg betaler jo ikke en krone av de pengene uansett, det er det snapchat som gjør. Endret 5. januar av HollyD Mindre tekststørrelse 12
Kønn Skrevet 5. januar #26392 Skrevet 5. januar HollyD skrev (10 minutter siden): Til dere som ikke ser ut til å klare annet enn å skrive negative kommentarer, som til tider oppleves som direkte personangrep. Er dere virkelig så perfekte selv? Jeg har nylig begynt å lese litt her inne på Rampelyset, og det minner meg om en gjeng "mean girls" som bruker mye tid på å rakke ned på andre. Føles virkelig som jeg er rett tilbake på ungdomskolen med jentedrama og drittsnakk. Dersom dere ikke liker Isabel, hvorfor bruker dere da tid på å se snappene hennes og lete etter alt mulig negativt å legge ut her? Det fremstår rett og slett latterlig. Det samme gjelder for øvrig trådene om andre personer på rampelyset også. Kanskje jeg begynner å bli for gammel for dette, men har folk virkelig ikke noe bedre å bruke tiden sin på? Jeg ser på Isabel av samme grunn som jeg følger et fåtall andre infulensere. Kun grunnet enkel og lett tilgjengelig underholding. Jeg gir blanke i hvor mye penger hun bruker eller tjener, for jeg betaler jo ikke en krone av de pengene uansett, det er det snapchat som gjør. Ok. Du står fritt til å mene det, men tråden handler ikke om brukerne, men om Isabel Raad. 7 13
Sol 54 Skrevet 5. januar #26393 Skrevet 5. januar Kjerringrokk skrev (1 time siden): Så lenge 98 % er skitsnakk og usannheter så er det ikkje lengre en diskusjon, då er det drittslenging og leke dektektiver. Å Jo eg forholdere meg faktisk retten til å mene noe negativt om brukerene av KG, ikkje alle selvfølgelig, men personer som tydeligvis vet alt om en person dei hater å bruker like mange timer på å se igjennom snap som dei som er genuint intressert i livet til en influenser, da er det noen som på vei feil retning i livet. Igjen, detter er ikke en tråd om brukere på KG. Ta en titt på reglene her. 7 1 10
Heike72 Skrevet 5. januar #26394 Skrevet 5. januar Eurony skrev (3 timer siden): Sidra ligger på rommet til Isabel nå, så, - vi kan jo bare gjette hvor hu har flyktet 🤣 I går kveld var hun hos moren i leiligheten til Rami. Sebastian var innom der sammen med Rami. 1
Heike72 Skrevet 5. januar #26395 Skrevet 5. januar hjerteis skrev (1 time siden): Åhh, var sikker på jeg så henne i sofaen ved siden av pimpen, i jeans og hvit singlet når Seb skulle få smake kullsyrevannet til Rami? 🤔 Mulig jeg blingsa 😊 Edit! Ser nå at det like godt kan ha vært Sidra! Ja, da kan hun fort være på Maldivene 😄 Joda, du såg rett. Isabel satt i sofaen ved siden av Pimpen da de var innom Rami sin leilighet 👍🏻 Såg det på Sebastian sin snap. 3
Tenkeselv Skrevet 5. januar #26396 Skrevet 5. januar smiiiley skrev (På 4.1.2026 den 12.33): Så du mener at ingen av de som ble hengt ut hadde skrevet noe stygt inne på den gruppa? 😂 Det skrev jeg vel heller ikke eller ? Jeg sa at blant de hun hang ut så var det flere som aldri hadde skrevet noe ufint om henne. Hun gikk kun ut i fra tittel , om var aktiv bidragsyter osv. Noe hun også påpekte på sin Snap når hun hang ut alle disse, nemlig at de var aktive bidragsytere.Det er ikke for ingenting at hun kun delte kommentarene til denne Tiril, som faktisk jo skrev stygge ting. Hun har ingen skrupler med å dele mer hvis det forelå noe fra alle som ble hengt ut, men det var det heller ikke å finne. Uansett så var poenget mitt at dette med Naboen har hun bevist lagt opp til selv, hvis det nå er tilfellet at det er han som er avslørt hjem er. Jeg har ingen sympati for noen eventuell ufrivillig eksponering når hun selv bruker dette som content. 3 6
Janne Berit Skrevet 5. januar #26397 Skrevet 5. januar (endret) I grunnen så skulle dem heller ha feriet bursdagen til Rami og nyttårsaften her i Norge med venner for da hadde det ikke blitt så mye stress som det ble for Isabel. Når dem reiste hjem til Dubai så skulle Isabel heller ha dratt rett til Maldivene og vært dær i minst 3 måneder og så ha reist til Dubai. Det at Isabel tok en pause nå fra snap og sosiale medier er helt toppers før hun møter veggen. Jeg tror pimpen og sikkert flere som har sagt til Isabel: Isabel nå må du ta deg en pause fra sosiale medier, men Isabel har nok ikke innsett det før nå at hun virkelig trengte og ta pause. Når hun en gang kommer tilbake på snap så kommer det garantert en teatime på hva hun har gjort Hun sa jo at hun kommer til og være mye i Norge i år og jeg tror det er nok på grunn av filmteamet og det jeg tror Isabel holder på med der er nok en dokumentar serie og er en slags oppfølger fra bøkene hennes. Endret 5. januar av Janne Berit 1
refill Skrevet 5. januar #26398 Skrevet 5. januar Heike72 skrev (16 minutter siden): Joda, du såg rett. Isabel satt i sofaen ved siden av Pimpen da de var innom Rami sin leilighet 👍🏻 Såg det på Sebastian sin snap. Tror dere må vurdere en tur til optiker. 4 8
Teflonhjernen Skrevet 5. januar #26399 Skrevet 5. januar Heike72 skrev (18 minutter siden): Joda, du såg rett. Isabel satt i sofaen ved siden av Pimpen da de var innom Rami sin leilighet 👍🏻 Såg det på Sebastian sin snap. Jeg så nå, det er Sidra. Ser det lett om du «stopper» bildet. Tviler veldig på at Isabel hadde latt noen av de andre legge ut en snap hvor hun er på nå. 2
Heike72 Skrevet 5. januar #26400 Skrevet 5. januar refill skrev (17 minutter siden): Tror dere må vurdere en tur til optiker. Har briller, så trenger ikke tur til optiker. Det går ann å se feil vettu og jeg klarer fint å innrømme at jeg tok feil også jeg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå