Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aintnofun skrev (20 minutter siden):

Hun gjør jo NOE. Hun filmer jo seg selv konstant og har sikkert nok av press og forventninger fra folk rundt seg. Jeg hadde blitt superstressa av å måtte filme meg selv på den måten hver eneste dag. At hver eneste bilde av meg selv skulle blitt studert med lupe. Hun gjør såklart ikke noe for å gjøre ting bedre selv heller, men det er ikke alle som vet sitt eget beste.

Dette er jo noe hun gjør frivillig og har lagt opp til selv. Det er ikke synd på henne. Her er det vel egentlig pengene som rår. Hun burde jo skaffe seg noen hobbyer som feks trene, lære å lage litt mat osv, istedet for å se på seg selv på telefonen i timesvis. Hun må jo selv tak i sitt eget liv, skaffe seg venner hun kan få litt input av, ikke bare henge med familien. Dette var noen tanker fra meg🤭

• Liker 3
  • Nyttig 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (2 minutter siden):

Skjønner at det hun driver med kan bidra til stress. Samtidig er de summene som genereres helt i utakt med det som legges ned av ‘arbeid’. Jeg synes det virker som hun kjøper seg goodwill ift familien. Alle er blitt avhengig av at hun leverer. Leilighet i Irak, betaler leilighet til søster, kjøper bil til broren. Betaler alle flybillettene til hele familien. Jeg tror for hennes eget beste at hun logger av some og legger alt inn på Ivory. 

Det er fullstendig i utakt, men sånn er det jo med mye. Ivorie er vel dessverre fullstendig avhengig av suksessen hennes på Snap, så logger hun helt av så er vel Ivorie glemt ganske kjapt er jeg redd for. 

ollie1 skrev (1 minutt siden):

Dette er jo noe hun gjør frivillig og har lagt opp til selv. Det er ikke synd på henne. Her er det vel egentlig pengene som rår. Hun burde jo skaffe seg noen hobbyer som feks trene, lære å lage litt mat osv, istedet for å se på seg selv på telefonen i timesvis. Hun må jo selv tak i sitt eget liv, skaffe seg venner hun kan få litt input av, ikke bare henge med familien. Dette var noen tanker fra meg🤭

Så klart er dette helt frivillig og det er ikke synd på henne. Men det er nok likevel svært mentalt belastende å være så offentlig som det hun er. Uansett hvor selvvalgt det er. 

Hadde hun gjort disse tingene - skaffet seg hobbyer, laget mat, skaffet seg gode venner osv så hadde hun nok fått det mye bedre. Dette kunne jo sånn sett vært skikkelig bra content også, så hadde jo vært en vinn-vinn for henne. 

Jeg håper hun bruker pausen sin nå godt og kanskje toner ned bruken av some. At hun logger helt av er nok urealistisk, det er jo der pengene kommer fra. Jeg vil tro at det er en slags sterk avhengighet knyttet til et sånt liv. Spesielt når det genererer en sånn type penger. 

Jeg tror og håper at hun er på Maldivene og får ladet batteriene sine. Tar en skikkelig time out. Når hun er tilbake så håper jeg at hun har gått noen runder med seg selv og er klar for å leve litt annerledes. En totalforandring ser vi neppe, men alt som kan bidra til å bedre den mentale helsen hennes må være et steg i riktig retning.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Aintnofun skrev (57 minutter siden):

Hun gjør jo NOE. Hun filmer jo seg selv konstant og har sikkert nok av press og forventninger fra folk rundt seg. Jeg hadde blitt superstressa av å måtte filme meg selv på den måten hver eneste dag. At hver eneste bilde av meg selv skulle blitt studert med lupe. Hun gjør såklart ikke noe for å gjøre ting bedre selv heller, men det er ikke alle som vet sitt eget beste.

Men  dette gjør hun av egen fri vilje. Kanskje hun burde gjøre noe med pengebruken.. slutte og fore sine familiemedlemmer med penger. 

Synes ikke synd på henne

Endret av elskersommer
  • Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

Når man ser hvordan hun legger opp dagene sine så forstår jeg at hun kan få litt overstimulering. Hvorfor skal hun ha hele familien på besøk hele tiden, samtidig som hun ber hjem andre folk også i en relativt liten leilighet. I tillegg evner hun ikke å planlegge noe som helst ( værste er at hun skryter av spontanitet!) så det blir bare stress med planlegging av fest m eventbyrå i siste liten (utrolig at hun fikk noen til å stille opp). Klemmer inn jobb og besøk til fosterfamilien i juleuka isteden for å dele det mer opp. Hadde hunnikke egentlig planlagt en reise til rett før jul også? Lukter litt adhd - men hun kan jo bare begynne å planlegge litt slik normale folk gjør. Men nei det vil hun ikke. Men klager over at andre ikke kan tilpasse seg hennes spontane liv. Problemet er at ingen lever sånn , og heller ikke vil leve sånn. Det skaper stress! Bare måten hun klemmer inn shoppingturer frisør og negledame timer før hun skal ut å reise - isteden for å roe ned å pakke. Hun er sin egen værste fiende.

Endret av Amber
  • Liker 8
  • Nyttig 23
Skrevet

Sidra ligger på rommet til Isabel nå, så, - vi kan jo bare gjette hvor hu har flyktet 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Amber skrev (1 time siden):

Når man ser hvordan hun legger opp dagene sine så forstår jeg at hun kan få litt overstimulering. Hvorfor skal hun ha hele familien på besøk hele tiden, samtidig som hun ber hjem andre folk også i en relativt liten leilighet. I tillegg evner hun ikke å planlegge noe som helst ( værste er at hun skryter av spontanitet!) så det blir bare stress med planlegging av fest m eventbyrå i siste liten (utrolig at hun fikk noen til å stille opp). Klemmer inn jobb og besøk til fosterfamilien i juleuka isteden for å dele det mer opp. Hadde hunnikke egentlig planlagt en reise til rett før jul også? Lukter litt adhd - men hun kan jo bare begynne å planlegge litt slik normale folk gjør. Men nei det vil hun ikke. Men klager over at andre ikke kan tilpasse seg hennes spontane liv. Problemet er at ingen lever sånn , og heller ikke vil leve sånn. Det skaper stress! Bare måten hun klemmer inn shoppingturer frisør og negledame timer før hun skal ut å reise - isteden for å roe ned å pakke. Hun er sin egen værste fiende.

Kunne ikke vært bedre skrevet 👏👏

Men når man prioriterer å ligge i senga, isteden for å planlegge blir det kaos. Enig hun var heldig som fikk bestilt noe i heletatt. Kalkunen og alt det andre som bare stod rundt omkring,  mangel på fat, glass osv. Når man er så rik som henne hvorfor ikke bestille bartender? Eneste som hun gjorde før hun reiste til Norge var å ligge i senga og snabelride Naboen.

Vett kan ikke kjøpes, det er hun bevis på.

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Eurony skrev (8 minutter siden):

Sidra ligger på rommet til Isabel nå, så, - vi kan jo bare gjette hvor hu har flyktet 🤣

Det er enten sammen med Naboen, eller på mental sykehus. 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Eurony skrev (10 minutter siden):

Alt er nøye planlagt.. at folk ikke ser det

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet

Trodde hun var i leiligheten til Rami sammen med moren? 😅

Skrevet
Amber skrev (1 time siden):

Spot on. Hun snakker om at andre ikke kan være like impulsive som henne, men de skal jo bare være impulsive når og hvor det passer henne.

• Liker 9
Skrevet
Snuppa82 skrev (22 minutter siden):

Trodde hun var i leiligheten til Rami sammen med moren? 😅

Ja, jeg så henne på snappen til Seb når han var innom der i går med Rami

• Liker 2
Skrevet (endret)

En teori til 🤣

Naboen har fridd eller spurt om det skal være exlusive.

Med ett ultimatum , om at hun må kutte ut SoMe.

Nå er de på Maldivene for å finne ut av ting. 

Endret av agent
  • Liker 3
Skrevet
hjerteis skrev (36 minutter siden):

Ja, jeg så henne på snappen til Seb når han var innom der i går med Rami

Jeg så bare Pierre,Mathilda, Bimbo,Pimpen og Rami 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol 54 skrev (På 4.1.2026 den 13.42):

Dette er ett diskusjonsfora og dette er tråden om Isabel Raad,  på godt og vondt……bare sånn at man vet hvor man  er! Dette er ikke tråden hvor man må ha meninger om brukere! 

Så lenge 98 % er skitsnakk og usannheter så er det ikkje lengre en diskusjon, då er det drittslenging og leke dektektiver. Å Jo eg forholdere meg faktisk retten til å mene noe negativt om brukerene av KG, ikkje alle selvfølgelig, men personer som tydeligvis vet alt om en person dei hater å bruker like mange timer på å se igjennom snap som dei som er genuint intressert i livet til en influenser, da er det noen som på vei feil retning i livet. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (40 minutter siden):

En teori til 🤣

Naboen har fridd eller spurt om det skal være exlusive.

Med ett ultimatum , om at hun må kutte ut SoMe.

Nå er de på Maldivene for å finne ut av ting.

En teori til🤣

Har blitt for mye ettersom som Pimpen har lagt ut Saddam H propaganda. 

Hva??! Forklar det med pimpen😅😂

Skrevet

Nå har jeg lest den første boken hennes, jeg har aldri vært noe fan av Pimpen, nå er jeg enda mindre fan, for å si det sånn. 
Jeg skal få med meg den andre og (noe må man gjøre når man soler seg på ferie og da ble det lydbokapp-jeg føler meg for øvrig snytt, da de jeg helst ville lese/høre koster ekstra!! Så da ble det Raad…)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Det er fullstendig i utakt, men sånn er det jo med mye. Ivorie er vel dessverre fullstendig avhengig av suksessen hennes på Snap, så logger hun helt av så er vel Ivorie glemt ganske kjapt er jeg redd for. 

Så klart er dette helt frivillig og det er ikke synd på henne. Men det er nok likevel svært mentalt belastende å være så offentlig som det hun er. Uansett hvor selvvalgt det er. 

Hadde hun gjort disse tingene - skaffet seg hobbyer, laget mat, skaffet seg gode venner osv så hadde hun nok fått det mye bedre. Dette kunne jo sånn sett vært skikkelig bra content også, så hadde jo vært en vinn-vinn for henne. 

Jeg håper hun bruker pausen sin nå godt og kanskje toner ned bruken av some. At hun logger helt av er nok urealistisk, det er jo der pengene kommer fra. Jeg vil tro at det er en slags sterk avhengighet knyttet til et sånt liv. Spesielt når det genererer en sånn type penger. 

Jeg tror og håper at hun er på Maldivene og får ladet batteriene sine. Tar en skikkelig time out. Når hun er tilbake så håper jeg at hun har gått noen runder med seg selv og er klar for å leve litt annerledes. En totalforandring ser vi neppe, men alt som kan bidra til å bedre den mentale helsen hennes må være et steg i riktig retning.

Jeg tror ikke det hjelper ikke å reise bort. Hodet er med uansett hvor man befinner seg. Tankekjør kan ikke legges igjen. Det blir som å tisse i buksa for å holde varmen, det går fort over. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Neket skrev (9 minutter siden):

Nå har jeg lest den første boken hennes, jeg har aldri vært noe fan av Pimpen, nå er jeg enda mindre fan, for å si det sånn. 
Jeg skal få med meg den andre og (noe må man gjøre når man soler seg på ferie og da ble det lydbokapp-jeg føler meg for øvrig snytt, da de jeg helst ville lese/høre koster ekstra!! Så da ble det Raad…)

Så enig med deg. Jeg forstår ikke denne nesegruse beundringen for Pimpen, men så har jeg heller ikke vært i en slik situasjon. Jeg har tenkt at I gjør alt for henne for å bli godtatt som den hun er. Hun er den eneste som ikke er muslim og den som prater norsk. De andre prater jo ikke norsk, norsk. Til tross for lang botid. Jeg tror I føler seg splittet. En personlighet hos fosterfamilien og en hos den biologiske. Hun har nok å stri med, kan jeg tenke meg. Da er nok ikke some det rette stedet å tilbringe store deler av sin våkentid. Penger er ikke alt. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
agent skrev (37 minutter siden):

Jeg så bare Pierre,Mathilda, Bimbo,Pimpen og Rami 🤔

Åhh, var sikker på jeg så henne i sofaen ved siden av pimpen, i jeans og hvit singlet når Seb skulle få smake kullsyrevannet til Rami? 🤔 Mulig jeg blingsa 😊

Edit! Ser nå at det like godt kan ha vært Sidra! Ja, da kan hun fort være på Maldivene 😄

Endret av hjerteis
  • Liker 1
Skrevet

Hun er nok dumpa. Naboen fikk vel sjokk når han fant ut hvor lite klasse hun egentlig har. Kalkunen var det jo «selvbetjening» på som resten. Null stil over den festen

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...