Tenkeselv Skrevet 4. januar #26281 Skrevet 4. januar Jøyemeg skrev (15 timer siden): Hvorfor har shehed brukket foten? Shehed har egen tråd her inne 1 2
Tenkeselv Skrevet 4. januar #26282 Skrevet 4. januar smiiiley skrev (5 timer siden): Vet ikke hvem som er værst jeg. RS eller folk her inne. Helt ærlig tror jeg det er flere haters/folk her inne/jodel som har bombandert innboksen til personen det spekuleres om er naboen, enn RS. Etter å ha sett diskusjonene her inne de siste dagene, deling av bilde osv har jeg tenkt litt på en ting, som det hadde vært fint med en diskusjon rundt. Hvis dette er naboen, og de fleste har vel fått med seg at han ikke ønsker å bli eksponert på nett. Hvorfor er det da greit å dele bilde? Mens det ble stor ståhei når I eksponerte disse crazy haterene i den facebook gruppa. Da var hun visst psyko som hang ut folk på snap. (Min personlige mening: så jævlig fortjent. Skriver du dritt, må du tåle dritt. Sånn er livet desverre). Men å slenge ut masse bilder av en person dere vet ikke ønsker å bli eksponert. Det er helt greit? Skjønner meg ikke på tankegangen her inne jeg 🙈 fyr løs. Jeg lurer oppriktig. Vel en av forskjellene var at hun da hang ut enkelte som aldri hadde skrevet noe galt om henne. Hun gikk kun ut i fra hvilken tittel/status som stod bak profilen. Hun kan da for lite om Facebook hvis hun ikke vet at for eksempel "aktiv bidragsyter" betyr på hele Facebook, å ikke på den gruppen hun hang ut mennesker fra. Så i forhold til det å et bilde av denne naboen hun har hypet opp i flere år ??? Kan ikke sammenlignes i det hele tatt, for han vet hva han har begitt seg ut på. 5 4
Sol 54 Skrevet 4. januar #26283 Skrevet 4. januar smiiiley skrev (3 timer siden): Jeg stiller meg spørrende til eksponering av en person som ikke ønsker det. Fra bilder jeg så her inne. Det er ingenting ved mitt innlegg som får meg til å trenge å gå inn på en snap for å bekrefte noe som helst. Vil heller ikke tro det fra andre som leser. Men om noen måtte inn på snap pga mitt innlegg, opplys meg gjerne ☺️ I mine øyne var første innlegg nokså spørrende. Jeg ønsket diskusjon rundt moralen rundt eksponering, både av private personer og nettroll. Man trenger ikke gå inn på snap for å finne ut hva man mener om den saken. Regner med det er forskjellige meninger rundt dette, derav ønske om debatt. Jeg orker ikke gå inn på ditt innlegg med det å gå på trolling og med det mener jeg at det ikke er trolling her på KG. Tror du virkelig ikke at snap av naboen var content…I kommer aldri til å akseptere snap av noe som helst! Isabell vet veldig godt hva som ble lagt ut og kjører på det med grining, tårer og angstanfall ! Herregud, dette har vi vært igjennom gud hvet hvor mange ganger….sier som en annen sa her…stakkar lille rike dumme pike 4 11
Sol 54 Skrevet 4. januar #26284 Skrevet 4. januar Er ikke så veldig fan av Sebastian S men fy fader for noen rasshøl av Raad folk, er som Sebastian sa de folka der har vondt i vilja…. det er meg, meg, meg og er det noe igjen så er det fan meg meg igjen… den familien bryr seg kun om seg selv….kun om seg selv! Også bittelittegrann om noen som gir content… 7 21
Teflonhjernen Skrevet 4. januar #26285 Skrevet 4. januar (endret) Teflonhjernen skrev (9 timer siden): Helt ærlig så håper og tror jeg ikke folk her inne har bombardert denne naboen med meldinger og følgeforespørsler, noe jeg er ganske sikker på at RS har gjort, de har jo gjort det flere ganger med andre de har trodd er naboen. Dessuten så har dessverre Isabel også lagt opp til dette etter min mening. De små hintene på Maldivene og ellers. Hvis denne naboen er så imot å bli eksponert, så må han holdes helt unna snappen hennes. De er voksne mennesker så det burde de vite. Hun har bygd opp en enorm «spenning « rundt denne naboen over lang tid, det har vært en berg og dalbane, det har vært gjøker, #Team naboen osv. osv. Så topper hun med å invitere til nyttårsfeiring med en haug med venner og influensere som lever av telefonen. Hun selv legger ut at naboen er på vei og bilder av at han er kommet. På en av snappene ser man tydelig klokken og initialer på skjorta, bare det er nok for RS til at de skjønner hvem det er. Så utpå natten skjer det «fatale» - en full influenser deler fra festen og vipps så er naboen eksponert på snap. Dette er dessverre noe de må regne med når det bygges opp så mye «mystikk « rundt denne mannen. RS har jo gått langt over streken tidligere, det har Isabel selv sagt, likevel fortsetter hun/de med spenningen, de små hintene osv. Hun har tjent store summer på denne mannen, han har kanskje ikke skjønt hvor stor hun er på snap iom at hun liker best å presentere seg som business kvinne med to brands. (Hennes ord). Han er kanskje ikke innvidd i hvor gal RS kan være. Nå ser han det og han liker det kanskje ikke godt om han er en seriøs forretningsmann? Men, at bildet av han blir delt her, på TikTok, på Jodel etc. ser jeg som helt naturlig og de burde tenkt på det før de tok alle disse «halve» bildene, all spenningen, Team naboen etc. etc. Hun har vel til og med delt tea time om sexen deres? Folk er selvfølgelig interessert i å se hvem han er etter alle tea time om han. Er ikke du interessert i å treffe kjæresten til bestevenninnen din ? (RS ser jo på Isabel som bestevenninne) Vil du ikke eksponeres så hold deg 100% unna alle bilder, ikke del så halvveis pga kronene ruller inn da 🤷🏼♀️(Hadde han ikke vært identifisert av Isabel tidligere på kvelden som naboen, så kunne de sagt det var en kompis av Rami eller noe. Det var jo flere uidentifiserte menn på den festen. ) Puh….takk for meg og god natt 😴 For alt vi vet så kan det være helt andre ting som har rammet Isabel nå, kan være denne naboen blåser i hele eksponeringen. Er bare Isabel som har sagt at han ikke vil eksponeres. Kan være hun ikke vil vise han for å bygge spenningen og tjene mer penger? Vi vet ikke, vi kan bare anta at det hun sier er sant. Men, en ting er vi vel enig i og det er at hun er svært glad i penger og gjør mye for å tjene mer og mer. Vil også si at personlig har jeg ikke løftet en finger for å finne ut hvem denne fyren er. Men, alt i alt så velger jeg fortsatt å tro at de verste rundt Isabel er de hun selv har kalt elsklingene, bestevenninnene og jentegjengen. Som sagt så håper jeg at hun får hjelp pg den roen hun trenger. Håper og tror ikke at dette er content. Endret 4. januar av Teflonhjernen 3 5
Kønn Skrevet 4. januar #26286 Skrevet 4. januar (endret) Teflonhjernen skrev (1 time siden): For alt vi vet så kan det være helt andre ting som har rammet Isabel nå, kan være denne naboen blåser i hele eksponeringen. Vil også si at personlig har jeg ikke løftet en finger for å finne ut hvem denne fyren er. Men, alt i alt så velger jeg fortsatt å tro at de verste rundt Isabel er de hun selv har kalt elsklingene, bestevenninnene og jentegjengen. Som sagt så håper jeg at hun får hjelp pg den roen hun trenger. Håper og tror ikke at dette er content. Er det I eller naboen som ikke vil at han skal eksponeres? Hun beholder innhold og mystikk rundt seg ved å holde på slik hun gjør. Hva annet har hun å komme med? Ligge i senga er ikke mye å følge med på. Hørte forresten at hun var oppgitt over å måtte betale skatt til Norge. Det skulle bare mangle. Hvor mye har ikke den familien lagt beslag på av våre skattepenger. Bare tenk hvor mye et fosterhjem koster. Alle må betale exitskatt. Bare og takke Ap. Endret 4. januar av Kønn 8 7
Ellenn Skrevet 4. januar #26287 Skrevet 4. januar Sol 54 skrev (1 time siden): Er ikke så veldig fan av Sebastian S men fy fader for noen rasshøl av Raad folk, er som Sebastian sa de folka der har vondt i vilja…. det er meg, meg, meg og er det noe igjen så er det fan meg meg igjen… den familien bryr seg kun om seg selv….kun om seg selv! Også bittelittegrann om noen som gir content… Det var jo ikke Raad-familien som inviterte SS til Dubai da, han kontaktet IR og lurte på hva hun skulle på nyttårsaften. 7 1
Kønn Skrevet 4. januar #26288 Skrevet 4. januar Hun kaller seg business kvinne, men i følge finansavisen lever hun ikke av business, men av snap. Hun klarer nok ikke å holde seg borte fra snap så lenge. Fenomenet I vet å lage drama. De som kjente henne sier hun er en lystløgner. Dette er fra tidligere venner og hun kan selvfølgelig ha forandret seg(?). Hva sliter henne ut? Hun har folk rundt seg som ordner opp. Og har hun ikke det, kjøper hun hjelp. Og hvem fikser neglene sine når en full av angst? Verden vil bedras sier jeg bare….. 9 16
Kønn Skrevet 4. januar #26289 Skrevet 4. januar Ellenn skrev (2 minutter siden): Det var jo ikke Raad-familien som inviterte SS til Dubai da, han kontaktet IR og lurte på hva hun skulle på nyttårsaften. Og I sa han måtte komme til Dubai. Det sa han i hvertfall på snap. 3 4
Jøyemeg Skrevet 4. januar #26290 Skrevet 4. januar Tenkeselv skrev (5 timer siden): Shehed har egen tråd her inne Men den er død, regnet med jeg ville få raskere svar her 2 2
Istapp Skrevet 4. januar #26291 Skrevet 4. januar LastSummer skrev (12 timer siden): Jeg tror at det ble en for stor belastning med alt mas som må ha kommet angående bildene av naboen. Jeg tror aldri det var meningen å vise ham, slik noen av dere tror. Tror ikke han har dumpet henne, og håper at han er der for henne nå. Hun er nok utbrent, eller på vei dit, noe som er veldig forståelig. Utbrendt? Jøss, av å ligge i sengen? Festingen? Hun trenger nok mer rehab grunnet shoppinggalskap og festing enn "behandling" for utbredthet... Bra at du har forståelse overfor IRs handlinger - den har ikke jeg overhode. Jeg synes hun er respektløs, manipulerende, beregnende og kynisk fra topp til tå. 15 11
Sol 54 Skrevet 4. januar #26292 Skrevet 4. januar Ellenn skrev (3 timer siden): Det var jo ikke Raad-familien som inviterte SS til Dubai da, han kontaktet IR og lurte på hva hun skulle på nyttårsaften. Det var da ikke måte på forsvar da… SEB sa det selv at han ble invitert av Isabel. 2 5
Sol 54 Skrevet 4. januar #26293 Skrevet 4. januar Kønn skrev (3 timer siden): Hun kaller seg business kvinne, men i følge finansavisen lever hun ikke av business, men av snap. Hun klarer nok ikke å holde seg borte fra snap så lenge. Fenomenet I vet å lage drama. De som kjente henne sier hun er en lystløgner. Dette er fra tidligere venner og hun kan selvfølgelig ha forandret seg(?). Hva sliter henne ut? Hun har folk rundt seg som ordner opp. Og har hun ikke det, kjøper hun hjelp. Og hvem fikser neglene sine når en full av angst? Verden vil bedras sier jeg bare….. I er en løgner, dramagueen og får ikke I det som hun vil så er det hundreogfemti ute med drama, vennskapsbrudd og gud vet hva, den familien og venner tør ikke annet enn å gjøre som I sier! 4 11
smiiiley Skrevet 4. januar #26294 Skrevet 4. januar Tenkeselv skrev (8 timer siden): Vel en av forskjellene var at hun da hang ut enkelte som aldri hadde skrevet noe galt om henne. Hun gikk kun ut i fra hvilken tittel/status som stod bak profilen. Hun kan da for lite om Facebook hvis hun ikke vet at for eksempel "aktiv bidragsyter" betyr på hele Facebook, å ikke på den gruppen hun hang ut mennesker fra. Så i forhold til det å et bilde av denne naboen hun har hypet opp i flere år ??? Kan ikke sammenlignes i det hele tatt, for han vet hva han har begitt seg ut på. Så du mener at ingen av de som ble hengt ut hadde skrevet noe stygt inne på den gruppa? 😂 2 1
Ellenn Skrevet 4. januar #26295 Skrevet 4. januar Sol 54 skrev (17 minutter siden): Det var da ikke måte på forsvar da… SEB sa det selv at han ble invitert av Isabel. Det handler ikke om forsvar, men å holde seg til sannheten. SS sa at han ringte IR to dager før nyttårsaften, og spurte hvordan hun skulle feire. IR svarte at hun skulle ha selskap hjemme hos seg selv, og at hun hadde plass til en til, om han hadde lyst til å komme. SS kjøpe flybillett samme kveld, og dro til Dubai. 3 2
Sol 54 Skrevet 4. januar #26296 Skrevet 4. januar Ellenn skrev (31 minutter siden): Det handler ikke om forsvar, men å holde seg til sannheten. SS sa at han ringte IR to dager før nyttårsaften, og spurte hvordan hun skulle feire. IR svarte at hun skulle ha selskap hjemme hos seg selv, og at hun hadde plass til en til, om han hadde lyst til å komme. SS kjøpe flybillett samme kveld, og dro til Dubai. Jammen i all verden da. 🙃 5
Kønn Skrevet 4. januar #26297 Skrevet 4. januar Ellenn skrev (49 minutter siden): Det handler ikke om forsvar, men å holde seg til sannheten. SS sa at han ringte IR to dager før nyttårsaften, og spurte hvordan hun skulle feire. IR svarte at hun skulle ha selskap hjemme hos seg selv, og at hun hadde plass til en til, om han hadde lyst til å komme. SS kjøpe flybillett samme kveld, og dro til Dubai. Da er han vel invitert da? Var det ikke hun som foreslo lux-kino, men som la seg i senga…. og uteble? Kanskje Seb skal være fornøyd med å ha fått audiens en kveld hos dronninga. 9 6
Kjerringrokk Skrevet 4. januar #26298 Skrevet 4. januar Hahahhaha ååååå fy faen dåkke har hatt det travelt! 🎉 T å bry seg så lite om IR så e dåkke sykelig opptatt av hu hvertfall, muligens meir enn dei som liker henne! Underholdene det er dåkke hvertfall😅 3 5
Sol 54 Skrevet 4. januar #26299 Skrevet 4. januar Kjerringrokk skrev (2 minutter siden): Hahahhaha ååååå fy faen dåkke har hatt det travelt! 🎉 T å bry seg så lite om IR så e dåkke sykelig opptatt av hu hvertfall, muligens meir enn dei som liker henne! Underholdene det er dåkke hvertfall😅 Dette er ett diskusjonsfora og dette er tråden om Isabel Raad, på godt og vondt……bare sånn at man vet hvor man er! Dette er ikke tråden hvor man må ha meninger om brukere! 4 15
Ellenn Skrevet 4. januar #26300 Skrevet 4. januar Kønn skrev (14 minutter siden): Da er han vel invitert da? Var det ikke hun som foreslo lux-kino, men som la seg i senga…. og uteble? Kanskje Seb skal være fornøyd med å ha fått audiens en kveld hos dronninga. Ja..?? Han var invitert til nyttårsfeiring.. Det virker som han har hatt det fint i Dubai, så hvorfor virker enkelte her mer furt enn han gjør? 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå