Teflonhjernen Skrevet 3. januar #26241 Skrevet 3. januar Hun skal nok snart lansere noe siden hun higer etter medlidenhet pga hun er så utslitt og holder RS på pinebenken vedr. naboen. Mugler på ryggen av de kommentarene hun legger ut fra RS….hvordan alle «tolker» tutingen hennes, er jo hobby psykologer alle sammen… så dype liksom 🥴 Vil tro hun også jobber med å finne ut hvordan hun kan dra inn mest mulig penger på å ta opp temaet naboen. 7 7
Mongo88 Skrevet 3. januar #26242 Skrevet 3. januar Sykt at ingen av de har postet ett eneste ord om sin søster med brukket fot. Som i tillegg venter på operasjon. Kun "meg meg meg" ingen av de som ser ut til og være på vei hjem for å stille opp for henne de neste ukene heller. Hadde min søster fått en slik alvorlig skade, hadde jeg droppet alt for å hjelpe henne og ikke grini for og få oppmerksomhet over hvor sliten jeg er.... ingen av de har en god grunn til og ikke kunne dra med engang og være der for henne. 🤢🤮 8 3 10
Hatsumomo Skrevet 3. januar #26243 Skrevet 3. januar (endret) Mongo88 skrev (14 minutter siden): Sykt at ingen av de har postet ett eneste ord om sin søster med brukket fot. Som i tillegg venter på operasjon. Kun "meg meg meg" ingen av de som ser ut til og være på vei hjem for å stille opp for henne de neste ukene heller. Hadde min søster fått en slik alvorlig skade, hadde jeg droppet alt for å hjelpe henne og ikke grini for og få oppmerksomhet over hvor sliten jeg er.... ingen av de har en god grunn til og ikke kunne dra med engang og være der for henne. 🤢🤮 Hun har da sin egen snap, hvorfor skal alle poste om hva som skjer med henne? Og jeg er ganske sikker på om at alle hadde postet det om Shehed, så hadde det vært gale også, "åh nå poster de om stakkars Shehed, alt for å gi henne masse klikk!". Alvorlig skade? Hun har brukket en fot, tror hun overlever altså? Endret 3. januar av Hatsumomo 7 6
Sol 54 Skrevet 3. januar #26244 Skrevet 3. januar Cami9 skrev (4 timer siden): Hva gråter Isabel for i dag? Isabel kan gråte på kommando av alt og ingenting. Får angstanfall og det viktigste er neglene, spar meg. 9 9
Sol 54 Skrevet 3. januar #26245 Skrevet 3. januar Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Hun skal nok snart lansere noe siden hun higer etter medlidenhet pga hun er så utslitt og holder RS på pinebenken vedr. naboen. Mugler på ryggen av de kommentarene hun legger ut fra RS….hvordan alle «tolker» tutingen hennes, er jo hobby psykologer alle sammen… så dype liksom 🥴 Vil tro hun også jobber med å finne ut hvordan hun kan dra inn mest mulig penger på å ta opp temaet naboen. Enig. I er så forutsigbar at det er nesten vondt. 2 6
Mongo88 Skrevet 3. januar #26246 Skrevet 3. januar Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Hun har da sin egen snap, hvorfor skal alle poste om hva som skjer med henne? Og jeg er ganske sikker på om at alle hadde postet det om Shehed, så hadde det vært gale også, "åh nå poster de om stakkars Shehed, alt for å gi henne masse klikk!". Alvorlig skade? Hun har brukket en fot, tror hun overlever altså? De poster ALT. ALLTID. Da er det nesten forventet at hvertfall én av de greier og gi litt ekstra kjærlighet og oppmerksomhet til sin søster som er ute med skade. Man blir da ganske satt tilbake i noen uker/mnd med en brukket fot som må opereres.. i mim familie tar vi hvertfall vare på hverandre når ulykker oppstår 😊 2 9
agent Skrevet 3. januar #26247 Skrevet 3. januar AnnaLovise skrev (På 31.12.2025 den 13.29): Nå har Dubai Linda, venninna/meglern til Isabell, fått reklame på snap, med langt under 50K følgere. Noe er fishy med at alle rundt Isabell får reklameinntekter på snap på rekordtid uten annet enn bable- innhold. Ikke så rart når IR er vennine med Snapchat Emily Mcdonnell ett eller annet. Hun var vel den ene venninen som var på Nytt års festen. 3 2
agent Skrevet 3. januar #26248 Skrevet 3. januar Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Hun skal nok snart lansere noe siden hun higer etter medlidenhet pga hun er så utslitt og holder RS på pinebenken vedr. naboen. Mugler på ryggen av de kommentarene hun legger ut fra RS….hvordan alle «tolker» tutingen hennes, er jo hobby psykologer alle sammen… så dype liksom 🥴 Vil tro hun også jobber med å finne ut hvordan hun kan dra inn mest mulig penger på å ta opp temaet naboen. Kanskje det har gått opp ett lys for Naboen etter festen. Men litt flaut å fortelle for 100g at hun har blitt dumpa. Har hun snakket om han etter lunsjen ? 3 3
hjerteis Skrevet 3. januar #26249 Skrevet 3. januar agent skrev (18 minutter siden): Kanskje det har gått opp ett lys for Naboen etter festen. Men litt flaut å fortelle for 100g at hun har blitt dumpa. Har hun snakket om han etter lunsjen ? Godt poeng! De var på frokost dagen etter festen, og etter det var IR så sliten at hun ikke orket noe, og deretter har hjernen kvernet med tankekjør og gråting. Tror du traff spikeren. Var likt med Europagjøken den gangen. 11 4
Sol 54 Skrevet 3. januar #26250 Skrevet 3. januar agent skrev (23 minutter siden): Ikke så rart når IR er vennine med Snapchat Emily Mcdonnell ett eller annet. Hun var vel den ene venninen som var på Nytt års festen. Det lønner seg tydeligvis å være venn med I, da får man innpass på SC . Er så pinlig hele opplegget. 5
refill Skrevet 3. januar #26251 Skrevet 3. januar Sol 54 skrev (2 minutter siden): Det lønner seg tydeligvis å være venn med I, da får man innpass på SC . Er så pinlig hele opplegget. Det har ingenting med det å gjøre. Det er flere andre som har ingenting med I.R. som plutselig har fått reklame. Det ser ut til å komme opp om man ikke følger/abonnerer. Brukeren får ikke penger. Tror det var Kristin Helland/Voksenstruggles som sjekket opp i det fordi folk fikk reklame mellom hennes snapper. 1 4
Sol 54 Skrevet 3. januar #26252 Skrevet 3. januar refill skrev (6 minutter siden): Det har ingenting med det å gjøre. Det er flere andre som har ingenting med I.R. som plutselig har fått reklame. Det ser ut til å komme opp om man ikke følger/abonnerer. Brukeren får ikke penger. Tror det var Kristin Helland/Voksenstruggles som sjekket opp i det fordi folk fikk reklame mellom hennes snapper. Følger ingen men har godt i minne da Rami og Shehed fikk stjerne. Glemte å nevne det er viktig å ha RS på lag. 2 1
refill Skrevet 3. januar #26253 Skrevet 3. januar Sol 54 skrev (2 minutter siden): Følger ingen men har godt i minne da Rami og Shehed fikk stjerne. Glemte å nevne det er viktig å ha RS på lag. Jo men de hadde rundt 50.000 følgere da og engasjement. De ble invitert inn i programmet. Linda 13.900 følgere. Ser du reklame hos henne gir det henne ikke inntekt og hun er ikke en del av programmet. 4
hjerteis Skrevet 3. januar #26254 Skrevet 3. januar Og nå tar hun pause fra snap på uviss tid. Det er jo tro kopi av den gangen Europagjøken endte det med henne. Med tanke på at vi ikke har hørt noe om naboen siden frokosten de hadde 1. Nyttårsdag, så blir jeg bare enda mer overbevist om at Agent har rett. 9 1 5
Sol 54 Skrevet 3. januar #26255 Skrevet 3. januar refill skrev (12 minutter siden): Jo men de hadde rundt 50.000 følgere da og engasjement. De ble invitert inn i programmet. Linda 13.900 følgere. Ser du reklame hos henne gir det henne ikke inntekt og hun er ikke en del av programmet. Hvilket engasjement… Rami ja til å begynne med men at både Rami og Shehed fikk 50.000 følgere gikk ene og alene på at I nesten knegikk RS. Shehed har null, niks engasjement, spør du meg. I har jo promotert Linda til RS så vi får vente å se, ikke lenge før hun er klar med stjerne og med i programmet, tror jeg. 4 1
Sol 54 Skrevet 3. januar #26256 Skrevet 3. januar hjerteis skrev (8 minutter siden): Og nå tar hun pause fra snap på uviss tid. Det er jo tro kopi av den gangen Europagjøken endte det med henne. Med tanke på at vi ikke har hørt noe om naboen siden frokosten de hadde 1. Nyttårsdag, så blir jeg bare enda mer overbevist om at Agent har rett. Ja, har tenkt tanken og det forundrer meg ikke. 4 2
Ellie25 Skrevet 3. januar #26257 Skrevet 3. januar Jeg tror også hun har blitt dumpet av naboen. Ikke vært noe om han på snap siden frokosten etter nyttårsaften. 4 6
refill Skrevet 3. januar #26258 Skrevet 3. januar Sol 54 skrev (12 minutter siden): Hvilket engasjement… Rami ja til å begynne med men at både Rami og Shehed fikk 50.000 følgere gikk ene og alene på at I nesten knegikk RS. Shehed har null, niks engasjement, spør du meg. I har jo promotert Linda til RS så vi får vente å se, ikke lenge før hun er klar med stjerne og med i programmet, tror jeg. Ja jeg sier ikke at de ikke kom raskt til gul stjerne og snaputbetaling pga Isabel, selvsagt gjorde de det. Men de må poste og interagere med følgerne og for å få det. Uansett var påstandene over her at Linda har fått reklame mellom snapene pga Isabel. Det stemmer ikke. Om du ser reklame mellom snapene hennes tjener ikke hun noe på det. 2 3
Sol 54 Skrevet 3. januar #26259 Skrevet 3. januar refill skrev (4 minutter siden): Ja jeg sier ikke at de ikke kom raskt til gul stjerne og snaputbetaling pga Isabel, selvsagt gjorde de det. Men de må poste og interagere med følgerne og for å få det. Uansett var påstandene over her at Linda har fått reklame mellom snapene pga Isabel. Det stemmer ikke. Om du ser reklame mellom snapene hennes tjener ikke hun noe på det. Ok. 2
agent Skrevet 3. januar #26260 Skrevet 3. januar Det var en dramatisk farvel til venninnene og uvennene. Men oppi alt er Sebastian, han koser seg iallefall. Trodde egentlig at IR og han skulle vanker mer sammen. Ettersom han er vennen og de planla turen sammen. 4 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå