Teflonhjernen Skrevet 1. januar #26161 Skrevet 1. januar Sirah skrev (3 minutter siden): Nei og det lå ute akkurat så lenge at jeg tenker det nesten må ha vært lagt ut med vilje. For såpass mange mennesker som elsker mobilen sin på en fest - en eller annen hadde sett en melding/telefon fra en venn/følger om glippen og kunne varslet Pierre. Vil tro at bare denne posten/sekvensen alene har fått haugevis med kommentarer. Jeg vil tro det var planlagt. Nå er naboen avslørt ved en "feil" og dermed er katta litt ute av sekken for Isabel som nå slipper å "avsløre en ny kjæreste" siden akkurat den delen er så skummel for henne. Pierre har fått masse trykk på snappen sin og alle er blide og fornøyde 😅 Vil tro at det Isabel la ut med initialene på skjorta var nok nøye planlagt. Lagt ut tidlig så RS skulle får noe å jobbe med hele kvelden dvs. det ble nok fulgt nøye opp. Jeg så gjennom snappen hennes fra i går nå og så lett som det var å se så tviler jeg på at det ikke var planlagt. Så nå blir han jo avslørt på både bilde og initialer, spørs hvordan hun har planlagt å håndtere dette videre? 2
Ellie25 Skrevet 1. januar #26162 Skrevet 1. januar Cami9 skrev (34 minutter siden): Han her du tenker på? 😅 Hvis naboen er han på det andre bildet så ser han mye eldre ut og helt annerledes enn jeg trodde Ja var dette bilde jeg tenkte på. Han med svart skjorte. Kan vel også stemme med klærne fra de tidligere anonyme snappene av naboen tidligere på kvelden
Sirah Skrevet 1. januar #26163 Skrevet 1. januar Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): Vil tro at det Isabel la ut med initialene på skjorta var nok nøye planlagt. Lagt ut tidlig så RS skulle får noe å jobbe med hele kvelden dvs. det ble nok fulgt nøye opp. Jeg så gjennom snappen hennes fra i går nå og så lett som det var å se så tviler jeg på at det ikke var planlagt. Så nå blir han jo avslørt på både bilde og initialer, spørs hvordan hun har planlagt å håndtere dette videre? Ja initialene stemmer jo overrens med en av dem RS har trodd det har vært hele veien. Og filmingen til Pierre bekrefter det jo bare. Dette må faktisk ha vært nøye planlagt. Hun har vært så flink til å skjule han hele veien, så hvorfor skulle det ellers skje to såpass store brølere på en kveld? En av dem ja kanskje, men begge? 😅 Men en smart måte å avsløre han på, det skaper jo masse klikk
Teflonhjernen Skrevet 1. januar #26164 Skrevet 1. januar Sirah skrev (3 minutter siden): Ja initialene stemmer jo overrens med en av dem RS har trodd det har vært hele veien. Og filmingen til Pierre bekrefter det jo bare. Dette må faktisk ha vært nøye planlagt. Hun har vært så flink til å skjule han hele veien, så hvorfor skulle det ellers skje to såpass store brølere på en kveld? En av dem ja kanskje, men begge? 😅 Men en smart måte å avsløre han på, det skaper jo masse klikk Ok, hvordan i alle dager har RS funnet ut av det? Jeg har ingen anelse om hvem han er, selv etter å ha sett både bilde og initialer? Aldri sett fyren før…men, har vel noe med interessen for IR. Hun vet å lage content, for nå skal det jo bli artig å se om og hvordan hun forsvarer dette? 3
Ellie25 Skrevet 1. januar #26165 Skrevet 1. januar Eurony skrev (47 minutter siden): Nei, snappen til Pierre ligger der fortsatt. Jeg får ikke opp disse snappene, får opp mye annet han har lagt ut fra kvelden da. Men jeg følger han ikke så kanskje derfor? 1
Teflonhjernen Skrevet 1. januar #26166 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (7 minutter siden): Jeg får ikke opp disse snappene, får opp mye annet han har lagt ut fra kvelden da. Men jeg følger han ikke så kanskje derfor? Jeg tror også det, at hvis en ikke følger så er det en del en ikke får opp.
Sirah Skrevet 1. januar #26167 Skrevet 1. januar Teflonhjernen skrev (36 minutter siden): Ok, hvordan i alle dager har RS funnet ut av det? Jeg har ingen anelse om hvem han er, selv etter å ha sett både bilde og initialer? Aldri sett fyren før…men, har vel noe med interessen for IR. Hun vet å lage content, for nå skal det jo bli artig å se om og hvordan hun forsvarer dette? De fant ut av det for lenge siden. Det var vel to potensielle kandidater det sto mellom. På den tiden hvor de sammenlignet føflekker 🫣 Men Isabel fikk rodd det i land den gangen.
Eurony Skrevet 1. januar #26168 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (46 minutter siden): Ja var dette bilde jeg tenkte på. Han med svart skjorte. Kan vel også stemme med klærne fra de tidligere anonyme snappene av naboen tidligere på kvelden Dette er en av kompisene til Rami og han har dame 3
Teflonhjernen Skrevet 1. januar #26169 Skrevet 1. januar Sirah skrev (24 minutter siden): De fant ut av det for lenge siden. Det var vel to potensielle kandidater det sto mellom. På den tiden hvor de sammenlignet føflekker 🫣 Men Isabel fikk rodd det i land den gangen. Så vilt 🫢Men, nå har hvertfall RS noe å jobbe med i dag og fremover….
Marlenene Skrevet 1. januar #26170 Skrevet 1. januar Cami9 skrev (1 time siden): Han her du tenker på? 😅 Hvis naboen er han på det andre bildet så ser han mye eldre ut og helt annerledes enn jeg trodde det må jo være han til høyre, kan ikke tenke meg at Isabel hadde tatt i han andre, så opptatt av fasade som hun er 🤓
Sirah Skrevet 1. januar #26171 Skrevet 1. januar Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Så vilt 🫢Men, nå har hvertfall RS noe å jobbe med i dag og fremover…. Ja nå har de noe å holde på med en stund 🫣
Princess_81 Skrevet 1. januar #26173 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (Akkurat nå): Da har vi sett naboen alle sammen 1
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26175 Skrevet 1. januar Men altså jeg får det ikke til å stemme. Av de bildene vi har sett hun poste tidligere, der han holder rundt henne med armene og så er ansiktet et hjerte, han er jo drithøy i forhold til henne på de bildene, minst et hode høyere. På det bildet der virker han jo ikke det. 6
Princess_81 Skrevet 1. januar #26176 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Men altså jeg får det ikke til å stemme. Av de bildene vi har sett hun poste tidligere, der han holder rundt henne med armene og så er ansiktet et hjerte, han er jo drithøy i forhold til henne på de bildene, minst et hode høyere. På det bildet der virker han jo ikke det. Ja i know… men hu la ut han der som naboen igår står naboen er her og så skålte de så la Pierre ut han med en glipp men sletta det rett etter 1
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26177 Skrevet 1. januar (endret) Princess_81 skrev (5 minutter siden): Ja i know… men hu la ut han der som naboen igår står naboen er her og så skålte de så la Pierre ut han med en glipp men sletta det rett etter ja, jeg skjønner det, men jeg får det fortsatt ikke til å stemme med tidligere bilder. Endret 1. januar av Hatsumomo 1
LastSummer Skrevet 1. januar #26178 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (17 minutter siden): Da har vi sett naboen alle sammen Du er så late to the party 😆 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1. januar #26179 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (1 time siden): ja, jeg skjønner det, men jeg får det fortsatt ikke til å stemme med tidligere bilder. Han her er nok ikke den samme «naboen» som på Maødivene.. han på Maldivene var blond.. og mye høyere. Isabel har nok løyet om alt…. 😅 2 6
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26180 Skrevet 1. januar Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Han her er nok ikke den samme «naboen» som på Maødivene.. han på Maldivene var blond.. og mye høyere. Isabel har nok løyet om alt…. 😅 Ja, her er det noe rart 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå