Ellie25 Skrevet 1. januar #26142 Skrevet 1. januar Isabel la også ut et bilde av en mann med mellomblondt hår og samme skjorte som hun la ut tidligere med naboen som jeg tenkte var naboen.. men var foreldrene med på feiringen? Hun sa vel at både moren og faren skulle være med? Litt spesielt å drikke seg så full sammen med foreldrene sine, det ville jeg aldri ha gjort 😅 1
Ellie25 Skrevet 1. januar #26143 Skrevet 1. januar Eurony skrev (1 time siden): Det er ikke sletta nei. Det er slettet nå! Gikk igjennom P sine snapper nå og ingen av Sebastian på gulvet eller denne karen på bilde her. Så da er det nok naboen! 2
refill Skrevet 1. januar #26144 Skrevet 1. januar Nabo eller ei, gratulerer til Pierre med hans mest innbringende snap dag vil jeg anta 😂 4 11
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26145 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (15 minutter siden): Det er slettet nå! Gikk igjennom P sine snapper nå og ingen av Sebastian på gulvet eller denne karen på bilde her. Så da er det nok naboen! Ok, overhodet ikke hva jeg tenkte han så ut, trodde han var blond i mitt hode 😅 3 1
panzerpølsa Skrevet 1. januar #26146 Skrevet 1. januar Eurony skrev (1 time siden): Det er ikke sletta nei. Jeg lurer oppriktig på hvorfor dere på død og liv skal "avsløre" en person som det tydelig ikke ønskes at skal avsløres? For noen stusselige mennesker dere er. 3 1 4
agent Skrevet 1. januar #26147 Skrevet 1. januar panzerpølsa skrev (7 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på hvorfor dere på død og liv skal "avsløre" en person som det tydelig ikke ønskes at skal avsløres? For noen stusselige mennesker dere er. Det er jo dette hun vil ha, mer penger i boksen. Det som er stusselig er at gjestene må slette snappene sine og at hun må godkjenne hva de kan legge ut . Det er stusselig det. 🤣🤣 5 9
Teflonhjernen Skrevet 1. januar #26148 Skrevet 1. januar panzerpølsa skrev (22 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på hvorfor dere på død og liv skal "avsløre" en person som det tydelig ikke ønskes at skal avsløres? For noen stusselige mennesker dere er. Det er bare content fra IR sin siden. RS går jo bananas vedr. naboen, og hva annet kan hun vente med så mange fulle influensere, selvfølgelig vil en av de legge ut en snap han er på i løpet av kvelden. Vil tro dette er nøye kalkulert av henne. Vil tro hun yappet mye om naboen opp mot denne festen? 4 1
LedigNavn Skrevet 1. januar #26149 Skrevet 1. januar Jeg kjenner at i dag er jeg teit nok til å lure litt på hva naboen egentlig synes om en rølpete og trang hjemmefest der halvparten av gjestene er 20-åringer som ikke kan skjære kalkun. Fyren tok med seg dyr kaviar liksom. 4 13
Ellie25 Skrevet 1. januar #26150 Skrevet 1. januar LedigNavn skrev (21 minutter siden): Jeg kjenner at i dag er jeg teit nok til å lure litt på hva naboen egentlig synes om en rølpete og trang hjemmefest der halvparten av gjestene er 20-åringer som ikke kan skjære kalkun. Fyren tok med seg dyr kaviar liksom. For alt vi vet er han litt samme typen, og mange nyrike folk kjøper kaviar uten å egentlig like det for å vise at de har penger. Men jeg vet ikke jeg altså, naboen fremstår jo som en fin fyr av det Isabel har sagt om han. 2 1
Ellie25 Skrevet 1. januar #26151 Skrevet 1. januar agent skrev (40 minutter siden): Det er jo dette hun vil ha, mer penger i boksen. Det som er stusselig er at gjestene må slette snappene sine og at hun må godkjenne hva de kan legge ut . Det er stusselig det. 🤣🤣 Det er da helt innafor at gjester må slette snapper når de har lagt ut bilder av folk som ikke vil være synlig på sosiale medier. Man må jo respektere at andre ikke vil være offentlig selvom man selv elsker oppmerksomhet. 2 4
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26152 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (2 minutter siden): Det er da helt innafor at gjester må slette snapper når de har lagt ut bilder av folk som ikke vil være synlig på sosiale medier. Man må jo respektere at andre ikke vil være offentlig selvom man selv elsker oppmerksomhet. Samtidig, folk er lynkjappe da med å screenshotte. Se bare i tråden, bildet er her. Garantert har RS sendt haugevis av meldinger i løpet av natten til Isabel hvor de har sagt at Pierre outet Naboen.. garantert. 1
Smukgid Skrevet 1. januar #26153 Skrevet 1. januar (endret) Måtte inn og se om noen hadde sett detaljen jeg la merk til , på Isabel sin egen snap…. Jeg er ikke god på og søke men… ja ( ser på fôr underholdningens del 😅) Endret 1. januar av Smukgid Ble litt langt
panzerpølsa Skrevet 1. januar #26154 Skrevet 1. januar agent skrev (59 minutter siden): Det er jo dette hun vil ha, mer penger i boksen. Det som er stusselig er at gjestene må slette snappene sine og at hun må godkjenne hva de kan legge ut . Det er stusselig det. 🤣🤣 Respektløst ovenfor den andre parten, det er i alle fall sikkert. Men dere lå jo bare styre på.
Cami9 Skrevet 1. januar #26155 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (2 timer siden): Isabel la også ut et bilde av en mann med mellomblondt hår og samme skjorte som hun la ut tidligere med naboen som jeg tenkte var naboen.. men var foreldrene med på feiringen? Hun sa vel at både moren og faren skulle være med? Litt spesielt å drikke seg så full sammen med foreldrene sine, det ville jeg aldri ha gjort 😅 Han her du tenker på? 😅 Hvis naboen er han på det andre bildet så ser han mye eldre ut og helt annerledes enn jeg trodde 1
Sirah Skrevet 1. januar #26156 Skrevet 1. januar refill skrev (1 time siden): Nabo eller ei, gratulerer til Pierre med hans mest innbringende snap dag vil jeg anta 😂 Jeg tenkte det samme 😅 I dag kan Pierre handle seg noe fint 😅 Teflonhjernen skrev (46 minutter siden): Det er bare content fra IR sin siden. RS går jo bananas vedr. naboen, og hva annet kan hun vente med så mange fulle influensere, selvfølgelig vil en av de legge ut en snap han er på i løpet av kvelden. Vil tro dette er nøye kalkulert av henne. Vil tro hun yappet mye om naboen opp mot denne festen? Nei dette var dømt til å skje. Så mange fulle influensere samlet på en plass - så klart ville noen glippe på et tidspunkt. Det var nok en risiko både Isabel og Naboen var fullstendig klar over. Mest sannsynlig var nok glippen nøye planlagt. 3
refill Skrevet 1. januar #26157 Skrevet 1. januar Om det er han, noe det kan se ut som om det stemmer at Pierre har slettet, så lå det ute ganske lenge og var ikke noe sånn at du måtte være nosy for å få med deg. Jeg la meg sånn ett - halv to tror jeg og da lå det ute. Jeg tenkte at det nok garantert ikke var han fordi det var ikke en "skjult fyr i bakgrunnen" man måtte ha tatt screenrecording og se etter frame for frame 😂 1
Eurony Skrevet 1. januar #26158 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (1 time siden): Det er slettet nå! Gikk igjennom P sine snapper nå og ingen av Sebastian på gulvet eller denne karen på bilde her. Så da er det nok naboen! Nei, snappen til Pierre ligger der fortsatt. 1
Sirah Skrevet 1. januar #26159 Skrevet 1. januar refill skrev (2 minutter siden): Om det er han, noe det kan se ut som om det stemmer at Pierre har slettet, så lå det ute ganske lenge og var ikke noe sånn at du måtte være nosy for å få med deg. Jeg la meg sånn ett - halv to tror jeg og da lå det ute. Jeg tenkte at det nok garantert ikke var han fordi det var ikke en "skjult fyr i bakgrunnen" man måtte ha tatt screenrecording og se etter frame for frame 😂 Nei og det lå ute akkurat så lenge at jeg tenker det nesten må ha vært lagt ut med vilje. For såpass mange mennesker som elsker mobilen sin på en fest - en eller annen hadde sett en melding/telefon fra en venn/følger om glippen og kunne varslet Pierre. Vil tro at bare denne posten/sekvensen alene har fått haugevis med kommentarer. Jeg vil tro det var planlagt. Nå er naboen avslørt ved en "feil" og dermed er katta litt ute av sekken for Isabel som nå slipper å "avsløre en ny kjæreste" siden akkurat den delen er så skummel for henne. Pierre har fått masse trykk på snappen sin og alle er blide og fornøyde 😅 1 1
Eurony Skrevet 1. januar #26160 Skrevet 1. januar Etter min mening, ut i fra de tidligere bildene hu har lagt ut av han, så er ikke vedkommende med mørkt hår naboen. Han ser jo mye lavere ut enn på tidligere bilder, og han har vel ikke hatt så mørkt hår på de tidligere bildene heller?¿. Men! Det som stemmer er klæra og ikke minst gullklokka. Og helt oppriktig mener jeg hun har lagt opp til dette selv ved å gjøre han såppas hemmelig og samtidig gjøre et stort poeng ut av han. Jeg tror ikke det er naboen på bildet fra Pierre, men, en eller annen dude. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå