Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellie25 skrev (7 minutter siden):

Det synes jeg også. Ganske påfallende forandring egentlig. Og ikke til det positive. Virker ikke som W har så god innflytelse på henne. 

Virker som noen har puttet noen mynter på henne. Hun er veldig hyper.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Virker som noen har puttet noen mynter på henne. Hun er veldig hyper.

Så utrolig hyper også. Slitsomt å se på. Har ikke orket å følge med på lenge 🫣

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Nude er visst versting, har hun kommentert på dette.?

Screenshot_20251216_144722_Facebook.jpg

Screenshot_20251216_144757_Facebook.jpg

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Kønn skrev (5 minutter siden):

Hva har skjedd med nebbet hennes? 

Ser ut som hun har gjort noe, jeg så bare en stor klump før. Men nå har hun fått flere.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (55 minutter siden):

Ser ut som hun har gjort noe, jeg så bare en stor klump før. Men nå har hun fått flere.

Sjekk Insta. Jeg har blokkert snap. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke rart, den er ikke noe god 🫣 Aner ikke om hun har kommentert det.

• Liker 4
Skrevet

Dette er jo ingen bombe.. 🙄 RS går vel bananas nå i forsvar 😂🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (På 13.12.2025 den 19.48):

Really? Hadde ikke reagert to sekund en gang, influensere her i Norge går jo slik støtt og stadig.

Det hadde ikke jeg heller 😂 Det er mye mindre klær ute og går om sommeren i Oslo for eksempel, meg inkludert. Men blir selvfølgelig noe annet i Dubai. 

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Den fra Nude kommer i samme kategori som Maroccanoil og Wella så de er i like dårlig selskap.

Full oversikt er her: https://www.forbrukerradet.no/tester/haroljer

Har prøvd alle 3 og det er kun SP Classic LuxeOil som er grei av de 3. Samme mistenkte hormonforstyrrende i alle 3.

Nude sin hårolje fungerte ikke for mitt hår i alle fall da det kun ble fett. 

Før hylekoret går helt av hektene her inne så har forbrukerrådet skrevet at de har sett på innhold av mistenkt hormonforstyrrende stoffer, miljøbelastende stoffer, allergener og parfyme. 

Stoffet som er i mange produkter er Cyclopentasiloxane. Dette finner du i sjampo, balsam og mye annet for å gjøre blant annet håret skinnende og kan gi myk hud.

Cyclopentasiloxane (D5) er et vanlig siloksan i mange norske hud- og hårpleieprodukter, men er under økende oppmermerksomhet og regulering i Norge/EU på grunn av bekymring for miljøet og mulige hormonforstyrrende effekter, med nye strengere EU-forbud som trer i kraft fra 2026. Stoffet gir glatt konsistens, men Forbrukerrådet og andre miljøorganisasjoner advarer mot det, og det finnes alternativer, da det fra juni 2027 forventes å være forbudt i produkter med mer enn 0,1 % konsentrasjon, spesielt i "rinse-off" produkter. 

Hva er Cyclopentasiloxane (D5)?

Et silikonbasert stoff som brukes i kosmetikk for å gjøre produkter glatte og lette å smøre ut, finnes i håroljer, kremer, deodoranter, m.m..

Får du opp «cyclopentasiloxane» (D5) eller «cyclomethicone» (D4) på ingredienslisten, er det siloksaner. 

Regulering og bekymring i Norge:

EU har begrenset bruken i "rinse-off" produkter (sjampo, balsam) til 0,1 % siden 2020.

Fra juni 2026 forbyr EUs Kjemikaliebyrå (ECHA) bruk av D4, D5 og D6 i alle kosmetiske produkter for både forbrukere og profesjonelle.

Forbrukerrådet fant D5 i flere testede håroljer (2025) og advarer mot stoffet. 

• Nyttig 7
Skrevet

Merkelig stille fra IR.

Var det idag hun skulle på det store intervjuet?

• Liker 3
Skrevet

Temmelig vilt eller hva??? Tenk at dette er en av grunnen til at hun kan velte seg i luksus; fordi hun som levende reklamedame oppfordrer oss til å smøre oss inn med potensielt farlige stoff for mennesker og miljø!! Hun blir rik og vi blir syke? Altså dette er jo helt hårreisende!!! Og hun skryter jo konstant av at HUN er grunder, HUN er med og utvikler produkter, det er HENNES merke, så lurer på hvordan hun vil vri seg unna at hun selger skadelige produkter til venninne sine? 

Screenshot_20251216-225615.png

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Mikrofon i halsen rett etter landing og kameramann i bakgrunnen hjemme hos Pimpen. Snart lanseres nok Keeping up with the Raads. 

• Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Temmelig vilt eller hva??? Tenk at dette er en av grunnen til at hun kan velte seg i luksus; fordi hun som levende reklamedame oppfordrer oss til å smøre oss inn med potensielt farlige stoff for mennesker og miljø!! Hun blir rik og vi blir syke? Altså dette er jo helt hårreisende!!! Og hun skryter jo konstant av at HUN er grunder, HUN er med og utvikler produkter, det er HENNES merke, så lurer på hvordan hun vil vri seg unna at hun selger skadelige produkter til venninne sine? 

Screenshot_20251216-225615.png

Hvis du leser teksten jeg la inn så har du bedre oversikt. Det er MANGE produkter som inneholder mistenkte midler som kan påvirke hormonene og det er fremdeles fullstendig lovlig. Hun bruker selv disse produktene så det er ikke at "HUN BLIR RIK OG VI SYKE". Det er i sommer det blir forbudt i EU. Du må roe deg ned og faktisk lese det som står der i stedet for å si at du blir syk.

Jeg skal vedde på at du har hatt kontakt med flere parabener og en drøss med andre skadelige ting gjennom oppveksten og ditt potensielle voksne liv såfremt du ikke har bodd under en stein. Vil tippe at du har vært borti plast (les også sofa og kjøleskap), e-stoffer, krem,  sjampo, balsam, prosessert mat og millioner av andre ting. Det er mange ting du kan bli syk eller dø av. Samlecoctailen er den som virkelig kan tippe lasset og etterhvert som det forskes på vil man lære mer og mer. Det er ikke slik at Isabel har gått til produksjonen og sagt at de skal lage det giftig slik at både hun og kjøperne skal bli syke eller dø for the fun of it... Så dum bør det ikke være lov til å være... Vil man være selvmordskandidat finnes det en million andre måter å kunne ta livet av seg på som er mye mer effektive.  

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sunshade83 skrev (55 minutter siden):

Hvis du leser teksten jeg la inn så har du bedre oversikt. Det er MANGE produkter som inneholder mistenkte midler som kan påvirke hormonene og det er fremdeles fullstendig lovlig. Hun bruker selv disse produktene så det er ikke at "HUN BLIR RIK OG VI SYKE". Det er i sommer det blir forbudt i EU. Du må roe deg ned og faktisk lese det som står der i stedet for å si at du blir syk.

Jeg skal vedde på at du har hatt kontakt med flere parabener og en drøss med andre skadelige ting gjennom oppveksten og ditt potensielle voksne liv såfremt du ikke har bodd under en stein. Vil tippe at du har vært borti plast (les også sofa og kjøleskap), e-stoffer, krem,  sjampo, balsam, prosessert mat og millioner av andre ting. Det er mange ting du kan bli syk eller dø av. Samlecoctailen er den som virkelig kan tippe lasset og etterhvert som det forskes på vil man lære mer og mer. Det er ikke slik at Isabel har gått til produksjonen og sagt at de skal lage det giftig slik at både hun og kjøperne skal bli syke eller dø for the fun of it... Så dum bør det ikke være lov til å være... Vil man være selvmordskandidat finnes det en million andre måter å kunne ta livet av seg på som er mye mer effektive.  

Du har helt rett i at vi omgir oss med flere parabener og skadelige produkter en vi liker å tenke på men det er et stort MEN her,disse produsentene som står bak Nude bruker de billigste ingrediensene for høyest mulig profitt,Isabel selger fjeset sitt og navnet for å bruke følgerene sine til å tro at detter er de beste produktene som fins,wiiii,løp å kjøp,denne oljen inneholder under 1% keratin,ikke mye å skryte av,samme med hårkuren,under 1%,det er jo helt villedende spørr du meg,er også 99%sikker på at hun bruker andre produkter en sine egne hvertfall i ansiktet,når jeg først skriver om produkter vil jeg også dra frem parfymen som blir tilsatt i samtlige av Nude sine produkter,ta den dusjsåpen,full i SLS og parfyme,man kan like greit dusje i flytende Omo,innholdet er mye likt,en god regel er å bruke produkter uten tilsatt hverken eteriske ojer eller parfymestoff for da vet man at produsenten er litt oppegående å tenker på helse,det er super billigt å produsere slike produkter,det som koster mest er ofte pakketering og reklame,det er jo bra at nå vet vi at denne oljen kjøper man ikke,da er man rimelig dum

Endret av Velinda
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...