Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Jeg er litt enig! Snappen hennes har blitt gørrkjedelig,  altså må hun lage stort drama ut av ingenting ala: vi går på kafe og rundt på gata i de trangeste treningsklærne vi kunne finne på. Og noen menn SNAKKER til oss og SER på oss!!! Han ene VISKET faktisk!!! Buhu altså 😂

Har ikke gått glipp av noe etter blokkering skjønner jeg. Ser en på bildene litt lenger opp her kunne de vel egentlig nesten gått nakne. Kjører stil, ja. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Har ikke gått glipp av noe etter blokkering skjønner jeg. Ser en på bildene litt lenger opp her kunne de vel egentlig nesten gått nakne. Kjører stil, ja. 

Jeg så på de snappene.  Det var vel bare Bimbo 1 og Bimbo 2  , som hadde vårslipp på puppene. Tror alle de andre rundt dem var anstendige kledd.

Litt rart at hun tørr å lage content på dette, hun respekterer ikke kleskoden eller det med å filme andre.

Samtidig gjøre narr av andre.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (17 minutter siden):

som hadde vårslipp på puppene.

haha, av og til glimter du til med noen gullkorn @agent

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (18 minutter siden):

Jeg så på de snappene.  Det var vel bare Bimbo 1 og Bimbo 2  , som hadde vårslipp på puppene. Tror alle de andre rundt dem var anstendige kledd.

Litt rart at hun tørr å lage content på dette, hun respekterer ikke kleskoden eller det med å filme andre.

Samtidig gjøre narr av andre.

Jeg lurer litt på hvordan de folkene som er rundt henne i Dubai når hun er ute å går, hvordan de er kledd?

Er det stort sett burkaer og hijab, eller er det en god mix av lettkledde damer og førstnevnte? 
Hvis det siste, så er de vel godt vant i Dubai med den slags. I hvertfall i sentrum vil jeg tro.

Hadde nok på ingen måte være godtatt i andre muslimske land, men Dubai er jo veldig turistfokusert og da må de vel vise at de godtar lettere bekledning for å passere.

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer litt på hvordan de folkene som er rundt henne i Dubai når hun er ute å går, hvordan de er kledd?

Er det stort sett burkaer og hijab, eller er det en god mix av lettkledde damer og førstnevnte? 
Hvis det siste, så er de vel godt vant i Dubai med den slags. I hvertfall i sentrum vil jeg tro.

Hadde nok på ingen måte være godtatt i andre muslimske land, men Dubai er jo veldig turistfokusert og da må de vel vise at de godtar lettere bekledning for å passere.

Tror det er er strengere offentlig . Da jeg så på de snappene igår, der det ble filmet ute. Der de gjorde narr av de som titta på titsa.  Titta jeg ekstra nøye på de menneskene rundt,  de var normalt kledd , iforhold til kleskode i dette landet.

Så at Bimbo 1 og Bimbo 2 ble stirret på, er vel kanskje at de hadde bommet på kleskode ang. område de var i.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (27 minutter siden):

Lettere bekledning er ok der nede, folk går i miniskjørt på shoppingsentrene og ingen hever et øyebryn av det

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er  Rami og IR litt uvenner for tiden.?

Vært veldig rart mellom dem siden W var der. 

Han ble vel ikke med på F1 løpet, han elsker jo brom brooooom

• Nyttig 3
Skrevet

Han er vel litt lei av Dubai når han nå har ingen å være med der lenger annet enn søsteren. Skjønner jeg godt i såfall.

• Liker 3
Skrevet
elisabeth30 skrev (4 timer siden):

Lettere bekledning er ok der nede, folk går i miniskjørt på shoppingsentrene og ingen hever et øyebryn av det

Med en gang du kommer utfor Dubai til feks Sharjah eller Ras al khaimah etc så er det annen bekledning.. da bør man dekke seg til litt. Bortsett fra på hoteller. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (14 timer siden):

To stk influensere i treningstøy som tror dem er deilige,er det rart folk i et muslimsk miljø ser på dem

Haha ja… det lyser influenser og ikke «independent business woman/entremeneur/grunder/ bygget imperium…..» 🙄🤡🤡🤡

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 timer siden):

En jeg kjenner jobber i Dubai og Abu Dhabi så tilbringer mye tid der (personen bor i Norge). Han sier at de fleste kler seg anstendig, selv om kleskoden er mindre streng enn andre muslimske land. 

Men helt ærlig, det der er jo faktisk uanstendig selv til å være i Norge. Det er nok ikke noen som hadde sagt noe, men jeg er ganske sikker på at de hadde fått like mange blikk her.

agent skrev (3 timer siden):

Er  Rami og IR litt uvenner for tiden.?

Vært veldig rart mellom dem siden W var der. 

Han ble vel ikke med på F1 løpet, han elsker jo brom brooooom

Virker jo nesten sånn? Det F1 løpet måtte jo vært drøm for Rami å få oppleve!

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (10 timer siden):

Jeg er litt enig! Snappen hennes har blitt gørrkjedelig,  altså må hun lage stort drama ut av ingenting ala: vi går på kafe og rundt på gata i de trangeste treningsklærne vi kunne finne på. Og noen menn SNAKKER til oss og SER på oss!!! Han ene VISKET faktisk!!! Buhu altså 😂

Jeeeepp!😅 Altså, kan det bli kjedeligere?

Sirah skrev (2 timer siden):

Men helt ærlig, det der er jo faktisk uanstendig selv til å være i Norge. Det er nok ikke noen som hadde sagt noe, men jeg er ganske sikker på at de hadde fått like mange blikk her.

Ikke sant. Hadde jeg møtt de på gaten her, så hadde øyenbrynene mine gått gjennom taket. Forråsiidetsånn. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Ikke sant. Hadde jeg møtt de på gaten her, så hadde øyenbrynene mine gått gjennom taket. Forråsiidetsånn. 

Det hadde jeg også. Hadde de vært på rette treningssenteret hadde de mest sannsynlig fått beskjed om å kle på seg (selv om de går i treningsklær). Selv her i Norge kler jo de aller fleste seg rimelig anstendig selv om vi ikke har samme kulturen med å feks dekke til skuldre osv. Folk som kler seg sånn blir jo lagt merke til her også - og ikke nødvendigvis på en positiv måte 🫣

• Liker 6
Skrevet
Turkis Sau skrev (40 minutter siden):

Really? Hadde ikke reagert to sekund en gang, influensere her i Norge går jo slik støtt og stadig.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Really? Hadde ikke reagert to sekund en gang, influensere her i Norge går jo slik støtt og stadig.

Svært få kler seg sånn i området hvor jeg bor i alle fall. Kanskje en og annen wannabe-influenser, men de er i tilfelle på Sidra sin alder. Bor i en mellomstor by :) 

De få gangene jeg ser folk kle seg sånn som Isabel gjerne gjør så er det som regel på fest og de er som regel veldig unge.

• Liker 5
Skrevet

Kudos til Ymmymummy som tar opp nettopp dette med å kynisk spille på dette med å kalle følgerne sine for "venninnene" sine, å at eksemplet hun tar opp er Isabel. Det er bare trist med alle de som jeg er sikker på føler de må kjøpe noe osv for å føle seg som en "ekte venn".

Litt avsporing fra tråden ellers her, men syntes det fortjenes å si 👏

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (7 timer siden):

Kudos til Ymmymummy som tar opp nettopp dette med å kynisk spille på dette med å kalle følgerne sine for "venninnene" sine, å at eksemplet hun tar opp er Isabel. Det er bare trist med alle de som jeg er sikker på føler de må kjøpe noe osv for å føle seg som en "ekte venn".

Litt avsporing fra tråden ellers her, men syntes det fortjenes å si 👏

Vil gjerne se, finner jeg henne på snapchat? :)

• Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (42 minutter siden):

Vil gjerne se, finner jeg henne på snapchat? :)

Ja, hun er på snapchat. Heter yummymummy,

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sølvpilen skrev (28 minutter siden):

Ja, hun er på snapchat. Heter yummymummy,

Tusen takk :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det flere som synes hun er blitt veldig hyper, snakker veldig høyt, fnisete .

I bunn å grunn mer barnslig. 

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...