Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun blir en smule mer vågal i bilder hun poster om Naboen syntes jeg.. kanskje får man se han tilslutt om de faktisk blir kjærester.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (16 minutter siden):

Hun blir en smule mer vågal i bilder hun poster om Naboen syntes jeg.. kanskje får man se han tilslutt om de faktisk blir kjærester.

Ja hun gjør det. Og det virker jo som om han faktisk syntes hele snapopplegget er ganske kult. 

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (17 minutter siden):

Ja hun gjør det. Og det virker jo som om han faktisk syntes hele snapopplegget er ganske kult. 

Stakkars mann, veit ikke hva han går til.😂

Kan hende de har blitt sammen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Tror han vet meget godt vet hva han går til, jeg.

Han kan jo søren ikke være blind for det etter de 5 dramatiske "vi passer ikke sammen" greiene de har vært igjennom iløpet av året som har gått. Til tross for dette får de fortsatt ikke nok av hverandre.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (38 minutter siden):

Du kan være sikker på at det helprofil bildet av han som nettopp ble postet, er det noen i RaadSquad som kommer til å gå fullstendig detektivmode berserk over.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (22 minutter siden):

😅😅😅

Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Du kan være sikker på at det helprofil bildet av han som nettopp ble postet, er det noen i RaadSquad som kommer til å gå fullstendig detektivmode berserk over.

Garantert 🫣 Bare å sjekke Jodel i løpet av kvelden da med andre ord 😅

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Dette er jo en svær «insult» til sin egen mor… og søstre for den del.👀 Hun opererer seg for hun ikke liker utseende sitt som hun har fra moren…😳 Så hva forteller det dem andre i familien da? Huff så trist… Hadde min datter operert seg til det ugjenkjennelige hadde jeg blitt så lei meg..🥹 For ett sjokk det må ha vært for moren👀

Det der er jo bare tull. Jeg har dritdårlig selvtillit og jeg ligner både på min far og mor. Det betyr ikke at jeg syns de er stygge. Da har du misforstått fullstendig. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Aintnofun skrev (37 minutter siden):

Det der er jo bare tull. Jeg har dritdårlig selvtillit og jeg ligner både på min far og mor. Det betyr ikke at jeg syns de er stygge. Da har du misforstått fullstendig. 

Tror ikke du tar poenget mitt…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Aintnofun skrev (38 minutter siden):

Poenget er at hun egentlig er som snytt ut av nesen på moren.. Og har operert seg til det ugjenkjennelige. Tror du ikke familien syns dette er ganske trist når de ser gamle bilder av Isabel og ser seg selv og moren men ikke Isabel? Hun har jo operert seg pga hun syns hun var stygg…

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Poenget er at hun egentlig er som snytt ut av nesen på moren.. Og har operert seg til det ugjenkjennelige. Tror du ikke familien syns dette er ganske trist når de ser gamle bilder av Isabel og ser seg selv og moren men ikke Isabel? Hun har jo operert seg pga hun syns hun var stygg…

Da må hun jo vitterlig synes at moren er stygg

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Ja stakkars mann. RUN 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Stakkars mann? De har kjent hverandre lenge og han vet nok utmerket hva han går til. Tenk om hun faktisk finner kjærligheten, da. Da går vel enkelte i fistel her inne😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (15 minutter siden):

Stakkars mann? De har kjent hverandre lenge og han vet nok utmerket hva han går til. Tenk om hun faktisk finner kjærligheten, da. Da går vel enkelte i fistel her inne😂

Og andre (hmmm) spretter champagnen og heiser flagget.

Nei stakkars mann

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (21 minutter siden):

Og andre (hmmm) spretter champagnen og heiser flagget.

Nei stakkars mann

Enig stakkars mann😂 

Har hun egentlig tid til Osloturen og fosterforeldre i Julen ?

Hvis de har blitt sammen.

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Enig stakkars mann😂 

Hun har tid til akkurat det HUN vil. Om et planlagt besøk går i vasken, og hun skuffer andre , det gir nok hun blaffen i

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (48 minutter siden):

Enig stakkars mann😂 

De blir ikke sammen...samme opplegget hvert år...de begynner å rote rundt sammen på denne tiden av året og så varer det helt frem til vår/sommer også skal til ha hver sin hot girl/boy sommer.. så finner de seg noen andre å holde på med i mellom tiden, så er vi tilbake til samme mølla... sommeren er over, kontakten oppstår igjen, det blir treff, ligging..  han er så søt... blablabla... samme prosedyre,  hver bidig gang!

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden):

Ja, men det er ikke sånn det funker å ha dårlig selvbilde. Det betyr ikke at man syns andre er stygge. Det er seg selv man ikke liker.

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Isabel fikk en yoga instruktør til å kjøre 1,5 time kun for å ha yoga time med han, så ligger de å sover! Isabel, Rami og Sidra… Så respektløst… min ingen bombe🤔

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Kan vi prøve å holde en god tone her inne nå så ikke tråden blir stengt igjen? Denne tråden er min største guilty pleasure og så kjedelig når den forsvinner 😅

Please 😇

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet

Syntes det er kjekt de er tilbake i India. Veldig interessant å høre litt om hvordan prosjektet er bygget opp og hvilken forskjell det gjør.

Jeg har lyst til å være positiv, men skal komme med én ting 😅 Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan kjøpe noen helt plaine, løse topper eller t-skjorter til situasjoner hvor hun er steder hvor man er litt mer moderat kledd. Joda, hun har nå et sjal over seg, men det er likevel mye pupp, haha. 

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...