Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Carrot skrev (13 minutter siden):

det er jo kjedelig 😊 
Jeg googlet forresten kjapt for å se om jeg fant tester av produktene og ser de får ganske gode score på de testene som dukker opp, blant annet på testkontrollen sine sider og en hos minmote hvor frisører uttaler seg.
Melkoghonning testet for eksempel kalenderen og dens innhold og mente det var "mye høyere kvalitet enn forventet" 🤔 
Men det er jo ikke på riktig side av det man ønsker få frem selvsagt så de kan man jo bare ignorere.. 

Noen av produktene er også nominert i flere kategorier i Costume awards eller noe i år. Det er jo et ganske trangt nåløye å komme gjennom så det kan jo ikke være helt dritt dersom de faktisk ble nominert. Risvannet og mascaraen i alle fall om jeg ikke husker feil. De vant ingenting tror jeg, men de ble nominert.

https://www.instagram.com/p/DPuEMcJjCv9/

Endret av Sirah
Lagt til link
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Heike72
Skrevet

Etter hva jeg har fått med meg av info om Olsson venninnene har vel Johanna også vært blogger i den tiden det var stort og hun har vært og er influenser. Hun har jo en halv million følgere på insta og tjener nok penger på både Snap og podcast. Ellers er det nye menn ganske ofte. Er ikke hun 36-38 år ish? 

Mathilda lever vel i stor grad på inntektene til samboeren i tillegg til some.

Tror mange menn bor i Dubai og driver tvilsom forretningsvirksomhet og slike menn roter disse venninnene seg borti 🙈

Ganske sikker på at Isabel ikke klarer å holde seg unna naboen. Det er for mye knis og fnis når hun snakker om han til at de bare har et vennskap.

Er det bare jeg som ser at fargene ikke er helt like på overdel og bukse hun går med i dag? Det settet som skal lanseres nå.

Var innom å kikket litt i dag da hun dukket opp i utforsk, men det skjer ikke så mye spennende der. Da jeg skrev til henne i sommer at hun har tapt seg gjennom 2025 ble jeg utestengt 🤣😂 

Er det noen som vet om hun vokser i antall følgere? Og hva med Shehed? Surrer vel bare rundt i leiligheten sin fortsatt. Skjønner ikke at hun kan tjene så mye på å snap. Blir litt fascinert over at det er mulig med et så kjedelig liv faktisk.

Skrevet
Sirah skrev (30 minutter siden):

Noen av produktene er også nominert i flere kategorier i Costume awards eller noe i år. Det er jo et ganske trangt nåløye å komme gjennom så det kan jo ikke være helt dritt dersom de faktisk ble nominert. Risvannet og mascaraen i alle fall om jeg ikke husker feil. De vant ingenting tror jeg, men de ble nominert.

https://www.instagram.com/p/DPuEMcJjCv9/

Slike kåringer er nesten uten untak kjøpt å betalt

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Velinda skrev (9 minutter siden):

Slike kåringer er nesten uten untak kjøpt å betalt

"slike kåringer" du mener der det stemmes frem en vinner av folk og en jury som for eksempel MGP eller Spellemannsprisen, idrettsgallaen, årets radiokanal osv osv osv ? Ja det gir jo all verdens mening 🤔

(for ordens skyld dro jeg bare frem noen alternativer jeg kom på i farten, det er sikkert mange flere "slike kåringer" å velge i)

Endret av Carrot
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Carrot skrev (9 minutter siden):

"slike kåringer" du mener der det stemmes frem en vinner av folk og en jury som for eksempel MGP eller Spellemannsprisen, idrettsgallaen, årets radiokanal osv osv osv ? Ja det gir jo all verdens mening 🤔

(for ordens skyld dro jeg bare frem noen alternativer jeg kom på i farten, det er sikkert mange flere "slike kåringer" å velge i)

nei,jeg tenker utelukka på kåringer innen Hår og beauty produkter,var det ikke det som ble diskutert?alle moteblader og de som driver innen den bransjen er styrt av penger,kjennskap og vennskap

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (15 minutter siden):

nei,jeg tenker utelukka på kåringer innen Hår og beauty produkter,var det ikke det som ble diskutert?alle moteblader og de som driver innen den bransjen er styrt av penger,kjennskap og vennskap

i så fall er vel testene det vises til også "kjøpt og betalt" ?? 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Carrot skrev (4 minutter siden):

i så fall er vel testene det vises til også "kjøpt og betalt" ?? 

Veldig stor sannsynlighet for det ja men du står fritt til å tro det du vil å bruke de produktene du mener er best,du får finne en helt objektiv test så kan vi diskutere videre ellers så ønsker jeg deg en fin Lørdagskveld😍

• Liker 3
Skrevet
Velinda skrev (3 minutter siden):

Veldig stor sannsynlighet for det ja men du står fritt til å tro det du vil å bruke de produktene du mener er best,du får finne en helt objektiv test så kan vi diskutere videre ellers så ønsker jeg deg en fin Lørdagskveld😍

så du kaster ut en påstand  ref "kjøpt og betalt"og ønsker jeg skal ha bevisbyrden for at din påstand? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Carrot skrev (Akkurat nå):

så du kaster ut en påstand  ref "kjøpt og betalt"og ønsker jeg skal ha bevisbyrden for at din påstand? 

Dette er noe alle i den bransjen vet,jeg har ingenting å bevise for deg,takk og hei❤️ps du får bevise at jeg tar feil da,bring it on😉

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Velinda skrev (43 minutter siden):

Litt av problemet her er jo at det produktet som passer for meg kan være fullstendig krasj for deg. For mitt hår fungerer hårkuren til Nude fint (siden det var Nude vi diskuterte), faktisk mye bedre enn flere av dem til Redken som er et mye mer anerkjent merke. Det er ikke den beste jeg har testet, men absolutt en god hårkur i den prisklassen! For meg!

En slik test vil aldri være objektiv, for det kommer jo helt ann på hvordan produktet passer til testgruppen. 

Jeg har også testet vippeserumet til Nude og det var helt ok, men jeg har fått bedre resultater med andre merker. En jeg kjenner har fått "vippeextensions-vipper" av Nude. Min venninne skryter jo dermed dette opp i skyene (hun er forøvrig ikke Isabel-fan, hun fikk det bare anbefalt), jeg er litt mer sånn meh... Dette gidder jeg ikke bruke penger på igjen. Hvem av oss har rett? Hun som fikk fantastiske resultater, eller jeg som ikke fikk det?

En annen venninne har en parfyme som lukter helt insane godt på henne! Folk stopper henne og spør lissom. På meg lukter denne kattepiss. 

Jeg har forøvrig også hatt en fot innenfor i bransjen og jeg er ikke helt enig i deg i at alt er kjøpt og betalt, men der får vi være enige om å være uenige :)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Litt av problemet her er jo at det produktet som passer for meg kan være fullstendig krasj for deg. For mitt hår fungerer hårkuren til Nude fint (siden det var Nude vi diskuterte), faktisk mye bedre enn flere av dem til Redken som er et mye mer anerkjent merke. Det er ikke den beste jeg har testet, men absolutt en god hårkur i den prisklassen! For meg!

En slik test vil aldri være objektiv, for det kommer jo helt ann på hvordan produktet passer til testgruppen. 

Jeg har også testet vippeserumet til Nude og det var helt ok, men jeg har fått bedre resultater med andre merker. En jeg kjenner har fått "vippeextensions-vipper" av Nude. Min venninne skryter jo dermed dette opp i skyene (hun er forøvrig ikke Isabel-fan, hun fikk det bare anbefalt), jeg er litt mer sånn meh... Dette gidder jeg ikke bruke penger på igjen. Hvem av oss har rett? Hun som fikk fantastiske resultater, eller jeg som ikke fikk det?

En annen venninne har en parfyme som lukter helt insane godt på henne! Folk stopper henne og spør lissom. På meg lukter denne kattepiss. 

Jeg har forøvrig også hatt en fot innenfor i bransjen og jeg er ikke helt enig i deg i at alt er kjøpt og betalt, men der får vi være enige om å være uenige :)

Helt i orden å være uenig,ha en fin Lørdagskveld❤️

• Liker 4
Skrevet

Call girl Raad ready again.😴😴😴😴

Da har Naboen ringt.

IR klar til tjeneste, selv om hun ble dårligere og dårligere før idag.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Inne og så litt nå. 
Noen som er klare for kritthvite superfluffy tøfler? 
De var til og med fluffy under utifra hva jeg kunne se. 
De blir sikkert delikate etterhvert 😩

Beklager, men jeg syntes de klærne fra Ivorie ser bare rare og upraktiske ut. Bukser man skal klippe av selv? 
Veldig spesielt i mine øyne, men det selger jo vilt så tydeligvis mange som liker det. 
Jeg syntes det bare ser simpelt ut, rett og slett. 
Det tyter jo ut landeringer i hytt og pine. Mannfolk og lanseringer…. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Inne og så litt nå. 
Noen som er klare for kritthvite superfluffy tøfler? 
De var til og med fluffy under utifra hva jeg kunne se. 
De blir sikkert delikate etterhvert 😩

Beklager, men jeg syntes de klærne fra Ivorie ser bare rare og upraktiske ut. Bukser man skal klippe av selv? 
Veldig spesielt i mine øyne, men det selger jo vilt så tydeligvis mange som liker det. 
Jeg syntes det bare ser simpelt ut, rett og slett. 
Det tyter jo ut landeringer i hytt og pine. Mannfolk og lanseringer…. 

For meg som har ekstra lange ben er bukser du kan klippe av selv gull, uten at jeg vet lengden på akkurat dusse buksene. Jeg har 35/36 i lengde i bukse, og det er nesten umulig å få tak i. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jaja, i senga til naboen.. sjokk 🥱

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Karakteren til et menneske kommer til utrykk gjennom å se på: Hva personen sier, og hva personen faktisk gjør. Altså, gjør personen det hen sier hen skal gjøre? Jeg vil herved beskylde Isabel for å fullstendig mangler karakter og klasse. Hun klarer jo ikke gjennomføre noe som helst? Hun renner over av ord, lange taler, endeløse teatimes.... men selv den mest hardbarka RS må jo snart begynne å lure på hva som foregår i toppen hennes når hun  ligger i senga til naboen og blir håndmatet etter alle " vi er bare venner" talene hennes. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Har ikke sett snappen, men er hundre prosent overbevist om at Isabel og naboen er mer enn venner. Noe som for øvrig er skikkelig koselig ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Karakteren til et menneske kommer til utrykk gjennom å se på: Hva personen sier, og hva personen faktisk gjør. Altså, gjør personen det hen sier hen skal gjøre? Jeg vil herved beskylde Isabel for å fullstendig mangler karakter og klasse. Hun klarer jo ikke gjennomføre noe som helst? Hun renner over av ord, lange taler, endeløse teatimes.... men selv den mest hardbarka RS må jo snart begynne å lure på hva som foregår i toppen hennes når hun  ligger i senga til naboen og blir håndmatet etter alle " vi er bare venner" talene hennes. 

Content, content, content…. halve RS er jo Team naboen (🤦🏼‍♀️) så på den måten holder hun de «varme» til å hamstre rådyre  rådyr 🦌 pysjer, glass og nå sokker og fluffy, upraktiske tøfler. 
Alt er nok nøye og kynisk planlagt… 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (7 timer siden):

Content, content, content…. halve RS er jo Team naboen (🤦🏼‍♀️) så på den måten holder hun de «varme» til å hamstre rådyre  rådyr 🦌 pysjer, glass og nå sokker og fluffy, upraktiske tøfler. 
Alt er nok nøye og kynisk planlagt… 

Alt er content , og for alt vi vet så ligger hun i sin egen seng og hånden vi ser glimt av tilhører broren. 

Og det er helt greit! Om noen faktisk tror at det vi får se glimt av er hennes privatliv så er det et ansvar de må ta selv. Hun selger en illusjon, og det gjør hun bedre enn de fleste andre. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Hallepalle2 skrev (55 minutter siden):

Alt er content , og for alt vi vet så ligger hun i sin egen seng og hånden vi ser glimt av tilhører broren. 

Og det er helt greit! Om noen faktisk tror at det vi får se glimt av er hennes privatliv så er det et ansvar de må ta selv. Hun selger en illusjon, og det gjør hun bedre enn de fleste andre. 

Helt enig! 
Helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvordan folk tror på det hun legger ut, som du sier, hun selger en illusjon. 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...