Sveits35 Skrevet 27. oktober 2025 #24661 Skrevet 27. oktober 2025 slipset skrev (1 time siden): Trist å se hvor mye pillow face Linda har fått… Hun er ikke gravid da? 1
Harnoejegvilsi Skrevet 27. oktober 2025 #24662 Skrevet 27. oktober 2025 Spania33 skrev (1 time siden): Hvor mange personer på snap planlegger å kjøpe bolig i Dubai tror du? De fleste som investerer i eiendom er menn, og jeg tror svært få av disse følger I. De som flytter til Dubai er i all hovedsak expatriates, og disse kjøper ikke bolig da arbeidsgiver stiller med det. Dette er likt for alle de skandinaviske landene. Tviler på at så mange kjøper bolig i Dubai av nordmenn og skandinaver. Jeg tenkte mer på at Linda kan få en stor følgermasse, siden Isabel oppfordret til å følge henne. Og som mange vet, så er Raadsquad både lojale og trofaste til og mot Isabel. Rami er jo et tydelig bevis på det. Når selv gamle bestemødre finner han interessant 😅 1 2
Spania33 Skrevet 27. oktober 2025 #24663 Skrevet 27. oktober 2025 Harnoejegvilsi skrev (3 minutter siden): Tviler på at så mange kjøper bolig i Dubai av nordmenn og skandinaver. Jeg tenkte mer på at Linda kan få en stor følgermasse, siden Isabel oppfordret til å følge henne. Og som mange vet, så er Raadsquad både lojale og trofaste til og mot Isabel. Rami er jo et tydelig bevis på det. Når selv gamle bestemødre finner han interessant 😅 Seriøst? Tror du det er snapstjerne Linda sikter på? Hun med en jobb 7 dager i uken til alle døgnets tider? Vil ikke råde Linda til å si opp riktig ennå, for Isabel har omtalt henne i snart 1 år og Linda har fortsatt bare 5000 følgere. Rami og jentene Er intr fordi de er søsknene til Isabel. Hvor lenge og hvor dypt tror du at interessen for eiendomsagenten til I stikker? Så interessant er nok ikke Linda når hun ikke omgås eller omtales daglig av I, slik som søsknene hennes. 7 2
lajlaj Skrevet 27. oktober 2025 #24664 Skrevet 27. oktober 2025 slipset skrev (7 timer siden): Trist å se hvor mye pillow face Linda har fått… Trist å se folk ha behov for å kommentere sånn om andre som bare eksisterer 3 2 9
Carrot Skrevet 28. oktober 2025 #24665 Skrevet 28. oktober 2025 slipset skrev (17 timer siden): Trist å se hvor mye pillow face Linda har fått… jeg tenker at om man har så stort behov for å bli lei seg på andres vegne kun fordi de ser sånn eller slik ut har man mye man kan jobbe med for egen del for å bli en finere person på innsiden.. 5 9
Pusemusen Skrevet 28. oktober 2025 #24666 Skrevet 28. oktober 2025 Women123 skrev (På 26.10.2025 den 13.19): Har hun lært et nytt ord “ wholesome “ Ja, det er helt tydelig. ALT er wholesome for tiden. 4 4
Cami9 Skrevet 28. oktober 2025 #24667 Skrevet 28. oktober 2025 agent skrev (På 24.10.2025 den 9.19): Fin villa til en familie, eller ett par som planlegger fremtiden sammen. Synes uteområdet var stusselig. Ble for innestengt og naboene var for close. Det at hun og Rami var så begeistret for soling på taket, fint å ligge toppless der. Kan tenke meg det varmer godt på det taket, går utifra at det ligger midt i ørkenen . Så har vi innsynet fra naboene. Godt hun er healet og i kontakt med seg selv, etter healingturen sin. Greit å ha litt bakkekontakt, når mann skal investere så stort. Håper ikke hun skal sole seg toppløs sammen med broren😂 1 2
Hallepalle2 Skrevet 28. oktober 2025 #24668 Skrevet 28. oktober 2025 Cami9 skrev (8 minutter siden): Håper ikke hun skal sole seg toppløs sammen med broren😂 Men altså 😖 3
Maia3 Skrevet 28. oktober 2025 #24669 Skrevet 28. oktober 2025 Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Men altså 😖 Men altså, hva? Hun ligger jo naken i sengen sammen med moren ! 2 2
Hallepalle2 Skrevet 28. oktober 2025 #24670 Skrevet 28. oktober 2025 Maia3 skrev (26 minutter siden): Men altså, hva? Hun ligger jo naken i sengen sammen med moren ! Ja, altså. Alt dere bryr de små hodene deres med 🤣 1 6
lajlaj Skrevet 28. oktober 2025 #24671 Skrevet 28. oktober 2025 Maia3 skrev (37 minutter siden): Men altså, hva? Hun ligger jo naken i sengen sammen med moren ! Hva så? 2 4
Maia3 Skrevet 28. oktober 2025 #24672 Skrevet 28. oktober 2025 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Ja, altså. Alt dere bryr de små hodene deres med 🤣 Takk det samme 5 3
Tenkeselv Skrevet 29. oktober 2025 #24673 Skrevet 29. oktober 2025 Angående å vise rydding i klesskapet/haul osv i forhold til hva man gjør videre med klærne.. Hun vil ikke selge det som andre influencere gjør sier hun, men gi til vaskehjelp , skredder + "alle de fine menneskene vi har i livet vårt som gjør så mye for oss. jeg vil gi det til noen jeg føler kan få glede av det". For så å si: "Sorry RS jeg vet dere kunne tenkt dere å kjøpe, but i dont do it my loves i'm so sorry" 🙈🙈 Hadde vel trodd at RS betydde såpass mye at de kanskje kunne fått noe igjen gratis hvis hun først skal kvitte seg med det ? For uten de er det jo ingen henne ...sitert seg selv ? Nei dere er gode i kronasjer inn på konto RS, men der stopper det også gitt 😅 6 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. oktober 2025 #24674 Skrevet 29. oktober 2025 Tenkeselv skrev (6 timer siden): Angående å vise rydding i klesskapet/haul osv i forhold til hva man gjør videre med klærne.. Hun vil ikke selge det som andre influencere gjør sier hun, men gi til vaskehjelp , skredder + "alle de fine menneskene vi har i livet vårt som gjør så mye for oss. jeg vil gi det til noen jeg føler kan få glede av det". For så å si: "Sorry RS jeg vet dere kunne tenkt dere å kjøpe, but i dont do it my loves i'm so sorry" 🙈🙈 Hadde vel trodd at RS betydde såpass mye at de kanskje kunne fått noe igjen gratis hvis hun først skal kvitte seg med det ? For uten de er det jo ingen henne ...sitert seg selv ? Nei dere er gode i kronasjer inn på konto RS, men der stopper det også gitt 😅 Nemlig!👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽 3 2
Zenhouse Skrevet 29. oktober 2025 #24675 Skrevet 29. oktober 2025 Hvor er kjæresten til Rami fra? Jeg hørte de snakket engelsk til hverandre. 1
Sirah Skrevet 29. oktober 2025 #24676 Skrevet 29. oktober 2025 Zenhouse skrev (37 minutter siden): Hvor er kjæresten til Rami fra? Jeg hørte de snakket engelsk til hverandre. En eller annen plass i Europa, han sa igår at hun har Europeisk pass 2
Zenhouse Skrevet 29. oktober 2025 #24677 Skrevet 29. oktober 2025 Sirah skrev (12 minutter siden): En eller annen plass i Europa, han sa igår at hun har Europeisk pass Takk for svar. Så hyggelig at han har fått seg kjæreste da. 😊 1
Sirah Skrevet 29. oktober 2025 #24678 Skrevet 29. oktober 2025 Zenhouse skrev (19 minutter siden): Takk for svar. Så hyggelig at han har fått seg kjæreste da. 😊 Ja veldig hyggelig! Han stråler
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. oktober 2025 #24679 Skrevet 29. oktober 2025 Ikke f…… om hun går til psykolog.. Dette klarer jeg desverre ikke tro på! Hun blir jo bare værre og værre psykisk ser det ut som. Hun skal liksom ha gått fast i to år nå til psykolog..??! 🫤 4 10
Bendie Skrevet 29. oktober 2025 #24680 Skrevet 29. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden): Ikke f…… om hun går til psykolog.. Dette klarer jeg desverre ikke tro på! Hun blir jo bare værre og værre psykisk ser det ut som. Hun skal liksom ha gått fast i to år nå til psykolog..??! 🫤 Det vet vi ingenting om. At noen går til psykolog betyr ikke at de er fri for svingninger psykisk. Hun lever et liv der hun har øyne på seg konstant. Og dermed også er utsatt for andres meninger om absolutt alt ved henne. Og mange er direkte ondskapsfulle. Tror de færreste av oss hadde maktet et slikt press. Jeg tror det vi ser nå handler om trygghet. Hun er var for endringer. Vi så det samme sist hun flyttet og denne gangen er steget langt større. Og ting skjer fort. Samtidig har det vært mye jobbrelatert. Så hun trenger å lande. Hun har mye baggasje, så det å føle seg trygg er nok dypt forankret. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå