Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse Olsson søstrene - venninnene til Isabel.. Aktså, HVA skjer..? 😳😅 Jeg vil kaste opp.. Det eneste det går i der er ta inn filler, ut med filler, operasjoner, behandlinger… De prater og fremstår så ekstremt ufordragelig!😳 Hva gjør Isabel med disse menneskene?🫤 Dette kan umulig være bra for hennes psykiske helse… Men hun er jo blitt veldig lik disse når jeg tenker meg om..🤔

• Liker 6
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Disse Olsson søstrene - venninnene til Isabel.. Aktså, HVA skjer..? 😳😅 Jeg vil kaste opp.. Det eneste det går i der er ta inn filler, ut med filler, operasjoner, behandlinger… De prater og fremstår så ekstremt ufordragelig!😳 Hva gjør Isabel med disse menneskene?🫤 Dette kan umulig være bra for hennes psykiske helse… Men hun er jo blitt veldig lik disse når jeg tenker meg om..🤔

Jeg syntes de er skikkelig ufyselige.... Godt det ikke bare er meg. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden):

De blir bare mer og mer overfladiske 😑 

Det er liksom ingen hjemme der😱

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (41 minutter siden):

De blir bare mer og mer overfladiske 😑 

Det er liksom ingen hjemme der😱

Stemmer det.. Ingen hjemme👀🙈 Prøver å forstå hvorfor hun henger med de..? Men etter litt ettertanke så er det jo pga hun selv syns dette er «kult». Livet i luksus og overflatighet.. 31 år og lever Tik Tok livet fullt av tomhet og falskhet. Isabel har mista seg selv totalt…..🫤

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Stemmer det.. Ingen hjemme👀🙈 Prøver å forstå hvorfor hun henger med de..? Men etter litt ettertanke så er det jo pga hun selv syns dette er «kult». Livet i luksus og overflatighet.. 31 år og lever Tik Tok livet fullt av tomhet og falskhet. Isabel har mista seg selv totalt…..🫤

De er helt samme ulla,Isabel er som søster nr 3 i det forholdet der😂

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden):

Like barn leker best..

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det lansering igjeeeeen? Pleier å være gjøk snakk, like før lanseringer. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (12 timer siden):

DET har det vært!

• Liker 3
Skrevet

Det ble diskutert når hun var i London ang bruken av designer vesker med logo osv.. Det eneste jeg ser på den nye Ivorie reklamefilmen er LOUIS VUITTON..😳 Eneste som øynene mine festet seg til… Så nei - tror ikke dette er så veldig innafor mtp lovregler..🫤

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (13 timer siden):

Du har rett, holiday klærne som ble fotografert i London lanseres 19.10.😂😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
hjerteis skrev (1 time siden):

Du har rett, holiday klærne som ble fotografert i London lanseres 19.10.😂😂😂😂

De er litt sent ute, ser det er flere kjedebutikker som allerede selger lignende plagg 🙊

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
ollie1 skrev (55 minutter siden):

De er litt sent ute, ser det er flere kjedebutikker som allerede selger lignende plagg 🙊

Hæ???hun selger jo egen disignet klær,eller var det helt sånn??

• Liker 1
Skrevet
Velinda skrev (8 minutter siden):

Hæ???hun selger jo egen disignet klær,eller var det helt sånn??

😂😂😂🙌🏽

• Nyttig 2
Skrevet
ollie1 skrev (1 time siden):

Har du link? :)

Jeg likte faktisk det brune settet skikkelig godt, men om det finnes i kjedebutikker like fint og til en billigere pris så kan man jo kikke der istede :)

• Liker 1
Skrevet

Kan man bare ta en film å kopiere den i en reklame?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...