Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 09:47 #24461 Skrevet torsdag kl. 09:47 Disse Olsson søstrene - venninnene til Isabel.. Aktså, HVA skjer..? 😳😅 Jeg vil kaste opp.. Det eneste det går i der er ta inn filler, ut med filler, operasjoner, behandlinger… De prater og fremstår så ekstremt ufordragelig!😳 Hva gjør Isabel med disse menneskene?🫤 Dette kan umulig være bra for hennes psykiske helse… Men hun er jo blitt veldig lik disse når jeg tenker meg om..🤔 6 10
Sirah Skrevet torsdag kl. 15:50 #24462 Skrevet torsdag kl. 15:50 Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden): Disse Olsson søstrene - venninnene til Isabel.. Aktså, HVA skjer..? 😳😅 Jeg vil kaste opp.. Det eneste det går i der er ta inn filler, ut med filler, operasjoner, behandlinger… De prater og fremstår så ekstremt ufordragelig!😳 Hva gjør Isabel med disse menneskene?🫤 Dette kan umulig være bra for hennes psykiske helse… Men hun er jo blitt veldig lik disse når jeg tenker meg om..🤔 Jeg syntes de er skikkelig ufyselige.... Godt det ikke bare er meg. 6 5
agent Skrevet torsdag kl. 16:53 #24463 Skrevet torsdag kl. 16:53 Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden): Disse Olsson søstrene - venninnene til Isabel.. Aktså, HVA skjer..? 😳😅 Jeg vil kaste opp.. Det eneste det går i der er ta inn filler, ut med filler, operasjoner, behandlinger… De prater og fremstår så ekstremt ufordragelig!😳 Hva gjør Isabel med disse menneskene?🫤 Dette kan umulig være bra for hennes psykiske helse… Men hun er jo blitt veldig lik disse når jeg tenker meg om..🤔 De blir bare mer og mer overfladiske 😑 Det er liksom ingen hjemme der😱 3 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 17:37 #24464 Skrevet torsdag kl. 17:37 agent skrev (41 minutter siden): De blir bare mer og mer overfladiske 😑 Det er liksom ingen hjemme der😱 Stemmer det.. Ingen hjemme👀🙈 Prøver å forstå hvorfor hun henger med de..? Men etter litt ettertanke så er det jo pga hun selv syns dette er «kult». Livet i luksus og overflatighet.. 31 år og lever Tik Tok livet fullt av tomhet og falskhet. Isabel har mista seg selv totalt…..🫤 6 12
Velinda Skrevet torsdag kl. 18:56 #24465 Skrevet torsdag kl. 18:56 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Stemmer det.. Ingen hjemme👀🙈 Prøver å forstå hvorfor hun henger med de..? Men etter litt ettertanke så er det jo pga hun selv syns dette er «kult». Livet i luksus og overflatighet.. 31 år og lever Tik Tok livet fullt av tomhet og falskhet. Isabel har mista seg selv totalt…..🫤 De er helt samme ulla,Isabel er som søster nr 3 i det forholdet der😂 7 5
Pigaloppa Skrevet torsdag kl. 21:53 #24466 Skrevet torsdag kl. 21:53 Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Disse Olsson søstrene - venninnene til Isabel.. Aktså, HVA skjer..? 😳😅 Jeg vil kaste opp.. Det eneste det går i der er ta inn filler, ut med filler, operasjoner, behandlinger… De prater og fremstår så ekstremt ufordragelig!😳 Hva gjør Isabel med disse menneskene?🫤 Dette kan umulig være bra for hennes psykiske helse… Men hun er jo blitt veldig lik disse når jeg tenker meg om..🤔 Like barn leker best.. 4 6
agent Skrevet torsdag kl. 22:16 #24467 Skrevet torsdag kl. 22:16 Er det lansering igjeeeeen? Pleier å være gjøk snakk, like før lanseringer. 3 2
Maia3 Skrevet 14 timer siden #24468 Skrevet 14 timer siden agent skrev (12 timer siden): Er det lansering igjeeeeen? Pleier å være gjøk snakk, like før lanseringer. DET har det vært! 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #24469 Skrevet 13 timer siden Det ble diskutert når hun var i London ang bruken av designer vesker med logo osv.. Det eneste jeg ser på den nye Ivorie reklamefilmen er LOUIS VUITTON..😳 Eneste som øynene mine festet seg til… Så nei - tror ikke dette er så veldig innafor mtp lovregler..🫤 4 6
hjerteis Skrevet 13 timer siden #24470 Skrevet 13 timer siden agent skrev (13 timer siden): Er det lansering igjeeeeen? Pleier å være gjøk snakk, like før lanseringer. Du har rett, holiday klærne som ble fotografert i London lanseres 19.10.😂😂😂😂 3 1
ollie1 Skrevet 11 timer siden #24471 Skrevet 11 timer siden hjerteis skrev (1 time siden): Du har rett, holiday klærne som ble fotografert i London lanseres 19.10.😂😂😂😂 De er litt sent ute, ser det er flere kjedebutikker som allerede selger lignende plagg 🙊 2 3
Velinda Skrevet 10 timer siden #24472 Skrevet 10 timer siden ollie1 skrev (55 minutter siden): De er litt sent ute, ser det er flere kjedebutikker som allerede selger lignende plagg 🙊 Hæ???hun selger jo egen disignet klær,eller var det helt sånn?? 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10 timer siden #24473 Skrevet 10 timer siden Velinda skrev (8 minutter siden): Hæ???hun selger jo egen disignet klær,eller var det helt sånn?? 😂😂😂🙌🏽 2
Sirah Skrevet 10 timer siden #24474 Skrevet 10 timer siden ollie1 skrev (1 time siden): De er litt sent ute, ser det er flere kjedebutikker som allerede selger lignende plagg 🙊 Har du link? Jeg likte faktisk det brune settet skikkelig godt, men om det finnes i kjedebutikker like fint og til en billigere pris så kan man jo kikke der istede 1
Velinda Skrevet 7 timer siden #24475 Skrevet 7 timer siden Kan man bare ta en film å kopiere den i en reklame? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå