Neket Skrevet søndag kl. 11:25 #24421 Skrevet søndag kl. 11:25 Hallepalle2 skrev (19 timer siden): Men hva syns du om innholdet på snap de siste dagene? Hun snakker som et lite barn, og oppfører seg til tider også som et! Hun er så opptatt av å fremstå som «professional businessowner/woman», de hopper ikke opp og ned som en treåring som nettopp fikk en ponni, bare fordi bildene av pleddene modellene har rullet seg inn i, for å sitere en bruker lengre oppe, ser så pene ut på bildene. Og de grisedyre Chanelstøvlene, på henne ser de ut som hun skal i fjøset for å gjøre rent hos kyrne. Når man bruker skredder for å fikse på klærne, hva med å få en skomaker til å sy dem inn litt i skaftene, hun klarer sikkert å stikke begge armene nedi når de flagrer sånn i skaftet? 7 10
Pølsevann Skrevet søndag kl. 17:50 #24422 Skrevet søndag kl. 17:50 Velinda skrev (21 timer siden): Jeg aner ikke men vil tro alt var ordnet før hun sa noe,vi får vente å se,Brønnøysundregisteret bruker ca 1-2 uker å oppdatere nye aksjeposter i et firma Aksjonærregisteroppgaven har frist 31.januar og sendes inn en gang i året. Så endringer i eierstruktur er ikke synlig før februar året etter endringen. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 18:46 #24423 Skrevet søndag kl. 18:46 Er da voldsomt med unnskyldninger for å kjøpe hudprodukter fra andre brands.. 😆 « må jo teste for å sammenligne med eget merke.. osv osv.. « Jada! Den kjøper vi Isabel.. 🤥 klart Elixir osv.. har bedre ingredienser enn Nude.. Nå må folk skjønne at frøken Raad ikke bruker egne hudprodukter… kun for reklame og penger. 6 19
Velinda Skrevet søndag kl. 19:03 #24424 Skrevet søndag kl. 19:03 Pølsevann skrev (1 time siden): Aksjonærregisteroppgaven har frist 31.januar og sendes inn en gang i året. Så endringer i eierstruktur er ikke synlig før februar året etter endringen. Da får man bare vente å se da,hun ville jo ikke løyet om noe sånt vil jeg tro
Hallepalle2 Skrevet søndag kl. 20:47 #24425 Skrevet søndag kl. 20:47 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Er da voldsomt med unnskyldninger for å kjøpe hudprodukter fra andre brands.. 😆 « må jo teste for å sammenligne med eget merke.. osv osv.. « Jada! Den kjøper vi Isabel.. 🤥 klart Elixir osv.. har bedre ingredienser enn Nude.. Nå må folk skjønne at frøken Raad ikke bruker egne hudprodukter… kun for reklame og penger. Hun hadde jo ikke vist det om det ikke var en plan med det. Nå må dere slutte å tro at dere får glimt av ‘den virkelige isabel’!! 4 1
Maia3 Skrevet søndag kl. 20:48 #24426 Skrevet søndag kl. 20:48 (endret) agent skrev (23 timer siden): Herregud Jeg har tittet litt idag, ikke noe å skryte av. Virker veldig rotete. Kan virke som hun har blitt hekta på ett slags slang språk. Virker litt for høy på seg selv. Men snappene har vært veldig rotete. Så jeg avfulgte, trykket følg igjen. Får se om det blir bedre. Hun skjønner jo ikke slangspråk engang 🤣 Når hun skal si sikkert og visst, så sier hun sikkert og twist. Skal jo være snickers og twist. Hva i all verden er denne tåpelige greia med "opp med nebbet" elsklinger? Innbiller hun seg at elsklingene er så betatt og besatt av henne at de slikker på skjermen? Utrolig barnslig Endret søndag kl. 20:49 av Maia3 13
Stay Skrevet mandag kl. 00:53 #24427 Skrevet mandag kl. 00:53 Maia3 skrev (4 timer siden): Hun skjønner jo ikke slangspråk engang 🤣 Når hun skal si sikkert og visst, så sier hun sikkert og twist. Skal jo være snickers og twist. Hva i all verden er denne tåpelige greia med "opp med nebbet" elsklinger? Innbiller hun seg at elsklingene er så betatt og besatt av henne at de slikker på skjermen? Utrolig barnslig Flere av følgerne gaper jo, så ja.. derfor sier hun det. Følgerne føler at de er der med henne, så hun involverer dem, og mange føler seg nok mindre alene ved å "henge med" henne gjennom skjermen.. 7 2
Maia3 Skrevet mandag kl. 11:31 #24428 Skrevet mandag kl. 11:31 Stay skrev (10 timer siden): Flere av følgerne gaper jo, så ja.. derfor sier hun det. Følgerne føler at de er der med henne, så hun involverer dem, og mange føler seg nok mindre alene ved å "henge med" henne gjennom skjermen.. At flere føler de er der med henne er en ting. Men mener du virkelig at folk sitter og gaper for å "smake" ? Da har galskapen gått for langt. Det er jo helt insane 9 1
Teflonhjernen Skrevet mandag kl. 12:09 #24429 Skrevet mandag kl. 12:09 (endret) Maia3 skrev (38 minutter siden): At flere føler de er der med henne er en ting. Men mener du virkelig at folk sitter og gaper for å "smake" ? Da har galskapen gått for langt. Det er jo helt insane Ja, hun har tidligere lagt ut kommentarer fra følgere som skriver at de har sittet div. steder og gapet når hun sier «OOoooopp med neeeeebet, elsklingene miiiiiine» og at det er jo fryktelig flaut da… Det som er flaut er jo at noen sender inn mld til henne for å fortelle det. Er vel et brennende ønske om at Isabel skal se skal se hvor gode venninner de er og ikke minst hvilken connection de har. Sikkert de sammen damene som hyler hver måned om at de har mensen samtidig og at de gråter når de lander på Maldivene. Eller som gråter når duftlys og glass er utsolgt Er jo heeeeelt sinnsykt. Endret mandag kl. 12:10 av Teflonhjernen 4 6
Velinda Skrevet mandag kl. 12:27 #24430 Skrevet mandag kl. 12:27 Fra September betaler Snap mindre,de vil sende mer reklamepenger til Usa,er nok flere som skjelver litt i buksene nå 7 9
Maia3 Skrevet mandag kl. 12:41 #24431 Skrevet mandag kl. 12:41 Teflonhjernen skrev (29 minutter siden): Ja, hun har tidligere lagt ut kommentarer fra følgere som skriver at de har sittet div. steder og gapet når hun sier «OOoooopp med neeeeebet, elsklingene miiiiiine» og at det er jo fryktelig flaut da… Det som er flaut er jo at noen sender inn mld til henne for å fortelle det. Er vel et brennende ønske om at Isabel skal se skal se hvor gode venninner de er og ikke minst hvilken connection de har. Sikkert de sammen damene som hyler hver måned om at de har mensen samtidig og at de gråter når de lander på Maldivene. Eller som gråter når duftlys og glass er utsolgt Er jo heeeeelt sinnsykt. Sinnsykt er jo bare fornavnet. Helt utrolig at normale oppegående mennesker kan bli så gal 10 2
Sirah Skrevet mandag kl. 13:31 #24432 Skrevet mandag kl. 13:31 Maia3 skrev (1 time siden): At flere føler de er der med henne er en ting. Men mener du virkelig at folk sitter og gaper for å "smake" ? Da har galskapen gått for langt. Det er jo helt insane Ja..... Det er helt galskap. I begynnelsen når jeg fulgte henne tenkte jeg at dette var litt over gjennomsnittet sært, men at det sikkert bare var en "greie" hun gjorde. Så sluttet hun med det en periode og da rant kommentarene inn om hvorfor de ikke fikk "smake" det hun spiste lenger 🫣 Så da begynte hun igjen.... 4 2
Maia3 Skrevet mandag kl. 13:37 #24433 Skrevet mandag kl. 13:37 Sirah skrev (1 minutt siden): Ja..... Det er helt galskap. I begynnelsen når jeg fulgte henne tenkte jeg at dette var litt over gjennomsnittet sært, men at det sikkert bare var en "greie" hun gjorde. Så sluttet hun med det en periode og da rant kommentarene inn om hvorfor de ikke fikk "smake" det hun spiste lenger 🫣 Så da begynte hun igjen.... Har ikke ord. Hun hjernevasker jo voksne mennesker så det holder. Det er direkte farlig å ha så mye makt at folk blir helt tullerusk. Fatter det ikke med min beste vilje. Skremmende galskap 5 4
Angel75 Skrevet mandag kl. 13:53 #24434 Skrevet mandag kl. 13:53 Maia3 skrev (17 timer siden): Hun skjønner jo ikke slangspråk engang 🤣 Når hun skal si sikkert og visst, så sier hun sikkert og twist. Skal jo være snickers og twist. Hva i all verden er denne tåpelige greia med "opp med nebbet" elsklinger? Innbiller hun seg at elsklingene er så betatt og besatt av henne at de slikker på skjermen? Utrolig barnslig Du må bare le. Hun har lært seg det rette uttrykket. Men hun har gjort det til sin vri. Og nå er det hun som ler hele veien til banken med engasjement her og på snap 🤑🤑 5
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 16:27 #24435 Skrevet mandag kl. 16:27 Velinda skrev (4 timer siden): Fra September betaler Snap mindre,de vil sende mer reklamepenger til Usa,er nok flere som skjelver litt i buksene nå Oi, har du en link til nyheten? Jeg har jo ikke fulgt henne på en stund, skal hun ikke kjøpe leiligheten hun bor i nå allikevel? Hva har skjedd der? Og hun gikk jo rundt og så på flere villaer før denne leiligheten, men ingen falt i smak, hvorfor har hun forandret mening nå? Her er noe jeg ikke har fått med meg.
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 16:30 #24436 Skrevet mandag kl. 16:30 Maia3 skrev (2 timer siden): Har ikke ord. Hun hjernevasker jo voksne mennesker så det holder. Det er direkte farlig å ha så mye makt at folk blir helt tullerusk. Fatter det ikke med min beste vilje. Skremmende galskap Men altså, la oss stikke fingeren i jorden - godt voksne mennesker har faktisk et ansvar for seg selv her. At Isabel "hjernevasker" folk blir for dumt, folk er jo ikke helt idioter. Tror derimot at en god slump av dem er ganske avhengige av henne - men de får da ta det ansvaret på seg selv. 8 2
Sirah Skrevet mandag kl. 16:40 #24437 Skrevet mandag kl. 16:40 Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Oi, har du en link til nyheten? Jeg har jo ikke fulgt henne på en stund, skal hun ikke kjøpe leiligheten hun bor i nå allikevel? Hva har skjedd der? Og hun gikk jo rundt og så på flere villaer før denne leiligheten, men ingen falt i smak, hvorfor har hun forandret mening nå? Her er noe jeg ikke har fått med meg. Eieren skal ha 42 millioner for leiligheten. I tillegg er det stadige vannlekkasjer på gjestedoen og i boden (??), så hun har konkludert med at den kort og greit ikke er verdt pengene. 2 2
hjerteis Skrevet mandag kl. 16:44 #24438 Skrevet mandag kl. 16:44 Sirah skrev (2 minutter siden): Eieren skal ha 42 millioner for leiligheten. I tillegg er det stadige vannlekkasjer på gjestedoen og i boden (??), så hun har konkludert med at den kort og greit ikke er verdt pengene. Helt enig med Isabel for en gangs skyld, like greit å finne noe annet 😊 2
Sirah Skrevet mandag kl. 16:48 #24439 Skrevet mandag kl. 16:48 hjerteis skrev (Akkurat nå): Helt enig med Isabel for en gangs skyld, like greit å finne noe annet 😊 Helt enig jeg også Leiligheten har en fantastisk beliggenhet, men det hjelper jo ikke når den er i såpass dårlig stand. I tillegg bruker hun jo aldri fasilitetene i bygget sitt, så hva skal hun med dem lissom? Hun får det nok minst like bra i en villa 2
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 16:50 #24440 Skrevet mandag kl. 16:50 Sirah skrev (3 minutter siden): Helt enig jeg også Leiligheten har en fantastisk beliggenhet, men det hjelper jo ikke når den er i såpass dårlig stand. I tillegg bruker hun jo aldri fasilitetene i bygget sitt, så hva skal hun med dem lissom? Hun får det nok minst like bra i en villa Lurer på hva som er greia med disse leilighetene, om det er vannlekkasjer i den hun bor i nå, så var jo det også i den mindre leiligheten hun hadde tidligere, og nå i Rami sin leilighet. Det virker jo dårlig bygget og til de vanvittige prisene de skal ha, så er jo det ganske vilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå