Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 18:50 #24401 Skrevet fredag kl. 18:50 Sirah skrev (14 minutter siden): Notert ❤️😅 Men spennende! Jeg har hørt andre også skryte av den og har vurdert å kjøpe den når jeg trenger hårkur neste gang. Nå tror jeg at jeg skal gjøre det siden du liker den! Vet jo at du er kritisk 😅 Ja, jeg likte jo ikke risvannet, men ja, denne funket. Heldigvis så hadde den en ganske nøytral lukt også. Tror jeg kan gå så langt som å si at det er beste hårmasken jeg har prøvd. Takk for meg, nå må jeg krype tilbake til kritisk hulen min 👹 1 1 2
Sirah Skrevet fredag kl. 19:17 #24402 Skrevet fredag kl. 19:17 Teflonhjernen skrev (24 minutter siden): Ja, jeg likte jo ikke risvannet, men ja, denne funket. Heldigvis så hadde den en ganske nøytral lukt også. Tror jeg kan gå så langt som å si at det er beste hårmasken jeg har prøvd. Takk for meg, nå må jeg krype tilbake til kritisk hulen min 👹 Oj såpass ja! Da skal jeg jaggu teste den når jeg trenger ny! Ikke helt fornøyd med den jeg har nå og favoritten er så latterlig dyr så hadde vært greit å funnet et rimeligere alternativ! Jeg liker faktisk risvannet, men har ikke testet noen andre typer så har ingenting å sammenligne med. Hehe kom deg tilbake i hulen, vi trives best inni den 🤣 1
Moni123 Skrevet fredag kl. 21:10 #24403 Skrevet fredag kl. 21:10 Var inne på snap og kom på I.R. så jeg kom hoppende hit. I håp om å lese noe spennende.. Men dere leverer ikke 🤪
Moni123 Skrevet fredag kl. 21:11 #24404 Skrevet fredag kl. 21:11 Sirah skrev (1 time siden): Oj såpass ja! Da skal jeg jaggu teste den når jeg trenger ny! Ikke helt fornøyd med den jeg har nå og favoritten er så latterlig dyr så hadde vært greit å funnet et rimeligere alternativ! Jeg liker faktisk risvannet, men har ikke testet noen andre typer så har ingenting å sammenligne med. Hehe kom deg tilbake i hulen, vi trives best inni den 🤣 Sjekk risvannet på Normal. Fikk tips om det da jeg sa jeg hadde kjøpt I sin. Ikke prøvd tbh men mange sier det er like bra. 1 4
Upsidedownfrown Skrevet fredag kl. 23:07 #24405 Skrevet fredag kl. 23:07 Altså.. Den nye pimpen nattkjole er HELT krise stygg! Så teit å ikke ha print på innsiden av frynsjene og ermene som henger. Det drit stygt ut! Tror seriøst ikke den har solgt noe særlig, har heller ikke sett særlig kommentarer om den.. 9 8
Sirah Skrevet lørdag kl. 05:44 #24406 Skrevet lørdag kl. 05:44 Moni123 skrev (8 timer siden): Var inne på snap og kom på I.R. så jeg kom hoppende hit. I håp om å lese noe spennende.. Men dere leverer ikke 🤪 Haha hva savner du? Nå er det lørdag så jeg er sikker på at folk leverer om du bare fyrer i gang 😎 Moni123 skrev (8 timer siden): Sjekk risvannet på Normal. Fikk tips om det da jeg sa jeg hadde kjøpt I sin. Ikke prøvd tbh men mange sier det er like bra. Takk! Det skal jeg gjøre Upsidedownfrown skrev (6 timer siden): Altså.. Den nye pimpen nattkjole er HELT krise stygg! Så teit å ikke ha print på innsiden av frynsjene og ermene som henger. Det drit stygt ut! Tror seriøst ikke den har solgt noe særlig, har heller ikke sett særlig kommentarer om den.. Helt enig. Den er fæl! Jeg har syntes de har vært stygge alle sammen, men denne topper listen. 6 1
Maia3 Skrevet lørdag kl. 12:33 #24407 Skrevet lørdag kl. 12:33 Moni123 skrev (15 timer siden): Var inne på snap og kom på I.R. så jeg kom hoppende hit. I håp om å lese noe spennende.. Men dere leverer ikke 🤪 Hun viste toalettet på hotellrommet og den "voksne dama" sa: Her skal jeg eksplodere dritten ut av rauhålet! Utrolig barnslig. Er ikke bare ut av rauhålet dritten kommer fra henne 2 14
Velinda Skrevet lørdag kl. 12:52 #24408 Skrevet lørdag kl. 12:52 Maia3 skrev (19 minutter siden): Hun viste toalettet på hotellrommet og den "voksne dama" sa: Her skal jeg eksplodere dritten ut av rauhålet! Utrolig barnslig. Er ikke bare ut av rauhålet dritten kommer fra henne æsj🤮 5 2
Velinda Skrevet lørdag kl. 12:55 #24409 Skrevet lørdag kl. 12:55 Sa ikke hun for en stund siden at hun hadde kjøpt ut Reme?han eier forsatt 25% av Ivorie og Synnøve 25% 3
Sirah Skrevet lørdag kl. 14:03 #24410 Skrevet lørdag kl. 14:03 Velinda skrev (1 time siden): Sa ikke hun for en stund siden at hun hadde kjøpt ut Reme?han eier forsatt 25% av Ivorie og Synnøve 25% Proff bruker ofte ganske lang tid på å få oppdatert. En jeg kjenner solgte bedriften sin i mai, han sto fremdeles som eier i begynnelsen av september...
Velinda Skrevet lørdag kl. 14:19 #24411 Skrevet lørdag kl. 14:19 (endret) Sirah skrev (34 minutter siden): Proff bruker ofte ganske lang tid på å få oppdatert. En jeg kjenner solgte bedriften sin i mai, han sto fremdeles som eier i begynnelsen av september... Det er sant men Reme hadde høyeste aksjepost og Isabel har ikke hatt 50% før nå,mener også at Synnøve hadde 10% Endret lørdag kl. 14:38 av Velinda 2
Sirah Skrevet lørdag kl. 15:23 #24412 Skrevet lørdag kl. 15:23 Velinda skrev (1 time siden): Det er sant men Reme hadde høyeste aksjepost og Isabel har ikke hatt 50% før nå,mener også at Synnøve hadde 10% Ja jeg var helt overrasket over hvor lang tid det tok! Fulgte litt med av nysgjerrighet for kjenner de som kjøpte også Husker ikke hvordan Ivorie var fordelt, har vært så mye frem og tilbake der med alle firmaene til Reme... 1
Hallepalle2 Skrevet lørdag kl. 15:45 #24413 Skrevet lørdag kl. 15:45 Maia3 skrev (3 timer siden): Hun viste toalettet på hotellrommet og den "voksne dama" sa: Her skal jeg eksplodere dritten ut av rauhålet! Utrolig barnslig. Er ikke bare ut av rauhålet dritten kommer fra henne Men hva syns du om innholdet på snap de siste dagene?
Maia3 Skrevet lørdag kl. 15:51 #24414 Skrevet lørdag kl. 15:51 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Men hva syns du om innholdet på snap de siste dagene? Følger henne ikke, som sagt tidligere. Men hun dukket opp idag, og det utsagnet var mer enn nok for meg. 1 3
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl. 15:56 #24415 Skrevet lørdag kl. 15:56 Mange referer til Isabel som «queen», men jeg skal snart se en skikkelig queen, på vei til Carola konsert 🤩 7 2
Sirah Skrevet lørdag kl. 17:48 #24416 Skrevet lørdag kl. 17:48 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Mange referer til Isabel som «queen», men jeg skal snart se en skikkelig queen, på vei til Carola konsert 🤩 Kos deg masse 🤩 1 1
Snurris Skrevet lørdag kl. 19:42 #24417 Skrevet lørdag kl. 19:42 Velinda skrev (5 timer siden): Det er sant men Reme hadde høyeste aksjepost og Isabel har ikke hatt 50% før nå,mener også at Synnøve hadde 10% Jeg sjekket den dagen hun fortalte, går ut fra at ingenting var oppdatert da. Da var det 25% synnøve/reme, 50% isabel
Velinda Skrevet lørdag kl. 19:52 #24418 Skrevet lørdag kl. 19:52 Snurris skrev (5 minutter siden): Jeg sjekket den dagen hun fortalte, går ut fra at ingenting var oppdatert da. Da var det 25% synnøve/reme, 50% isabel Jeg aner ikke men vil tro alt var ordnet før hun sa noe,vi får vente å se,Brønnøysundregisteret bruker ca 1-2 uker å oppdatere nye aksjeposter i et firma 1 2
agent Skrevet lørdag kl. 20:58 #24419 Skrevet lørdag kl. 20:58 Maia3 skrev (5 timer siden): Følger henne ikke, som sagt tidligere. Men hun dukket opp idag, og det utsagnet var mer enn nok for meg. Herregud Jeg har tittet litt idag, ikke noe å skryte av. Virker veldig rotete. Kan virke som hun har blitt hekta på ett slags slang språk. Virker litt for høy på seg selv. Men snappene har vært veldig rotete. Så jeg avfulgte, trykket følg igjen. Får se om det blir bedre. 5
Maia3 Skrevet lørdag kl. 23:01 #24420 Skrevet lørdag kl. 23:01 agent skrev (1 time siden): Herregud Jeg har tittet litt idag, ikke noe å skryte av. Virker veldig rotete. Kan virke som hun har blitt hekta på ett slags slang språk. Virker litt for høy på seg selv. Men snappene har vært veldig rotete. Så jeg avfulgte, trykket følg igjen. Får se om det blir bedre. Det sømmer seg absolutt ikke for en voksen dame å ha så stygg språkbruk. Hun har mange følgere på diverse kanaler, og er i tillegg ansiktet utad for sine firma. Hvis hun tror at det er tøft, så må hun virkelig tro om igjen. Det er direkte usmakelig 3 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå