Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (4 minutter siden):

Screenshot_20250930_160014_Chrome.jpg

Screenshot_20250930_155513_Chrome.jpg

Bendie skrev (27 minutter siden):

Om du ikke har fått det med deg, så har IR ved flere anledninger vært invitert til snap chat, sine egne kontorer. Hun er også blitt trukket frem, som et eksempel å følge, om en vil tjene gode penger. Dette var på et kurs for mange av de største influensene på snap. Det at de velger hennes metode og vist til hvilke trekk IR gjør, tyder neppe på at hun laster ned ulovlig lydmateriale. 

En mindre influenser får ingen form for veiledning og vil lettere  ta feil valg. 

Så ja, selvfølgelig er de som bringer masse penger i kassa viktigere , enn de som ikke gjør det.  Sånn er det der, som alle andre steder.

Vil gjerne se bevis på dette 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Vil gjerne se bevis på dette 

Hun snappet jo fra eventet. Gikk du glipp av det?

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

AI holder seg nok ikke opptatt på snap 😉

Jeg så det også hun snappet fra eventet . Hun var den som tjente mest , tiltros for brukere med langt fler følgere 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Nettopp og hun har personlig vært invitert til snap kontoret i Dubai, som hun også snappet i fra. Og jeg mener hun har vært hos de i Oslo, men usikker her. Hun har i hvert fall blitt kontakt av den norske representanten. 

Endret av Bendie
La til
Skrevet
Bendie skrev (8 minutter siden):

Nettopp og hun har personlig vært invitert til snap kontoret i Dubai, som hun også snappet i fra. Og jeg mener hun har vært hos de i Oslo, men usikker her. Hun har i hvert fall blitt kontakt av den norske representanten. 

Jeg tror hun var i England også, men det er jeg usikker på. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (53 minutter siden):

Hvorfor i alle dager tror du at mindre influensere feiler, mens de største tas vare på for å vokse og bli større?  Merkelig resonnement. Så IR er I særklasse altså?

Selvsagt, hun er jo tross alt en businessdame med et kobbel av advokater innenfor ulike fagfelt. Full kontroll, inntil hun evt blir tatt for det 😂

• Nyttig 7
Skrevet
Spania33 skrev (Akkurat nå):

Selvsagt, hun er jo tross alt en businessdame med et kobbel av advokater innenfor ulike fagfelt. Full kontroll, inntil hun evt blir tatt for det 😂

Hvorfor er det så morsomt?

Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror hun var i England også, men det er jeg usikker på. 

Samme jeg tenkte, London. På eventet med de andre. Ellers invitert inn alene? 

Endret av Bendie
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det er klart det er. Snap passer jo på gullgåsa, så det er heldigvis én ting mindre å bekymre seg over for vaktbikkjene 😂

I internasjonal sammenheng så er Isabel snaut en bitteliten gullkylling med sine 380.000 følgere…. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Sølvpilen skrev (1 time siden):

Nei, Shehed skal ikke flytte til Dubai. Hun liker seg i Dubai, men kunne pr nå ikke tenkt seg å flytte dit. Hun skal heller ikke feire nyttår i Dubai. Hun blir i Norge sammen med Gucci. 

Takk for svar 👍

Skrevet
agent skrev (16 minutter siden):

Takk for svar 👍

Feil

Skrevet
Teflonhjernen skrev (44 minutter siden):

I internasjonal sammenheng så er Isabel snaut en bitteliten gullkylling med sine 380.000 følgere…. 

Nå har antallet følgere lite å si, om engasjementet ikke er til stede. IR tjener rundt 3 millioner i måneden. Tro ikke det gjør henne til en bitteliten kylling. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Ja og hun har vært på snapchat kontorene i Dubai og London blant annet. i tillegg til den snapturen de hadde til det hotellet/soho-house i England. 

Er ikke alt man kan bruke chatGPT til tydeligvis.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bendie skrev (3 minutter siden):

Nå har antallet følgere lite å si, om engasjementet ikke er til stede. IR tjener rundt 3 millioner i måneden. Tro ikke det gjør henne til en bitteliten kylling. 

Og Isabel sitter garantert igjen med småpenger i forhold til hva Snapchat sitter igjen med..... Hun er garantert en gullgruve for dem! Så klart blir hun passet på, ellers hadde jo snapchat skutt seg selv i foten!

• Liker 3
Skrevet (endret)
Bendie skrev (8 minutter siden):

Tror du virkelig 3 millioner i mnd. er mye i forhold til de som er virkelig stor på Snap? 
Hun er stor på snap i Norge, ja, men internasjonalt, nei… 

Erling B, Håland har 1,6 mill følgere på Snap. 

Oda Rikheim har også vært på snap eventer både i Norge og England, så tror ikke du trenger å være så voldsomt stor influenser for å bli invitert. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

En sannhet med modifikasjoner det. Da hun var i England var det jo folk med millioner av følgere som deltok, som er så vellykket at de også ble invitert dit. Isabel tjente best av de alle og ble tatt opp på scenen for å bli intervjuet og ble bedt om å lære gullformelen fra seg til de andre deltakerne. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

Tror du virkelig 3 millioner i mnd. er mye i forhold til de som er virkelig stor på Snap? 
Hun er stor på snap i Norge, ja, men internasjonalt, nei… 

Erling B, Håland har 1,6 mill følgere på Snap. 

Oda Rikheim har også vært på snap eventer både i Norge og England, så tror ikke du trenger å være så voldsomt stor influenser for å bli invitert. 

Det er selvfølgelig super stjerner med helt syke følger tall. Når det gjelder Erling Håland , tror jeg ikke han poster hyppige . Så inntjening, står neppe i forhold til antall følgere. Men en har Kylie Jenner og andre som er enormt store. Men disse er disse er det ikke svært mange av.

Når det gjelder følgere er ikke IR spesielt stor, men hun poster svært mye og har stort engasjement. Derfor får hun høy inntjeningen. Så jeg vil si hun ikke er liten, om en ser vekk fra super stjerner. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (5 minutter siden):

Det er selvfølgelig super stjerner med helt syke følger tall. Når det gjelder Erling Håland , tror jeg ikke han poster hyppige . Så inntjening, står neppe i forhold til antall følgere. Men en har Kylie Jenner og andre som er enormt store. Men disse er disse er det ikke svært mange av.

Når det gjelder følgere er ikke IR spesielt stor, men hun poster svært mye og har stort engasjement. Derfor får hun høy inntjeningen. Så jeg vil si hun ikke er liten, om en ser vekk fra super stjerner. 

Haaland poster ikke hyppig nei, og når han poster blir det noen få bilder.

• Liker 2
Skrevet
Angel75 skrev (3 minutter siden):

Haaland poster ikke hyppig nei, og når han poster blir det noen få bilder.

Men, tenk hvor mange klikk det er på de få bildene han legger ut med 1,6 mill følgere? 
Vil tro det er en del mer enn frøken Raad. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (31 minutter siden):

Men, tenk hvor mange klikk det er på de få bildene han legger ut med 1,6 mill følgere? 
Vil tro det er en del mer enn frøken Raad. 

Nå må man huske at antall snap også teller her. Om Isabell legger ut  100 x eller 1000 x flere snap pr uke , kan man jo sette opp et regnestykke på hvor mye han må tjene pr snap, for å matche det 

man kan ha mange følgere  uten at man  tjene spesielt mye 

Endret av Lana01
  • Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...