Kvins Skrevet 27. september #24081 Skrevet 27. september Natu skrev (7 minutter siden): Problemet her er vel ikke at man ikke unner henne både 2-4 og 10 dager fri. Men, at man bare vet det er noe som ikke stemmer og at hun tar "fri for sin mentale helse" ikke er sant, hun får enten besøk eller så er det andre ting hun skjuler. De fleste som har fulgt henne en stund vet at hun lyver, dekker over, bortforklarer uten å blunke. Er det et problem at hun sier at hun skal ta fri for sin mentale helse og kanskje får besøk? Følgerne har ikke krav på å vite absolutt alt som skjer og alt hun foretar seg. Det er bare sunt at hun holder noe tilbake. Dessuten kan begge deler være sant, at hun logger av for sin mentale helse - og - får besøk. 3 1 6
Hallepalle2 Skrevet 27. september #24082 Skrevet 27. september Minipilla skrev (1 time siden): @Hallepalle2 Ja?
Hallepalle2 Skrevet 27. september #24083 Skrevet 27. september Natu skrev (16 minutter siden): Problemet her er vel ikke at man ikke unner henne både 2-4 og 10 dager fri. Men, at man bare vet det er noe som ikke stemmer og at hun tar "fri for sin mentale helse" ikke er sant, hun får enten besøk eller så er det andre ting hun skjuler. De fleste som har fulgt henne en stund vet at hun lyver, dekker over, bortforklarer uten å blunke. Men det er da helt lov å ikke fortelle den hele sannhet. Hva er det med dere som tror at en influenser skylder dere noe? Hun kan logge av med hvilken begrunnelse hun vil, hun gir i det minste beskjed om at hun blir borte. Det er det slett ikke alle som gjør, og etterlater fanskaren i angst for hva som har skjedd 🤪 1 10
Minipilla Skrevet 27. september #24084 Skrevet 27. september Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Ja? Nei du mente du aldri dro misunnelse kortet. Måtte bare sitere deg en side tilbake hvor du gjorde nettopp det. 2 6
agent Skrevet 27. september #24085 Skrevet 27. september Natu skrev (1 minutt siden): Problemet her er vel ikke at man ikke unner henne både 2-4 og 10 dager fri. Men, at man bare vet det er noe som ikke stemmer og at hun tar "fri for sin mentale helse" ikke er sant, hun får enten besøk eller så er det andre ting hun skjuler. De fleste som har fulgt henne en stund vet at hun lyver, dekker over, bortforklarer uten å blunke. Nå har hun fortalt at hun skulle på 1 mnd. med healing. Det er løgn, hun har aldri jobbet så mye på Maldivene som på denne turen. Lanseringer, Lanseringer og atter Lanseringer. Reklame filming hele tiden, rein jobb tur. Det er ikke noe rart hun blir dritings av å lukte på vinglasset. Etter det jeg har observert, er mat det siste hun har tenkt på. Tror ikke kroppen hennes har hatt nok å gå på iforhold til alkohol. Men at ikke familie business partnere og nære venniner sier nå må du ta en pause. For jeg tror hun er litt på felgen for tiden. Men det kan jo virke som det er inntekten som styrer Hun har jo råd til å logge av helt fra SC, så hun kan konsentrere seg om AS sine. Hvorfor ikke reklamere på annen måte, istedenfor bruke seg selv så mye. SC er hoved arenaen hennes der hun selger varene sine på, sex, menn,graviditetstesting og ett enormt shopping galskap. Hun må komme seg ut av SC bobla, å jobbe med seg selv. #loggavir 2 8
Hallepalle2 Skrevet 27. september #24086 Skrevet 27. september Minipilla skrev (22 minutter siden): Nei du mente du aldri dro misunnelse kortet. Måtte bare sitere deg en side tilbake hvor du gjorde nettopp det. Ok. My bad. Én gang før da, altså. Så feil kan man ta.
Maia3 Skrevet 27. september #24087 Skrevet 27. september Bendie skrev (42 minutter siden): Dette blir for dumt. Jeg har vanskeligheter for å se at du selv tror på dette. Viser en brøkdel av dagen? Tror du virkelig at det hun viser, er hele jobben? Hun filmer langt mer enn det hun viser, redigerer, som inkluderer valgt av musikk . Hun leser også en haug av innkommende meldinger og svarer på et utvalg. Hun skifter til ulike out fit fra ivory studio som filmes. I tillegg til dette driver hun sitt eget klesmerket og har et samarbeid angående Nude. Ja, hun sier det føles ikke som jobb, men hun sier også at hun bruker timer på redigering av innhold. Og at vi ikke ser det meste av jobben som må gjøres. Så hun har ikke ferie på Maldivene. Samt det å vise frem seg selv og , så mye som hun gjør, får frem mindre pene sider hos folk. Hun mottar en drøss av stygge meldinger. Som de fleste av oss neppe hadde klart å stå i. En ser jo her inne hvor krenket mange blir av svarene til IR. Og hevder at hun er stygg mot de som sender « konstruktiv kritikk»(nedsettende meldinger) . Disse personene sender meldinger, som anonyme og mottar kanskje en eller to meldinger de føler seg støtt av. IR mottar tusenvis. Klart dette tar på mentalt. Nei ærlig talt. Nå må du slutte å gjenta deg selv i det uendelige! Vi skjønner jo at du er blodfan av henne. Du ser jo ikke skogen for bare trær! For sikkert hundrede gang; Hun har valgt dette selv og jobber garantert ikke mer enn andre . Hun er kynisk, manipulerende, frekk osv osv. ALT bunner i grådighet og et enormt ego! Nå må vi være enig om å være uenige! 3 6
Bendie Skrevet 27. september #24088 Skrevet 27. september agent skrev (21 minutter siden): Nå har hun fortalt at hun skulle på 1 mnd. med healing. Det er løgn, hun har aldri jobbet så mye på Maldivene som på denne turen. Lanseringer, Lanseringer og atter Lanseringer. Reklame filming hele tiden, rein jobb tur. Det er ikke noe rart hun blir dritings av å lukte på vinglasset. Etter det jeg har observert, er mat det siste hun har tenkt på. Tror ikke kroppen hennes har hatt nok å gå på iforhold til alkohol. Men at ikke familie business partnere og nære venniner sier nå må du ta en pause. For jeg tror hun er litt på felgen for tiden. Men det kan jo virke som det er inntekten som styrer Hun har jo råd til å logge av helt fra SC, så hun kan konsentrere seg om AS sine. Hvorfor ikke reklamere på annen måte, istedenfor bruke seg selv så mye. SC er hoved arenaen hennes der hun selger varene sine på, sex, menn,graviditetstesting og ett enormt shopping galskap. Hun må komme seg ut av SC bobla, å jobbe med seg selv. #loggavir Er det løgn? En kan ha et formål med en tur og ikke alt blir som planlagt. Og at hun skal på healing, trenger ikke bety mer enn at hun reiser et sted, som gir en mer ro i sjelen. Hun har vel aldri sagt hun ikke skal jobbe, mens hun er der? 5 3
Bendie Skrevet 27. september #24089 Skrevet 27. september Maia3 skrev (6 minutter siden): Nei ærlig talt. Nå må du slutte å gjenta deg selv i det uendelige! Vi skjønner jo at du er blodfan av henne. Du ser jo ikke skogen for bare trær! For sikkert hundrede gang; Hun har valgt dette selv og jobber garantert ikke mer enn andre . Hun er kynisk, manipulerende, frekk osv osv. ALT bunner i grådighet og et enormt ego! Nå må vi være enig om å være uenige! Men du kan gjenta deg selv…? « for sikkert hundrede gang» 7 1 3
Maia3 Skrevet 27. september #24090 Skrevet 27. september Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Det er klart at hun kan logge av, det er både smart og sunt. Det virker som enkelte får helt abstinenser når de ikke kan inn og se på ting de blir kvalme av på noen dager. Avhengighet kommer i så mange former. Kverulering er en form for avhengighet 2 1 3
Maia3 Skrevet 27. september #24091 Skrevet 27. september Bendie skrev (1 minutt siden): Men du kan gjenta deg selv…? « for sikkert hundrede gang» Ja, for enkelte skjønner jo ikke. Må ha det inn med teskje. 2 1 2
agent Skrevet 27. september #24092 Skrevet 27. september Bendie skrev (1 time siden): Er det løgn? En kan ha et formål med en tur og ikke alt blir som planlagt. Og at hun skal på healing, trenger ikke bety mer enn at hun reiser et sted, som gir en mer ro i sjelen. Hun har vel aldri sagt hun ikke skal jobbe, mens hun er der? Da har r vi forskjellige meninger om hva en healingtur er. For meg er det kommer vekk fra daglige rutiner og ta vare på min mentale helse. Ikke jobbe vettet av meg. Jobb for IR er planlagt, så for meg blir det løgn å si at det er en healingtur. 1 10
Oline5 Skrevet 27. september #24093 Skrevet 27. september Bendie skrev (1 time siden): Er det løgn? En kan ha et formål med en tur og ikke alt blir som planlagt. Og at hun skal på healing, trenger ikke bety mer enn at hun reiser et sted, som gir en mer ro i sjelen. Hun har vel aldri sagt hun ikke skal jobbe, mens hun er der? Jo, hun har sagt det 👍 Hun hadde massevis å ordne før hun dro, for hun skulle ikke ha møter eller noe på Maldivene...bare ferie sammen med bestisene en heeel måned. Lansering av julekalenderen var vel det eneste som hun ble nødt til å gjøre. Men hvorfor gidder dere å diskutere det her frem og tilbake? 1 6
Sveits35 Skrevet 27. september #24094 Skrevet 27. september Oline5 skrev (6 minutter siden): Jo, hun har sagt det 👍 Hun hadde massevis å ordne før hun dro, for hun skulle ikke ha møter eller noe på Maldivene...bare ferie sammen med bestisene en heeel måned. Lansering av julekalenderen var vel det eneste som hun ble nødt til å gjøre. Men hvorfor gidder dere å diskutere det her frem og tilbake? Jeg fulgte henne før hun reiste til Maldivene og husker veldig godt hva hun sa. Hun skulle ha soundhealing, yoga og diverse sunne aktiviteter. Har hun deltatt på slike aktiviteter? Hun sa ingenting om å ikke jobbe. 3
Hallepalle2 Skrevet 27. september #24095 Skrevet 27. september Maia3 skrev (1 time siden): Ja, for enkelte skjønner jo ikke. Må ha det inn med teskje. Så det gjelder andre regler for deg? Er det noen som har gjort deg til styrer av denne tråden? Hvis ikke så har du ingenting med å kreve at andre skal slutte å skrive. Bryter man forumreglene kan du rapportere, ellers kan du bare holde smella. 5 1 6
Maia3 Skrevet 27. september #24096 Skrevet 27. september (endret) Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Så det gjelder andre regler for deg? Er det noen som har gjort deg til styrer av denne tråden? Hvis ikke så har du ingenting med å kreve at andre skal slutte å skrive. Bryter man forumreglene kan du rapportere, ellers kan du bare holde smella. Har ikke krevd at noen skal slutte å skrive. Er heller ikke styrer av denne tråden. Så DU ber meg om å holde smella ? DU som er den verste kverulanten ever? Som ikke tåler at noen kritiserer elsklingen din? Holde smella kan du gjøre selv! Sånn , da brøt vi reglene begge to ! Endret 27. september av Maia3 2 1 7
Maia3 Skrevet 27. september #24097 Skrevet 27. september Bendie skrev (3 timer siden): Dette blir for dumt. Jeg har vanskeligheter for å se at du selv tror på dette. Viser en brøkdel av dagen? Tror du virkelig at det hun viser, er hele jobben? Hun filmer langt mer enn det hun viser, redigerer, som inkluderer valgt av musikk . Hun leser også en haug av innkommende meldinger og svarer på et utvalg. Hun skifter til ulike out fit fra ivory studio som filmes. I tillegg til dette driver hun sitt eget klesmerket og har et samarbeid angående Nude. Ja, hun sier det føles ikke som jobb, men hun sier også at hun bruker timer på redigering av innhold. Og at vi ikke ser det meste av jobben som må gjøres. Så hun har ikke ferie på Maldivene. Samt det å vise frem seg selv og , så mye som hun gjør, får frem mindre pene sider hos folk. Hun mottar en drøss av stygge meldinger. Som de fleste av oss neppe hadde klart å stå i. En ser jo her inne hvor krenket mange blir av svarene til IR. Og hevder at hun er stygg mot de som sender « konstruktiv kritikk»(nedsettende meldinger) . Disse personene sender meldinger, som anonyme og mottar kanskje en eller to meldinger de føler seg støtt av. IR mottar tusenvis. Klart dette tar på mentalt. Hvis hun får så elendig mental helse av å snappe, så må hun slutte, og logge av til hun er frisk igjen. Er ikke verre enn det. Men dessverre så står penger i fokus for den damen 9
Bendie Skrevet 27. september #24098 Skrevet 27. september (endret) agent skrev (2 timer siden): Da har r vi forskjellige meninger om hva en healingtur er. For meg er det kommer vekk fra daglige rutiner og ta vare på min mentale helse. Ikke jobbe vettet av meg. Jobb for IR er planlagt, så for meg blir det løgn å si at det er en healingtur. Da har vi forskjellig betydning av hva løgn er. Om hun mener at det er healing å dra på tur til Maldivene, selvom hun jobber. Så er det hennes betydning av hva healing er. Det er heller ikke løgn om planene endres underveis, eller det blir mer jobb enn planlagt. Det kaller jeg endring av planer, ikke en løgn. Så om jeg forteller til mine kollegaer at jeg skal på ferie til Paris og at jeg har planer om å besøke Notre-Dame. Men jeg orker ikke fordi det er så mye folk. Men jeg viste på foran at det kom til å være stapp fult av mennesker. Så det jeg sa til mine kolleger var løgn? Endret 27. september av Bendie 4 3
Hallepalle2 Skrevet 27. september #24099 Skrevet 27. september Maia3 skrev (1 time siden): Har ikke krevd at noen skal slutte å skrive. Er heller ikke styrer av denne tråden. Så DU ber meg om å holde smella ? DU som er den verste kverulanten ever? Som ikke tåler at noen kritiserer elsklingen din? Holde smella kan du gjøre selv! Sånn , da brøt vi reglene begge to ! Du skulle ignorere meg. Hvordan føler du at det går? 3 1 7
Teflonhjernen Skrevet 27. september #24100 Skrevet 27. september (endret) Å «logge av» er også content, hun vet så inderlig godt at RS nå virkelig sliter uten beste venninnen. Når hun er tilbake vil de flomme over av meldinger fra elsklingene om hvor mye hun har vært savnet osv. Dette forer opp egoet hennes, hun elsker det, jeg tror også hun trenger det for å holde seg «flytende». Men, de enorme oppturene hennes og veldige nedturene hennes så tror jeg hun sliter veldig. Se bare på leppene hennes, hun har sagt hun ikke fylt noe i de på lenge, men for meg så ser de større ut enn noensinne. Hun jobber noen timer en dag, da må hun ligge i sengen hele dagen etter. Ikke normalt for en 31 åring. Men, ser de fleste såkalte Influenserer sier de jobber såååååå mye, men i min verden er ikke det de driver på med jobb. Sitte å skvaldre foran en telefon og være reklame dame, De fleste bruker en ekstremt aggressiv markedsføring og av de jeg har sett er Isabel den verste. Hun fremstår som kynisk som bare det. Penger virker som er alt for henne, hun selger tross alt sjela si for penger. Alle influensere gjør det det, men hun er den verste av de jeg har sett. Tror dette på sikt dessverre vil ødelegge henne og det er trist, veldig trist…spesielt med tanke på hvor søt og morsom hun var for bare litt over ett år siden da jeg begynte å følge henne….den Isabel er dessverre helt helt borte. Endret 27. september av Teflonhjernen 2 1 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå