Lana01 Skrevet 23. september 2025 #23921 Skrevet 23. september 2025 (endret) Teflonhjernen skrev (27 minutter siden): Jeg prøvde bare for gøy nå og legge den i handlekurven hos Lyko og gikk fint det. Men, jeg skal ikke ha den, men det viser nok en gang hvordan Isabel hyper opp ting på det villeste så elsklingene skal hive seg rundt og ikke minst føle seg spesielt heldige siden akkurat de fikk tak i kalender eller noe annet av det hun pusher på beste venninnene Jeg prøvde også, av ren nysgjerrighet. Se hvordan live sendingen var. Gikk inn noen minutter etter kl 12. Ble satt i kø, langt ut, i rekken, hadde ingen planer om å handle, så gikk ut igjen . Endret 23. september 2025 av Lana01 La til litt 1
Sirah Skrevet 23. september 2025 #23922 Skrevet 23. september 2025 (endret) Teflonhjernen skrev (17 minutter siden): Jeg prøvde bare for gøy nå og legge den i handlekurven hos Lyko og gikk fint det. Men, jeg skal ikke ha den, men det viser nok en gang hvordan Isabel hyper opp ting på det villeste så elsklingene skal hive seg rundt og ikke minst føle seg spesielt heldige siden akkurat de fikk tak i kalender eller noe annet av det hun pusher på beste venninnene Prøvde å legge den i handlekurven for gøy jeg også og fikk det til. Jeg kjøpte Sophie Elise sin i fjor og var storfornøyd med den. Glöd er eneste selvbruningen jeg får til 😅 Men nå har jeg jo Glöd produkter til 2038 tror jeg så den var ikke engang oppe til vurdering i år. Men den kan trygt anbefales om noen har hatt den til vurdering Nude blir nok samme greie for de som liker de produktene godt. Grenser for hvor mye man trenger. Endret 23. september 2025 av Sirah 1
Bendie Skrevet 23. september 2025 #23923 Skrevet 23. september 2025 (endret) Sirah skrev (13 minutter siden): Prøvde å legge den i handlekurven for gøy jeg også og fikk det til. Jeg kjøpte Sophie Elise sin i fjor og var storfornøyd med den. Glöd er eneste selvbruningen jeg får til 😅 Men nå har jeg jo Glöd produkter til 2038 tror jeg så den var ikke engang oppe til vurdering i år. Men den kan trygt anbefales om noen har hatt den til vurdering Nude blir nok samme greie for de som liker de produktene godt. Grenser for hvor mye man trenger. Tror det er en feil. Står som utsolgt på fremsiden og en kommer ikke videre, etter å ha lagt i handlekurven( måtte sjekke, da det hørtes rart ut) . Tipper de sliter litt, etter trykket. I følge nettavisen ble det solgt 3 500 stk i løpet av 30 min. Ser også At de kommer med en anmeldelse. Som forøvrig er bra. Så et godt kjøp. vil ikke dele link, men her er screenshot Endret 23. september 2025 av Bendie 2
Sunshade83 Skrevet 23. september 2025 #23924 Skrevet 23. september 2025 Liten oppdatering på kvalitet fra Ivory. Bralettene var veldig komfortable. Er få topper og braletter som passer meg slik, men innleggene kunne de ha kuttet ut eller gjort større i de større størrelsene da de ikke matcher. Innleggene fungerer sikkert bedre for de med mindre bryster. Uansett 5/5 på denne med innleggene tatt ut. Stroppene var overraskende komfortable og stoffet er mykt og godt. Bra stretch og gir allikevel god hold. Sømmene var akkurat slik de skulle være og holder seg helt fint i vask uten å krympe. Hårmasken og risvannet fortsetter å gi mykt hår med færre knuter så ingen endring der i kvalitet. Jeg har kjøpt kalenderen da jeg aldri har hatt en kalender for voksne og allikevel ville ha kjøpt 9 av produktene for å teste. Det var ventekø i forkant av lanseringen av kalenderen og så ble den utsolgt og deretter åpnet opp en runde til med noen ekstra kalendere. Uansett gikk det fort. Innholdet er som følger: - Heavenly Pink Face Serum - Eyelash Curler - Sculpting Wand - Mauvy Matte - Makeup Sponge - Heavenly Pink Hydrogel Mask - Drama Queen Volume Mascara - Kiss Lip Oil Star - Double Ended Eyebrow Brush - Strenghtening Rice Water - Sculpting Wand - Peachy Glow - Translucent Loose Powder - Triangle Powder Puffs 2 pcs - Heavenly Pink Hydrogel Mask - Powder Brush - High Shine Lip Gloss - Queen - Easy Stroke Eyeliner Black - Double Ended Buffer Brush - Sculpting Wand - Cocoa Matte - Shaping Brow Gel - Creamy Lipliner - Lovely - Strong Hold Hair Spray - Heavenly Pink Face Mask - Eye Brightener Pencil Cream - Saint Germain Shower Foam Jeg har tittet litt mer på snap i det siste og fikk med meg blant annet turen til naboøya der lokale bor. Hun hadde aldri blitt invitert dit om hun ikke hadde vært en annerledes og hyggelig gjest mot de ansatte. Du har hyggelige gjester og så har de de som overser personale og behandler de enten dårlig eller som luft. Er du en hyggelig gjest som går utover det som kan forventes mot ansatte, så vil du få goder som ingen andre gjester får på 5-stjerners hoteller/resorter. Hun kunne ha spart seg for fyllekula der sist, det kunne nok gått verre. 1 9
Lana01 Skrevet 23. september 2025 #23925 Skrevet 23. september 2025 (endret) Teflonhjernen skrev (36 minutter siden): Jeg prøvde bare for gøy nå og legge den i handlekurven hos Lyko og gikk fint det. Men, jeg skal ikke ha den, men det viser nok en gang hvordan Isabel hyper opp ting på det villeste så elsklingene skal hive seg rundt og ikke minst føle seg spesielt heldige siden akkurat de fikk tak i kalender eller noe annet av det hun pusher på beste venninnene – Hadde det ikke vært for den digitale køen, kunne vi solgt ut på 10 minutter, men vi ville gi kundene våre en best mulig opplevelse, sier Kristianne Hasselø, forretningsutvikler i Lyko i en pressemelding. https://www.nettavisen.no/kjendis/influenser-isabel-raad-med/s/5-95-2633583 Endret 23. september 2025 av Lana01 3
Sirah Skrevet 23. september 2025 #23926 Skrevet 23. september 2025 Bendie skrev (9 minutter siden): Tror det er en feil. Står som utsolgt på fremsiden og en kommer ikke videre, etter å ha lagt i handlekurven( måtte sjekke, da det hørtes rart ut) . Tipper de sliter litt, etter trykket. I følge nettavisen ble det solgt 3 500 stk i løpet av 30 min. Ser også At de kommer med en anmeldelse. Som forøvrig er bra. Så et godt kjøp. vil ikke dele link, men her er screenshot Ja kalenderen er garantert et godt kjøp Var jo mye verdi for pengene! Da var det nok en feil hos Lyko ja, synte også det var rart. Sunshade83 skrev (2 minutter siden): Liten oppdatering på kvalitet fra Ivory. Bralettene var veldig komfortable. Er få topper og braletter som passer meg slik, men innleggene kunne de ha kuttet ut eller gjort større i de større størrelsene da de ikke matcher. Innleggene fungerer sikkert bedre for de med mindre bryster. Uansett 5/5 på denne med innleggene tatt ut. Stroppene var overraskende komfortable og stoffet er mykt og godt. Bra stretch og gir allikevel god hold. Sømmene var akkurat slik de skulle være og holder seg helt fint i vask uten å krympe. Hårmasken og risvannet fortsetter å gi mykt hår med færre knuter så ingen endring der i kvalitet. Jeg har kjøpt kalenderen da jeg aldri har hatt en kalender for voksne og allikevel ville ha kjøpt 9 av produktene for å teste. Det var ventekø i forkant av lanseringen av kalenderen og så ble den utsolgt og deretter åpnet opp en runde til med noen ekstra kalendere. Uansett gikk det fort. Innholdet er som følger: - Heavenly Pink Face Serum - Eyelash Curler - Sculpting Wand - Mauvy Matte - Makeup Sponge - Heavenly Pink Hydrogel Mask - Drama Queen Volume Mascara - Kiss Lip Oil Star - Double Ended Eyebrow Brush - Strenghtening Rice Water - Sculpting Wand - Peachy Glow - Translucent Loose Powder - Triangle Powder Puffs 2 pcs - Heavenly Pink Hydrogel Mask - Powder Brush - High Shine Lip Gloss - Queen - Easy Stroke Eyeliner Black - Double Ended Buffer Brush - Sculpting Wand - Cocoa Matte - Shaping Brow Gel - Creamy Lipliner - Lovely - Strong Hold Hair Spray - Heavenly Pink Face Mask - Eye Brightener Pencil Cream - Saint Germain Shower Foam Jeg har tittet litt mer på snap i det siste og fikk med meg blant annet turen til naboøya der lokale bor. Hun hadde aldri blitt invitert dit om hun ikke hadde vært en annerledes og hyggelig gjest mot de ansatte. Du har hyggelige gjester og så har de de som overser personale og behandler de enten dårlig eller som luft. Er du en hyggelig gjest som går utover det som kan forventes mot ansatte, så vil du få goder som ingen andre gjester får på 5-stjerners hoteller/resorter. Hun kunne ha spart seg for fyllekula der sist, det kunne nok gått verre. Spennende! Håper du holder oss oppdatert på den 3
Gjest Sofie12 Skrevet 23. september 2025 #23927 Skrevet 23. september 2025 Sunshade83 skrev (1 time siden): Jeg har tittet litt mer på snap i det siste og fikk med meg blant annet turen til naboøya der lokale bor. Hun hadde aldri blitt invitert dit om hun ikke hadde vært en annerledes og hyggelig gjest mot de ansatte. Du har hyggelige gjester og så har de de som overser personale og behandler de enten dårlig eller som luft. Er du en hyggelig gjest som går utover det som kan forventes mot ansatte, så vil du få goder som ingen andre gjester får på 5-stjerners hoteller/resorter. Hun kunne ha spart seg for fyllekula der sist, det kunne nok gått verre. Beklager å si det men dette er content. Isabel gjør alt for content.
Sveits35 Skrevet 23. september 2025 #23928 Skrevet 23. september 2025 Teflonhjernen skrev (5 timer siden): Tenker at folk heller burde gå inn og bestille årets rosa sløyfe 🎀 fra Kreftforeningen, den kan bestilles fra i dag. Ja, det var et fin ting å bruke penger på. Så kan de som bryr seg om Nudeprodukter kjøpe det. ☺️ 2 2 3
Sunshade83 Skrevet 23. september 2025 #23929 Skrevet 23. september 2025 Sofie12 skrev (17 minutter siden): Beklager å si det men dette er content. Isabel gjør alt for content. Hvis du bor forholdsvis nær en lokalbebodd øy og de er åpnet for turister så kan de av og til kjøpe deg utflukter til disse. Det er lagt opp helt anerledes enn det hun viste og dette var ikke en kjøpt utflukt. Igjen, er du glad i personalet og de er glade i deg tilbake så kan du få goder som andre besøkende ikke får. Dette er ikke noe du kjøper deg til, men noe du potensielt gjør det "fortjent" til gjennom oppførselen din. Maldivene er et muslimsk land så det er ikke gitt at turister får besøke de lokale øyene uten resorter. Kleskode, ikke alkohol og lignende er standard. Regner med at du så hvor mye hun kneppet kjolen igjen gjentatte ganger både under turen, på besøket og etter besøket i etterkant. Det kommer til stadighet oppgulp om hvordan man gjør ditten og datten på 5-stjerners, men tviler i blant om de samme faktisk har vært i disse landene og på lignende hoteller/resorter. Har ikke tall på hvor mange russere/øst-europeere og kinesere som forpester disse hotellene/resortene. Isabel Raad er ingenting i forhold. Hun er en influencer så innhold vil du få. Det er du som bestemmer om du vil se på innholdet eller ikke. Regner med at du er voksen og dermed selv kan bestemme hva du vil se på og ikke. Oppgulp derimot er det best å noen ganger ha for seg selv. 1 9
Sveits35 Skrevet 23. september 2025 #23930 Skrevet 23. september 2025 Sirah skrev (5 timer siden): Typisk! Men vi skal sikkert klare å bli oppdatert uansett 😅 Jeg har ikke fulgt så mye med, men stort sett bare sirup og beina på en stol som provoserer 😁 Hun har kranglet med MG, men de er venner igjen. Om to dager er han ferdig med greia si, så da er han nok back in bussines 😅 Har ikke den vært i salg lenge? Jeg kjøpte en på Nille her en dag? Ikke mye nytt på Maldivene altså 😊 3
Gjest Sofie12 Skrevet 23. september 2025 #23931 Skrevet 23. september 2025 Sunshade83 skrev (44 minutter siden): Hvis du bor forholdsvis nær en lokalbebodd øy og de er åpnet for turister så kan de av og til kjøpe deg utflukter til disse. Det er lagt opp helt anerledes enn det hun viste og dette var ikke en kjøpt utflukt. Igjen, er du glad i personalet og de er glade i deg tilbake så kan du få goder som andre besøkende ikke får. Dette er ikke noe du kjøper deg til, men noe du potensielt gjør det "fortjent" til gjennom oppførselen din. Maldivene er et muslimsk land så det er ikke gitt at turister får besøke de lokale øyene uten resorter. Kleskode, ikke alkohol og lignende er standard. Regner med at du så hvor mye hun kneppet kjolen igjen gjentatte ganger både under turen, på besøket og etter besøket i etterkant. Det kommer til stadighet oppgulp om hvordan man gjør ditten og datten på 5-stjerners, men tviler i blant om de samme faktisk har vært i disse landene og på lignende hoteller/resorter. Har ikke tall på hvor mange russere/øst-europeere og kinesere som forpester disse hotellene/resortene. Isabel Raad er ingenting i forhold. Hun er en influencer så innhold vil du få. Det er du som bestemmer om du vil se på innholdet eller ikke. Regner med at du er voksen og dermed selv kan bestemme hva du vil se på og ikke. Oppgulp derimot er det best å noen ganger ha for seg selv. Angrep er beste forsvar!
Sunshade83 Skrevet 23. september 2025 #23932 Skrevet 23. september 2025 Teflonhjernen skrev (6 timer siden): Tenker at folk heller burde gå inn og bestille årets rosa sløyfe 🎀 fra Kreftforeningen, den kan bestilles fra i dag. Har selvsagt også støttet årets rosa sløyfe aksjon. Har bestilt sløyfer til meg selv og familien i julegave 3 3 1
Women123 Skrevet 23. september 2025 #23933 Skrevet 23. september 2025 Bare jeg som følte meg sikkelig flau/klein på hennes vegne?? Hun løper og hopper for å klemme en ansattt og han virket litt “hva skjer”. Hun er bare en vanelig kunde for dem mens isabell ser på dem som familie??? Dette kan vel ikke være normalt 4 8
Frøkenfryden Skrevet 23. september 2025 #23934 Skrevet 23. september 2025 Kalll meg prippen men man kan jo ikke klemme halvfremmed stab med rumpa ute🫣😳 10 20
Gjest Sofie12 Skrevet 23. september 2025 #23935 Skrevet 23. september 2025 (endret) Women123 skrev (25 minutter siden): Bare jeg som følte meg sikkelig flau/klein på hennes vegne?? Hun løper og hopper for å klemme en ansattt og han virket litt “hva skjer”. Hun er bare en vanelig kunde for dem mens isabell ser på dem som familie??? Dette kan vel ikke være normalt I følge flere er Isabel bare hyggelig, høflig osv 🥴 De ansatte er jo bestevennene hennes må vite 🥴 Pinlig å se på. Endret 23. september 2025 av Sofie12
Gjest Sofie12 Skrevet 23. september 2025 #23936 Skrevet 23. september 2025 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Kalll meg prippen men man kan jo ikke klemme halvfremmed stab med rumpa ute🫣😳 Isabel kan🥴
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23. september 2025 #23937 Skrevet 23. september 2025 Syns den kalenderen var veldig dårlig jeg. Veldig mange «fillers» som f.eks. make up sponge og lash curler. Syns den er enormt overpriset sammenlignet med Charlotte Tilbury og flere av Kicks sine. De ligger på rundt samme pris eller rimeligere . nei dette var dårlige greier frøken Raad.. 3 1 12
Johannadee Skrevet 23. september 2025 #23938 Skrevet 23. september 2025 Isabel er litt som Tanya i white lotus når hun er på ferie på Maldiverne. Beste venn med personalet 6 1
Teflonhjernen Skrevet 23. september 2025 #23939 Skrevet 23. september 2025 Women123 skrev (1 time siden): Bare jeg som følte meg sikkelig flau/klein på hennes vegne?? Hun løper og hopper for å klemme en ansattt og han virket litt “hva skjer”. Hun er bare en vanelig kunde for dem mens isabell ser på dem som familie??? Dette kan vel ikke være normalt Dette var et pinlig bilde 🙈 Hun er i et muslimsk land og da klemmer man ikke noen man nesten ikke kjenner og av motsatt kjønn. Regner med den stakkars mannen kjente plast titsa godt 🫣 4 8
Pistasjnøtter Skrevet 23. september 2025 #23940 Skrevet 23. september 2025 Unrelated! MEN - skulle ønske samtlige influensere kunne sjekke stavekontroll på noen av sine mest brukte ord, som f. eks. SINNSSYKT! Med to s’er 🙏🏻 Takk for meg. 6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå