Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23421 Skrevet 13. september 2025 (endret) Maia3 skrev (18 timer siden): 😁 . Endret 13. september 2025 av Sofie12
Hallepalle2 Skrevet 13. september 2025 #23422 Skrevet 13. september 2025 Maia3 skrev (7 timer siden): Et tåpelig svar som vanlig Svarer du alle?
Gjest Heike72 Skrevet 13. september 2025 #23423 Skrevet 13. september 2025 Sofie12 skrev (11 timer siden): Hva skjedde der at Temuvikaren fikk stjerne etter ett døgn? Hva gir du meg…er SC venner med enkelte influensere? Veldig spesielt det vi ser med SC i det siste. Han hadde takeover på KG sin i 1 uke først da og det ble suksess. Opprettet egen og da ble det raskt stjerne. Har ikke ledd så mye av en influenser noen gang. Raads er jo så repeat og kjedelig. Skjønner ikke helt at folk fortsatt orker å henge med på noen av dem.
Teflonhjernen Skrevet 13. september 2025 #23424 Skrevet 13. september 2025 Princess_81 skrev (11 timer siden): Hvor jævli frekk kan hu bli???? Kvalmt menneske… jenta spurte en hyggelig kommentar å får dette til svar. Tenk om jenta f eks har mistet mammaen sin. Isabel tenker ikke har en motbydelig oppførsel Nå er det hvertfall helt tydelig at hun leser her på KG ! Omtrent det første hun gjør da hun våkner i dag er å finne frem denne ☝🏻 snappen og begynne å unnskylde seg vilt. Gadd ikke se hele unnskyldningen, men var noe om at hun hadde lest feil osv. Tenker at hadde hun virkelig ment unnskyld burde hun sendt hun som spurte en melding og beklaget seg. Isabel har nok ikke ofret det en tanke før hun innlegget her inne, garantert. Hun skal jo ha «Princess treatmet» all over… 1 2 7
Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23425 Skrevet 13. september 2025 Heike72 skrev (1 time siden): Han hadde takeover på KG sin i 1 uke først da og det ble suksess. Opprettet egen og da ble det raskt stjerne. Har ikke ledd så mye av en influenser noen gang. Raads er jo så repeat og kjedelig. Skjønner ikke helt at folk fortsatt orker å henge med på noen av dem. Takk, det må jeg sjekke ut🤗
Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23426 Skrevet 13. september 2025 Janmar skrev (11 timer siden): Det er det dessverre ingen som gjør. Jeg unner ingen å miste jobben. Men mennesker som det fortjener ikke bli milliardær når man oppfører seg sånn. Blir følgere borte så står hu der. Se hvordan hu svarte hu som skrev vi er følgere. Ikke venner Ser absolutt der du beskriver
Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23427 Skrevet 13. september 2025 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Nå er det hvertfall helt tydelig at hun leser her på KG ! Omtrent det første hun gjør da hun våkner i dag er å finne frem denne ☝🏻 snappen og begynne å unnskylde seg vilt. Gadd ikke se hele unnskyldningen, men var noe om at hun hadde lest feil osv. Tenker at hadde hun virkelig ment unnskyld burde hun sendt hun som spurte en melding og beklaget seg. Isabel har nok ikke ofret det en tanke før hun innlegget her inne, garantert. Hun skal jo ha «Princess treatmet» all over… 🎯 innertier❤️ Blir glad når noen endelig viser/ ser kortene til Isabel, det var på tide🤗
Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23428 Skrevet 13. september 2025 agent skrev (9 timer siden): Den satt langt inne for meg også 😅😅 Er spørsmålstegn inne på Jodel å jeg😅 Holder meg langt unna jodel, venter til jeg runder 40😂
agent Skrevet 13. september 2025 #23429 Skrevet 13. september 2025 Sofie12 skrev (13 minutter siden): Holder meg langt unna jodel, venter til jeg runder 40😂 🤣🤣🤣🤣 1
ollie1 Skrevet 13. september 2025 #23430 Skrevet 13. september 2025 Jeg er ny her, men har fulgt med lenge. Man skal vel egentlig ikke kommentere utseende, men er det bare jeg som synes at leppene hennes er større enn noen gang? Trodde hun skulle fjerne det før hun dro på "healing month"? Det går ihvertfall ikke an å spørre henne selv 🙊Hun oppfører seg som en fjortis både edru og beruset. 1 12
Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23431 Skrevet 13. september 2025 ollie1 skrev (1 minutt siden): Jeg er ny her, men har fulgt med lenge. Man skal vel egentlig ikke kommentere utseende, men er det bare jeg som synes at leppene hennes er større enn noen gang? Trodde hun skulle fjerne det før hun dro på "healing month"? Det går ihvertfall ikke an å spørre henne selv 🙊Hun oppfører seg som en fjortis både edru og beruset. Helt enig med deg. Får helt vondt når jeg ser de leppene , hun sa så før hun reiste til lykkeøya at hun skulle fjerne de grusomme leppene. Får vondt når jeg ser overleppen og tenker det er noe vondt som ligger der, men hun hører jo ikke etter når det er noe viktig og godt ment.
Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23432 Skrevet 13. september 2025 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Svarer du alle? Kan du la vær å,gå på brukere gang på gang! Er du etter å få tråden stengt eller moderert ? Nå er jeg så lei av deg, gå og lek på en annen tråd…. men det tør du vel ikje😇
Oline5 Skrevet 13. september 2025 #23433 Skrevet 13. september 2025 Kjære Isabel, jeg håper virkelig at du leser her inne. Egentlig har jeg litt sansen for deg. Du tør å vise sårbarhet, du kan le godt på egen bekostning, du kan være morsom og skjønn. Jeg skulle ønske du kunne la være å skylde på Suzy, Shirog og Dubai-Laila når ting ikke går helt etter planen. Du fremstiller deg selv som en person med flere personligheter...og jeg tror ikke egentlig at planen din er å ha en sånn diagnose?😳 Hvis du virkelig vil komme til bunns i problemene dine, så kanskje du skulle sende psykologen din video-snuttene fra i går kveld? Jeg kan forstå at gjøker blir skremt bort og kanskje ikke ser det som wifey-material... Faktisk syntes jeg du var helt herlig og nedpå når du var sammen med fosterfamilien din. Du passet inn der, og du strålte fra innsiden og ut. Sammen med din egen familie kan det bli litt mye drama, selv om dere stort sett shopper eller ligger i senga. Det er mye banning, brur, iiif og øøøøffff, for ikke å snakke om "helvete"-kommentarene fra mammaen din...det blir ganske vulgært i grunnen...og gir kanskje heller ikke særlig wifeymaterial-wibber? Jeg skulle ønske du fikk litt orden på alt du strever med. Du virker som en herlig jente på bunnen. Krysser fingrene for at healing-sessionen kan gjøre deg godt i dag 🤞😊 4 4 7
Hallepalle2 Skrevet 13. september 2025 #23434 Skrevet 13. september 2025 Sofie12 skrev (1 time siden): Kan du la vær å,gå på brukere gang på gang! Er du etter å få tråden stengt eller moderert ? Nå er jeg så lei av deg, gå og lek på en annen tråd…. men det tør du vel ikje😇 Tør ikke? Hvorfor skulle det være skummelt? 3
Hallepalle2 Skrevet 13. september 2025 #23435 Skrevet 13. september 2025 Oline5 skrev (48 minutter siden): Kjære Isabel, jeg håper virkelig at du leser her inne. Egentlig har jeg litt sansen for deg. Du tør å vise sårbarhet, du kan le godt på egen bekostning, du kan være morsom og skjønn. Jeg skulle ønske du kunne la være å skylde på Suzy, Shirog og Dubai-Laila når ting ikke går helt etter planen. Du fremstiller deg selv som en person med flere personligheter...og jeg tror ikke egentlig at planen din er å ha en sånn diagnose?😳 Hvis du virkelig vil komme til bunns i problemene dine, så kanskje du skulle sende psykologen din video-snuttene fra i går kveld? Jeg kan forstå at gjøker blir skremt bort og kanskje ikke ser det som wifey-material... Faktisk syntes jeg du var helt herlig og nedpå når du var sammen med fosterfamilien din. Du passet inn der, og du strålte fra innsiden og ut. Sammen med din egen familie kan det bli litt mye drama, selv om dere stort sett shopper eller ligger i senga. Det er mye banning, brur, iiif og øøøøffff, for ikke å snakke om "helvete"-kommentarene fra mammaen din...det blir ganske vulgært i grunnen...og gir kanskje heller ikke særlig wifeymaterial-wibber? Jeg skulle ønske du fikk litt orden på alt du strever med. Du virker som en herlig jente på bunnen. Krysser fingrene for at healing-sessionen kan gjøre deg godt i dag 🤞😊 Hva er dette snakket om wifeymateriale, akkurat som kvinner må legge bånd på seg og oppføre seg på en viss måte for å være verd å elske? 3 1 5
Oline5 Skrevet 13. september 2025 #23436 Skrevet 13. september 2025 Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Hva er dette snakket om wifeymateriale, akkurat som kvinner må legge bånd på seg og oppføre seg på en viss måte for å være verd å elske? Ja, sorry, var kanskje litt uklar her. Wifey-material i forhold til de mennene hun søker. Hennes største ønske er jo å bli en wifey, få barn og leve happily ever after... Hun har jo visse krav om at disse mennene skal være rike, føre samme livsstil som henne, de skal gi henne princess treatment, de skal være gode fedre og samtidig være litt fifty shades of grey. Jeg mener så klart ikke at noen skal legge bånd på seg selv for å " fortjene" å bli elsket...Jeg mener kanskje at hun har høye krav, og tror kanskje at hun hadde blitt lykkeligere hvis hun hadde senket dem. 4 6
agent Skrevet 13. september 2025 #23437 Skrevet 13. september 2025 Hallepalle2 skrev (38 minutter siden): Hva er dette snakket om wifeymateriale, akkurat som kvinner må legge bånd på seg og oppføre seg på en viss måte for å være verd å elske? Kan ikke du snart gi deg, nei IR er ikke klar for å være kone eller ei mamma. Det vi ser på SC er ett menneske med problemer på mange måter. Men du får ikke det med deg, for din agenda er å kritisere og håne dem som diskuterer på denne tråden. 2 10
agent Skrevet 13. september 2025 #23438 Skrevet 13. september 2025 ollie1 skrev (2 timer siden): Jeg er ny her, men har fulgt med lenge. Man skal vel egentlig ikke kommentere utseende, men er det bare jeg som synes at leppene hennes er større enn noen gang? Trodde hun skulle fjerne det før hun dro på "healing month"? Det går ihvertfall ikke an å spørre henne selv 🙊Hun oppfører seg som en fjortis både edru og beruset. Det samme har jeg observert 🧐 3 2
ollie1 Skrevet 13. september 2025 #23439 Skrevet 13. september 2025 Hallepalle2 skrev (28 minutter siden): Hva er dette snakket om wifeymateriale, akkurat som kvinner må legge bånd på seg og oppføre seg på en viss måte for å være verd å elske? Tenker du skjønner nok hva som menes. Tror kanskje hun ihvertfall bør snakke/oppføre/kle seg litt mindre vulgær hvis hun vil ha en classy rik mann. Hun har jo stort sett bare menn på kvelds-/overnattingsbesøk. Kanskje også få seg noen interesser i hverdagen. Dette gjelder vel så mye husbandmaterial som wifeymaterial. 5 1 8
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23440 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 5 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå