Tippsi Skrevet 12. september 2025 #23381 Skrevet 12. september 2025 Minipilla skrev (18 minutter siden): Maldives leverer som vanlig. Lanseringer, graviditetstest og krangel med en gjøk. Hver. Eneste. Gang. Snakker meg om å levere forutsigbarhet!! Å 2 glass vin ,å fullstendig på en "snurr"🙈 4 2
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23382 Skrevet 12. september 2025 Hallepalle2 skrev (13 timer siden): Tenk å si slikt om andre. Da mangler man faktisk så grunnleggende folkeskikk og sosial kompetanse at man må stille seg spørsmålet om hvordan en fungerer ute i den virkelige verden! At noen påpeker at I kan være ekkel i sin måte å servere oss diverse må være innenfor etter hva vi har sett hva I har levert i det siste. Men å påpeke at en bruker har manglende folkeskikk og sosial kompetanse og sette spørsmål om hvordan man fungerer i den virkelige verden er altså så man sperrer øynene opp. Virkelig…må du gå der….
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23383 Skrevet 12. september 2025 Heike72 skrev (2 timer siden): Ja, Temuvikaren har jeg fulgt med på også 👍🏻😁 Samboeren til Kristin Gjeldsvik. Han fikk stjerne etter ett døgn. Følger ingen Raad lengre, men kikket litt på Isabel sin story nå nettopp. Samme kjedelige greia. Hva skjedde der at Temuvikaren fikk stjerne etter ett døgn? Hva gir du meg…er SC venner med enkelte influensere? Veldig spesielt det vi ser med SC i det siste.
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23384 Skrevet 12. september 2025 agent skrev (5 timer siden): Intet nytt under solen ☀️ Lanseringer Lanseringer Lanseringer Gjøker Gjøker Gjøker Graviditetstest Graviditetstest Og ikke glem traumer
Sirah Skrevet 12. september 2025 #23385 Skrevet 12. september 2025 Sofie12 skrev (2 minutter siden): Hva skjedde der at Temuvikaren fikk stjerne etter ett døgn? Hva gir du meg…er SC venner med enkelte influensere? Veldig spesielt det vi ser med SC i det siste. SC? 1
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23386 Skrevet 12. september 2025 (endret) Sirah skrev (5 minutter siden): SC? Snapchat 😂 Er bare meg som prøver å tøffe meg med forkortelser😂 Endret 12. september 2025 av Sofie12
Natu Skrevet 12. september 2025 #23387 Skrevet 12. september 2025 Måtte inn og se litt på hva hun holder på med🙂 Angst og traumer og dårlig samvittighet for at de ikke har produsert opp nok julekalendere. Graviditetstest fordi = angst og traumer. Traumer fordi hun fikk mensen. Hun har kanskje glemt de fantastiske varmeplasterne hun reklamerer for som gjør mensen til en lek? I dag så jeg bare masse fisking etter sympati og salg salg salg. Hun har tapt seg veldig i content. 2 10
Sveits35 Skrevet 12. september 2025 #23388 Skrevet 12. september 2025 Sirah skrev (15 minutter siden): SC? Snap chat. Det som skjedde var at forloveden til Kristin Gjelsvik var vikar for henne da hun var på TV innspilling. Helt uerfaren og kjempekløne. Dette slo veldig an blant følgerne hennes og da han lagde egen konto når hun kom tilbake, flommet følgerne inn til temuvikaren, som han hadde blitt døpt til. Og han fikk vanvittig med respons, meldinger og milliontall osv osv. Så han fikk stjerne og tilbud om å bli med på annonser i rekortfart. Klart de som ikke har samme respons fra sine følgere blir dritsure og tror det er juks 1
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23389 Skrevet 12. september 2025 Natu skrev (23 minutter siden): Måtte inn og se litt på hva hun holder på med🙂 Angst og traumer og dårlig samvittighet for at de ikke har produsert opp nok julekalendere. Graviditetstest fordi = angst og traumer. Traumer fordi hun fikk mensen. Hun har kanskje glemt de fantastiske varmeplasterne hun reklamerer for som gjør mensen til en lek? I dag så jeg bare masse fisking etter sympati og salg salg salg. Hun har tapt seg veldig i content. Dette er I i ett nøtteskall.
Maia3 Skrevet 12. september 2025 #23390 Skrevet 12. september 2025 Sofie12 skrev (6 timer siden): Veldig enig med deg👏 Er jo nettopp slik I opererer, frem med alle traumene for å sanke sympati og bang så kommer lanseringer. Hun er god på det og mange går fem på gang på gang. Fatter IKKE at folk er så naive og går på limpinnen hver eneste gang. SER dere ikke hvor sleip og manipulerende IR er ?? Skjerp dere og VÅKN opp !! 2 9
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23391 Skrevet 12. september 2025 Maia3 skrev (Akkurat nå): Fatter IKKE at folk er så naive og går på limpinnen hver eneste gang. SER dere ikke hvor sleip og manipulerende IR er ?? Skjerp dere og VÅKN opp !! Ble nesten livredd her nå jeg og trodde den var til meg😳😂 Er enig med deg, folk må våkne og se hvor manipulerende I har vært og er.
Princess_81 Skrevet 12. september 2025 #23392 Skrevet 12. september 2025 Hvor jævli frekk kan hu bli???? Kvalmt menneske… jenta spurte en hyggelig kommentar å får dette til svar. Tenk om jenta f eks har mistet mammaen sin. Isabel tenker ikke har en motbydelig oppførsel 1 13
Hallepalle2 Skrevet 12. september 2025 #23393 Skrevet 12. september 2025 Sofie12 skrev (50 minutter siden): At noen påpeker at I kan være ekkel i sin måte å servere oss diverse må være innenfor etter hva vi har sett hva I har levert i det siste. Men å påpeke at en bruker har manglende folkeskikk og sosial kompetanse og sette spørsmål om hvordan man fungerer i den virkelige verden er altså så man sperrer øynene opp. Virkelig…må du gå der…. Nei. Det er aldri greit å si at en person er ekkel. At oppførselen kan være ekkel, er én ting, men det var ikke det som ble hevdet. Men man må nok ha en utviklet sosial kompetanse for å skjønne det. 5
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23394 Skrevet 12. september 2025 Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Nei. Det er aldri greit å si at en person er ekkel. At oppførselen kan være ekkel, er én ting, men det var ikke det som ble hevdet. Men man må nok ha en utviklet sosial kompetanse for å skjønne det. Ja, ikke sant. Sosial kompetanse er ikke alle for gitt.
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23395 Skrevet 12. september 2025 (endret) Princess_81 skrev (6 minutter siden): Hvor jævli frekk kan hu bli???? Kvalmt menneske… jenta spurte en hyggelig kommentar å får dette til svar. Tenk om jenta f eks har mistet mammaen sin. Isabel tenker ikke har en motbydelig oppførsel Ja, ikke sant. Spør om hvilken leppestift hun har og får det svaret. Trist. Endret 12. september 2025 av Sofie12
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23396 Skrevet 12. september 2025 (endret) Men fra det ene til det andre…tror fremdeles at Maldivegjøken ( liker ikke å kalle de gjøk) og Naboen er samme fyr (har sluttet å bite negler 🥴) Har aldri sett I så rolig når det gjelder partnere…aldri ! Mye mulig jeg tar feil men får den greia når hun snakker om Maldivegjøken at alt stemmer på Naboen Endret 12. september 2025 av Sofie12
Teflonhjernen Skrevet 12. september 2025 #23397 Skrevet 12. september 2025 Ja, hun vet å være hyggelig….huff 2 8
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23398 Skrevet 12. september 2025 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Ja, hun vet å være hyggelig….huff Hun viser sitt sanne jeg, den godeste Isabel!
Neket Skrevet 12. september 2025 #23399 Skrevet 12. september 2025 Sofie12 skrev (8 minutter siden): Hun viser sitt sanne jeg, den godeste Isabel! Er hun oppe i tre glass nå? Håper fylleangsten tar henne 😇😇 1 3
Gjest Sofie12 Skrevet 12. september 2025 #23400 Skrevet 12. september 2025 Neket skrev (1 minutt siden): Er hun oppe i tre glass nå? Håper fylleangsten tar henne 😇😇 Det blir nok hele flaska tenker jeg😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå