Maia3 Skrevet mandag kl 14:28 #23281 Skrevet mandag kl 14:28 (endret) agent skrev (14 minutter siden): Ikke bli sint 🫣 Men jeg ble litt opphengt I bilde ovenfor her, så jeg måtte google gamle bilder av henne. Hun er helt forandret, ser at hun er veldig small i ansiktet nå. Men det virker så flatt i fronten. Blir nesten litt tegneserie figur i forhold til eldre bilder av henne. Er det noen som ser hva hun har gjort av forskjellige ting dvs. operasjon, inngrep osv . Dette er ikke for å være slem, men det er så fremtredende så jeg blir nysgjerrig da vettu. Er det noe hun IKKE har fikset på ? Vil gjerne se den plastikkroppen når hun blir gammel. Tenk å ødelegge seg selv sånn. Endret mandag kl 14:34 av Maia3 3 7
~ Ada ~ Skrevet mandag kl 15:14 #23282 Skrevet mandag kl 15:14 (endret) Maia3 skrev (1 time siden): Servicen er blown away?? Hun ba om en mykere madrass og det skulle de fikse snarest. Mener hun at de skal stå klar ved døra og spørre om madrassen passer prinsessen? De kan jo ikke "se" hva hun tenker og føler heller !! Omg. Da er liksom servicen blown away? Hvem f...tror hun at hun er? Dessuten går hun barbeint for å være grounded til naturen, for det er helende og da er hun virkelig seg selv ! Hva gjør hun i en skyskraper i en storby da? Hun drømmer om et liv på ei tropisk øy. Hva hindrer henne? Kan jo ikke være annet enn store Mal og shoppinggalskap! Det er såååå fjollete å høre på Blown away betyr nok at servicen var fantastisk. Endret mandag kl 15:15 av ~ Ada ~ Skrivefeil 15 9
Alessi Skrevet mandag kl 15:19 #23283 Skrevet mandag kl 15:19 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Blown away betyr nok at servicen var fantastisk. Hun kan ikke annet enn være fornøyd med den servicen. Hun får jo alt hun peker på 🙂 1 1
Kønn Skrevet mandag kl 15:48 #23284 Skrevet mandag kl 15:48 Jeg ser ikke ei ung jorda dame. Jeg ser en ung ulykkelig dame. Som virkelig ikke finner seg selv, men som lever gjennom fantasier. Det er trist. 6 3 6
agent Skrevet mandag kl 15:51 #23285 Skrevet mandag kl 15:51 ~ Ada ~ skrev (35 minutter siden): Blown away betyr nok at servicen var fantastisk. Enkel oversettelse Blåst bort. 1 3
Maia3 Skrevet mandag kl 15:59 #23286 Skrevet mandag kl 15:59 (endret) ~ Ada ~ skrev (46 minutter siden): Blown away betyr nok at servicen var fantastisk. Haha ja så klart. Rett skal være rett. Gikk litt for fort. Trekker tilbake den beskyldningen der Endret mandag kl 16:02 av Maia3 3
Teflonhjernen Skrevet mandag kl 16:06 #23287 Skrevet mandag kl 16:06 Lurer på om Isabel og familien Raad har husket å stemme og hvem de eventuelt stemmer på? 🤔 Egentlig så tviler jeg nesten på at Isabel vet det er Stortingsvalg i år. Håper dere har husket å stemme damer 😘 1 5
Maia3 Skrevet mandag kl 16:09 #23288 Skrevet mandag kl 16:09 ~ Ada ~ skrev (54 minutter siden): Blown away betyr nok at servicen var fantastisk. Du har helt rett Ada. Tvetydig tolket 1
Istapp Skrevet mandag kl 18:46 #23289 Skrevet mandag kl 18:46 agent skrev (5 timer siden): Det blir ca 150 salg av 1000. Nattkjole og glass er vel ca 1000 kr Nå har hun ikke fortalt hvor mange minutter det var 😉 Rart det ikke ble krasj på bestillingssystemet. Og igjen er det storsalg når noe lanseres digitalt, mens sirup og klær ikke ble utsolgt etter flere dagers pop-up store i Oslo i samarbeidet hun gjorde med SoulCake. Hvem lar seg lure? 3 4
Istapp Skrevet mandag kl 18:54 #23290 Skrevet mandag kl 18:54 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Lurer på om Isabel og familien Raad har husket å stemme og hvem de eventuelt stemmer på? 🤔 Egentlig så tviler jeg nesten på at Isabel vet det er Stortingsvalg i år. Håper dere har husket å stemme damer 😘 Får jammen håpe at de IKKE har stemt. Med så manglende perspektiver på annet enn sentrering rundt eget ego, så er det best å la den stemmeseddelen spares - til vårt alles beste! 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl 18:56 #23291 Skrevet mandag kl 18:56 agent skrev (4 timer siden): Ikke bli sint 🫣 Men jeg ble litt opphengt I bilde ovenfor her, så jeg måtte google gamle bilder av henne. Hun er helt forandret, ser at hun er veldig small i ansiktet nå. Men det virker så flatt i fronten. Blir nesten litt tegneserie figur i forhold til eldre bilder av henne. Er det noen som ser hva hun har gjort av forskjellige ting dvs. operasjon, inngrep osv . Dette er ikke for å være slem, men det er så fremtredende så jeg blir nysgjerrig da vettu. Hun er så syk…..😳 Operert til det ugjenkjennelige og syk…… 7 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl 19:48 #23292 Skrevet mandag kl 19:48 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Lurer på om Isabel og familien Raad har husket å stemme og hvem de eventuelt stemmer på? 🤔 Egentlig så tviler jeg nesten på at Isabel vet det er Stortingsvalg i år. Håper dere har husket å stemme damer 😘 De vet nok ikke det er valg engang..🤡 Tror du de er opptatt av det?🙄 stemt FrP her ihvertfall 😊💪🏽 1 7
Sirah Skrevet mandag kl 20:04 #23293 Skrevet mandag kl 20:04 Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden): De vet nok ikke det er valg engang..🤡 Tror du de er opptatt av det?🙄 stemt FrP her ihvertfall 😊💪🏽 Da er det bare å gratulere med et knallvalg 😁 Skal si FRP har klatret i år! Men det ble avsporing, sorry. 1 2 2
slipset Skrevet mandag kl 20:05 #23294 Skrevet mandag kl 20:05 Maia3 skrev (6 timer siden): Servicen er blown away?? Hun ba om en mykere madrass og det skulle de fikse snarest. Mener hun at de skal stå klar ved døra og spørre om madrassen passer prinsessen? De kan jo ikke "se" hva hun tenker og føler heller !! Omg. Da er liksom servicen blown away? Hvem f...tror hun at hun er? Dessuten går hun barbeint for å være grounded til naturen, for det er helende og da er hun virkelig seg selv ! Hva gjør hun i en skyskraper i en storby da? Hun drømmer om et liv på ei tropisk øy. Hva hindrer henne? Kan jo ikke være annet enn store Mal og shoppinggalskap! Det er såååå fjollete å høre på Flaut å kritisere noe som ikke stemmer. Kan du ikke engelske ord og uttrykk?? Hun skryter jo av den gode servicen. 4 4
Cami9 Skrevet mandag kl 20:22 #23295 Skrevet mandag kl 20:22 Maia3 skrev (8 timer siden): Hvordan er det mulig å selge nattkjoler og glass for 100.000,- i minuttet ?? Det blir 6 mill i timen !! Finnes det virkelig noen som tror på dette ?? Trenger jo ikke ha vært hvert minutt i en time. Kan ha vært i 15 min f.eks… 2 2
Cami9 Skrevet mandag kl 20:23 #23296 Skrevet mandag kl 20:23 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Hun er så syk…..😳 Operert til det ugjenkjennelige og syk…… Hun har operert seg mindre pen, rett og slett 6 11
Justlooking Skrevet mandag kl 21:32 #23297 Skrevet mandag kl 21:32 agent skrev (7 timer siden): Ikke bli sint 🫣 Men jeg ble litt opphengt I bilde ovenfor her, så jeg måtte google gamle bilder av henne. Hun er helt forandret, ser at hun er veldig small i ansiktet nå. Men det virker så flatt i fronten. Blir nesten litt tegneserie figur i forhold til eldre bilder av henne. Er det noen som ser hva hun har gjort av forskjellige ting dvs. operasjon, inngrep osv . Dette er ikke for å være slem, men det er så fremtredende så jeg blir nysgjerrig da vettu. Jeg personlig synes hun så bedre ut før operasjonene. Men det synes jeg med alle de man ser førbildene til før operasjonene, som feks. Nora (hun var nydelig) Caroline nitter, Sofie etc, 4 5
Maia3 Skrevet mandag kl 22:32 #23298 Skrevet mandag kl 22:32 slipset skrev (2 timer siden): Flaut å kritisere noe som ikke stemmer. Kan du ikke engelske ord og uttrykk?? Hun skryter jo av den gode servicen. Ja har rettet det opp og beklager 1 2
Hallepalle2 Skrevet tirsdag kl 03:24 #23299 Skrevet tirsdag kl 03:24 (endret) Maia3 skrev (14 timer siden): Servicen er blown away?? Hun ba om en mykere madrass og det skulle de fikse snarest. Mener hun at de skal stå klar ved døra og spørre om madrassen passer prinsessen? De kan jo ikke "se" hva hun tenker og føler heller !! Omg. Da er liksom servicen blown away? Hvem f...tror hun at hun er? Dessuten går hun barbeint for å være grounded til naturen, for det er helende og da er hun virkelig seg selv ! Hva gjør hun i en skyskraper i en storby da? Hun drømmer om et liv på ei tropisk øy. Hva hindrer henne? Kan jo ikke være annet enn store Mal og shoppinggalskap! Det er såååå fjollete å høre på Hun er jo ‘blown away’ av den gode servicesen. Noen ganger kan det svare seg å tenke seg en halv gang om før man poster. Bare et tips som sikkert blir strålende mottatt 😇 Endret tirsdag kl 03:28 av Hallepalle2 Får ikke redigere innlegget, men ser at andre alt har gjort oppmerksom på det. Det er bra. 1 8
Snowx Skrevet tirsdag kl 10:28 #23300 Skrevet tirsdag kl 10:28 Trist at hun føler seg så hjemme på Maldivene på grunn av hvordan de ansatte behandler henne. Ja, jeg tviler ikke på at de liker Isabel og behandler henne litt annerledes enn de andre gjestene, men det er jo fordi de andre er der på ferie, sammen med noen de er glad i, og ikke har behov for nye "venner" eller "familie". Huff nei, jeg får vondt av henne. 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå