Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heike72 skrev (2 timer siden):

Omg, selvinnsikt har hun i hvert fall ikke 🙈

Den er fraværende 🙉

• Liker 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Mye umerket reklame 

Hun er kriminell, rart det ikke er noen som har rapportert det.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Justlooking skrev (12 minutter siden):

Det er mange steder å velge mellom der. Man kan få reiser til femti tusen for fly og hotell syv netter all inclusive for to personer. 

Det er jo ikke så ille pris, når det er allinclusive. Må jo betale fra 30-50 tusen på charter tur også i Europa. Fra 4-5 stjerner og allinclusive. Synd turen til Pierre ikke ble så veldig spennende,  for dit kunne jeg tenkt å reise.

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

At IR tør å sole seg toppløs på Maldivene er for meg et mysterium - man kan faktisk bli fengslet…. Sharia-loven tillater ikke dette, på lik linje som homofili. 

Det driter nok hun i !! Hun er the Queen overalt i verden tror hun, og hadde hun fått bot eller blitt fengslet,  så hadde hun glatt betalt seg ut av det 🤬

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå er visst ikke det andre stedet hun kalte hjem på Maldivene godt nok lengre for det er ikke lux nok. Kunne nesten kaste opp av mindre. 
Og hun må faktisk slutte å si «vi skal kose oss» og «vi er her sammen». Nei Isabell - DU er der mens vi andre er hjemme å jobber for pengene våre. 

• Liker 5
  • Nyttig 17
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Tar du bilde av menyene hun legger ut for å studere prisene?🤣🤣🤣

Når har hun jo lagt ut dem ganske ofte, har prisene gått opp siden sist hun var der? 🤣🤣

Hahaha nei er heldigvis ikke så gal 😂

Men legger hun ut bilder av en meny så kan det hende jeg «stopper snappen» for å kikke kjapt gjennom 😅 Mest for å se hva ting koster osv, har alltid syntes at slikt er litt gøy! Men enig i at det kan bli litt mye altså 😂 Men av alle de rare tingene hun gjør så er dette en av de tingene som ikke gjør meg noe 🫣

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg sett en kollega/venninne/familiemedlem skrevet dette her til Isabel, så tror jeg dessverre jeg hadde slitt med å ta vedkommende seriøst….. 🫣 

IMG_2905.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Minipilla skrev (30 minutter siden):

Nå er visst ikke det andre stedet hun kalte hjem på Maldivene godt nok lengre for det er ikke lux nok. Kunne nesten kaste opp av mindre. 
Og hun må faktisk slutte å si «vi skal kose oss» og «vi er her sammen». Nei Isabell - DU er der mens vi andre er hjemme å jobber for pengene våre. 

Yes!!!👏🏽👏🏽👏🏽 Hun er der pga FØLGERENE sine… Det er DE som sponser henne og muliggjør disse reisene….

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Sirah skrev (49 minutter siden):

Hahaha nei er heldigvis ikke så gal 😂

Men legger hun ut bilder av en meny så kan det hende jeg «stopper snappen» for å kikke kjapt gjennom 😅 Mest for å se hva ting koster osv, har alltid syntes at slikt er litt gøy! Men enig i at det kan bli litt mye altså 😂 Men av alle de rare tingene hun gjør så er dette en av de tingene som ikke gjør meg noe 🫣

Har du funnet noe godt og rimelig 🫣❤️😅

Det hadde kanskje vært litt anderledes, hvis hun hadde plukket ut nye retter hver dag.

Spist det og gitt terningkast 🎲, oppgitt pris.

Endret av agent
  • Nyttig 1
Skrevet
Minipilla skrev (50 minutter siden):

Det virker som mange nesten tror de er venninner og er med … Hørte noen si at hun på generell basis kan si noe ala «åpne nebbet og smak elsklinger» mens hun tar mat eller drikke og dytter inn i kameraet … SOME er noe merkelige greier …

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Justlooking skrev (4 minutter siden):

Det virker som mange nesten tror de er venninner og er med … Hørte noen si at hun på generell basis kan si noe ala «åpne nebbet og smak elsklinger» mens hun tar mat eller drikke og dytter inn i kameraet … SOME er noe merkelige greier …

Det er så latterlig,  men hun tjener masse penger på det. Flaut🙉

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Hva synes dere om meny snapper ?

Hvor interessant er det?

Personlig synes jeg det er en form for misbruk av min tid, så lenge man har filmet buffé 'n på forhånd. 😲😲 Hva slags nytte har vi av det😲

Mener jeg har hørt en influenser si at meny-snapper er lettvint content, og dermed også lettvinte inntekter...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (På 5.9.2025 den 18.23):

Nei hvem orker det der? Håper hun skjønner det!

Nei hun kommer aldri til å skjønne det ! Hun tror hun er guds gave til alle menn.  Hvem I alle dager kan motstå denne "lekkerbisken " av ei plastikkdame?? 🤮

• Nyttig 7
Skrevet

Noen har satt diagonale fillers i kinnene, gitt. Ser ikke proporsjonalt ut når hun har en så liten kropp. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Oline5 skrev (27 minutter siden):

Mener jeg har hørt en influenser si at meny-snapper er lettvint content, og dermed også lettvinte inntekter...

Tviler ikke😵‍💫

• Liker 4
Skrevet
Maia3 skrev (4 timer siden):

Et gammelt ordtak sier at penger har ALDRI vært veien til EKTE lykke 

Glemte du å bytte bruker når du siterte deg selv?

• Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Hadde jeg sett en kollega/venninne/familiemedlem skrevet dette her til Isabel, så tror jeg dessverre jeg hadde slitt med å ta vedkommende seriøst….. 🫣 

IMG_2905.jpeg

Hun er en super manipulator som får folk til å tro at de er bestevennene hennes og at hun elsker dem ! Fatter absolutt INGEN at det er dette hun tjener penger på? Hun gir blaffen i hver og en , men må jo så klart smi mens jernet er varmt og holde på med denne hjernevaskingen for å kunne tjene gryn til lyxlivet sitt.  Hun har jo ingenting av nytte å komme med !! Selge bikinier og nattkjoler, sirup og make up er absolutt IKKE det hun tjener grovt på.  Det er overhodet ikke noe spesielt lekkert det hun selger heller,  som noen bare MÅ ha. At voksne folk nærmest tilber henne og ikke skjønner konseptet er helt ubegripelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Har du funnet noe godt og rimelig 🫣❤️😅

Det hadde kanskje vært litt anderledes, hvis hun hadde plukket ut nye retter hver dag.

Spist det og gitt terningkast 🎲, oppgitt pris.

Hehehe jeg vet det er litt sært 😅 Heldigvis går det jo kjapt å tappe seg gjennom om man ikke liker det da 😅

Ja det kunne jo vært spennende!

• Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (43 minutter siden):

Hehehe jeg vet det er litt sært 😅 Heldigvis går det jo kjapt å tappe seg gjennom om man ikke liker det da 😅

Ja det kunne jo vært spennende!

Ja vi er forskjellige der❤️

Men det gjelder ikke bare IR, like irriterende når andre influensere gjør det.🤣

Skrevet
agent skrev (14 minutter siden):

Ja vi er forskjellige der❤️

Men det gjelder ikke bare IR, like irriterende når andre influensere gjør det.🤣

Det er jo en veldig enkel måte å skape content på da, spesielt når det finnes sånne raringer som meg som faktisk liker det 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...