Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (4 timer siden):

Jeg vet ikke hvor mange som stemte, eller hvor mange som var enig, det er det bare IR som vet. Jeg vet bare at av de som stemte var ca 30% enig, og at det er lite sannsynlig at alle følgerne stemte. 

Enda verre, hvordan da? Av hver 10’ende person som stemte var tre stykker enig. 

Kan man ikke bare ta to + to  bli 5  og ha det greit!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har heller ikke nevnt noe tall. Tror du at alle de 380 000 følgerne til IR har sett storyen hennes i løpet av den tiden avstemmingen var aktiv, og i tillegg har stemt?

Kjempefint du er en RS eller fan av I  men det er lov å være kritisk til hva I servereren, dere må virkelig tenke seremoni!

• Nyttig 1
Skrevet
Lawyer skrev (8 timer siden):

Hu sa Maldivene gjøken hadde flydd i 9 timer. Finni seg en greker da

Naboen har feriehus i Hellas, just saying 🙃

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (8 timer siden):

En liten rettelse bare..  Hvor mange som er enig med deg aner vi ikke. Hvis det er 115 000 må alle som følger IR ha stemt ja eller nei, og det er vel heller usannsynlig. 

Uansett vil jeg si at 30 % er en høy andel og det blir en del folk og hun hadde merket det om de forsvant. Trist at hun må ty til uthenging og deler mobbekommentarer så fort noen påpeker noe negativt. Det sier ganske mye om henne som menneske.

Før 2025 hadde jeg sansen for henne, men noe har endret seg når det gjelder væremåte, psyke, holdninger og content. Et liv alene i en leilighet i Dubai med masse penger virker ganske ensomt og tomt. 

Endret av Heike72
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Maia3 skrev (15 timer siden):

69 % er ikke enig med Unni 🤑

Men der har dere jo svar på spørsmålene deres. Hun har et publikum som vil ha det hun serverer. De som ikke liker det bruker stort sett tiden sin andre steder. Noe som jo er ren fornuft. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (11 timer siden):

De som følger burde avfølge, bare søppel.🤮🤮

Jeg syns ikke at man skal kalle andre menensker for søppel. 

Maia3 skrev (11 timer siden):

Ja screenshots fra venninnen 

Klikk er jo klikk uansett hvem sin telefon man bruker. 

Sofie12 skrev (9 timer siden):

Det er 115000 av følgerne som ikke var enig med Unni, skjønner? Da håper Heike 72 og jeg at de avfølger I.

Sofie12 skrev (9 timer siden):

Du så vel prosenten på I spørregreie, da kan man regne det ut ifra 380000 følgere😊

Det er 30 % av dem som svarte, man kan ikke gå ut fra at alle følgerne har stemt. Så slik har ikke avstemningene noen mening før man har hele tallgrunnlaget å gå ut fra. Men fakta er at det er flere av dem som stemmer som liker henne enn ikke - noe som jo gir mening iom at man er en følger. 

• Nyttig 7
Skrevet
Hallepalle2 skrev (31 minutter siden):

Jeg syns ikke at man skal kalle andre menensker for søppel. 

Klikk er jo klikk uansett hvem sin telefon man bruker. 

Det er 30 % av dem som svarte, man kan ikke gå ut fra at alle følgerne har stemt. Så slik har ikke avstemningene noen mening før man har hele tallgrunnlaget å gå ut fra. Men fakta er at det er flere av dem som stemmer som liker henne enn ikke - noe som jo gir mening iom at man er en følger. 

Nå er det innholdet i content jeg tenker på. Søppel content 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Hva synes du om IR oppførsel i det siste? 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Mhm, og jeg har lagt merke til at ved flere anledninger når hun har postet bilde med hendene hans synlig, er tommelen skjult av ett eller annet: vinglass, høytaler, iskaffeglass etc. Derfor tenker jeg det er naboen mtp den ståheien som ble pga hans nedbitte tommelnegl en gang😂 Jeg har bilde, men det er for stort til å laste opp her, jeg prøvde. 

• Liker 7
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Nå er det innholdet i content jeg tenker på. Søppel content 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Hva synes du om IR oppførsel i det siste? 

Innholdet er en annen ting, men kommentarene kom til et bilde av kvinnene i familien Raad. 

Jeg har ærlig talt ikke så sterke følelser om innholdet, hun poster det som selger og meningsmålingen viser jo at det er slikt følgerne vil ha det. 

Min anbefaling er fortsatt å bruke tid på folk og innhold som gir en noe positivt. Man får ingen god følelse av å tenke 🤮🤮🤮om noen. 

• Nyttig 9
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Uansett vil jeg si at 30 % er en høy andel og det blir en del folk og hun hadde merket det om de forsvant. Trist at hun må ty til uthenging og deler mobbekommentarer så fort noen påpeker noe negativt. Det sier ganske mye om henne som menneske.

Før 2025 hadde jeg sansen for henne, men noe har endret seg når det gjelder væremåte, psyke, holdninger og content. Et liv alene i en leilighet i Dubai med masse penger virker ganske ensomt og tomt. 

Slik har jeg også oppfattet det, trist men sant.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ikke så mye meninger om sexprat og vulgært språk (utover at hun ikke bør oute andre), men det er jo tydeligvis noe følgerskaren liker. Jeg kan sette pris på litt "Isabel show", men at det blir en dominoeffekt som burde gitt både henne og de følgerne som skriver til henne litt "fyllaangst" er jo ikke tvil om.

Men jeg klarer rett og slett ikke følge henne når hun poster så sykt mye. Jeg har både mye tid og mye skjermtid (😂✌️), men har ikke sjans i havet til å se gjennom storyen hennes. Men hun har jo tydeligvis nok folk i den faste fanbasen til at hun kan fortsette sånn? 

• Liker 4
Skrevet
Sofie12 skrev (5 timer siden):

Kjempefint du er en RS eller fan av I  men det er lov å være kritisk til hva I servereren, dere må virkelig tenke seremoni!

Ehh…jeg påpekte bare at ingen, bortsett fra IR, vet hvor mange personer som var enig og uenig. Hva har det med RS å gjøre?

Med din tankegang vil det si at rundt 270 000 mennesker var uenig med Unni, når det for alt vi vet kanskje bare var en brøkdel av følgerne som stemte. 

• Liker 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Du ser hele regnestykket ditt faller sammen….men den er grei😂 Fakta er at vi vet ikke! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (4 minutter siden):

Ehh…jeg påpekte bare at ingen, bortsett fra IR, vet hvor mange personer som var enig og uenig. Hva har det med RS å gjøre?

Med din tankegang vil det si at rundt 270 000 mennesker var uenig med Unni, når det for alt vi vet kanskje bare var en brøkdel av følgerne som stemte. 

Tomato tomato 😉

• Liker 1
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Uansett vil jeg si at 30 % er en høy andel og det blir en del folk og hun hadde merket det om de forsvant. 

Ja, det er jeg helt enig i, jeg bare påpekte at antallet som var enig med deg vet vi ikke.  (Btw så var jeg en av de 30% 😉)

• Liker 1
Skrevet
Sofie12 skrev (10 timer siden):

Eh, hvordan kom du frem til det…. Det er egentlig ikke så viktig, det er som erviktig at hun og sine følgere mobber folk på sine sider. Men det er kanskje ikke så viktig for deg.

Basic prosentregning.. 30% er 30 av 100, eller 3 av 10 😉

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (53 minutter siden):

Min anbefaling er fortsatt å bruke tid på folk og innhold som gir en noe positivt. Man får ingen god følelse av å tenke 🤮🤮🤮om noen. 

Så fint sagt, håper du bruker din egen anbefaling her inne på tråden.

Endret av Sofie12
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Ellenn skrev (2 minutter siden):

Basic prosentregning.. 30% er 30 av 100, eller 3 av 10 😉

🙈å hjelpes…. da er mattetimene over for min del

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

😳

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mye Isabel bruker i mnd. på ting hun ikke bruker? 
-Ballett

-Trening/ Tennis 

-Soho house

Sikkert mange flere ting også…

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...