Sirah Skrevet 26. august 2025 #22681 Skrevet 26. august 2025 agent skrev (1 time siden): Vanskelig å følge med, hun prater som hun eier ALT.😂 Da er det Ivorie hun driver med forhandlinger ang.eierskap? Tror du ikke dama dukket opp på Tiktok, spiste popkorn på en veldig sexuel måte🤮. Jeg som har holdt meg vekk fra snappen hennes. Har ikke sett på Pierre sin snapp, har det blitt litt mer liv der? De hadde flyttet til ett nytt sted. Jeg håper det er Ivorie! Hadde jo vært greit å bli kvitt Reme sikkert! Hahaha så klart gjorde hun det 😅 Jeg følger lite med på Pierre, syntes han er dørgende kjedelig.... Altså, jeg liker Pierre, men jeg har ikke noe behov for å følge snappen hans agent skrev (17 minutter siden): Den blomster buketten hun fikk av Naboen.. Står den på spisebordet, uåpnet i papirposen? Så ett bilde på ett annet forum🧐 Nei den er flyttet over i vase Hun filmet det igår 2
Sveits35 Skrevet 26. august 2025 #22682 Skrevet 26. august 2025 Sirah skrev (22 minutter siden): Jeg håper det er Ivorie! Hadde jo vært greit å bli kvitt Reme sikkert! Hahaha så klart gjorde hun det 😅 Jeg følger lite med på Pierre, syntes han er dørgende kjedelig.... Altså, jeg liker Pierre, men jeg har ikke noe behov for å følge snappen hans Nei den er flyttet over i vase Hun filmet det igår @Sirah!! Synes du hunken Pierre er kjedelig? Ja, ja.. it make sense.. du liker jo den fjotten Rami 😂 3 1
Sirah Skrevet 26. august 2025 #22683 Skrevet 26. august 2025 Sveits35 skrev (Akkurat nå): @Sirah!! Synes du hunken Pierre er kjedelig? Ja, ja.. it make sense.. du liker jo den fjotten Rami 😂 Hahahaha ja 😅🤣👏
Maia3 Skrevet 26. august 2025 #22684 Skrevet 26. august 2025 (endret) agent skrev (2 timer siden): Vanskelig å følge med, hun prater som hun eier ALT.😂 Da er det Ivorie hun driver med forhandlinger ang.eierskap? Tror du ikke dama dukket opp på Tiktok, spiste popkorn på en veldig sexuel måte🤮. Jeg som har holdt meg vekk fra snappen hennes. Har ikke sett på Pierre sin snapp, har det blitt litt mer liv der? De hadde flyttet til ett nytt sted. Hun skal inn i dagligvarebransjen. Kom bare et lite hint i full fart ,for hun måtte snakke om snabelsafarien i kveld og at senga kom til å se ut som den var snudd på hodet etterpå. Og så måtte hun fortelle at hun MÅ på shopping før Maldivene fordi hun fortjener enten 2 nye mini Kelly"s eller en i croc skinn , og et par nye Chanel slippers, siden hun nå skal feire seg selv og den nye "jobben " 🤮 Gjøken er litt down idag grunnet noe fam.greier , så beste stedet å dra til da var til henne, for hun er såååå varm og forståelsesfull og har såååå mye empati, noe hun mener er en mangelvare hos mange andre!! OMG 🙈 Skal tro hva hun skal bidra med i dagligvaren. Snabelbrød, sabelhandlenett, gnagsårplaster til beveren osv osv?? Endret 26. august 2025 av Maia3 3 13
agent Skrevet 26. august 2025 #22685 Skrevet 26. august 2025 Sirah skrev (1 time siden): Jeg håper det er Ivorie! Hadde jo vært greit å bli kvitt Reme sikkert! Hahaha så klart gjorde hun det 😅 Jeg følger lite med på Pierre, syntes han er dørgende kjedelig.... Altså, jeg liker Pierre, men jeg har ikke noe behov for å følge snappen hans Nei den er flyttet over i vase Hun filmet det igår Pierre er avslappende å se på når han er hjemme, lager så mye god mat. Han virker som en varm person, så snill med moren og familie sin. For å ikke glemme dyrene. Men kan hende jeg har skylapper på.🤭😉 Men den Bali turen var en skuffelse, veit ikke om det har blitt mer interessant når de flytta til ny bolig. Bra hun har fiksa det, så rart ut når de rosa sto på bordet.🧐😂 3
Istapp Skrevet 26. august 2025 #22686 Skrevet 26. august 2025 Kort_og_grei skrev (5 timer siden): Hun trenger med en en vanlig psykolog/ Coach. Det må spesialister inn. Hun pirker bare i overflaten. Den evnt psykologen som IR går til, bør bli fratatt sin autorisasjon eller droppe sin klient. Tviler særdeles sterkt på, at det overhode er oppfølging hos en psykolog. Den hadde, for å ha effekt av oppfølgingen, krevd kontinuitet og jevnlige konsultasjoner. Dette kan ikke IRs liv og hverdag vise til. 2 1 7
Gjest Kort_og_grei Skrevet 26. august 2025 #22687 Skrevet 26. august 2025 Pierre må komme seg fortere enn svint hjem til Sverige. Raad er ikke bra for han. Og han må skjemmes over hvordan Isabell skråler og hoyer om det mest vulgære innen snabelfanteri. Det er lov å bryte kontakten der også 🫣. Rami er bare en bortskjemt lillebror, som logrer for sine søstre for peng. Interessant skue dette her 🥴😅
Gjest Kort_og_grei Skrevet 26. august 2025 #22688 Skrevet 26. august 2025 Istapp skrev (7 minutter siden): Den evnt psykologen som IR går til, bør bli fratatt sin autorisasjon eller droppe sin klient. Tviler særdeles sterkt på, at det overhode er oppfølging hos en psykolog. Den hadde, for å ha effekt av oppfølgingen, krevd kontinuitet og jevnlige konsultasjoner. Dette kan ikke IRs liv og hverdag vise til. Har vel bare diplom og kursbevis som coach
Catbert Skrevet 26. august 2025 #22689 Skrevet 26. august 2025 Når skal Isabel få det andre Maldivene maleriet som hun kjøpte for leeeenge siden? Har hun avbestilt det eller noe? 4
Sveits35 Skrevet 26. august 2025 #22690 Skrevet 26. august 2025 Catbert skrev (16 minutter siden): Når skal Isabel få det andre Maldivene maleriet som hun kjøpte for leeeenge siden? Har hun avbestilt det eller noe? Kunstneren påstår det er «Posten» som roter og at leveransen endte opp tilbake hos avsender. Nå er bildene på vei til Dubai blir det påstått. Dumt å bli bestevenner med folk som tar 100.000 for enkel «gatekunst» kanskje? 8 3
Catbert Skrevet 26. august 2025 #22691 Skrevet 26. august 2025 Sveits35 skrev (21 minutter siden): Kunstneren påstår det er «Posten» som roter og at leveransen endte opp tilbake hos avsender. Nå er bildene på vei til Dubai blir det påstått. Dumt å bli bestevenner med folk som tar 100.000 for enkel «gatekunst» kanskje? Ok, husker ikke hvordan det nye bildet ser ut, men liker maleriet av båtene. Syns ikke det ser ut som enkel gatekunst, men hva vet jeg… 4
Sveits35 Skrevet 26. august 2025 #22693 Skrevet 26. august 2025 Catbert skrev (18 minutter siden): Ok, husker ikke hvordan det nye bildet ser ut, men liker maleriet av båtene. Syns ikke det ser ut som enkel gatekunst, men hva vet jeg… Jeg synes det likner på enkel gatekunst. Det er vakkert nok det og sånt en kjøper med seg hjem i full feriemodus, men som fort mister sin glans når hverdagen er tilbake. Men hva vet vel jeg… Isabel virker å ha en noe sprø hangup på Maldivene, så de bildene, om de noen gang dukker opp i Dubai, har kommet til det perfekte hjem. 5
Anonym012 Skrevet 26. august 2025 #22694 Skrevet 26. august 2025 Sirah skrev (7 timer siden): Slikt kan ta åresvis og ikke minst må man være mottakelig for behandling. Det virker det ikke som om hun er. Men igjen - dette kan jeg alt for lite om. Jepp er det jeg og tenker. Gode refleksjoner, hun er ikke mottakelig, da er det lite vits. 3
dårligbrukernavn Skrevet 27. august 2025 #22695 Skrevet 27. august 2025 (endret) Sirah skrev (15 timer siden): Nå skal ikke jeg pårope meg å kunne noe som helst om dette, men leste en plass at folk som har hatt en traumatisk barndom noen ganger oppsøker den type sex som en slags traumerespons. Folk som var utsatt for grove overgrep kunne ofte bli skikkelig seksuelt utsvevende fordi at grensene ofte var så kraftig flyttet. Litt på samme måte som folk som har vært sammen med en voldelig partner ofte får seg en ny voldelig partner. Noe med at man tror at det er sånn det skal være. Jeg husker detaljene for dårlig, men det var noe i den duren. Jeg sier så klart IKKE at dette er tilfelle her, men dette var vist dessverre ikke helt uvanlig. Spennende! Jeg håper fremdeles det er iskaffe i dagligvare 😅 Det håper jeg! Sirah skrev (14 timer siden): Bra vi er flere som har lest samme greie slik at det ikke bare er noe jeg hentet fra løse lufta Trist for de det gjelder da så klart. Men traumatiske hendelser i oppveksten kan absolutt føre til relasjonsproblemer senere i livet. Et utsvevende sexliv og problemer med å opprettholde relasjoner kan absolutt være traumeresponser. Jeg skal på ingen som helst måte påstå at dette gjelder Isabel, men vi skal være litt forsiktige med å dømme. Anonym012 skrev (14 timer siden): Når det kommer til slike opplevelser fra barndom og hvilke konsekvenser det kan føre til er helt rett, der bør man tenke seg en ekstra gang om🩷 Skjønner såklart at det høres sprøtt ut, men da er man jo heldig som ikke kjenner seg igjen eller vet det fra før. Samme gjelder valg av menn, at man følger mønsteret man er kjent med. Voldelig far kan feks følges med videre til voldelig kjæreste. Desverre. Man ser hennes ekstreme behov for oppmerksomhet som igjen er en traumerespons. MÅ ikke være det, men det kan være det. En annen ting er at mennesker er komplekse og psykologi er svært kompleks, så av å til gir ikke forklaringen bak mening. Bare for å tillegge til disse kommentarene over: Det er som nevnt ikke helt uvanlig at man trekkes mot grader av «bdsm» tross traumatiske opplevelser… i tillegg til det nevnte er det da noen som opplever at «avtalt «vold» (grader av det)»/røff sex i kontrollerte former (som bdsm er om det praktiseres riktig, med stopp-ord osv) kan være en måte å «ta tilbake kontrollen». Det er dog litt varierte meninger blant fagfolk hvorvidt det er lurt/trygt/bør utføres, men for noen oppleves det iallefall «empowering» på et vis. Med det sagt: Et komplekst og innviklet felt, med masse individuelle hensyn og faktorer å ta med i beregningen - så dette var kun generelt ment selvsagt. Man bør definitivt være forsiktig og vite hva man gjør, f. eks. mtp. faren for re-traumatisering. Når det gjelder IR har jeg fått hele damen såpass opp i vrangen at jeg orker ikke engang begynne når deg gjelder henne. Wow. Endret 27. august 2025 av dårligbrukernavn 3 4
agent Skrevet 27. august 2025 #22696 Skrevet 27. august 2025 Maia3 skrev (7 timer siden): Og det spør DU om ?? Får DU gjort noe annet? 🤣 Du er jo her inne og kverulerer hele tiden! Ta deg en bolle Godt svart, observert det samme. 😂😂 2 1 5
agent Skrevet 27. august 2025 #22697 Skrevet 27. august 2025 Sveits35 skrev (6 timer siden): Kunstneren påstår det er «Posten» som roter og at leveransen endte opp tilbake hos avsender. Nå er bildene på vei til Dubai blir det påstått. Dumt å bli bestevenner med folk som tar 100.000 for enkel «gatekunst» kanskje? Fortalte ikke IR at bildene hadde kommet, mens hun var i Norge ? Så de ble sendt tilbake. Men at de har blitt sendt igjen. Henger ikke på greip, kan være at jeg hørte feil eller at det er nok en løgn. For hvis de hadde kommet, regner jeg med desken på leilighetskomplekset hadde tatt vare på dem. Tror kanskje det er jeg som har oppfattet feil.🤣🤣 2
ivfmamma78 Skrevet 27. august 2025 #22698 Skrevet 27. august 2025 Titta litt på Pierre sin snap og har vært litt kjedelig ja. Har ikke fått noe særlig inntrykk av Bali. 😂 Nå har de vel booket om billettene og reiser hjem en uke før og skal henge i Dubai i stede. 1 2
Minipilla Skrevet 27. august 2025 #22699 Skrevet 27. august 2025 ivfmamma78 skrev (1 time siden): Titta litt på Pierre sin snap og har vært litt kjedelig ja. Har ikke fått noe særlig inntrykk av Bali. 😂 Nå har de vel booket om billettene og reiser hjem en uke før og skal henge i Dubai i stede. Hvorfor? Må han hjem å være tjener for sin bortskjemte søster? 3 1
Sirah Skrevet 27. august 2025 #22700 Skrevet 27. august 2025 Maia3 skrev (9 timer siden): Hun skal inn i dagligvarebransjen. Kom bare et lite hint i full fart ,for hun måtte snakke om snabelsafarien i kveld og at senga kom til å se ut som den var snudd på hodet etterpå. Og så måtte hun fortelle at hun MÅ på shopping før Maldivene fordi hun fortjener enten 2 nye mini Kelly"s eller en i croc skinn , og et par nye Chanel slippers, siden hun nå skal feire seg selv og den nye "jobben " 🤮 Gjøken er litt down idag grunnet noe fam.greier , så beste stedet å dra til da var til henne, for hun er såååå varm og forståelsesfull og har såååå mye empati, noe hun mener er en mangelvare hos mange andre!! OMG 🙈 Skal tro hva hun skal bidra med i dagligvaren. Snabelbrød, sabelhandlenett, gnagsårplaster til beveren osv osv?? Haha det var gode forslag 😅 Jeg holder fremdeles en knapp på iskaffe 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå