AnnaLovise Skrevet tirsdag kl 16:59 #22661 Skrevet tirsdag kl 16:59 Sveits35 skrev (9 minutter siden): Ja, herregud! Hadde jeg tjent så lite som hun gjør ville jeg lagt ned hele greia. Du har helt rett Er du dum med vilje? 🤣🤣 2 5
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 17:02 #22662 Skrevet tirsdag kl 17:02 Hatsumomo skrev (8 minutter siden): Så er det Snap hun tjener penger på, alt på Ivorie går tilbake til Ivorie og hvor mye/lite DET er har vi jo null peiling på. Ja, og Nude er bare på «fattige» Lyko. Eller nei… Nude er overalt det nå 😂 Men der får hun sikkert bare 1,25% av salget. Så hadde Snap blitt lagt ned hadde hun garanter gått konk 😬 5
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl 17:05 #22663 Skrevet tirsdag kl 17:05 Skjønner ikke hvorfor i all verden hun skal til Maldivene i september? En sv de månedene med mest regn og minst folk. Må jo bli gørrkjedelig. Kanskje hun da bare kan reise hjem når hun vil og skylde på været? 3 3
agent Skrevet tirsdag kl 17:07 #22664 Skrevet tirsdag kl 17:07 Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvorfor i all verden hun skal til Maldivene i september? En sv de månedene med mest regn og minst folk. Må jo bli gørrkjedelig. Kanskje hun da bare kan reise hjem når hun vil og skylde på været? Kommer sikkert an på hvordan Gjøk trafikken blir. Om de stopper i Dubai eller Maldivene 😂😂😂 1 6
Sirah Skrevet tirsdag kl 17:10 #22665 Skrevet tirsdag kl 17:10 agent skrev (33 minutter siden): Bor ikke Synnøve i Dubai ? Husker ikke om hun er investor eller ansatt i Ivorie Dubai. Kan være at hun legger ned eller trekker ut fra de Norske businessene. Synnøve blir leder og Bimbo sekretær. Rami sjåfør og vaktmester😂😂 Men så har hun Nude, er det bare norsk reg.? Ivorie er Dubai reg. Ut med Reme inn med Synnøve Nude er hun vel strengt talt ikke på eiersiden av? Eller husker jeg feil nå? Der er hun vel merkets ansikt utad - litt som Glöd og Sophie Elise. De har vel samme eiere om jeg ikke tar feil. Alessi skrev (25 minutter siden): Kan bli vanskelig å gå til behandling hvis man ikke tåler kritiske spørsmål eller diskusjon rundt egen væremåte. Terapi er beinhard jobbing som krever mye av en. Nemlig. Og det er vel kanskje der det stopper for veldig mange vil jeg tro. Man er ikke villig til å legge sjela si i det. 3 4
Sirah Skrevet tirsdag kl 17:10 #22666 Skrevet tirsdag kl 17:10 Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor i all verden hun skal til Maldivene i september? En sv de månedene med mest regn og minst folk. Må jo bli gørrkjedelig. Kanskje hun da bare kan reise hjem når hun vil og skylde på været? Er det ikke juni, juli og august som er regnssong? 1
Sofie12 Skrevet tirsdag kl 17:21 #22667 Skrevet tirsdag kl 17:21 Sirah skrev (9 minutter siden): Er det ikke juni, juli og august som er regnssong? Mener det er fra mai til oktober.
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl 17:23 #22668 Skrevet tirsdag kl 17:23 (endret) Sirah skrev (13 minutter siden): Er det ikke juni, juli og august som er regnssong? Regntid/lavsesong er mai- oktober. Endret tirsdag kl 17:24 av Teflonhjernen 3
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl 17:25 #22669 Skrevet tirsdag kl 17:25 (endret) Sirah skrev (18 minutter siden): Nude er hun vel strengt talt ikke på eiersiden av? Eller husker jeg feil nå? Der er hun vel merkets ansikt utad - litt som Glöd og Sophie Elise. De har vel samme eiere om jeg ikke tar feil. Nemlig. Og det er vel kanskje der det stopper for veldig mange vil jeg tro. Man er ikke villig til å legge sjela si i det. Stemmer, det er denne gruppen som eier Nude - de er vel partnere, men hvor mye prosent det er snakk om vet ikke jeg. https://www.beautyrebels.no/ Endret tirsdag kl 17:26 av Hatsumomo 1 1
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl 17:27 #22670 Skrevet tirsdag kl 17:27 Maia3 skrev (1 time siden): Du nok helt rett i det. Veldig mange som har fryktelige traumer fra barndommen (mange mye verre enn henne), men ingen av de jeg vet om oppfører seg i nærheten av det hun gjør. Syns hun drar det kortet altfor langt ! Hun må da innse selv snart at hun trenger riktig profesjonell hjelp. Hun er HELT på villspor med oppførselen sin. Hun bør også slutte med denne ovenfra og ned holdningen sin. Akkurat som at hun snakker til idioter. Skjøøøønte du, på en måååååde, med en overlegen og utidig mine Støttes 🎯 3 2
Sirah Skrevet tirsdag kl 17:29 #22671 Skrevet tirsdag kl 17:29 Sofie12 skrev (7 minutter siden): Mener det er fra mai til oktober. Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): Regntid/lavsesong er mai- oktober. Ok da husket jeg feil Da er jeg helt enig, hun burde tatt det på et annet tidspunkt. Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Stemmer, det er denne gruppen som eier Nude - de er vel partnere, men hvor mye prosent det er snakk om vet ikke jeg. https://www.beautyrebels.no/ Ja sånn var det ja 2
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 18:13 #22672 Skrevet tirsdag kl 18:13 AnnaLovise skrev (1 time siden): Er du dum med vilje? 🤣🤣 Hæ? 👀
agent Skrevet tirsdag kl 18:35 #22673 Skrevet tirsdag kl 18:35 (endret) Sirah skrev (1 time siden): Nude er hun vel strengt talt ikke på eiersiden av? Eller husker jeg feil nå? Der er hun vel merkets ansikt utad - litt som Glöd og Sophie Elise. De har vel samme eiere om jeg ikke tar feil. Nemlig. Og det er vel kanskje der det stopper for veldig mange vil jeg tro. Man er ikke villig til å legge sjela si i det. Vanskelig å følge med, hun prater som hun eier ALT.😂 Da er det Ivorie hun driver med forhandlinger ang.eierskap? Tror du ikke dama dukket opp på Tiktok, spiste popkorn på en veldig sexuel måte🤮. Jeg som har holdt meg vekk fra snappen hennes. Har ikke sett på Pierre sin snapp, har det blitt litt mer liv der? De hadde flyttet til ett nytt sted. Endret tirsdag kl 18:38 av agent 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl 18:47 #22674 Skrevet tirsdag kl 18:47 agent skrev (9 minutter siden): Vanskelig å følge med, hun prater som hun eier ALT.😂 Da er det Ivorie hun driver med forhandlinger ang.eierskap? Tror du ikke dama dukket opp på Tiktok, spiste popkorn på en veldig sexuel måte🤮. Jeg som har holdt meg vekk fra snappen hennes. Har ikke sett på Pierre sin snapp, har det blitt litt mer liv der? De hadde flyttet til ett nytt sted. Jeg vedder på at dette er narrativet hun serverer alle disse gjøkene sine.. «jeg er en strong independent woman som eier flere selskaper!»👀🙄😂😂😂 Når realiteten egentlig er at hun selger sjela si via en telefon….. 3 9
agent Skrevet tirsdag kl 19:28 #22675 Skrevet tirsdag kl 19:28 Tuppenoglillemor12 skrev (36 minutter siden): Jeg vedder på at dette er narrativet hun serverer alle disse gjøkene sine.. «jeg er en strong independent woman som eier flere selskaper!»👀🙄😂😂😂 Når realiteten egentlig er at hun selger sjela si via en telefon….. Ja det er helt spot on🎯💯 lurer på når korthus kollapser. For det kommer, på den ene eller andre måten . 4 9
Tippsi Skrevet tirsdag kl 19:30 #22676 Skrevet tirsdag kl 19:30 Tuppenoglillemor12 skrev (43 minutter siden): Jeg vedder på at dette er narrativet hun serverer alle disse gjøkene sine.. «jeg er en strong independent woman som eier flere selskaper!»👀🙄😂😂😂 Når realiteten egentlig er at hun selger sjela si via en telefon….. 🎯👏👏 5 1 3
agent Skrevet tirsdag kl 19:35 #22677 Skrevet tirsdag kl 19:35 (endret) Den blomster buketten hun fikk av Naboen.. Står den på spisebordet, uåpnet i papirposen? Så ett bilde på ett annet forum🧐 Endret tirsdag kl 19:35 av agent 2
Stay Skrevet tirsdag kl 19:42 #22678 Skrevet tirsdag kl 19:42 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Regntid/lavsesong er mai- oktober. Hun var der jo nettopp med M.gjøken, og sa da at dette med regntid/sesong er helt utjevnet nå i forhold til før i tiden. De hadde det kjempefint da, og september kan bli veldig bra. Man må se fra dag til dag gjennom hele året nå basically. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl 19:53 #22679 Skrevet tirsdag kl 19:53 agent skrev (17 minutter siden): Den blomster buketten hun fikk av Naboen.. Står den på spisebordet, uåpnet i papirposen? Så ett bilde på ett annet forum🧐 Hadde aldri overrasket meg….🙄 Utakknemlig som hun er… 5 4
Janmar Skrevet tirsdag kl 19:54 #22680 Skrevet tirsdag kl 19:54 Hatsumomo skrev (5 timer siden): Bra! Jeg har troen på deg! Når jeg klarer det, så klarer du det Vært innom 1 gang siden slutten av mai. Ble for kjedelig den iskaffe rutinen og shoppe til kortet ryker varmt. Ikke spennende hverdag. 4 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå