Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnnaLovise skrev (24 minutter siden):

Ja, og det har hun jo prøvd før. Det gikk kjempebra 🤣🤣🤣

Ja, den karrieren hennes går faktisk vanvittig bra 😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så i morges forteller hun at han maldivene gjøken landet 06 et elket annet og var kommet frem, å nå sitter hun å sier han kom i går og skal reise igjen i morgen 🤔.. begynner visst å glemme hva hun gar sagt🫠

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonym012 skrev (2 timer siden):

Når det kommer til slike opplevelser fra barndom og hvilke konsekvenser det kan føre til er helt rett, der bør man tenke seg en ekstra gang om🩷 

Skjønner såklart at det høres sprøtt ut, men da er man jo heldig som ikke kjenner seg igjen eller vet det fra før.

Samme gjelder valg av menn, at man følger mønsteret man er kjent med. Voldelig far kan feks følges med videre til voldelig kjæreste. Desverre.

Man ser hennes ekstreme behov for oppmerksomhet som igjen er en traumerespons. MÅ ikke være det, men det kan være det.

En annen ting er at mennesker er komplekse og psykologi er svært kompleks, så av å til gir ikke forklaringen bak mening.

Jeg er veldig enig i det du skriver. Ikke at traumer skal være en unnskyldning for å oppføre seg merkelig, men det kan innimellom være en forklaring.

• Hjerte 1
Skrevet

For tynn chiapudding tar man jo bare yoghurt eller kososkrem eller noe oppi. Hun tømmer den i vasken. Matsvinnhjertet mitt😭

• Liker 7
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

For tynn chiapudding tar man jo bare yoghurt eller kososkrem eller noe oppi. Hun tømmer den i vasken. Matsvinnhjertet mitt😭

Måtte hatt mye yoghurt oppi for å redde den melkesuppa hun hadde kokkelert.

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Måtte hatt mye yoghurt oppi for å redde den melkesuppa hun hadde kokkelert.

Joa😅 Det kan hende men da er det jo bare å lage to porsjoner, holder noen dager👍

• Liker 1
Skrevet
Tippsi skrev (18 minutter siden):

Så i morges forteller hun at han maldivene gjøken landet 06 et elket annet og var kommet frem, å nå sitter hun å sier han kom i går og skal reise igjen i morgen 🤔.. begynner visst å glemme hva hun gar sagt🫠

ALT ER LØGN. DU HAR FUNNET BEVISET

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (25 minutter siden):

Jeg er veldig enig i det du skriver. Ikke at traumer skal være en unnskyldning for å oppføre seg merkelig, men det kan innimellom være en forklaring.

HVOR er psykologen oppi all denne galskapen?? Hun påstår at hun har gått der i flere år, og hun lærer/forstår absolutt INGENTING?

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Maia3 skrev (2 minutter siden):

HVOR er psykologen oppi all denne galskapen?? Hun påstår at hun har gått der i flere år, og hun lærer/forstår absolutt INGENTING?

Hun trenger med en en vanlig psykolog/ Coach. Det må spesialister inn. Hun pirker bare i overflaten.

Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (11 minutter siden):

Hun trenger med en en vanlig psykolog/ Coach. Det må spesialister inn. Hun pirker bare i overflaten.

Du nok helt rett i det. Veldig mange som har fryktelige traumer fra barndommen (mange mye verre enn henne), men ingen av de jeg vet om oppfører seg i nærheten av det hun gjør. Syns hun drar det kortet altfor langt ! Hun må da innse selv snart at hun trenger riktig profesjonell hjelp. Hun er HELT på villspor med oppførselen sin. Hun bør også slutte med denne ovenfra og ned holdningen sin. Akkurat som at hun snakker til idioter. Skjøøøønte du, på en måååååde, med en overlegen og utidig mine

Endret av Maia3
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Modum Bad og ikke Maldivene, tenker jeg hadde vært lurt.

Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Ja, den karrieren hennes går faktisk vanvittig bra 😃

Gjør den det? Trendy Things ble rimelig raskt ( og med rette) nedlagt. Alt annet nettbutikk relatert etter det, er det ikke IR som driver alene. 

At karrieren hennes går bra er en ting. Men hva hun evner å gjøre alene når det kommer til å drive store selskap, er en helt annen ting. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Maia3 skrev (22 minutter siden):

Slikt kan ta åresvis og ikke minst må man være mottakelig for behandling. Det virker det ikke som om hun er. Men igjen - dette kan jeg alt for lite om.

• Liker 5
Skrevet
AnnaLovise skrev (8 minutter siden):

Gjør den det? Trendy Things ble rimelig raskt ( og med rette) nedlagt. Alt annet nettbutikk relatert etter det, er det ikke IR som driver alene. 

At karrieren hennes går bra er en ting. Men hva hun evner å gjøre alene når det kommer til å drive store selskap, er en helt annen ting. 

Bor ikke Synnøve i Dubai ? Husker ikke om hun er investor eller ansatt i Ivorie Dubai. Kan være at hun legger ned eller trekker ut fra de Norske businessene. Synnøve blir leder og Bimbo sekretær.

Rami sjåfør og vaktmester😂😂

Men så har hun Nude, er det bare norsk reg.? 

Ivorie er Dubai reg. Ut med Reme inn med Synnøve 

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (17 minutter siden):

Slikt kan ta åresvis og ikke minst må man være mottakelig for behandling. Det virker det ikke som om hun er. Men igjen - dette kan jeg alt for lite om.

Kan bli vanskelig å gå til behandling hvis man ikke tåler kritiske spørsmål eller diskusjon rundt egen væremåte. Terapi er beinhard jobbing som krever mye av en.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
AnnaLovise skrev (27 minutter siden):

Ja, herregud! Hadde jeg tjent så lite som hun gjør ville jeg lagt ned hele greia. Du har helt rett

• Liker 2
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Ja, herregud! Hadde jeg tjent så lite som hun gjør ville jeg lagt ned hele greia. Du har helt rett

Så er det Snap hun tjener penger på, alt på Ivorie går tilbake til Ivorie og hvor mye/lite DET er har vi jo null peiling på. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Alessi skrev (7 minutter siden):

Kan bli vanskelig å gå til behandling hvis man ikke tåler kritiske spørsmål eller diskusjon rundt egen væremåte. Terapi er beinhard jobbing som krever mye av en.

Nettopp. Frøken Raad er på langt nær å være der hvor hun tåler kritiske spørsmål eller diskusjon rundt sin egen væremåte,meningsløse livsstil .

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Hun tjener grovt på snap, var det ikke 90.000 om dagen for en god stund siden? Og minimalt med skatt så klart hun også derfor vasser i penger. Men den ørkesløse shoppingen er rimelig kvalmt. At hun bruker masse på reiser og familien er selvsagt ok, men å ha mengder av klær som ikke blir brukt er så bortkastet på så mange måter ….

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Sveits35 skrev (6 minutter siden):

Nå er det vel Snap hun tjener penger på, ikke sine brand.

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...