suzi80 Skrevet lørdag kl 15:44 #22461 Skrevet lørdag kl 15:44 agent skrev (41 minutter siden): Ex til IR Pierre, har han egen tråd her på KG? Gledet meg sånn til Bali turen. 🏖 Litt skuffet over contentet , som har vært hittil. Men nå har han lovet det skulle bli andre boller😅🤣😂 Er så enig. Pierre virker som en sykt hyggelig og jordnær person, men liker han bedre når han er hjemme i Sverige med den fine mammaen sin enn på tur med guttungen Rami som prøver altfor hardt. Isabel var heldig som hadde han. Tror aldri hun kommer til å få en så god mann igjen desverre. Han er vel uansett ikke god(rik) eller lyx nok for henne uansett. 5 13
Kort_og_grei Skrevet lørdag kl 15:46 #22462 Skrevet lørdag kl 15:46 suzi80 skrev (1 minutt siden): Er så enig. Pierre virker som en sykt hyggelig og jordnær person, men liker han bedre når han er hjemme i Sverige med den fine mammaen sin enn på tur med guttungen Rami som prøver altfor hardt. Isabel var heldig som hadde han. Tror aldri hun kommer til å få en så god mann igjen desverre. Han er vel uansett ikke god(rik) eller lyx nok for henne uansett. Nei, gud! Han har for lite penger og glam. Hun har jo sagt at mannen i hennes liv må ha mer enn henne og forsørge seg selv. 3 8
Kort_og_grei Skrevet lørdag kl 15:47 #22463 Skrevet lørdag kl 15:47 Føler Rami bruker Pierre for content. 2 11
Sveits35 Skrevet lørdag kl 15:58 #22464 Skrevet lørdag kl 15:58 Hatsumomo skrev (1 time siden): Det er veien å gå for å lykkes internasjonalt. Dette tullet hun driver med RS er jo bare ... banalt. Hvordan skal hun få Ivorie inn på Dubaimall (narr meg til å le) hvis kundebasen bare består av norske kjerringer mellom 40 og 70 år? Altså? Hvor er businessteften for å utvide og få Ivorie kjent utenom Norge? Karrieren til Isabel bærer ikke preg av å vokset i rakettfart. Hun har bygget den sten på sten. Tenker hun stabiliserer på dette nivået før hun tar nye jafs. For det kommer hun garantert til å gjøre. Sidra er avhengig av å modnes litt til før det braker løs tror jeg. 3
Sveits35 Skrevet lørdag kl 15:59 #22465 Skrevet lørdag kl 15:59 Kort_og_grei skrev (11 minutter siden): Føler Rami bruker Pierre for content. Hehehehe. Ikke bare jeg som ser det nei 4 6
agent Skrevet lørdag kl 16:12 #22466 Skrevet lørdag kl 16:12 suzi80 skrev (26 minutter siden): Er så enig. Pierre virker som en sykt hyggelig og jordnær person, men liker han bedre når han er hjemme i Sverige med den fine mammaen sin enn på tur med guttungen Rami som prøver altfor hardt. Isabel var heldig som hadde han. Tror aldri hun kommer til å få en så god mann igjen desverre. Han er vel uansett ikke god(rik) eller lyx nok for henne uansett. Her er jeg helt enig med deg i alt.👍 7
Alauda Skrevet lørdag kl 16:21 #22467 Skrevet lørdag kl 16:21 (endret) agent skrev (1 time siden): Ex til IR Pierre, har han egen tråd her på KG? Gledet meg sånn til Bali turen. 🏖 Litt skuffet over contentet , som har vært hittil. Men nå har han lovet det skulle bli andre boller😅🤣😂 Kort_og_grei skrev (57 minutter siden): Håpte han skulle bake litt på turen 🌯🥙🥦🍕🍎🍛🥢🥧 Men at han ikke skjemmes!!! Av “familien sin”. Det Bali de viser er skikkelig tacky og kunne vært hvor som helst. Rart de ikke ser og viser litt mer natur og kultur (utover beach club, trafikk og butikker). Får ikke lyst til å reise til Bali i hvertfall. (UPS beklager avsporing m Rami. Og jeg som egentlig ikke følger ham en gang) Endret lørdag kl 16:22 av Alauda 3
Istapp Skrevet lørdag kl 16:57 #22468 Skrevet lørdag kl 16:57 Istapp skrev (19 timer siden): Når ny-lanseringer foretas digitalt, blir IR så sjokkert av at elsklingene er crazy, kjøper alt og varene blir utsolgt umiddelbart. Gikk til jobben nå for litt siden og går da forbi SoulCake Steen & Strøm. Er det ikke en smule merkelig, at en fysisk pop-up og fysisk butikklansering av sirupen og det er også klessalg fra Ivori, ikke medfører et like kjapt utsolgt varelager? Nå har det vært salg av produkter torsdag og fredag og det er fortsatt både sirup og klær i butikkutsalget til SoulCake. Er det, som nevnt tidligere i tråden her, kun vareprøve-produksjoner IR selger når hun lanserer varer digitalt? Det hadde forklart hvorfor det så raskt blir utsolgt, da vareprøve-produksjoner er i begrenset mengde for hver størrelse. Får se om morgendagens åpningsdag for butikken, medfører utsolgte produkter. Jeg får se når jeg går forbi i morgen kveld, når jeg skal på jobb igjen. Lørdag og stengt på Steen & Strøm - om fortsatt sirup og klær igjen hos SoulCake fra Ivori. Så varelageret forsvinner kun umiddelbart når ingen kan sjekke holdbarheten i hva IR sier. Nå må jeg jobbe for føden og livsopphold! 2 6
Sirah Skrevet lørdag kl 17:05 #22469 Skrevet lørdag kl 17:05 Sveits35 skrev (4 timer siden): Det ender nok med hysteri uansett 👀😭 Garantert 🙃 Maia3 skrev (4 timer siden): Hei elsklinger. Nå er teatime gjennomført med liv og lyst. Heftige detaljer er servert. Inn på snabelrommet etter mye champagne og knulla fra 04 til 7.30. Ikke bare EN, men mange runder. Hun stoler ikke på ham siden han er playboy, men når han sier at hun er den beeeeste damen å cuddle med, så tror hun på det.🤣 Han har ALDRI møtt noen som er så superdreven og smart i alt hun foretar seg. De skal ut å kjøre i DEN bilen, til det absolutt fineste og dyreste strøket i Dubai for å se på hans lyxvilla. Han vil at hun skal bo der etterhvert med ham. " Nei jeg stoler ikke på deg, jeg vil bare ha snabelen din" !! Må skynde seg å glamme og kle seg i rødt. Nå er det PÅ AN igjen med samme leksa som tusen ganger før. Gud bevare oss vel for et hjernedødt kvinnfolk. Hvor tror hun alle judasene får info fra?? Hun forteller jo omtrent kl.slett for når hun blir hentet utenfor. Ingen sak å stå der og følge med. Djiiiises altså. P.S. Hun tror at Pierre er sjalu, så hun måtte love å ikke cockblocke ham. Hvem f...tror hun at hun er? Kan det bli sykere enn dette? Har ALDRI vært borti noe dummere noen gang. Underholdning er det ihvertfall 🤣 Hun TØR absolutt IKKE å åpne hjertet sitt for noen noe mer, men .....har hun INGEN problemer med å åpne. Fy flate for ei .... Og dette skal være ansiktet utad for et par bedrifter 🤬 Forresten: viser hun noen gang snapper der hun virkelig får passet sitt påskrevet ?? NEI. Kanskje en og annen "mild" en, der hun kan få be folk holde kjeften eller høste sympati Takk for oppsummering, nå slipper jeg å kikke innom selv 😁 4
Sveits35 Skrevet lørdag kl 17:30 #22470 Skrevet lørdag kl 17:30 (endret) Alauda skrev (1 time siden): Det Bali de viser er skikkelig tacky og kunne vært hvor som helst. Rart de ikke ser og viser litt mer natur og kultur (utover beach club, trafikk og butikker). Får ikke lyst til å reise til Bali i hvertfall. (UPS beklager avsporing m Rami. Og jeg som egentlig ikke følger ham en gang) Rami og Pierre var content på Isabel sin snap i dag, så avsporing er de ikke. I Raad-pakka begge to Endret lørdag kl 17:30 av Sveits35 1
Sol Rampelyset Skrevet lørdag kl 18:56 #22471 Skrevet lørdag kl 18:56 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
agent Skrevet lørdag kl 19:02 #22472 Skrevet lørdag kl 19:02 Alauda skrev (2 timer siden): Det Bali de viser er skikkelig tacky og kunne vært hvor som helst. Rart de ikke ser og viser litt mer natur og kultur (utover beach club, trafikk og butikker). Får ikke lyst til å reise til Bali i hvertfall. (UPS beklager avsporing m Rami. Og jeg som egentlig ikke følger ham en gang) Jeg følger Pierre , Rami er ikke min cup of tea. Fulgte han litt i starten, men det ble fort likt content som IR. 3
Sveits35 Skrevet lørdag kl 19:09 #22473 Skrevet lørdag kl 19:09 agent skrev (5 minutter siden): Jeg følger Pierre , Rami er ikke min cup of tea. Fulgte han litt i starten, men det ble fort likt content som IR. Rami skulle heller fått seg et fagbrev i kamerahåndtering og jobbet bak kamera, for han er flink å filme. På innhold har han er vei å gå. En start kunne jo være å komme seg opp av senga før 15 på dagen 1 5
Tippsi Skrevet lørdag kl 19:43 #22474 Skrevet lørdag kl 19:43 Hun bikket herved over til usmakelig 🤢 2 12
Sirah Skrevet lørdag kl 19:44 #22475 Skrevet lørdag kl 19:44 Tippsi skrev (Akkurat nå): Hun bikket herved over til usmakelig 🤢 Hva skjer 🫣 1
Hallepalle2 Skrevet lørdag kl 20:57 #22476 Skrevet lørdag kl 20:57 agent skrev (7 timer siden): Har det klikka helt for henne? Eller er dette veien ut av Snapchat ? Det er vel ikke henne det har klikka for…
Amber Skrevet lørdag kl 21:32 #22477 Skrevet lørdag kl 21:32 Sirah skrev (4 timer siden): Garantert 🙃 Takk for oppsummering, nå slipper jeg å kikke innom selv 😁 Hun er altså så materialistisk at det er kvalmt. Alt hun eier må være flashy logos til enhver tid. Først nå slår det henne at det kan være farlig. Hva med å bruke vanlige klær? Nope ikke bra nok..Men bruker hun de flashy logo klærne? Neida. Bare treningsklær. Men trener ikke🤮Betaler for både ballett og gym og Soho House for hundretusenvis i mnd men bruker det ikke. Ser hun det ikke selv? skryter av husene og bilene til fyren… som om det betyr noe hvis du vil finne deg en mann? Altså det er null selvinnsikt og jeg tror seriøst det er fordummende å følge dette togkræsjet. Må slutte😟 6 19
Sirah Skrevet lørdag kl 21:49 #22478 Skrevet lørdag kl 21:49 Amber skrev (16 minutter siden): Hun er altså så materialistisk at det er kvalmt. Alt hun eier må være flashy logos til enhver tid. Først nå slår det henne at det kan være farlig. Hva med å bruke vanlige klær? Nope ikke bra nok..Men bruker hun de flashy logo klærne? Neida. Bare treningsklær. Men trener ikke🤮Betaler for både ballett og gym og Soho House for hundretusenvis i mnd men bruker det ikke. Ser hun det ikke selv? skryter av husene og bilene til fyren… som om det betyr noe hvis du vil finne deg en mann? Altså det er null selvinnsikt og jeg tror seriøst det er fordummende å følge dette togkræsjet. Må slutte😟 Mye sannhet i det du skriver her…. 3 3
Amber Skrevet lørdag kl 21:57 #22479 Skrevet lørdag kl 21:57 Man skulle tro at med hennes bakgrunn så ville hun ha føttene på jorda og sette pris på det som er ekte i livet. Jeg tror aldri jeg har sett noen være så shallow og materialistisk. Det er tydelig at hun har kjørt seg fast når hun sier nei til Netflix - som flere her har sagt. En unik mulighet for hennes brands som hun sikkert ikke får igjen. De er ikke hennes prioritet. Det er snap pengene slik at hun kan shoppe. Alvorlig avhengighet, trist å se. 2 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå