Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (28 minutter siden):

Jeg synes det er drøyt å kalle noen for pilleavhengig fordi at de sliter med søvn. Det påvirker aldeles ikke arbeidsevnen å måtte ta en pille hver kveld for å klare å sovne. Det som er kjipt med det er at en mister den naturlige evnen til å sovne og det gjør noe med mestringsfølelsen i alle fall. Shehed burde ikke ha delt det offentlig, det er for mange som er uvitende om søvnproblemer. 

Dine egne ord. Feil

Så det var andre som skrev det nå.

Beklager 

Endret av agent
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Det har jeg ikke sett, men hvis hun har vært pilleavhengig 8 år kan det være en av grunnene skoleledelsen hadde på henne. 

Men bare spekulasjoner 🫣 

Dagens avsporing 🤭 sorry på forhånd 🤭

Nei jeg får henne av en eller annen grunn opp jevnlig i kommentarfelt 🫣 Aner ikke hvorfor. Men relativt lite sjarmerende det som blir skrevet derfra for å si det sånn 🫣

Tenker det er såpass mange mennesker som dessverre er avhengig av sovetabeletter at det neppe er oppsigelsesgrunn i deg selv  :) Uansett er det KNALLBRA at hun ønsker å kutte dem ut! Jeg heier og håper oppriktig at hun klarer det 🤩

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sirah skrev (15 minutter siden):

Nei jeg får henne av en eller annen grunn opp jevnlig i kommentarfelt 🫣 Aner ikke hvorfor. Men relativt lite sjarmerende det som blir skrevet derfra for å si det sånn 🫣

Tenker det er såpass mange mennesker som dessverre er avhengig av sovetabeletter at det neppe er oppsigelsesgrunn i deg selv  :) Uansett er det KNALLBRA at hun ønsker å kutte dem ut! Jeg heier og håper oppriktig at hun klarer det 🤩

Må være litt uenig 😂 når man har den stillingen hun hadde og med det store ansvaret  synes jeg det er oppsigelse grunn.

Spekulasjon:

Hun kan ha forsovet seg ofte

Har man ikke fått nok søvn, kan man bli amper.

Ringe å melde seg syk, fordi søvnen kom på morrakvisten.

Forsømmelse pga. for lite søvn.

Men dette er ikke noe vi veit noe om, kan hende det bare er click bait. 

Avsporing 2 🫣 nå må jeg gi meg ellers blir jeg rapportert 🫣

Vi snakkes over ett annet tema 😂😂 helst noe med IR å gjøre 😂😂

Endret av agent
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Må være litt uenig 😂 når man har den stillingen hun hadde og med store ansvaret  synes jeg det er oppsigelse grunn.

Spekulasjon:

Hun kan ha forsovet seg ofte

Har man ikke fått nok søvn, kan man bli amper.

Ringe å melde seg syk, fordi søvnen kom på morrakvisten.

Forsømmelse pga. for lite søvn.

Men dette er ikke noe vi veit noe om, kan hende det bare er click bait. 

Avsporing 2 🫣 nå må jeg gi meg ellers blir jeg rapportert 🫣

Vi snakkes over ett annet tema 😂😂 helst noe med IR å gjøre 😂😂

Prinsipielt uenig 😂👏

Du har gode poenger, det er jeg helt enig i. Men ut i fra hva jeg har sett "you know who" skrive i diverse kommentarfelt så tror jeg nok absolutt at det er hennes verk. Hun tar iallefall æren 🫣

En rapport eller to har vi vel alle fått før, så det skal vi vel tåle 😁 Men fra spøk til revolver:

Krokodillebabyer sa du? 🤣 Neida 🫣

Jeg er faktisk skikkelig nysgjerrig på det nye firmaet til Isabel og omstruktureringen av de andre. Håper hun snart røper hva det er. En del av meg håper at hun løsriver seg fra Reme, men mulig det er et mindre smart økonomisk trekk?

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Sirah skrev (20 minutter siden):

Prinsipielt uenig 😂👏

Du har gode poenger, det er jeg helt enig i. Men ut i fra hva jeg har sett "you know who" skrive i diverse kommentarfelt så tror jeg nok absolutt at det er hennes verk. Hun tar iallefall æren 🫣

En rapport eller to har vi vel alle fått før, så det skal vi vel tåle 😁 Men fra spøk til revolver:

Krokodillebabyer sa du? 🤣 Neida 🫣

Jeg er faktisk skikkelig nysgjerrig på det nye firmaet til Isabel og omstruktureringen av de andre. Håper hun snart røper hva det er. En del av meg håper at hun løsriver seg fra Reme, men mulig det er et mindre smart økonomisk trekk?

Tror nok hun må ta det Harvard kurset først. 🤭 Men hvilken rolle har Reme ?

Planlegger vel å flytte alt av business til Dubai og ansette Synnøve som the little boss. Hvis hun forlater Reme regner jeg med hun må bygge opp ledelsen i firmaene.  Veit ikke berre liite spekulasjoner igjen. 😂

Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Tror nok hun må ta det Harvard kurset først. 🤭 Men hvilken rolle har Reme ?

Planlegger vel å flytte alt av business til Dubai og ansette Synnøve som the little boss. Hvis hun forlater Reme regner jeg med hun må bygge opp ledelsen i firmaene.  Veit ikke berre liite spekulasjoner igjen. 😂

Da må hun vel kjøpe ut Reme? Eier ikke han 50% av firmaet og er investor? 

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (2 minutter siden):

Har hun ikke snakket om at hun må ut med en stor sum? Drev med forhandlinger? En teatime før bryllupet og Maldivene.  Ta det med ei klype salt 😂🤭🫣🧐

Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

Har hun ikke snakket om at hun må ut med en stor sum? Drev med forhandlinger? En teatime før bryllupet og Maldivene.  Ta det med ei klype salt 😂🤭🫣🧐

Ok, det har jeg ikke fått med meg, men prøver og ikke gi henne noe særlig med krystaller😅 Men ja, jeg er nysgjerrig på fenomenet IR🙈

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker kun fra bloggen til Isabel. Hun praktiserte ikke som muslim men viste at Remi hadde bønneteppe og bad. Det var dengang da han var ung og var mye i rak.  Hvordan stå er nå vet jeg selvfølgelig  ikke 😊

Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 timer siden):

Tror i bunn og grunn Isabel taper på at alt skal være så skrekkelig hemmelig med disse mannfolkene. Det gjør jo bare at RS og andre elsklinger går helt amok for p finne ut hvem han er. 
Mener ikke at hun skal blæste ut hvem det er med navn, bilde og inntekt, men istedenfor for det det tåpelige gjøk navnet så kunne hun heller brukt fornavnet eller hvertfall et fake fornavn. 
Tror mye av det der opplegget med at fok sender meldinger til alle hun har på f.eks Insta er mest i hennes hode. 
Hadde hun vært så berømt som hun tror hun er så hadde nok både Se & Hør og ikke minst norske turister på Maldivene tatt bilder av henne. 
Hvor ofte leser en egentlig om Isabel i norske aviser? Det er fint lite. 
Hun er jo strengt tatt ikke mer enn en E kjendis…. 

Dama har fått over 2000 nye følgere, etter å ha snabelridd med menstruasjon, OG tatt graviditetstest🙈 Damer er virkelig lettlurte OG påvirkelige. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Det andre mennesket herjer fremdeles i kommentarfelt og skryter av at hun fikk Shehed til å miste jobben så det er nok ganske liten tvil om hva som er årsaken 🫣 Ikke lenge siden jeg så oppgulp fra henne sist. Da var det dessverre en helt random person som bare ikke var enig med henne (i et helt annet tema) som fikk gjennomgår. Hun trua dog med å kontakte hans arbeidsgiver også 🙃

Den dama er skrudd🙈 En ting er å være uenig på sak, noe annet det hun driver med. Det er stalking. Kan ikke ha det godt med seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Det vil jeg tro ja?

agent skrev (1 time siden):

Jo det er det hun har nemlig. Snakket om forhandlinger i forhold til omstrukturering + opprettelse av et nytt firma med varer som skal i dagligvaren. Om jeg ikke blingser helt nå. Hører sjeldent på absolutt alt 😅 Veldig spent på det som skal i dagligvaren også. jeg håper på ferdig iskaffe - jeg og Isabel liker nemlig iskaffen vår helt lik så jeg har trua på at jeg vil digge en eventuell iskaffe fra henne 😅

Justlooking skrev (58 minutter siden):

Jeg husker kun fra bloggen til Isabel. Hun praktiserte ikke som muslim men viste at Remi hadde bønneteppe og bad. Det var dengang da han var ung og var mye i rak.  Hvordan stå er nå vet jeg selvfølgelig  ikke 😊

Rami la ut på sin story i forbindelse med en eller annen muslimsk høytid at han var i moskeen. Så selv om han ikke er "blodmuslim", så er han vel litt?

• Liker 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden):

Den dama er skrudd🙈 En ting er å være uenig på sak, noe annet det hun driver med. Det er stalking. Kan ikke ha det godt med seg selv. 

Fullstendig enig med deg. Det er stor forskjell på å være kritisk og diskutere sånn som det blir gjort her og på å virkelig stalke 😬 Og jeg har som sagt sett henne i andre kommentarfelt hvor andre mennesker også blir angrepet. Det er stygt og en del av det vil jeg nesten tippe at går innunder straffeloven. Vi er der.

• Liker 1
Skrevet

Går man glipp av en dag med snap så har man nesten gått glipp av et tiår med mannfolk- elsk, hat, hjemreise, ikke hjemreise, ny type osv😂

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun lager dokumentar eller er med i en dokumentar om fosterhjem. Siden hun har klart å holde fast på avtalen med sine fosterforeldre og bestefars bursdag.

💰

• Liker 1
Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (1 time siden):

Kanskje hun lager dokumentar eller er med i en dokumentar om fosterhjem. Siden hun har klart å holde fast på avtalen med sine fosterforeldre og bestefars bursdag.

💰

Kan ikke tenke meg at noen med litt selvrespekt vil delta i hennes "sirkus"🤯..  Er hun ikke i lufta ✈️, så ligger hun i seng og får maten servert på døra🙄... 

Endret av Tippsi
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Tippsi skrev (1 minutt siden):

Kan ikke tenke meg at noen med litt selvrespekt vil delta i hennes "sirkus"🤯..  Er hun ikke i lufta, så ligger hun i seng og får maten servert på døra🙄... 

Hvis en god sak er god content ofrer hun seg for det. Fosterhjemssaken.

litt plusspoeng er noe hun trenger etter hvert…

Endret av Kort_og_grei
Skrevet

Mener hun nevnte at familien var klar for å være med i en serie om I. Om så er så tenker jeg det blir sirkus. 

• Liker 2
Skrevet
Husomvarderfør skrev (14 minutter siden):

Mener hun nevnte at familien var klar for å være med i en serie om I. Om så er så tenker jeg det blir sirkus. 

Derfor Shehed også snakker mye om sin farsside. Og ønsker reise til dem på besøk.

Far til de tre andre er også med i bildet da leilighet blir vist frem.

Ligger i kortene.

• Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (På 13.8.2025 den 10.44):

Hva har gebrokkent med saken å gjøre? Det er en sosiolekt Rami snakker. Småsøsknene bodde flere år i Irak også. 

Og presiseringen av at moren bor på Grønland? Var det nødvendig? Og vet vi engang at det er der hun bor?

Ellers en fin oppsummering av galskapen.

Grunnen til at jeg nevnte at de snakker gebrokent er fordi de gjør det. Jeg er utlending selv og er ikke født her. Men det er snakk om integrering og å bli blant andre i det samfunnet som du har flyttet til. Moren kan så vidt fullføre en setning på norsk. De to yngste er født her, tilbrakt noen år i utlandet, men det kan ikke forklares på hvorfor de snakker gebrokent. Søsteren kom hit som 2-3 åring og jobbet som assistent på barneskole, men kan ikke grunnleggende norsk grammatikk. Hun både snakker og skriver ofte feil. 

Grunnen til at jeg skrev at moren bor på Grønland er rett og slett fordi at hun gjør det. Ingenting galt med å bo der, fantastisk sted med mange forskjellige kulturer. De har selv vært på tv der de sier at moren bor der, snapper fra Grønland så jeg ser ikke problemet med at jeg skrev det. Håper dette oppsummerte litt.

Takk for svaret ditt og ha en fin dag videre.

• Liker 4
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...