Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 14:32 #22041 Skrevet onsdag kl 14:32 firetoen skrev (2 minutter siden): Hun har vært kjent for å gjøre det før, hun har åpenbart en usunn frykt for graviditet, evt det er godt innhold? Jeg forstår grunnen til at hun er redd for å være gravid. Den historien har hun fortalt der P er inne i bildet. Innholdsskapende for begge to. Men like mye er jo kjønnssykdommer også noe å være redd for. 2 1
AnnaLovise Skrevet onsdag kl 15:34 #22042 Skrevet onsdag kl 15:34 lajlaj skrev (5 timer siden): Han snakker ikke dårlig norsk, han snakker en norsk sosiolekt. Han kan snakke flytende norsk, men han har en sosiolekt. At han begynner å slite med preposisjoner er helt vanlig når man bor i utlandet. At han ikke skriver perfekt norsk? Det gjør ikke 90 % av norske influensere, se f.eks. på Øyunn Krogh som ikke kan skrive særlig bra. Og hvordan vet du moren bor på Grønland bortsett fra at det var for å skrive et poeng? Bor hun ikke på Grünerløkka eller noe sånt? Isabell bodde på Løkka. Moren og faren bor på Grønland, i hver sin leilighet, i samme blokk. Sidra med moren og Rami med faren. På den måten "får" man mer 🫠 Men likevel er ikke Norge bra nok 🤪 7 9
cactus_ Skrevet onsdag kl 15:34 #22043 Skrevet onsdag kl 15:34 Virker ikke som om bruken eller forståelsen av angrepille heller er innenfor kunnskapen der. Det virker så trist å leve det livet hun har nå. Maldivene er helt sikkert nydelig, men å reise med en relativt ukjent mann for content virker som å selge sjela si. …eller, det gjøres vel på daglig basis likevel. 3 14
ivfmamma78 Skrevet onsdag kl 15:54 #22044 Skrevet onsdag kl 15:54 Sveits35 skrev (1 time siden): @Sirah@TeflonhjernenTestet den blushen. Den var enkel å regulere fra en lett blush til kraftig, slik Isabel legger den. Jeg testet Hopeful på samme arm som blushen og vasket armen med våtserviett etterpå. Lukten sitter fortsatt! Og veldig god er den også, så den parfymen kommer jeg nok til å kjøpe meg når den jeg bruker går tom. Jeg likte faktisk den parfyme veldig godt. Men vet noen om det er en dupe? Evt hva originalen heter? Alle andre hun har for salg er jo dupes. Kjøper heller originalen. (Hvis den finnes) 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl 15:57 #22045 Skrevet onsdag kl 15:57 Sirah skrev (3 timer siden): Absolutt lenger tid ja! Mest sannsynlig åresvis! Men han har jeg trua på at kunne fått det til på egenhånd. Han har i det minste godt innhold. Shehed og Sidra derimot tror jeg utelukkende surfer på RS og I. Shehed prøver nå i det minste. Hun poster jo mye og gir av seg selv (jeg er innom å glor innimellom dersom noe blir nevnt her inne). Jeg syntes bare ikke det er interessant nok til at jeg gidder å følge med. Sidra prøver jo ikke engang? Sidra gidder ikke heller.. hun vil nok ha seg en Sugardaddy og flytte til Dubai…🤡 4 5
agent Skrevet onsdag kl 18:42 #22046 Skrevet onsdag kl 18:42 Teflonhjernen skrev (7 timer siden): Syntes dere den ny blushen er fin? Jeg syntes den er veeeldig knall rosa og veeeldig 80 talls. Ikke noe som hadde passet på meg hvertfall. Syntes ikke den er fin på Isabel heller, den er altfor rosa der også. Den leppestiften hun bruker har også 80 talls vibe. Sånn Dallas og Falcon C stil. Tenkt det lenge men har ikke turt å skrive det🫣🤭 Blitt helt oppgitt når hun har glamma til trening osv. 4
agent Skrevet onsdag kl 18:48 #22047 Skrevet onsdag kl 18:48 Husomvarderfør skrev (1 time siden): For de som liker det så ligger det bilder av I og Maldivetypen på ett kjent forum. Får ikke lagt inn her og heller ikke navnet på hvor men tenker dere skjønner😉 Lyse eller mørke klær ?
Gjest Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 18:52 #22048 Skrevet onsdag kl 18:52 agent skrev (3 minutter siden): Lyse eller mørke klær ? Lyse
Cami9 Skrevet onsdag kl 19:05 #22049 Skrevet onsdag kl 19:05 Sveits35 skrev (4 timer siden): Skole ligger ikke for alle. Tenker Sidra kommer til å «vokse» veldig i årene framover og bli mye mer selvstendig. Hvordan tenker du hun skal begynne å vokse og bli mer selvstendig? Når hun er fant til å få, få, få. 2 6
Sveits35 Skrevet onsdag kl 19:22 #22050 Skrevet onsdag kl 19:22 Cami9 skrev (15 minutter siden): Hvordan tenker du hun skal begynne å vokse og bli mer selvstendig? Når hun er fant til å få, få, få. Deler din mistro innerst inne, men tenkte å være positiv 🤭 Men hun er ung og det går helst bra tenker jeg 1
Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 19:23 #22051 Skrevet onsdag kl 19:23 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Deler din mistro innerst inne, men tenkte å være positiv 🤭 Men hun er ung og det går helst bra tenker jeg Venninnen Mathilde jobber. Blir ikke Sidra inspirert? 1 1
Cami9 Skrevet onsdag kl 19:35 #22052 Skrevet onsdag kl 19:35 Sveits35 skrev (12 minutter siden): Deler din mistro innerst inne, men tenkte å være positiv 🤭 Men hun er ung og det går helst bra tenker jeg Lov å håpe, men er vanskelig når man først har blitt vant til noe - så skal man plutselig stå på egne ben og fikse seg selv. 4
Sirah Skrevet onsdag kl 19:56 #22053 Skrevet onsdag kl 19:56 Cami9 skrev (20 minutter siden): Lov å håpe, men er vanskelig når man først har blitt vant til noe - så skal man plutselig stå på egne ben og fikse seg selv. Det er veldig vanskelig faktisk. Gode vaner blir innarbeidet tidlig... 2 1
Cami9 Skrevet onsdag kl 20:13 #22054 Skrevet onsdag kl 20:13 Sirah skrev (16 minutter siden): Det er veldig vanskelig faktisk. Gode vaner blir innarbeidet tidlig... Hundre prosent! Kan ta meg selv som eksempel… Flyttet ut når jeg var 17 og har jobbet siden. Klarte jeg å bli student igjen? Nei… Pga man har gjort seg vant til god økonomi
Gjest Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 20:16 #22055 Skrevet onsdag kl 20:16 Cami9 skrev (38 minutter siden): Lov å håpe, men er vanskelig når man først har blitt vant til noe - så skal man plutselig stå på egne ben og fikse seg selv. Sirah skrev (17 minutter siden): Det er veldig vanskelig faktisk. Gode vaner blir innarbeidet tidlig... Er enig med dere, gode vaner må innarbeides tidlig. Dessverre har vi sett I. ikke følger opp der. Sidra får det hun peker på. Trist å se.
Kort_og_grei Skrevet onsdag kl 20:22 #22056 Skrevet onsdag kl 20:22 Mange ungdommer tar friår og jobber. Rami kunne jo fortsatt på Gardermoen med kompisene sine? Det kan jo være sunt før studievalg tas, e l l er han ønsket å fortsette i mange år. Nå leker han seg bare så hodet snart smeller. 1
Sirah Skrevet onsdag kl 20:38 #22057 Skrevet onsdag kl 20:38 Cami9 skrev (19 minutter siden): Hundre prosent! Kan ta meg selv som eksempel… Flyttet ut når jeg var 17 og har jobbet siden. Klarte jeg å bli student igjen? Nei… Pga man har gjort seg vant til god økonomi Husomvarderfør skrev (15 minutter siden): Er enig med dere, gode vaner må innarbeides tidlig. Dessverre har vi sett I. ikke følger opp der. Sidra får det hun peker på. Trist å se. Ja de må det. For å ta et eksempel (om ikke det blir avsporing). En bekjent fikk et barn tidlig. Barnet vokste opp med foreldre med lav til normal inntekt og har alltid måtte jobbe for alt. Det var aldri et spørsmål engang om at hen ikke skulle studere og jobbe. Etter noen år fikk faren seg en godt betalt jobb og plutselig satt de svært godt i det. "Attpåklatten" har derfor alltid naturlig nok fått servert livet mer på et sølvfat selv om det nok aldri har vært meningen. Attpåklatten er i dag litt yngre enn Sidra og har ingen forstand på at ting koster penger eller at man må jobbe for det. Dette på tross av at hen har de samme foreldrene som søskenet med på mange måter svært lik oppdragelse - med unntak av en veldig forskjellig økonomi. Diskuterte faktisk dette med moren for kort tid siden og hun var selv overbevist om at pengene som yngste har vokst opp med er årsaken til det veldig forskjellige synet på penger - selv om hun som hun selv sier: Aldri egentlig har skjemt hen bort. 1
ivfmamma78 Skrevet onsdag kl 20:50 #22058 Skrevet onsdag kl 20:50 Sirah skrev (1 time siden): Jeg har tenkt nøyaktig det samme som deg 😅 Har ikke sett så mye på Pierre, sist jeg kikket litt så var han nyoperert og da var det jo naturlig nok veldig kjedelig innhold. takk for tips Takk! Den parfymen likte jeg også Sommerlig og frisk. Tror ikke denne er en dupe, hun har vært så veldig ærlig med f.eks at den Courage er en dupe. Men denne har hun ikke nevnt det om - tror jeg? Jeg syntes også den luktet godt PM? 🫣 Den Cherry parfymen er jo også dupe, men det tror jeg ikke hun had snakka om 😅 Helt lik Escada Chery in Japan. Derfor jeg ble usikker. 3
Sirah Skrevet onsdag kl 20:53 #22059 Skrevet onsdag kl 20:53 ivfmamma78 skrev (1 minutt siden): Den Cherry parfymen er jo også dupe, men det tror jeg ikke hun had snakka om 😅 Helt lik Escada Chery in Japan. Derfor jeg ble usikker. Mye mulig jeg tar helt feil altså Men hun gjorde et så voldsomt poeng ut av at Courage er en dupe, så så lissom bare for meg at hun ville nevnt det ang denne også 1
Kønn Skrevet onsdag kl 21:03 #22060 Skrevet onsdag kl 21:03 AnnaLovise skrev (5 timer siden): Isabell bodde på Løkka. Moren og faren bor på Grønland, i hver sin leilighet, i samme blokk. Sidra med moren og Rami med faren. På den måten "får" man mer 🫠 Men likevel er ikke Norge bra nok 🤪 Godt vann og ren luft er visst bra her. Nav også sikkert. 2 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå