Sveits35 Skrevet 11. august #21961 Skrevet 11. august Tippsi skrev (1 minutt siden): Det neste som dukker opp fra henne er vell at hun er tilbake i Dubai, hun sur fordi hun fikk mensen🙄, han sur fordi han ikke fikk seg noe😅...lenge leve galskapen 🙈 Og ny forkjølelse. Standard prosedyre 3 8
agent Skrevet 11. august #21962 Skrevet 11. august Sveits35 skrev (56 minutter siden): Og billionær fordi «hatere» driver uvurderlig PR ♥️ Glemte: Shopaholic og hoarder Jeg er ikke "hater" At hun får flere følgere etter content med teamer som har blitt nevnt på Wikp. er ikke rart Hva hun tjener er det samme for meg, ikke mine penger. 4
Tenkeselv Skrevet 11. august #21963 Skrevet 11. august Teflonhjernen skrev (På 10.8.2025 den 21.53): Nå er det content for alle penger…nå er det sort skjerm med tekst om at hun skal hjem i morgen og være selvvalgt singel resten av livet. Erh….tviler på hun har vært på Maldivene med en mann, hun har tatt en tur for å få flere følgere igjen. Det er hva jeg tror. Mulig det i starten var meningen den skulle være en mann med, men er ganske sikker på at hun er der alene. Er ikke mulig å ha så mye manne drama i livet hverken når en er 20 eller 30. Dette handler om en ting: PENGER!! Tullehistorier en haug med damer engasjerer seg i og gik klikk på klikk på klikk. Her må jeg si meg helt enig med deg, tror ikke det fantes en mann i det hele tatt. Ta foreksempel dette med mensen hvis denne turen var så viktig ? Alle ba henne utsette mensen siden snabelriding var så ekstremt viktig, men det valgte hun å ikke gjøre. Jeg tror dette bare var et PR-stunt for flere følgere, samt perfekt timing med nytt "drama" til en lansering. 6 9
Sveits35 Skrevet 12. august #21964 Skrevet 12. august Får whiplash av de humørsvingningene hennes.. nå skal turen forlenges med et døgn 👍 7
Roadrunner Skrevet 12. august #21965 Skrevet 12. august Passet vel bra med en runde drama, og full stillhet midt i lansering... 5 9
Kønn Skrevet 12. august #21966 Skrevet 12. august Roadrunner skrev (31 minutter siden): Passet vel bra med en runde drama, og full stillhet midt i lansering... Det er så forutsigbart. 10
Kønn Skrevet 12. august #21967 Skrevet 12. august Sveits35 skrev (35 minutter siden): Får whiplash av de humørsvingningene hennes.. nå skal turen forlenges med et døgn 👍 Såpass, ja😊 Hun virker å være sin egen verste fiende hvis dette stemmer. (Orker ikke gå inn å gi henne krystaller) 4 2
Sirah Skrevet 12. august #21968 Skrevet 12. august Kønn skrev (11 minutter siden): Såpass, ja😊 Hun virker å være sin egen verste fiende hvis dette stemmer. (Orker ikke gå inn å gi henne krystaller) Hun ville forlenge med et døgn ja. Var inne å kikket nå. 1
Zenhouse Skrevet 12. august #21969 Skrevet 12. august Var ikke Maldivene «fri-stedet» hennes da? Total avslapning. Og nå er det gjøk-drama all over the place? 7 4
Gjokstad Skrevet 12. august #21970 Skrevet 12. august Det er jo til å bli sjøsyk av alle disse bølgene humøret hennes går i🙈 Og nå også søkt seg inn på Harvard Business School 🫡 5
Teflonhjernen Skrevet 12. august #21971 Skrevet 12. august Gjokstad skrev (10 minutter siden): Det er jo til å bli sjøsyk av alle disse bølgene humøret hennes går i🙈 Og nå også søkt seg inn på Harvard Business School 🫡 Har Isabel? Skal Isabel på Harvard? 😬 Orker ikke gå inn og se et sekund etter hva jeg leser her. Så rett i lanseringen så ble det drama og traumer og nå skal hun være et døgn ekstra. Har null tro på dette her tullet… 3 10
Gjokstad Skrevet 12. august #21972 Skrevet 12. august Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Har Isabel? Skal Isabel på Harvard? 😬 Orker ikke gå inn og se et sekund etter hva jeg leser her. Så rett i lanseringen så ble det drama og traumer og nå skal hun være et døgn ekstra. Har null tro på dette her tullet… Jepp, han hadde hjulpet henne å søke seg inn🙈 Forstå det den som kan, jeg personlig har litt vanskelig for å tro at noen har SÅ mye drama i livet sitt, men.. 7
Teflonhjernen Skrevet 12. august #21973 Skrevet 12. august Gjokstad skrev (4 minutter siden): Jepp, han hadde hjulpet henne å søke seg inn🙈 Forstå det den som kan, jeg personlig har litt vanskelig for å tro at noen har SÅ mye drama i livet sitt, men.. Hun som flere ganger har proklamert at familien Raad ikke liker å gå på skole. Så uendelig pinlig, Harvard? Dette blir jo bare verre og verre…. 13 3
Alauda Skrevet 12. august #21974 Skrevet 12. august Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Hun som flere ganger har proklamert at familien Raad ikke liker å gå på skole. Så uendelig pinlig, Harvard? Dette blir jo bare verre og verre…. Det er vel tøft av henne å prøve kurs på Harvard om hun sjansen 👍 Men hun har vel knapt videregående, så kan vel bli tøft, om det er noe slags nivå på kurset. 9
Alessi Skrevet 12. august #21976 Skrevet 12. august Giu skrev (1 time siden): Det er bare et kurs på 4 dager Kurset høres interessant ut. Har lest litt om det, og spesielt ledere har noe å lære der, ser det ut til. 2 1
Sirah Skrevet 12. august #21977 Skrevet 12. august Alessi skrev (9 minutter siden): Kurset høres interessant ut. Har lest litt om det, og spesielt ledere har noe å lære der, ser det ut til. Spennende! Det finnes sikkert en hel masse sånne kurs der ute om man bare leiter litt. Tenk å kult å ha et kurs fra Harvard på CVen da! 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12. august #21978 Skrevet 12. august (endret) Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Har Isabel? Skal Isabel på Harvard? 😬 Orker ikke gå inn og se et sekund etter hva jeg leser her. Så rett i lanseringen så ble det drama og traumer og nå skal hun være et døgn ekstra. Har null tro på dette her tullet… 😂😂😂 Hva skal hun nå? Ta en «Kim K» og bli advokat? Hjelpes for ett trainwreck hun der er…..👀🙈 Endret 12. august av Tuppenoglillemor12 4 8
Klatrepia Skrevet 12. august #21979 Skrevet 12. august Alauda skrev (3 timer siden): Det er vel tøft av henne å prøve kurs på Harvard om hun sjansen 👍 Men hun har vel knapt videregående, så kan vel bli tøft, om det er noe slags nivå på kurset. Hun har vel sett på rhom hvor de proklamerer om at man kan hvilken som helst utdanning med penger med nettbaserte studier! 1
Sveits35 Skrevet 12. august #21980 Skrevet 12. august Ups! Second thoughts ang hele september på Maldivene! Grunnen? Det er overskyet og regner der i dag… jaja… det går unna.. 3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå