Kønn Skrevet mandag kl 06:11 #21901 Skrevet mandag kl 06:11 Tenk å fronte en bedrift på denne måten. Det er så lavmål. 5 9
ingo Skrevet mandag kl 06:57 #21902 Skrevet mandag kl 06:57 lajlaj skrev (På 8.8.2025 den 21.03): Åååh, mintfarget kjole, BRUN veske og alt for rødlilla leppestift? Tenk å ha så mye penger og være så ræva på fargekoordinering og stil 😭😭😭 Lurer på hvorfor dere her inne ikke er gjør dere rike på å være stylister og moteeksperter, så mye fasit og kompetanse som dere har. 2 8
ingo Skrevet mandag kl 07:15 #21903 Skrevet mandag kl 07:15 MissyMa skrev (På 31.7.2025 den 10.37): At dere ønsker bedre innhold er både innafor og forståelig, men at dere håper hun mister både følgere og views, forstår jeg ikke. Har dere noe personlig mot henne? Generelt; ønsker vi andre vondt? Jeg føler Kvinneguiden blir mer og mer fiendtlig, men tar gjerne feil? Ja språkbruken og tonen her inne er mildt sagt fiendtlig. Det er langt mellom gode konstruktive debattinnlegg, men derimot mye hat, lite forståelse for kulturforskjeller og normale ulikheter mennesker og familier i mellom, mye stygge ord og ønsker om at ting skal gå rævva. Like trist å se som overforbruket til Isabell. 8 5
lajlaj Skrevet mandag kl 07:30 #21904 Skrevet mandag kl 07:30 ingo skrev (33 minutter siden): Lurer på hvorfor dere her inne ikke er gjør dere rike på å være stylister og moteeksperter, så mye fasit og kompetanse som dere har. Jeg bare vil at hun skal få det til, hun har alle forutsetninger for å se helt smashing ut. 4
lajlaj Skrevet mandag kl 07:34 #21905 Skrevet mandag kl 07:34 Maia3 skrev (7 timer siden): Klart menn er "interessert " i henne. Det ryktes nok fort at med henne blir det snabelridning. En vakker dag vil alt dette slå kraftig tilbake og ingen vil ha noe med henne å gjøre. Fatter ikke at ikke hun har mer selv selvrespekt. Det er SÅ patetisk. Virkelig noe å være stolt av om hun får barn en gang. Stakkars dem Ærlig talt. Du trenger ikke dra inn falsk empati for mennesker som enda ikke eksisterer. Det er mange gode mammaer her i verden som har ligget rundt som en gærning i både 20-årene og tidlig 30-årene. 3 3
Pastels Skrevet mandag kl 07:43 #21906 Skrevet mandag kl 07:43 Legg merke til filteret som hopper av og på! 🫣 Kvisene på halsen hopper ut og inn på mystisk vis. Husk at ingen er så flawless jenter! 15
Cami9 Skrevet mandag kl 07:47 #21907 Skrevet mandag kl 07:47 Kønn skrev (22 timer siden): Hun hauser opp forventningene til følgerne sine ifm denne turen, og hva gir hun tilbake? Et bilde av to iskaffeglass Noen kjører giveaway til følgerne sine selv uten så stor inntjening. Hva har I gitt bort? Ei veske😂 Hvis hun setter så pris på alle ‘vennene’ eller elsklingene sine hvorfor kan hun ikke ha giveaway en gang i mnd. for eksempel? Er folk på ekte så blåst at de tror de er hennes elsklinger?! 🤣 Wake up! 4 8
Cami9 Skrevet mandag kl 07:49 #21908 Skrevet mandag kl 07:49 Sveits35 skrev (19 timer siden): Nå måtte jeg inn å sjekke opplegget. Dette du beskriver gjentar seg hver gang hun blir opptatt med andre ting enn telefonen sin. Men så lenge følgerne godtar det kommer hun ikke til å forbedre seg. Giveaways tror jeg blir for mye jobb for henne. Hun gidder ikke. Men det er slike ting hun trenger en assistent til. Hun burde også hatt assistent med seg på denne turen, som kunne postet for henne. Hun er kjip på en veldig merkelig måte. Hun svømmer jo i penger og kunne gjort ting så mye bedre om hun bare tenkte bittelitt mer kreativt. Hadde du tatt med deg en assistent på date for å poste? Herregud, hva skjer med folks forventninger… Alle har et liv ved siden av telefonen også, tro det eller ei 5
Sveits35 Skrevet mandag kl 08:07 #21909 Skrevet mandag kl 08:07 Cami9 skrev (13 minutter siden): Hadde du tatt med deg en assistent på date for å poste? Herregud, hva skjer med folks forventninger… Alle har et liv ved siden av telefonen også, tro det eller ei For mine følgere, om de innkasserte 4 mill pr måned ville jeg lagt mye til rette ja… en assistent kunne vært med en dag der det ble mye rigging og postet det i bolker fra Dubai etterpå, mens Isabel var igjen i fred og ro. Den reklamen hun filmet i dag på Maldivene kunne også vært laget på forhånd og en assistent kunne ha fikset det. 9
Cami9 Skrevet mandag kl 08:28 #21910 Skrevet mandag kl 08:28 Sveits35 skrev (20 minutter siden): For mine følgere, om de innkasserte 4 mill pr måned ville jeg lagt mye til rette ja… en assistent kunne vært med en dag der det ble mye rigging og postet det i bolker fra Dubai etterpå, mens Isabel var igjen i fred og ro. Den reklamen hun filmet i dag på Maldivene kunne også vært laget på forhånd og en assistent kunne ha fikset det. Hun driter i hvor pengene kommer fra, så lenge de kommer. 6 3
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 08:34 #21911 Skrevet mandag kl 08:34 Ikke fulgt mye med nå.. bare glimtvis. Men de bøtta nedpå med champis så gikk han på trening?! Det skjønner jeg ingenting av 12 2
Istapp Skrevet mandag kl 08:39 #21912 Skrevet mandag kl 08:39 Sirah skrev (12 timer siden): Det kan så klart hende, men han kan jo også være en psyko. Jeg håper det er som du sier med manglende princess treatment. Mer "psyko" enn I selv? Alt for content, selv hvor idiotisk opplegg som benyttes. At slik galskap håver inn penger er vilt. 8 2
Kønn Skrevet mandag kl 08:48 #21913 Skrevet mandag kl 08:48 Cami9 skrev (1 time siden): Er folk på ekte så blåst at de tror de er hennes elsklinger?! 🤣 Wake up! Etter kommentarene å dømme kan det virke slik. Både fra hun og de hun legger ut. Helt sykt. 9 1
Sveits35 Skrevet mandag kl 09:10 #21914 Skrevet mandag kl 09:10 Det blir så aggressivt her på tråden når Isabel har pause i postingen sin. Tenker mange er skuffet ja. Edder og galle MÅ ut 😱 2
Kønn Skrevet mandag kl 09:48 #21915 Skrevet mandag kl 09:48 Sveits35 skrev (37 minutter siden): Det blir så aggressivt her på tråden når Isabel har pause i postingen sin. Tenker mange er skuffet ja. Edder og galle MÅ ut 😱 Kan du ikke sitere de kommentaren du sikter til slik at man slipper å lete? 4 6
Kilami Skrevet mandag kl 11:34 #21916 Skrevet mandag kl 11:34 ingo skrev (4 timer siden): Lurer på hvorfor dere her inne ikke er gjør dere rike på å være stylister og moteeksperter, så mye fasit og kompetanse som dere har. Godt sagt Ingo! 👏🏻 3
Natu Skrevet mandag kl 11:42 #21917 Skrevet mandag kl 11:42 Etter å ha sett hvor død hun er i blikket og ansiktet under reklamen så tror jeg gjøken eksisterer ja. Hun burde virkelig ikke date akkurat nå. Det er ikke en mann i verden som kan leve opp til forventningene hennes. Hun trenger hjelp ikke gjøk. 12 2
Maia3 Skrevet mandag kl 11:55 #21918 Skrevet mandag kl 11:55 lajlaj skrev (4 timer siden): Ærlig talt. Du trenger ikke dra inn falsk empati for mennesker som enda ikke eksisterer. Det er mange gode mammaer her i verden som har ligget rundt som en gærning i både 20-årene og tidlig 30-årene. Har de dokumentert det og spredd det for hele verden?? 7 1
lajlaj Skrevet mandag kl 11:57 #21919 Skrevet mandag kl 11:57 Maia3 skrev (2 minutter siden): Har de dokumentert det og spredd det for hele verden?? Har hun filmet seg selv ha sex, mener du? Skjerpings. 3
lajlaj Skrevet mandag kl 12:01 #21920 Skrevet mandag kl 12:01 Når hun allerede fant ut at hun skulle pushe når det viste seg at han la seg tidlig, og at det var en deal breaker så tenker jeg at det ikke er rom i henne for ulikheter. I tillegg ønsker hun å «eie» den hun samtidig ikke vil forplikte seg til. For når hun roter og graver for å finne fallgruver (aka «driver du med andre»), så er det noe feil. Du kan ikke eie den du holder på med. Enten så er du tilstede for den personen eller så leter du etter feil. Og kanskje ikke helt optimalt å stenge seg inne på ei øy midt ute i havet med en fyr du såvidt kjenner, «bare for gøy» - når du er så nevrotisk og eiesyk at du ikke klarer å bare ha det gøy. 9 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå