Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lajlaj skrev (34 minutter siden):

IMG_7815.png

Dette er 🎯! Jeg har selv bodd i Emiratene og bodde i såkalt «gated community» Rundt oss var en flott mur. De fine områdene mures inn og slummen er utenfor.. Arbeidere er for det meste Indere som lever under forferdelige kår. Dette er 💯
Dubai og Emiratene fremstilles av influencere som ett paradis og glamour men viser aldri baksiden og det EKTE Dubai… 

• Liker 8
  • Nyttig 14
Skrevet
Murukleiven skrev (2 timer siden):

Må le litt. IR fikk mensen på flyet til Maldivene. Og humøret hennes gikk rett i dass. Hva med å ta litt forholdsregler og utsette mensen da, hvis poenget med turen var å reise på snabelsafari?

Altså!!! Hun sier; «Jeg vil typ ta bilde av blodet, så dere ser at det faktisk er sant». 
Hva er det som er galt med henne??

Jeg har ikke sett det selv, men jeg har en mistanke om at dette er "planlagt" slik at hun slipper å utbrodere om snabelsafari etterpå. Tror du ikke?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (57 minutter siden):

Dette er 🎯! Jeg har selv bodd i Emiratene og bodde i såkalt «gated community» Rundt oss var en flott mur. De fine områdene mures inn og slummen er utenfor.. Arbeidere er for det meste Indere som lever under forferdelige kår. Dette er 💯
Dubai og Emiratene fremstilles av influencere som ett paradis og glamour men viser aldri baksiden og det EKTE Dubai… 

Huff så trist... Medaljen har lissom alltid en bakside...

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (56 minutter siden):

Jeg har ikke sett det selv, men jeg har en mistanke om at dette er "planlagt" slik at hun slipper å utbrodere om snabelsafari etterpå. Tror du ikke?

Tipper at sånne kommentaren er grunnen til at hun sa at hun hadde lyst til å ta bilde av blodet som bevis 😉

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (Akkurat nå):

Tipper at sånne kommentaren er grunnen til at hun sa at hun hadde lyst til å ta bilde av blodet som bevis 😉

Det er det garantert ja 😅 Tenkte jeg ikke på før jeg postet 🫣

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

«ingen stjeler i Dubai». Fordi de som potensielt kunne hatt behov for å stjele ikke har mulighet til å bevege seg fritt i Dubai. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sirah skrev (43 minutter siden):

Huff så trist... Medaljen har lissom alltid en bakside...

For ikke å snakke om alle disse undergrunn «Porta Potty party’s» som finnes i Dubai… 🤮 Der influensere og OF jenter flys inn til Dubai for å delta i grusomme handlinger utført av disse millionærene og billionærene mot store summer penger! Nei fy f…… 😫 Ville aldri satt min fot i det landet der igjen!!!

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden):

For ikke å snakke om alle disse undergrunn «Porta Potty party’s» som finnes i Dubai… 🤮 Der influensere og OF jenter flys inn til Dubai for å delta i grusomme handlinger utført av disse millionærene og billionærene mot store summer penger! Nei fy f…… 😫 Ville aldri satt min fot i det landet der igjen!!!

Helt grusomt at slikt skjer enda. Det er så mye fælt i verden. Vi aner ikke hvor heldige vi er som sitter trygt her i Norge 😭

• Liker 3
Skrevet (endret)
Heiheipådeg89 skrev (16 timer siden):

Har noen bilde av antrekket med veska ? Vil ikke gi gå inn selv for å gi klikk.

Screenshot_20250809_145528_Snapchat.thumb.jpg.8e9e822b75e359358c800fe5a3cd1f6d.jpg

Denne kjolen (Alaia?) med den nye brune mini kellyen og brune Hermesplatå. Sensurerer bruden jeg her inne. Men hun hadde gitt tillatelse til deling fra bryllupet da. Er dessverre ikke bilder av hele antrekket liggende ute lenger. 

Endret av refill
Skrevet
agent skrev (På 3.8.2025 den 16.39):

Tante rød er light versjon 🤭 synes det blir vulgært,  når hun sitter til sånn. Det er liksom fit.te, ku.kk, knu.lle, faan, helvete hele tiden.

Nå sier hun tante fitterød. Hun fikk tante f....rød på flyet til Maldivene nå og er helt fortvilet. Hvordan skal det bli med snabelridningen?? Dette er jo totalt KRISE. Dama er helt hjernedød.  31 år og oppfører seg sånn. Er flau på hennes vegne. Forferdelig stygg i den store kjeften sin: fuck  fuckings i annenhver setning,  pikk og bever, bleika rauhål,  princesstreatment, bare merkeklær, viser stolt prisen på alt, flyr bare businessclass, om en gjøk bare snakker til henne så er han interessert, har vaskehjelp,  kan ikke en gang koke vann, alle er elsklingene hennes, jentene mine, besties osv osv. Beachclub, spa, hår og negler, alt er så cute. Motbydelige kvinnfolk . Hadde aldri turt å date henne heller. Hun legger jo ut i detaljer om alt. Kan umulig ha det bra med deg selv 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet
Maia3 skrev (12 minutter siden):

Nå sier hun tante fitterød. Hun fikk tante f....rød på flyet til Maldivene nå og er helt fortvilet. Hvordan skal det bli med snabelridningen?? Dette er jo totalt KRISE. Dama er helt hjernedød.  31 år og oppfører seg sånn. Er flau på hennes vegne. Forferdelig stygg i den store kjeften sin: fuck  fuckings i annenhver setning,  pikk og bever, bleika rauhål,  princesstreatment, bare merkeklær, viser stolt prisen på alt, flyr bare businessclass, om en gjøk bare snakker til henne så er han interessert, har vaskehjelp,  kan ikke en gang koke vann, alle er elsklingene hennes, jentene mine, besties osv osv. Beachclub, spa, hår og negler, alt er så cute. Motbydelige kvinnfolk . Hadde aldri turt å date henne heller. Hun legger jo ut i detaljer om alt. Kan umulig ha det bra med deg selv 

Har hun null ide om når hun vanligvis pleier å få mensen? Er ikke det veldig dårlig planlegging fra hennes side isåfall.

• Liker 3
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽 Ja!!!🎯

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Har hun null ide om når hun vanligvis pleier å få mensen? Er ikke det veldig dårlig planlegging fra hennes side isåfall.

Hun har jo en app. + alle venninnene i RS.

Men når man har SF og ett tettpakket program,  kan det utløse stress. Som igjen kan forstyrre syklusen. Ikke fagperson i feltet, bare noe jeg antar.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Det blir jo bare verre og verre. Men det er jo det som drar inn penga.💵💵💵💵

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Screenshot_20250809_145528_Snapchat.thumb.jpg.8e9e822b75e359358c800fe5a3cd1f6d.jpg

Denne kjolen (Alaia?) med den nye brune mini kellyen og brune Hermesplatå. Sensurerer bruden jeg her inne. Men hun hadde gitt tillatelse til deling fra bryllupet da. Er dessverre ikke bilder av hele antrekket liggende ute lenger. 

Hadde hun virkelig på seg de platåskoene🙉🙈 , til den fine kjolen. 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Dette vil hun ikke snakke om, hun er jo på fester der de blir tatt fra mob.

Skjønner ikke at hun tørr.

Men hun kan vel ikke snakke høyt om det når hun bor der, tror kanskje negativ omtale av Dubai kan få konsekvenser .

Bare noe jeg tror

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (13 timer siden):

Lurer litt på hva hun som giftet seg tenkte med at Isabel offentliggjorde alt av bryllupet på snap. 

Vanskelig å si nei til arbeidsgiver. 

• Liker 2
Skrevet
Husomvarderfør skrev (10 timer siden):

Dummeste innlegg jeg har sett på lenege, ærlig talt😂

Hvorfor det ?

Det du skrev må vel være den dummeste responsen på ett innlegg her inne.

• Nyttig 1
Skrevet

Her er veskene, for dere som lurte🫣

Screenshot_20250809_070901_Discord.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...