Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
lajlaj skrev (15 timer siden):

Men streber hun virkelig etter å være classy? For meg omfavner hun nyrik, harry russerhore-estetikken og levemåten så til de grader, så det hadde ikke falt meg inn å tolke det som at hun streber etter å være classy. At hun skulle ønske hun var mer classy, ja, men mer som en erkjennelse av at det er hun absolutt ikke.

Classy er ett ord hun bruker mye, ikke lenge siden . Var en svin dyr overdel av ett eller annet motehus.

Men så ødela hun hele greia, med gjennom siktige hvite bukser fra Ivorie.

Toppet det hele med brune Hermes plattå sandaler og en  brun veske . Da var hun fornøyd med deg selv og kalte det classy.

Men ellers er jeg helt enig i det du skriver.👍

Endret av agent
  • Liker 4
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Classy er ett ord hun bruker mye, ikke lenge siden . Var en svin dyr overdel av ett eller annet motehus.

Toppet det hele med brune Hermes plattå sandaler og en  brun veske . Da var hun fornøyd med deg selv og kalte det classy.

Smaken er som baken.. jeg husker den outfiten du beskriver her og jeg likte den. Så kanskje du ikke har fasiten?

• Liker 3
Skrevet

Åååh, mintfarget kjole, BRUN veske og alt for rødlilla leppestift? Tenk å ha så mye penger og være så ræva på fargekoordinering og stil 😭😭😭 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

At hun ikke vet hva classy er, er jo en annen sak.

Men ja, husker det antrekket, alt for mye ben, utringing både foran og bak, brunt belte, brun veske og stygge, brune platåsandaler. Ikke matche mer enn to farger, Isabel! 😭 Og skal du matche farger i samme farge, la de for guds skyld være i samme fargetone eller fargeskala!

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (1 time siden):

Smaken er som baken.. jeg husker den outfiten du beskriver her og jeg likte den. Så kanskje du ikke har fasiten?

Hadde ikke regna med at vi har samme smak🤣😂

Hva synes du om bryllups antrekkene da?

Min mening,  synes kjolene fine. Men så var det helt feil med veskene. Ødela helheten.

Men det er jo det som skjer med IR, hun klarer liksom å ødelegge totalinntrykket. 

Endret av agent
  • Liker 8
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Men ja, husker det antrekket, alt for mye ben, utringing både foran og bak, brunt belte, brun veske og stygge, brune platåsandaler. Ikke matche mer enn to farger, Isabel! 😭 Og skal du matche farger i samme farge, la de for guds skyld være i samme fargetone eller fargeskala!

Hun har problemer med å finne helheten. Skjer gang på gang.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Hadde ikke regna med at vi har samme smak🤣😂

Hva synes du om bryllups antrekkene da?

Min mening,  synes kjolene fine. Men så var det helt feil med veskene. Ødela helheten.

Men det er jo det som skjer med IR, hun klarer liksom å ødelegge totalinntrykket. 

Vakre kjoler, men ikke my cup og tea. Hun elsker den vesken ♥️ (ikke mobb 🥲)

Jeg likte den kjolen hun brukte i Anniken sitt bryllup. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (12 minutter siden):

Vakre kjoler, men ikke my cup og tea. Hun elsker den vesken ♥️ (ikke mobb 🥲)

Jeg likte den kjolen hun brukte i Anniken sitt bryllup. 

Litt mobbing oss imellom,  bare det er gjort med glimt i øye 🤭🫶🤭

Jeg har en ryggsekk jeg elsker, tror den hadde passet perfekt til den kjolen. Sekken er knall lilla.😂🤣😂

Er ikke det kjolen søsteren brukte i bryllupet? Fin den, men så var det med den veska da. 🤭

Endret av agent
  • Liker 1
Skrevet

Har noen bilde av antrekket med veska ? Vil ikke gi gå inn selv for å gi klikk.

Skrevet (endret)

Usikker på hva  dere snakker om akkurat nå. Men jeg så kjolen Isabel hadde på seg i bryllupet via Rami sin snap. Og den er så fin! Så ilke tilbehøret da. Men kjolen. Nydelig.

Endret av Moni123
Skrevet
Heiheipådeg89 skrev (27 minutter siden):

Har noen bilde av antrekket med veska ? Vil ikke gi gå inn selv for å gi klikk.

Brun Kelly til. Tok bildet mest for å vise hvor uforskammet de er i bryllup 🙈

IMG_7842.png

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (59 minutter siden):

Er du på diskord? tror det var bilde der.

Har du link til det stedet? Send gjerne på pm.

Skrevet

Lurer litt på hva hun som giftet seg tenkte med at Isabel offentliggjorde alt av bryllupet på snap. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Vålull skrev (11 timer siden):

Lurer litt på hva hun som giftet seg tenkte med at Isabel offentliggjorde alt av bryllupet på snap. 

Man ser det er pinlig når Isabell og  Rami og gjengen er på jobb😂😂 Synnøve «Remi,» elsker content og alt  blir vist neste dag money money 😂😂 idioter er vi😂

Endret av Husomvarderfør
.
Skrevet (endret)

Er så flaut😂

Endret av Husomvarderfør
.
Skrevet (endret)
lajlaj skrev (9 timer siden):

Dummeste innlegg jeg har sett på lenege, ærlig talt😂

Endret av Husomvarderfør
Skrevet
Vålull skrev (4 timer siden):

Brudeparet hadde sagt det bare var å dele. 

Så da trenger du ikke å lure mer på det. 

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Må le litt. IR fikk mensen på flyet til Maldivene. Og humøret hennes gikk rett i dass. Hva med å ta litt forholdsregler og utsette mensen da, hvis poenget med turen var å reise på snabelsafari?

Altså!!! Hun sier; «Jeg vil typ ta bilde av blodet, så dere ser at det faktisk er sant». 
Hva er det som er galt med henne??

Endret av Murukleiven
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Husomvarderfør skrev (8 timer siden):

Dummeste innlegg jeg har sett på lenege, ærlig talt😂

Skal du utdype hvorfor så man faktisk kan ha en diskusjon her, eller skal du bare leke dommer over andres innlegg?

Edit: glemte komma

Endret av lajlaj
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Vålull skrev (8 timer siden):

De hadde fått godkjennelse av bruden. 

Her er forøvrig «fantastiske Dubai». Arbeiderne kjøres hit i shuttlebusser etter endt arbeidsdag. Her bor f.eks. en aircondition-tekniker. 5-6 arbeidere på ett rom. Toalett på gangen.

IMG_7813.png

Endret av lajlaj
  • Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...