agent Skrevet søndag kl 13:13 #21701 Skrevet søndag kl 13:13 Sveits35 skrev (56 minutter siden): Siste du skriver der kan sies om Kvinneguiden 😂 Kan du utdype det litt? 2
agent Skrevet søndag kl 13:21 #21702 Skrevet søndag kl 13:21 Hva er det for ett språk hun bruker helvetes tante fitte rød. 4
Sveits35 Skrevet søndag kl 13:49 #21703 Skrevet søndag kl 13:49 agent skrev (26 minutter siden): Kan du utdype det litt? @Harnoejegvilsiskrev at VOKSNE damer med både utdanning og evne til refleksjon ser på Raads som inspirerende, at det er helt hinsides. Da tenker jeg at det er hakket mer hinsides at folk som klimprer på tastaturet her inne på Kvinneguiden tydeligvis mener de er andre moralsk overlegne. (Sjekker mine egne antall innlegg her inne i smug.. ) 2 4
Natu Skrevet søndag kl 14:03 #21704 Skrevet søndag kl 14:03 agent skrev (35 minutter siden): Hva er det for ett språk hun bruker helvetes tante fitte rød. Jeg er usikker på om alltid har vært så vulgær i språket sitt eller om det har blitt verre. Inni mellom myyye prat om at hun driter og sitter på do. Må man ta folk med på alt? Snart kan man vel regne med bilde av resultatet og avstemming: Ser denne normal ut? Regner med RS syns hun er herlig direkte? Husker jeg opp gjennom årene selv har brukt uttrykket "besøk av tante rød" om mensen. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl 14:28 #21705 Skrevet søndag kl 14:28 Natu skrev (3 timer siden): Dagbladet kommer aldri til å kritisere henne. De er eid av Aller Media. En av annonsørene der er Vita. Hva selger Vita? Jo, Isabel sine produkter. Verden er så korrupt og de rike leker i samme lekekasse. Fredrik Solvang skulle hatt disse influenserene til å svare for seg på debatten!🙌🏽🎯 9 6
Sveits35 Skrevet søndag kl 14:37 #21706 Skrevet søndag kl 14:37 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Fredrik Solvang skulle hatt disse influenserene til å svare for seg på debatten!🙌🏽🎯 Da kommer mindre profiler som trenger PR. Kanskje kommer Kristin Gjelsvik med en tordentale, der Fredrik spiller av micropenisklippet etterpå for show. Isabel kommer i alle fall ikke. Muligens hvis hun får snappe «live».. det hadde vært litt kult.
agent Skrevet søndag kl 14:39 #21707 Skrevet søndag kl 14:39 (endret) Natu skrev (36 minutter siden): Jeg er usikker på om alltid har vært så vulgær i språket sitt eller om det har blitt verre. Inni mellom myyye prat om at hun driter og sitter på do. Må man ta folk med på alt? Snart kan man vel regne med bilde av resultatet og avstemming: Ser denne normal ut? Regner med RS syns hun er herlig direkte? Husker jeg opp gjennom årene selv har brukt uttrykket "besøk av tante rød" om mensen. Tante rød er light versjon 🤭 synes det blir vulgært, når hun sitter til sånn. Det er liksom fit.te, ku.kk, knu.lle, faan, helvete hele tiden. Endret søndag kl 14:43 av agent 2 5
Harnoejegvilsi Skrevet søndag kl 14:45 #21708 Skrevet søndag kl 14:45 Sveits35 skrev (51 minutter siden): @Harnoejegvilsiskrev at VOKSNE damer med både utdanning og evne til refleksjon ser på Raads som inspirerende, at det er helt hinsides. Da tenker jeg at det er hakket mer hinsides at folk som klimprer på tastaturet her inne på Kvinneguiden tydeligvis mener de er andre moralsk overlegne. (Sjekker mine egne antall innlegg her inne i smug.. ) Ok, slik…..Jeg snakker for meg. Jeg er et feilbarlige menneske. Det er mange feil jeg nok med rette, kunne ryddet opp i. Men så er det slik at jeg påvirker heller ikke nesten 400 tusen følgere med de elendige verdiene mine. Også må man ha lov å ha meninger, uten at egne feil og mangler står i veien for nevnte meninger. Om influencere hadde vært åpen for å ta til seg andres synspunkter, utover klein ros, som i «hvor fin du er», så tror jeg flere hadde skrevet og ment, under eget navn. Ergo de kveler seg selv, når flere og flere reflekterer omkring hva de fronter. 2 6
agent Skrevet søndag kl 14:51 #21709 Skrevet søndag kl 14:51 (endret) Sveits35 skrev (3 timer siden): Da kommer mindre profiler som trenger PR. Kanskje kommer Kristin Gjelsvik med en tordentale, der Fredrik spiller av micropenisklippet etterpå for show. Isabel kommer i alle fall ikke. Muligens hvis hun får snappe «live».. det hadde vært litt kult. Hun turte ikke møte opp på frokost tv, redd for spørsmål om plastikk kroppen. Hun har vært på debatten før,det kom bare løgn ut av nebbet. Endret søndag kl 18:30 av agent 8
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 15:02 #21710 Skrevet søndag kl 15:02 Det var et rørende engasjement for krokodillebabyer her nå. Er det liksom enda verre med babyer enn voksne krokodiller? Så lurer jeg på , dere som roper så høyt, eier dere ingenting som er laget av skinn selv? Ingen vesker, ingen belter og ingen sko? 2 5
suzi80 Skrevet søndag kl 15:14 #21711 Skrevet søndag kl 15:14 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Det var et rørende engasjement for krokodillebabyer her nå. Er det liksom enda verre med babyer enn voksne krokodiller? Så lurer jeg på , dere som roper så høyt, eier dere ingenting som er laget av skinn selv? Ingen vesker, ingen belter og ingen sko? Krokodille eller babykrokodille. Same shit! Jeg er ingen stor dyreverner selv, men har aldri vært for klesplagg, sko, vesker osv lagd av dyr. Eier derfor ingenting lagd av dette. Måten det reageres på her inne er nok mest fordi hun gjentatte ganger har uttalt seg om hvor mye hun elsker dyr og derfor boikotter både akvarium, sirkus og dyrehager hvor dyr er i fangenskap. Men kjøper seg dyre vesker lagd av disse dyrene er greit. Forstå det den som vil. 4 3 5
agent Skrevet søndag kl 15:28 #21712 Skrevet søndag kl 15:28 Hallepalle2 skrev (16 minutter siden): Det var et rørende engasjement for krokodillebabyer her nå. Er det liksom enda verre med babyer enn voksne krokodiller? Så lurer jeg på , dere som roper så høyt, eier dere ingenting som er laget av skinn selv? Ingen vesker, ingen belter og ingen sko? Kan bare snakke for meg selv. Svaret er NEI jeg har ikke vesker, belter, sko, kåper osv. av eksotiske dyr som har levd i fangenskap. 6 1
Husomvarderfør Skrevet søndag kl 15:32 #21713 Skrevet søndag kl 15:32 agent skrev (2 timer siden): Hva er det for ett språk hun bruker helvetes tante fitte rød. Er I.R sin måte å være classy på😅 3 4
Sirah Skrevet søndag kl 15:32 #21714 Skrevet søndag kl 15:32 (endret) Hallepalle2 skrev (30 minutter siden): Det var et rørende engasjement for krokodillebabyer her nå. Er det liksom enda verre med babyer enn voksne krokodiller? Så lurer jeg på , dere som roper så høyt, eier dere ingenting som er laget av skinn selv? Ingen vesker, ingen belter og ingen sko? Det er en stor forskjell på skinn som kommer fra dyr som har levd et greit liv - og hvor man gjerne bruker hele dyret. Sånn som krokodillefarmene til Hermes var for 10-15 år siden så levde krokodillene hele livet i små betongbassenger med noe skittent vann i bunnen. Forhåpentligvis er forholdene svært mye bedre i dag og skinnet til «Matcha» kommer fra en krokodille som faktisk har hatt et greit liv. Spiller ingen rolle om det er en hund, en ku eller en krokodille. Dyremishandling er aldri greit uansett. Endret søndag kl 15:33 av Sirah 9 3 6
Sveits35 Skrevet søndag kl 15:52 #21715 Skrevet søndag kl 15:52 Sirah skrev (17 minutter siden): Det er en stor forskjell på skinn som kommer fra dyr som har levd et greit liv - og hvor man gjerne bruker hele dyret. Sånn som krokodillefarmene til Hermes var for 10-15 år siden så levde krokodillene hele livet i små betongbassenger med noe skittent vann i bunnen. Forhåpentligvis er forholdene svært mye bedre i dag og skinnet til «Matcha» kommer fra en krokodille som faktisk har hatt et greit liv. Spiller ingen rolle om det er en hund, en ku eller en krokodille. Dyremishandling er aldri greit uansett. Enig! Diskusjonen er jo helt utdatert her på kG, der bevisene som er «framlagt» om forholdene til disse krokodillene er 15 år gamle. Hvordan drives disse bassengene i dag kunne vært greit å vite før vi hyler om denne matcha veska. 2
agent Skrevet søndag kl 16:09 #21716 Skrevet søndag kl 16:09 Sveits35 skrev (10 minutter siden): Enig! Diskusjonen er jo helt utdatert her på kG, der bevisene som er «framlagt» om forholdene til disse krokodillene er 15 år gamle. Hvordan drives disse bassengene i dag kunne vært greit å vite før vi hyler om denne matcha veska. Dyr som blir satt i fangenskap og født i fangenskap blir aldri utdatert. De blir født og drept i fangenskap for at sånne mennesker som eksempel IR skal føle seg fantastisk lykkelig . Om vannet er renere nå enn for 15 år siden har ingen betydning. Det har blitt lagt ut artikler som er nyere. Når mann fronter at man er i mot dyr i fangenskap, uka etterpå kjøper ett produkt der dyret har vært i fangenskap . Er det noe riv ruskende galt oppi topplokket. 3 16
Hatsumomo Skrevet søndag kl 16:11 #21717 Skrevet søndag kl 16:11 (endret) Hvor mye skal disse krokodillene mases om i denne tråden? Det er vel INGEN her i tråden som syntes noe om den bransjen, så hvorfor må det gnåles om igjen og om igjen? Ta det på snap til IR, snapp henne ihjel med maset der. Endret søndag kl 16:11 av Hatsumomo 4
agent Skrevet søndag kl 16:30 #21718 Skrevet søndag kl 16:30 Hatsumomo skrev (15 minutter siden): Hvor mye skal disse krokodillene mases om i denne tråden? Det er vel INGEN her i tråden som syntes noe om den bransjen, så hvorfor må det gnåles om igjen og om igjen? Ta det på snap til IR, snapp henne ihjel med maset der. Det behøver vi ikke KG er godt overvåker av fam. Raad Grunnen er at IR er imot dyr i fangenskap, noe hun har lagt ut på snapchat for ikke så lenge siden. Da kan vi påpeke hennes uvitenhet, dumskap og det ikke eksisterende moral kompasset. 4 3
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 16:45 #21719 Skrevet søndag kl 16:45 agent skrev (1 time siden): Kan bare snakke for meg selv. Svaret er NEI jeg har ikke vesker, belter, sko, kåper osv. av eksotiske dyr som har levd i fangenskap. Men skinn fra storfe har du? 1
Alauda Skrevet søndag kl 17:39 #21720 Skrevet søndag kl 17:39 Hallepalle2 skrev (49 minutter siden): Men skinn fra storfe har du? Kuene er ikke så søte som babykrokodiller 🤣. Mer saklig: Det blir noe annet å bruke skinnet fra dyr man også, og kanskje primært, bruker kjøttet fra. Med mindre man er vegetarianer/veganer, selvfølgelig. 3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå