Sirah Skrevet tirsdag kl 08:56 #21581 Skrevet tirsdag kl 08:56 Jeg regner med at eksen som stalker hennes sosiale medier er Pierre? Ref. Click baiten. 1
agent Skrevet tirsdag kl 11:16 #21582 Skrevet tirsdag kl 11:16 (endret) Sirah skrev (2 timer siden): Jeg regner med at eksen som stalker hennes sosiale medier er Pierre? Ref. Click baiten. Seriøst 🤣 Men hvor mange ordentlig forhold har hun vært i ? Så man kan kalle det ex, Pierre, J og J Naboen? nei de var bare KK Kommer ikke på flere 🧐🧐🧐 Noen andre ? Endret tirsdag kl 11:21 av agent
Sirah Skrevet tirsdag kl 12:27 #21583 Skrevet tirsdag kl 12:27 agent skrev (1 time siden): Seriøst 🤣 Men hvor mange ordentlig forhold har hun vært i ? Så man kan kalle det ex, Pierre, J og J Naboen? nei de var bare KK Kommer ikke på flere 🧐🧐🧐 Noen andre ? Vet ikke, har ikke sett, men det var første tanken som slo meg 😅 Pierre følger jo med, men det er jo fordi de er venner, ikke fordi han stalker 🤣 3
Kønn Skrevet tirsdag kl 14:33 #21584 Skrevet tirsdag kl 14:33 Sirah skrev (2 timer siden): Vet ikke, har ikke sett, men det var første tanken som slo meg 😅 Pierre følger jo med, men det er jo fordi de er venner, ikke fordi han stalker 🤣 De hjelper nok hverandre med innhold og ler seg skakke av hvor dumme vi er😅 2 3
lajlaj Skrevet tirsdag kl 15:38 #21585 Skrevet tirsdag kl 15:38 agent skrev (18 timer siden): Hun sitter der i hula si i Dubai, babler til 400.000 følgere om K.turer, K.kompiser,B. Jobs, utroskap, nye Gjøker hver time. Samtidig som hun sier hun vil være classy? Naturlig å få angstanfall, når man må bevege seg ute av eventyr hula. Å se folk rett i øya. Tenk så koko man må bli av å prate med seg selv 8 timer hver dag? Å le som om du ler med en god venn, men så er det bare til mobilen din? Det må skade sjelen din på et vis. Men det verste er at hun ikke VIL ut av hula si? Bestiller mat hjem, bestiller massasje hjem? 3 10
Natu Skrevet tirsdag kl 16:08 #21586 Skrevet tirsdag kl 16:08 (endret) Jeg kjeder meg og gikk inn og så på storyen. Nå begynner det å bli tragisk. En eks har "stalket" henne TO ganger på TO uker. STORE OVERSKRIFTER. Hun virker høy som et hus, og har den høye stemmen og snakker veldig fort. Alt hun sier er uinteressant og innholdsløst. Og endeløse bikinireklamer som man har sett x antall ganger. Hun spekulerer, planlegger og hyper opp denne Maldivene daten noe helt sinnsykt, det må jo være fordi det er det eneste som skjer fremover, siden hun tydeligvis er ute av stand til å forlate leiligheten? Jeg syns hun blir mer og mer hjelpeløs, desillusjonert og hysterisk for hver dag som går. Det er veldig rart å se på. Jeg klarer ikke bli irritert lenger engang, mer bekymret over hvor stakkarslig hun har blitt. Helt alene (hvor har alle blitt av????) med telefonen hun prater til. Jeg faktisk håper noen i familien snart kommer på besøk, for det er jo tydelig at det går bratt nedover med den psykiske helsen hennes. Endret tirsdag kl 17:07 av Natu 4 1 21
Sirah Skrevet tirsdag kl 17:10 #21587 Skrevet tirsdag kl 17:10 Kønn skrev (2 timer siden): De hjelper nok hverandre med innhold og ler seg skakke av hvor dumme vi er😅 Garantert. Jeg hadde ledd rått hele veien til banken om jeg var dem 🤣 Natu skrev (59 minutter siden): Jeg kjeder meg og gikk inn og så på storyen. Nå begynner det å bli tragisk. En eks har "stalket" henne TO ganger på TO uker. STORE OVERSKRIFTER. Hun virker høy som et hus, og har den høye stemmen og snakker veldig fort. Alltid hun sier er uinteressant og innholdsløst. Og endeløse bikinireklamer som man har sett x antall ganger. Hun spekulerer, planlegger og hyper opp denne Maldivene daten noe helt sinnsykt, det må jo være fordi det er det eneste som skjer fremover, siden hun tydeligvis er ute av stand til å forlate leiligheten? Jeg syns hun blir mer og mer hjelpeløs, desillusjonert og hysterisk for hver dag som går. Det er veldig rart å se på. Jeg klarer ikke bli irritert lenger engang, mer bekymret over hvor stakkarslig hun har blitt. Helt alene (hvor har alle blitt av????) med telefonen hun prater til. Jeg faktisk håper noen i familien snart kommer på besøk, for det er jo tydelig at det går bratt nedover med den psykiske helsen hennes. Så det er oppsummeringen av storyen for i dag? Da tar jeg heller en tur inn til Tim Kristian i kveld, han kan lage underholdning han 😅 5
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 17:33 #21588 Skrevet tirsdag kl 17:33 Natu skrev (1 time siden): Jeg kjeder meg og gikk inn og så på storyen. Nå begynner det å bli tragisk. En eks har "stalket" henne TO ganger på TO uker. STORE OVERSKRIFTER. Hun virker høy som et hus, og har den høye stemmen og snakker veldig fort. Alt hun sier er uinteressant og innholdsløst. Og endeløse bikinireklamer som man har sett x antall ganger. Hun spekulerer, planlegger og hyper opp denne Maldivene daten noe helt sinnsykt, det må jo være fordi det er det eneste som skjer fremover, siden hun tydeligvis er ute av stand til å forlate leiligheten? Jeg syns hun blir mer og mer hjelpeløs, desillusjonert og hysterisk for hver dag som går. Det er veldig rart å se på. Jeg klarer ikke bli irritert lenger engang, mer bekymret over hvor stakkarslig hun har blitt. Helt alene (hvor har alle blitt av????) med telefonen hun prater til. Jeg faktisk håper noen i familien snart kommer på besøk, for det er jo tydelig at det går bratt nedover med den psykiske helsen hennes. Er utrolig stusselig nå. Kontrasten til eks-venninne Alex og f eks Anette Haga sin snap er virkelig stor! Bare vimer rundt i leiligheten. 6 1 2
Natu Skrevet tirsdag kl 17:43 #21589 Skrevet tirsdag kl 17:43 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Er utrolig stusselig nå. Kontrasten til eks-venninne Alex og f eks Anette Haga sin snap er virkelig stor! Bare vimer rundt i leiligheten. Jeg vet ikke hvem de du refererer til er. Men ja, tydelig at livet hennes er ekstremt tomt. Jeg fikk også "vondt i hjernen " av den rare stemmen hun bruker. Den var veldig skjærende og vond å høre på, måtte skru volumet langt ned. Aldri hørt det sånn før, men jeg er lydfølsom og har kanskje en dårlig dag. Endret tirsdag kl 19:10 av Natu 4 2
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 18:29 #21590 Skrevet tirsdag kl 18:29 Sirah skrev (1 time siden): Garantert. Jeg hadde ledd rått hele veien til banken om jeg var dem 🤣 Så det er oppsummeringen av storyen for i dag? Da tar jeg heller en tur inn til Tim Kristian i kveld, han kan lage underholdning han 😅 Forskjellig opplevelse av storyen hennes jeg da. Festlig og kvikk i replikken, skikkelig i godlunet. Det er folk her på tråden som får vondt i hjernen sin av å besøke snappen til Isabel. Veldig spesielt spør du meg. Hun har vært på trening i dag og skal på ballett beginnerclass på torsdag 😂 Ellers driver hun å mishandler en nyinnkjøp kaffemaskin, som i alle fall jeg flirer godt av 2
Murukleiven Skrevet tirsdag kl 18:41 #21591 Skrevet tirsdag kl 18:41 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Er utrolig stusselig nå. Kontrasten til eks-venninne Alex og f eks Anette Haga sin snap er virkelig stor! Bare vimer rundt i leiligheten. Hadde akkurat samme tanke. Søstrene gidder kun å henge med Isabel om de ikke har noe annet å foreta seg. Alex virket faktisk som en genuin person. Så denne i snappen til Alex. Stor kontrast til IR sin tilværelse. Hun er virkelig helt alene. Om hun ikke er sammen med sine søsken og vennene deres, har hun ingen. 4 5 2
Sirah Skrevet tirsdag kl 19:29 #21592 Skrevet tirsdag kl 19:29 Sveits35 skrev (59 minutter siden): Forskjellig opplevelse av storyen hennes jeg da. Festlig og kvikk i replikken, skikkelig i godlunet. Det er folk her på tråden som får vondt i hjernen sin av å besøke snappen til Isabel. Veldig spesielt spør du meg. Hun har vært på trening i dag og skal på ballett beginnerclass på torsdag 😂 Ellers driver hun å mishandler en nyinnkjøp kaffemaskin, som i alle fall jeg flirer godt av Kanskje jeg må inn å glo litt likevel da 😅 Jeg får helt vondt i magen av den kaffemaskinen hennes, men jeg hadde sikkert sett helt lik ut om jeg skulle prøvd meg 🤣
suzi80 Skrevet tirsdag kl 19:33 #21593 Skrevet tirsdag kl 19:33 Murukleiven skrev (48 minutter siden): Hadde akkurat samme tanke. Søstrene gidder kun å henge med Isabel om de ikke har noe annet å foreta seg. Alex virket faktisk som en genuin person. Så denne i snappen til Alex. Stor kontrast til IR sin tilværelse. Hun er virkelig helt alene. Om hun ikke er sammen med sine søsken og vennene deres, har hun ingen. Hva skjedde med vennskapet mellom I og Alex egentlig? Synes I var mye mer reflektert og voksen for 1 års tid siden når hun hang med Marina og Alex osv. Virket som det ble drama når de tvillingene kom inn i bildet å I valgte et "vennskap" med de over Alex. 3
Sirah Skrevet tirsdag kl 19:39 #21594 Skrevet tirsdag kl 19:39 suzi80 skrev (4 minutter siden): Hva skjedde med vennskapet mellom I og Alex egentlig? Synes I var mye mer reflektert og voksen for 1 års tid siden når hun hang med Marina og Alex osv. Virket som det ble drama når de tvillingene kom inn i bildet å I valgte et "vennskap" med de over Alex. Isabel sa veldig lite på sin snap, men om jeg husker rett fra Alex sin snap så falt hun ut med søstrene. De beskyldte henne for baksnakking og å lage dårlig stemning eller noe sånt og lagde fullblods drama. Isabel valgte å ta søstrene sin side. Sikkert det aller dummeste valget hun noengang har tatt. 7 6
lajlaj Skrevet tirsdag kl 20:18 #21595 Skrevet tirsdag kl 20:18 Hun trenger jo ikke sitte og finne opp gjøker og lage 3 alias for én gjøk hun er involvert med etc. Hun trenger bare å gå ut av leiligheten sin for å skape nytt content, men nei da, dét er for mye for henne.... 2 4
lajlaj Skrevet tirsdag kl 20:45 #21596 Skrevet tirsdag kl 20:45 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Er utrolig stusselig nå. Kontrasten til eks-venninne Alex og f eks Anette Haga sin snap er virkelig stor! Bare vimer rundt i leiligheten. Er Alex tilbake på snap nå? 1
Sirah Skrevet tirsdag kl 20:53 #21597 Skrevet tirsdag kl 20:53 lajlaj skrev (8 minutter siden): Er Alex tilbake på snap nå? Hun snapper ja
Angel75 Skrevet tirsdag kl 21:19 #21598 Skrevet tirsdag kl 21:19 agent skrev (22 timer siden): Jeg har ikke sjekket, det er noe tenkte høyt . Isabel 400000 hjelper dem. I kan få drahjelp Instagram. Bare en tanke🫣🤫 Men overfladisk jaaaa, men det går begge veier. Hun fikk jo treffe Bianca I gjennom dem. Isabel og Bianca bodde på samme hotell. De kom i snakk på hotellet, før søstrene kom dit på besøk.
agent Skrevet tirsdag kl 21:41 #21599 Skrevet tirsdag kl 21:41 Angel75 skrev (20 minutter siden): Isabel og Bianca bodde på samme hotell. De kom i snakk på hotellet, før søstrene kom dit på besøk. Har hun fortalt det ? Ingen hemmelighet at de bodde på samme hotell, men Isabel og co var jo nesten ikke utafor hotell rommet. 2 2
lajlaj Skrevet tirsdag kl 22:35 #21600 Skrevet tirsdag kl 22:35 agent skrev (53 minutter siden): Har hun fortalt det ? Ingen hemmelighet at de bodde på samme hotell, men Isabel og co var jo nesten ikke utafor hotell rommet. Bianca Ingrosso fulgte Isabel på Instagram før Ibiza. Vil tro Isabel er kjent blant influensere i Skandinavia. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå