Eivor.I Skrevet onsdag kl 09:59 #21381 Skrevet onsdag kl 09:59 Husomvarderfør skrev (43 minutter siden): Jadda da får vi se hvor lenge det tar før frøken i kjøper Himalaya Hermes til flere millioner…fruen til Erling Braut har jo tross alt kjøpt en🥴 Jeg så hun hadde lik klokke som IR også. Millionene flyr. Men EBH tjener jo enormt i uka. Skal begynne å løpe etter en ball jeg også. Skal si ifra når jeg pensjonerer meg fra bussen. 1 2
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl 10:06 #21382 Skrevet onsdag kl 10:06 Lefsebussen skrev (5 minutter siden): Jeg så hun hadde lik klokke som IR også. Millionene flyr. Men EBH tjener jo enormt i uka. Skal begynne å løpe etter en ball jeg også. Skal si ifra når jeg pensjonerer meg fra bussen. Kjøper du da vesker og klokker til elsklingene dine her inne på KG? 👜⌚️💖💞💗💕💓💝💘🩷 4 1
Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 11:03 #21383 Skrevet onsdag kl 11:03 (endret) Lefsebussen skrev (23 timer siden): Endret torsdag kl 09:53 av Husomvarderfør . 3
Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 11:04 #21384 Skrevet onsdag kl 11:04 (endret) Teflonhjernen skrev (23 timer siden): Endret torsdag kl 09:54 av Husomvarderfør .. 3
Lykkeligper Skrevet onsdag kl 11:18 #21385 Skrevet onsdag kl 11:18 379.9 følgere nå - det går bare nedover 8 2 3
Lykkeligper Skrevet onsdag kl 11:26 #21386 Skrevet onsdag kl 11:26 Lefsebussen skrev (1 time siden): Jeg så hun hadde lik klokke som IR også. Millionene flyr. Men EBH tjener jo enormt i uka. Skal begynne å løpe etter en ball jeg også. Skal si ifra når jeg pensjonerer meg fra bussen. Erling Haaland kjenner Michael Costes, som driver Hermès’ flagship-butikk i Paris. Costes har et personlig forhold til mange kjendiser, blant annet Kim Kardashian, Kris Jenner og flere kjente fotballspillere – Haaland er en av dem. Når Haaland får tak i vesker, skjer det direkte fra butikken, uten ventelister eller omveier. Isabel er derimot ikke i nærheten av å være på det nivået. For å få slike vesker må du være en såkalt «top notch»-kunde – og det er hun ikke. Den eneste Hermès-butikken som faktisk har valgt å selge til henne, er den i Oslo. Men det handler mer om at nordmenn generelt ikke bruker like mye penger der. Hver gang hun handler, kjøper hun også mye annet – ofte ganske meningsløse ting – noe som butikken i Oslo setter pris på og det går jo direkte på provisjonen til den ansatte. Hun handlet for 200.000kr i desember, så igjen er 100.000 i tillegg til vesken i april eller noe. Galskap og mye av det hun kjøpte ? Ikke verdt det. Når det er sagt: Så har Isabella faktisk en sort Mini Kelly i krokodilleskinn, og den er ekstremt vanskelig å få tak i – nærmest umulig. Hun har også flere andre vesker fra Hermes. Haaland tjener rått, og har selv flere Birkin og Rolex/patek klokker. 1 8
Eivor.I Skrevet onsdag kl 11:58 #21387 Skrevet onsdag kl 11:58 (endret) Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Jada. 👜⌚️💖💞💗 Endret onsdag kl 13:17 av Lefsebussen 1
Zenhouse Skrevet onsdag kl 13:18 #21388 Skrevet onsdag kl 13:18 Jeg ser ikke alle storyene…. Så en viss fare for at jeg ikke får med meg alt foråsidetsånn. Men- jeg synes til tider hun snakker fint og åpent om sex og jeg syns ikke det er så vulgært. Har ikke sansen for pikken til Dave og grovheter til/i samtale med moren., men her om dagen snakket hun f.eks. om penisstørrelser og tidligere erfaringer, om orgasme ved kun penetrering bl.a. En kan gjerne mene at slikt er for privat å utlevere, men vulgært var det ikke. Synes hun har en sunn og frisk tilnærming til dette og foretrekker å høre henne fremfor selverklærte «sexologer» som Iselin Guttormsen som iallfall jeg finner ganske vulgær til tider. 8 3
Dalakua Skrevet onsdag kl 15:57 #21389 Skrevet onsdag kl 15:57 Skjer det noe i dag, eller går det i me-time og tea-time? 2
Ford3000 Skrevet onsdag kl 16:39 #21390 Skrevet onsdag kl 16:39 Dalakua skrev (39 minutter siden): Skjer det noe i dag, eller går det i me-time og tea-time? Bladde meg fint forbi noe "gjøk"-snakk, antagelig om Maldivene og noe screenshots fra en fyr, og håper på recap i KG. Er sånn det er blitt nå. 6
Alauda Skrevet onsdag kl 20:16 #21391 Skrevet onsdag kl 20:16 Tydelig at hun innser at det er null innhold om dagen, hun reposter derfor ting fra i fjor. 3 uker hvile mellom feriene? Det står virkelig ikke bra til 🫣 9 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl 02:33 #21392 Skrevet torsdag kl 02:33 Moni123 skrev (På 22.7.2025 den 23.20): Måtte inn å se på I.R i dag. I dag går hun i en t-skjorte som viser lite hud. Hun sier tirsdag er den store møtedagen, men jeg hadde forståelse for at mandag var det? Og hun sier hun ikke har vært på de møtene på 3 uker. Så hun har jo hatt sommerferie. . Eller? Jeg også reagerte på dette..🤔 Alltid hørt at det var mandagen… isabel jobber ikke…. Hun japper til en telefon. 3 3
Really Skrevet torsdag kl 06:58 #21393 Skrevet torsdag kl 06:58 379,8 K følgere idag. Hun mister ca 100 følgere hver dag nå. Jeg var inne og kikket, og det var gørr kjedelig. Nå må hun finne på noe nytt, hvis ikke faller inntekten. Tipper hun merker det allerede. 8
t1999 Skrevet torsdag kl 07:01 #21394 Skrevet torsdag kl 07:01 Synes det er på tide at alle som følger nå avfølger. Dette burde ikke oppmuntres. Hun var deprimert 1 uke siden, ny gjøk og hun er ikke deprimert lengre? Skulle ønske vi andre kunne kureres på den måten.... eller ikke 13 2 2
Lykkeligper Skrevet torsdag kl 08:20 #21395 Skrevet torsdag kl 08:20 (endret) Dere kan følge med på hva hun legger ut på snap på diskord. Kan skrive linken her. Det er bare å lage en bruker og trykke på #juli. Så blir alltid av bilder lagt ut og der skriver også brukeren hva hun snakker om på videoene sine. I natt var det blant annet snakk om at hun har dårlig ånde om morgenen og må sove med pastiller ved senga…. Så spurte hun elsklingene sine og ånden deres også stænker. Endret torsdag kl 08:58 av Lykkeligper 4 2
agent Skrevet torsdag kl 09:23 #21396 Skrevet torsdag kl 09:23 Lykkeligper skrev (1 time siden): Dere kan følge med på hva hun legger ut på snap på diskord. Kan skrive linken her. Det er bare å lage en bruker og trykke på #juli. Så blir alltid av bilder lagt ut og der skriver også brukeren hva hun snakker om på videoene sine. I natt var det blant annet snakk om at hun har dårlig ånde om morgenen og må sove med pastiller ved senga…. Så spurte hun elsklingene sine og ånden deres også stænker. Gull 🫶❤️🫶 2 2
agent Skrevet torsdag kl 09:30 #21397 Skrevet torsdag kl 09:30 Lykkeligper skrev (1 time siden): Dere kan følge med på hva hun legger ut på snap på diskord. Kan skrive linken her. Det er bare å lage en bruker og trykke på #juli. Så blir alltid av bilder lagt ut og der skriver også brukeren hva hun snakker om på videoene sine. I natt var det blant annet snakk om at hun har dårlig ånde om morgenen og må sove med pastiller ved senga…. Så spurte hun elsklingene sine og ånden deres også stænker. Store problemer den dama har, jeg hadde også ligget våken. Lurt på hvilke pastiller jeg skulle ta med. Kan jo hende hun må avlyse hele turen pga. pastillene og at Gjøken er tidlig oppe om morgenen. Ingen ting som overrasker meg med henne. Nei hu får reservere noen krokodille babyer, så det blir en ny veske. Det kan få humøret litt opp. 7 1 2
Ford3000 Skrevet torsdag kl 10:00 #21398 Skrevet torsdag kl 10:00 Lykkeligper skrev (1 time siden): Dere kan følge med på hva hun legger ut på snap på diskord. Kan skrive linken her. Det er bare å lage en bruker og trykke på #juli. Så blir alltid av bilder lagt ut og der skriver også brukeren hva hun snakker om på videoene sine. I natt var det blant annet snakk om at hun har dårlig ånde om morgenen og må sove med pastiller ved senga…. Så spurte hun elsklingene sine og ånden deres også stænker. Send gjerne link på pm eller del 😊 agent skrev (26 minutter siden): Store problemer den dama har, jeg hadde også ligget våken. Lurt på hvilke pastiller jeg skulle ta med. Kan jo hende hun må avlyse hele turen pga. pastillene og at Gjøken er tidlig oppe om morgenen. Ingen ting som overrasker meg med henne. Nei hu får reservere noen krokodille babyer, så det blir en ny veske. Det kan få humøret litt opp. Blir nok shopping i dag ja. Var innom snap for å svare folk på noe greier og så at hun hadde lagt ut noe. Får se om det går noen krokodiller eller blir mer bidrag til søppel fjell med tøy. 2 1 1
Eivor.I Skrevet torsdag kl 10:08 #21399 Skrevet torsdag kl 10:08 agent skrev (36 minutter siden): Store problemer den dama har, jeg hadde også ligget våken. Lurt på hvilke pastiller jeg skulle ta med. Kan jo hende hun må avlyse hele turen pga. pastillene og at Gjøken er tidlig oppe om morgenen. Ingen ting som overrasker meg med henne. Nei hu får reservere noen krokodille babyer, så det blir en ny veske. Det kan få humøret litt opp. Når reiser I og pastillgjøken? 3 1
Ugresset Skrevet torsdag kl 10:47 #21400 Skrevet torsdag kl 10:47 Lefsebussen skrev (38 minutter siden): Når reiser I og pastillgjøken? Pastillgjøken! 💯 Takk for en god latter 😆 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå