Anonym2467 Skrevet 9. januar 2018 #2121 Skrevet 9. januar 2018 Herregud så bra det blir dersom de i PH 2018 viser den gamle introene av deltakerne for å så vise de nye introene.. Isabel: "eg e heilt naturlige" vs ............. 20
Christy89 Skrevet 9. januar 2018 #2122 Skrevet 9. januar 2018 35 minutter siden, Anonym2467 skrev: Herregud så bra det blir dersom de i PH 2018 viser den gamle introene av deltakerne for å så vise de nye introene.. Isabel: "eg e heilt naturlige" vs ............. Nå må hun si "eg e heilt unaturlige"...... 😂 17
Putti Skrevet 9. januar 2018 #2123 Skrevet 9. januar 2018 14 minutter siden, Christy89 skrev: Nå må hun si "eg e heilt unaturlige"...... 😂 😂😂😂
Gjest TomineB Skrevet 9. januar 2018 #2124 Skrevet 9. januar 2018 5 timer siden, Putti skrev: 😂😂😂 Gjør det noe’a. Hun tar seg ikke selv så høytidlig og har fleire ganger sagt at hun er fake. Tror kanskje hu veit at hun har operert og at folk snakker om det.
Putti Skrevet 9. januar 2018 #2125 Skrevet 9. januar 2018 7 minutter siden, TomineB skrev: Gjør det noe’a. Hun tar seg ikke selv så høytidlig og har fleire ganger sagt at hun er fake. Tror kanskje hu veit at hun har operert og at folk snakker om det. Syns bare komnmentaren var morsom 6
Putti Skrevet 9. januar 2018 #2126 Skrevet 9. januar 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/Xw693o/pierre-louis-22-ute-av-paradise-etter-kollaps 6
Putti Skrevet 9. januar 2018 #2127 Skrevet 9. januar 2018 Følger vgtv rampelys på snap, og IR nektet å la seg intervjue 😂 6
amadine Skrevet 9. januar 2018 #2128 Skrevet 9. januar 2018 Er det kun meg som er skuffa over at Pierre ikke skal delta likevel? Hadde vært gøy å sett han og frøkna på hotellet. 13
AneKS Skrevet 9. januar 2018 #2129 Skrevet 9. januar 2018 5 minutter siden, Putti skrev: Følger vgtv rampelys på snap, og IR nektet å la seg intervjue 😂 Hva er snappen deres?
Anonym2467 Skrevet 9. januar 2018 #2130 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, amadine skrev: Er det kun meg som er skuffa over at Pierre ikke skal delta likevel? Hadde vært gøy å sett han og frøkna på hotellet. Tipper han kommer inn som joker.. Nekter å tro at TV3 lar denne muligheten gå fra seg. 5
amadine Skrevet 9. januar 2018 #2131 Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå, Anonym2467 skrev: Tipper han kommer inn som joker.. Nekter å tro at TV3 lar denne muligheten gå fra seg. Krysser fingrene for det 😋
smh1 Skrevet 9. januar 2018 #2132 Skrevet 9. januar 2018 Syns Pierre er dritkjedelig å se på, men ville ha han inn av en grunn og det er for å se et helvetes sjalusi drama mellom Pierre og Isabel. 9
Gjest thejohan Skrevet 9. januar 2018 #2133 Skrevet 9. januar 2018 17 minutter siden, AneKS skrev: Hva er snappen deres? Vgtvrampelys
Gjest thejohan Skrevet 9. januar 2018 #2134 Skrevet 9. januar 2018 42 minutter siden, Putti skrev: Følger vgtv rampelys på snap, og IR nektet å la seg intervjue 😂 Enten er hun ikke «kameraready» eller så har Morten sagt noe «stygt» om henne.
smh1 Skrevet 9. januar 2018 #2135 Skrevet 9. januar 2018 Isabel Raad la forresten ut på bloggen sin at hun tjener rundt 250.000 i måneden av bloggen. I tillegg skal hun få betalt for å være med i år, andre deltakere har ikke fått betalt tidligere. Forskjellsbehandling much? 2
neon_sun Skrevet 9. januar 2018 #2136 Skrevet 9. januar 2018 5 minutter siden, thejohan skrev: Enten er hun ikke «kameraready» eller så har Morten sagt noe «stygt» om henne. Det har vært en eller annen "konflikt" for en god tid tilbake, husker ikke hva det dreide seg om, men det er nok derfor. 5
Mippi Skrevet 9. januar 2018 #2137 Skrevet 9. januar 2018 (endret) Hadde jeg vært henne hadde jeg spart så sinnsykt mye mer av lønna mi til egenkapital! Kan ikke skjønne at hun kaster bort penger som hun gjør, og i tillegg leier en så dyr bolig. Hvorfor ikke kjøpe en liten leilighet og betale på eget lån? Å leie dyrt og ikke investere før man har råd til drømmeboligen virker ikke som den beste måten å gjøre ting på. Får helt vondt i økonomihjertet av å se på den sløsinga. Ellers synes jeg det er flott at hun er åpen om noe av kirurgien hun har utført. Det er bedre dét, enn de som opererer seg og IKKE sier det. Endret 9. januar 2018 av Mippi 6
Anonym2467 Skrevet 9. januar 2018 #2138 Skrevet 9. januar 2018 4 minutter siden, Mippi skrev: Hadde jeg vært henne hadde jeg spart så sinnsykt mye mer av lønna mi til egenkapital! Kan ikke skjønne at hun kaster bort penger som hun gjør, og i tillegg leier en så dyr bolig. Hvorfor ikke kjøpe en liten leilighet og betale på eget lån? Å leie dyrt og ikke investere før man har råd til drømmeboligen virker ikke som den beste måten å gjøre ting på. Får helt vondt i økonomihjertet av å se på den sløsinga. Ellers synes jeg det er flott at hun er åpen om noe av kirurgien hun har utført. Det er bedre dét, enn de som opererer seg og IKKE sier det. Helt fantastisk at hun er åpen om inngrepene sine, ikke noe å si på det, MEN jeg synes det ganske så "morsomt" hvordan hun var i sin tidligere sesong vs hvordan hun er nå, spesielt mtp at hun skrøt sånn over å være så naturlig. Hun minner meg om Marnie fra Geordie Shore, så pen og naturlig før(og skrøt av det) til plastic fantastic jo mer kjent hun har blitt.. 6
newenergy Skrevet 9. januar 2018 #2139 Skrevet 9. januar 2018 20 minutter siden, neon_sun skrev: Det har vært en eller annen "konflikt" for en god tid tilbake, husker ikke hva det dreide seg om, men det er nok derfor. Han i VGTV skrev en kronikk om bloggere som reiser til Dubai og flotter seg der, selv om landet driver med kvinneundertrykkelse og arrestering av homofile. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7lKra3/kjendisenes-dubai-virkelighet 9
Christy89 Skrevet 9. januar 2018 #2140 Skrevet 9. januar 2018 2 timer siden, smh1 skrev: Isabel Raad la forresten ut på bloggen sin at hun tjener rundt 250.000 i måneden av bloggen. I tillegg skal hun få betalt for å være med i år, andre deltakere har ikke fått betalt tidligere. Forskjellsbehandling much? De gamle deltagerne er jo "legender" så de krever sikkert betaling. Eller i hvert fall noen av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå