Hallepalle2 Skrevet i går, 12:47 #21261 Skrevet i går, 12:47 Giu skrev (3 timer siden): Isabell er hvertfall ikke noe wify material. Hun har ikke så mange skills bortsett fra det hun selv nevnte. BJ 🙄 utsendet hennes å måten hun kler seg på får menn bare til å være nysgjerrige å ha fantasi om å kunne ha henne som et leketøy, men det er ikke mange menn som drømmer om en sånn type wife. Hva må man inneha for å være et koneemne da? Noen ganger føler jeg at jeg blir tatt tilbake til 50 tallet i denne tråden. 5
agent Skrevet i går, 13:12 #21262 Skrevet i går, 13:12 Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): Hva må man inneha for å være et koneemne da? Noen ganger føler jeg at jeg blir tatt tilbake til 50 tallet i denne tråden. Ingen som vil gå tilbake til 50 tallet. Men IR er ikke mental klar for mann og barn. Tror hun har mye jobbe med før hun kommer til det . Egentlig burde hun legge seg inn på ett eller annet LUX resort, der hun får hjelp til å håndtere alle traumene sine. Samtidig stenge ned SoMe kanalene, så lenge hun trenger behandling (hjelp) Mann kan ikke unnskylde destruktiv oppførsel/mønster hele livet. Hun burde være voksen nok til å ta fatt på jobben. De nære rundt henne familie og samarbeidspartnere burde også steppe opp. Før det går alvorlig galt. 6 1 4
Harnoejegvilsi Skrevet i går, 13:15 #21263 Skrevet i går, 13:15 (endret) lajlaj skrev (2 timer siden): Er det skammelig oppførsel å prate med noen fra det motsatte kjønn? Forøvrig så jeg gårsdagens tea-time nå og dette er ikke annet enn psykisk uhelse i monitor. Å være deprimert og bli spinkel fordi en fyr ikke ville mer med deg, til å hoppe på neste reise med en fyr og proklamere «JEG ELSKER LIVET MITT». En ny tur, en ny fyr… Hun får knulle hvem hun vil for min del og hvor mange hun vil, men å se henne tolke dette som glede og positivitet i hennes ellers destruktive liv og tankemåte er helt forferdelig. Nei, det er ikke skammelig. Det skammelige er når forventninger en har til seg selv ( ikke eksisterende) kontra forventningene til andre (skyhøye) ikke samsvarer. Isabel har en destruktiv adferd. Den baserer seg i stor grad av å bli validert av menn. Rike menn. Når hun blir dumpa, som jeg mistenker hun ofte blir, er det pga adferd, ref, forventninger fra motpart. Der har hun en tendens til å regrediere, altså bli liten, sårbar og også depressiv. Så snart det er en ny på gang, våkner håpet, gleden vokser i øynene, og all den selvrefleksjonen hun la frem en time tidligere er fullstendig glemt. I tillegg har hun en fanskare som hyller, klapper til, hva enn hun gjør. Ergo Isabel evner ikke ta tak i livet sitt. Med GOD hjelp fra squadeen. Det er jo bare rett og slett tragisk. Til alle andre single damer, på let etter mannen eller kvinnen i sitt liv. Dra på date, kos deg, gjør hva enn, så lenge man tåler at motparten, gjør akkurat det samme. Endret i går, 13:16 av Harnoejegvilsi Legge til 3 2 13
agent Skrevet i går, 13:17 #21264 Skrevet i går, 13:17 Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke skammelig. Det skammelige er når forventninger en har til seg selv ( ikke eksisterende) kontra forventningene til andre (skyhøye) Isabel har en destruktiv adferd. Den baserer seg i stor grad av å bli validert av menn. Rike menn. Når hun blir dumpa, som jeg mistenker hun ofte blir, er det pga adferd, ref, forventninger fra motpart. Der har hun en tendens til å regrediere, altså bli liten, sårbar og også depressiv. Så snart det er en ny på gang, våkner håpet, gleden vokser i øynene, og all den selvrefleksjonen hun la frem en time tidligere er fullstendig glemt. I tillegg har hun en fanskare som hyller, klapper til, hva enn hun gjør. Ergo Isabel evner ikke ta tak i livet sitt. Med GOD hjelp fra squadeen. Det er jo bare rett og slett tragisk. Til alle andre single damer, på let etter mannen eller kvinnen i sitt liv. Dra på date, kos deg, gjør hva enn, så lenge man tåler at motparten, gjør akkurat det samme. 🎯🫶 2
Hallepalle2 Skrevet i går, 13:42 #21265 Skrevet i går, 13:42 agent skrev (27 minutter siden): Ingen som vil gå tilbake til 50 tallet. Men IR er ikke mental klar for mann og barn. Tror hun har mye jobbe med før hun kommer til det . Egentlig burde hun legge seg inn på ett eller annet LUX resort, der hun får hjelp til å håndtere alle traumene sine. Samtidig stenge ned SoMe kanalene, så lenge hun trenger behandling (hjelp) Mann kan ikke unnskylde destruktiv oppførsel/mønster hele livet. Hun burde være voksen nok til å ta fatt på jobben. De nære rundt henne familie og samarbeidspartnere burde også steppe opp. Før det går alvorlig galt. Det som er fasinerende er at dere sitter her, på et forum, og faktisk helt oppriktig (?) tror at dere aner noe som helst om et menneske basert på hva hun velger å legge ut på sine kommersielle kanaler. Det spekuleres i diagnoser, i traumer, i tanker og i meninger. Det blir hevdet at en kvinne på 30 år ikke er koneemne fordi hun ikke lager mat og kler seg ‘sømmelig’. Sorry, men det blir bare litt for dumt. 3 9
agent Skrevet i går, 14:09 #21266 Skrevet i går, 14:09 Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Det som er fasinerende er at dere sitter her, på et forum, og faktisk helt oppriktig (?) tror at dere aner noe som helst om et menneske basert på hva hun velger å legge ut på sine kommersielle kanaler. Det spekuleres i diagnoser, i traumer, i tanker og i meninger. Det blir hevdet at en kvinne på 30 år ikke er koneemne fordi hun ikke lager mat og kler seg ‘sømmelig’. Sorry, men det blir bare litt for dumt. Nå snakker hun om sine egne traumer på SoMe, sist var graviditet traumer. Det er jo noe alvorlig feil når hun tar graviditetstest uten å hatt sex på 1 år. Så har vi tillits problemer, så har vi spiseforstyrrelser. Hun har vel også nevnt shopping som ett problem. Dette er ting som IR har fortalt selv. Er vel noe om å møte mennesker i store grupper. Hjertebank osv. Her er det ingen som dikter opp noen ting, alt har kommet fra tea time med IR. Men det som ikke kommer fra henne, er at det er mange her inne som mener hun trenger hjelp. Det er å bry seg. Diagnoser må profesjonelle sette. Dama har det ikke godt , når hun setter seg til rette foran 400tusen til tea-time. For å fortelle hvor enestående hun et på BJ. Da behøver man ikke utdannelse engang for å skjønne at toget stopper snart , på en eller annen måte. 8 5
Sveits35 Skrevet i går, 14:16 #21267 Skrevet i går, 14:16 agent skrev (4 minutter siden): Nå snakker hun om sine egne traumer på SoMe, sist var graviditet traumer. Det er jo noe alvorlig feil når hun tar graviditetstest uten å hatt sex på 1 år. Så har vi tillits problemer, så har vi spiseforstyrrelser. Hun har vel også nevnt shopping som ett problem. Dette er ting som IR har fortalt selv. Er vel noe om å møte mennesker i store grupper. Hjertebank osv. Her er det ingen som dikter opp noen ting, alt har kommet fra tea time med IR. Men det som ikke kommer fra henne, er at det er mange her inne som mener hun trenger hjelp. Det er å bry seg. Diagnoser må profesjonelle sette. Dama har det ikke godt , når hun setter seg til rette foran 400tusen til tea-time. For å fortelle hvor enestående hun et på BJ. Da behøver man ikke utdannelse engang for å skjønne at toget stopper snart , på en eller annen måte. Du må sette deg ned og se serien «Isabel» på Sumo før du snakker om et tog som snart stopper. Isabel har alltid vært svært frittalende når det kommer til sex. Skikkelig morsomt at koner her inne får teen i vrangstrupen 😂 (det var litt ert bare) 5
Kønn Skrevet i går, 15:53 #21268 Skrevet i går, 15:53 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Det som er fasinerende er at dere sitter her, på et forum, og faktisk helt oppriktig (?) tror at dere aner noe som helst om et menneske basert på hva hun velger å legge ut på sine kommersielle kanaler. Det spekuleres i diagnoser, i traumer, i tanker og i meninger. Det blir hevdet at en kvinne på 30 år ikke er koneemne fordi hun ikke lager mat og kler seg ‘sømmelig’. Sorry, men det blir bare litt for dumt. Trenger ikke spekulere i diagnoser, traumer eller meninger. Dette legger hun ut selv til flere hundretusener. 9
lajlaj Skrevet 23 timer siden #21269 Skrevet 23 timer siden Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden): Nei, det er ikke skammelig. Det skammelige er når forventninger en har til seg selv ( ikke eksisterende) kontra forventningene til andre (skyhøye) ikke samsvarer. Isabel har en destruktiv adferd. Den baserer seg i stor grad av å bli validert av menn. Rike menn. Når hun blir dumpa, som jeg mistenker hun ofte blir, er det pga adferd, ref, forventninger fra motpart. Der har hun en tendens til å regrediere, altså bli liten, sårbar og også depressiv. Så snart det er en ny på gang, våkner håpet, gleden vokser i øynene, og all den selvrefleksjonen hun la frem en time tidligere er fullstendig glemt. I tillegg har hun en fanskare som hyller, klapper til, hva enn hun gjør. Ergo Isabel evner ikke ta tak i livet sitt. Med GOD hjelp fra squadeen. Det er jo bare rett og slett tragisk. Til alle andre single damer, på let etter mannen eller kvinnen i sitt liv. Dra på date, kos deg, gjør hva enn, så lenge man tåler at motparten, gjør akkurat det samme. Når har hun sagt at menn hun CHATTER med ikke skal chatte med andre? Når har hun dratt den streken? Det er en helt annen ting med forventninger til folk man er involvert med og ligger med og du trenger ikke blande sammen disse to for å vinne poeng. 1 4
agent Skrevet 23 timer siden #21270 Skrevet 23 timer siden Sveits35 skrev (1 time siden): Du må sette deg ned og se serien «Isabel» på Sumo før du snakker om et tog som snart stopper. Isabel har alltid vært svært frittalende når det kommer til sex. Skikkelig morsomt at koner her inne får teen i vrangstrupen 😂 (det var litt ert bare) Som sagt gammel kjærring🤭, fått med meg det meste. 🤭 Enste jeg ikke har sett er Girls of Oslo 2. Men utifra hva jeg har lest meg til , var den dårlig. Men teen i vrangstrupen har jeg ikke fått ennå.😄😄 skal mer tilgjengelig for en sindig h.........🫣🫡 3
Hallepalle2 Skrevet 22 timer siden #21271 Skrevet 22 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Trenger ikke spekulere i diagnoser, traumer eller meninger. Dette legger hun ut selv til flere hundretusener. Som content. Hun deler det hun vet fenger. Og massene sluker det rått. 4 1
Istapp Skrevet 22 timer siden #21272 Skrevet 22 timer siden Sveits35 skrev (9 timer siden): Godt svar @Sirah Tidene har forandret seg til det bedre mener jeg. Menn har oppført seg sånn til alle tider og har på toppen av alt fått «omdømmepoeng» for det. Isabel oppfører seg som en normal frigjort kvinne og er et fantastisk forbilde på det området i alle fall. Normal frigjort kvinne? Neppe! Den unge oppvoksende kvinnegenerasjonen er mer skikkelige og moralsk oppegående enn sin foreldre- og besteforeldre generasjon. Frigjorte kan de være, men ikke umoralske, ikke vulgære, ikke tøyter, ikke russisk horete, de har faktisk moral, etikk og rettferdighetssans og verdsetter det samme hos begge kjønn mye mer enn før i verden. IR er ikke ung og frigjort, hun ter seg og kler seg ovenfor andre, da spesielt menn, kritikkverdig. Menn løp i en annen retning fort! IR er ikke et kone emne og ikke en positiv rollemodell for potensielle genspleisinger. 1 9
Lykkeligper Skrevet 22 timer siden #21273 Skrevet 22 timer siden Hun har brukt hele dagen på å sminke seg og bli klar for trening, når hun kommer ut av bilen til treningssenteret så er det allerede mørkt i Dubai... fy flate, dama er virkelig lat as. Pluss hvem bruker SÅ mye sminke til trening og tar taxi... 2 7
Sveits35 Skrevet 22 timer siden #21274 Skrevet 22 timer siden Istapp skrev (7 minutter siden): Normal frigjort kvinne? Neppe! Den unge oppvoksende kvinnegenerasjonen er mer skikkelige og moralsk oppegående enn sin foreldre- og besteforeldre generasjon. Frigjorte kan de være, men ikke umoralske, ikke vulgære, ikke tøyter, ikke russisk horete, de har faktisk moral, etikk og rettferdighetssans og verdsetter det samme hos begge kjønn mye mer enn før i verden. IR er ikke ung og frigjort, hun ter seg og kler seg ovenfor andre, da spesielt menn, kritikkverdig. Menn løp i en annen retning fort! IR er ikke et kone emne og ikke en positiv rollemodell for potensielle genspleisinger. Jeg irriterer meg også på Isabel, men det er på konkrete ting hun gjør. Som å shoppe noe vanvittig eller å drikke seg kanakas der all historikk forteller oss at hun ligger forkjøla og syk etterpå. Altså dumme valg får meg til å melde ganske hardt her på tråden. Men det du driver med her er ren hets og et patetisk forsøk på karakterdrap. 2 4
Istapp Skrevet 21 timer siden #21275 Skrevet 21 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Jeg irriterer meg også på Isabel, men det er på konkrete ting hun gjør. Som å shoppe noe vanvittig eller å drikke seg kanakas der all historikk forteller oss at hun ligger forkjøla og syk etterpå. Altså dumme valg får meg til å melde ganske hardt her på tråden. Men det du driver med her er ren hets og et patetisk forsøk på karakterdrap. Ikke i det hele tatt er det forsøk på karakterdrap fra min side. Atferden hennes, handlinger og som den kvinne over 30 år, som IR er, er det hennes egen fremstilling på sine egne plattformer som viser hvilken etikk og moral hun selv besitter. Rollemodell for sine like gamle eller yngre kvinner? Neppe, de som har en normal etikk og moral greier faktisk å se, at IR ikke er ei de vil ta etter atferds- og handlingsmessig. 1 3
Lykkeligper Skrevet 21 timer siden #21276 Skrevet 21 timer siden Og igjen, en ny «gjøk». Hun lyver så mye nå at det begynner å bli en komedie snart 1 11
Sveits35 Skrevet 21 timer siden #21277 Skrevet 21 timer siden Istapp skrev (Akkurat nå): Ikke i det hele tatt er det forsøk på karakterdrap fra min side. Atferden hennes, handlinger og som den kvinne over 30 år, som IR er, er det hennes egen fremstilling på sine egne plattformer som viser hvilken etikk og moral hun selv besitter. Rollemodell for sine like gamle eller yngre kvinner? Neppe, de som har en normal etikk og moral greier faktisk å se, at IR ikke er ei de vil ta etter atferds- og handlingsmessig. Etikk og moral skriver du.. jeg tenker vi alle skal feie for vår egen dør før vi innbiller oss at vi kan sitte til doms over andre. 2 5
Sveits35 Skrevet 21 timer siden #21278 Skrevet 21 timer siden Lykkeligper skrev (Akkurat nå): Og igjen, en ny «gjøk». Hun lyver så mye nå at det begynner å bli en komedie snart Hvordan vet du at hun lyver? 2 2
lajlaj Skrevet 21 timer siden #21279 Skrevet 21 timer siden Istapp skrev (25 minutter siden): Normal frigjort kvinne? Neppe! Den unge oppvoksende kvinnegenerasjonen er mer skikkelige og moralsk oppegående enn sin foreldre- og besteforeldre generasjon. Frigjorte kan de være, men ikke umoralske, ikke vulgære, ikke tøyter, ikke russisk horete, de har faktisk moral, etikk og rettferdighetssans og verdsetter det samme hos begge kjønn mye mer enn før i verden. IR er ikke ung og frigjort, hun ter seg og kler seg ovenfor andre, da spesielt menn, kritikkverdig. Menn løp i en annen retning fort! IR er ikke et kone emne og ikke en positiv rollemodell for potensielle genspleisinger. Hvem i alle dager har gjort deg talerør for en hel generasjon kvinner? Er det algoritmene på TikTok som har fått deg til å tro at verden er så ensidig? 1 5
Lykkeligper Skrevet 21 timer siden #21280 Skrevet 21 timer siden Nå har følgertallet gått ned fra 380.2 til 380.1, altfor dårlig content og mye kjedelig innhold. Tror dere det kommer til å gå ned med? 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå