Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
agent skrev (34 minutter siden):

Hun burde komme seg ned på jorda og puste før hun saler opp en ny hest. Men kan virke som det blir mange graviditetstester fremover. Det at hun tviholder på alle gjøker som kommer hennes vei, er ikke bra. Men hva gjør man ikke for content. 

Kjør på sier nå jeg. Må leve som singel mens hun kan. Hun har vært så redd for ryktet sitt i Dubai at kyskheten nesten har strupt henne. Får være grenser.  

• Liker 1
Skrevet

Lenge siden sist. Men lite forandret. Mye overanalysering og judgment ute å gå. Ikke alle er like perfekte som enkelte her inne, og ikke alle har like gode gjennomføringsevner uten at det feiler oss noe voldsomt mye. Å date, flørte, møte og at det renner ut i sanden er NORMALT. For en voksen singel dame. Ærlig talt. Hun har mer enn nok penger, og er åpenbart ikke hverken eskorte eller call girl. Hun er However en håpløs romantiker, med daddy issues, og et behov for oppmerksomhet. Ikke ulikt maaaaange andre.  Kom gjerne med saklige diskusjoner og kritikk. Men slutshaming er vi forbi for lengs damer

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Det ene øyeblikket gjør hun gode refleksjoner om hvordan hun tidligere har vært avhengig av bekreftelse og validering fra menn for å føle seg bra.

Det neste får hun oppmerksomhet fra en «random» fyr som ønsker å reise til Maldivene, og depresjonen er raskt glemt.

Kanskje ikke så dumt å reflektere litt dypere og sette det hun snakker om ut i praksis 

• Nyttig 14
Skrevet
Helene J. skrev (9 timer siden):

Galskap satt i system, som minner om pyramidespill. 

Var akkurat innom «Nette Nestea» sin Snapchat, og er det ikke helt sinnsykt hvordan disse eks-bloggerne nå flyr førsteklasse/business class, kjøper luksusvarer og reiser på mer og mer ekstravagante destinasjoner? Hva blir det neste? De flytter alle til Mars med Musk?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Nå har jeg sett på snappen hennes de siste dagene, og jeg blir faktisk sliten av å se på henne gå frem og tilbake mellom meninger/statements fra den ene dagen til den andre.

Nå var det avslapping og healing me time, nå skulle hun ha seg selv i fokus og ingen mannfolk, masse to-do shit. Dag 1.

Nå blir det besøk av en fyr på Maldivene, nå er YOLO plutselig og date fritt. Dag 3.

Når hun sa "jeg trenger å ligge" så gikk jeg ut av snappen. 

Takk for denne gang og farvel - igjen. Det er noe fullstendig off med henne til tider, hun har jo overhodet ingen gjennomføringsevne på alt  av planer hun legger opp til- det går opp og ned fra dag til dag.

Det er utrolig masende å høre på henne.. jeg forstår ikke hva det er som gjør henne slik. 
Er det når seervisningene synker og hun blir desperat etter å finne ut hva som øker visningene som gjør det? 

Tenk deg at du gikk rundt i ditt eget hode hele dagen lang, uten noe som helst annet input eller stimuli enn noen meldinger fra venninner og eventuelt noe shopping. Da har du rukket å tenke 83858595 tanker på ett døgn, og tankene du tenkte for 2 dager siden er nå 83858384 tanker siden. Da går det fort i svingene fra oss som ser dette utenfra. Når du i tillegg har popkorn-hjerne så forsterkes dette enda mer. 

• Nyttig 5
Skrevet
Lefsebussen skrev (4 timer siden):

Hun har visst blitt invitert av en annen gjøk i august. I fyr og flamme igjen nå.

Ny gjøk i september , flammene kommer til å overlappe hverandre.🤭🫣

• Liker 2
Skrevet

Dette blir bare et sykt liv i en endeløs loop…

Jeg tror det eneste som kan stoppe Isabel sitt destruktive mønster er at Snapchat slutter å lønne etter likes og hvor mange som kikker innom. Jeg har ikke noen tro på at følgerne vil kunne gjøre noe, det er for mange blod-fans som vil støtte henne - selv om mange andre avfølger. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Isabel skulle kjørt på med dater og latt gjøkene skrevet under på samtykke på deling. Det blir ikke problematisk for henne å dele sånt før det oppstår følelser. Snappen hennes hadde eksplodert. Hun tjener vel egentlig nok fra før, men jeg kan ta 10% for denne fantastiske ideen 🤭

• Liker 1
Skrevet (endret)

Isabell er en dame som sender meldinger til flere menn på en gang. Først skulle en gjøk komme å besøke henne på Maldivene i september, og nå skal hun reise med en annen gjøk i august? Europagjøken hadde hun snakket med i 2 år, så han har hun snakket med mens hun var med naboen. De andre 2 har hun tydeligvis også snakket med samtidig.

Dette er skammelig oppførsel. Hun kritiserer gjøker, men hun er jo verre selv. USMAKELIG ISABEL. Jeg fatter ikke hun vil snakke så åpenlyst og avsløre seg selv. Jeg går så langt og sier at isabel er IKKE noe kone emne, og det står jeg for 100% Hvem er mest gjøk, isabell selv, eller alle "gjøkene" hun involverer seg med?

Endret av Really
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Really skrev (1 minutt siden):

Isabell er en dame som sender meldinger til flere menn på en gang. Først skulle en gjøk komme å besøke henne på Maldivene i september, og nå skal hun reise med en annen gjøk i august? Europagjøken hadde hun snakket med i 2 år, så han har hun snakket med mens hun var med naboen. De andre 2 har hun tydeligvis også snakket med om hverandre.

Dette er skammelig oppførsel. Hun kritiserer gjøker, men hun er jo verre selv. USMAKELIG ISABEL. Jeg fatter ikke hun vil snakke så åpenlyst og avsløre seg selv. Jeg går så langt og sier at isabel er IKKE noe kone emne, og det står jeg for 100% Hvem er mest gjøk, isabell selv, eller alle "gjøkene" hun involverer seg med?

Dette syntes jeg ble i overkant hardt. Det er ikke ulovlig og hverken tekste eller date om hverandre. Det er sånn datinglivet fungerer i 2025. Hun er jo ikke eksklusiv med noen og var det heller ikke med naboen, så hun har ikke gjort noe galt. At sånne gamle damer som oss ikke syntes noe om denne måten å date på, er faktisk vårt problem og ikke Isabel sitt. Personlig er jeg enig med deg, men jeg innser også at jeg er veldig gammel og snerpete på dette punktet 😅

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Sirah skrev (1 time siden):

Dette syntes jeg ble i overkant hardt. Det er ikke ulovlig og hverken tekste eller date om hverandre. Det er sånn datinglivet fungerer i 2025. Hun er jo ikke eksklusiv med noen og var det heller ikke med naboen, så hun har ikke gjort noe galt. At sånne gamle damer som oss ikke syntes noe om denne måten å date på, er faktisk vårt problem og ikke Isabel sitt. Personlig er jeg enig med deg, men jeg innser også at jeg er veldig gammel og snerpete på dette punktet 😅

Du synes jeg var i overkant hard, men personlig er du enig med meg?

Jeg er ikke gammel, og står for hva jeg sier. Synes absolutt ikke noe om å melde x antall gjøker bare for å ha en i bakhånd til enhver tid. Det er faktisk det isabell gjør.  Hva tror du gjøken som skulle besøke henne i september føler hvis han finner ut han er byttet ut med en annen, la oss kalle han august gjøken.

Endret av Really
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Really skrev (2 minutter siden):

Du synes du var i overkant hardt, men personlig er du enig med meg?

Jeg er ikke gammel, og står for hva jeg sier. Synes absolutt ikke noe om å melde x antall gjøker bare for å ha en i bakhånd til enhver tid. Det er faktisk det isabell gjør.  Hva tror du gjøken som skulle besøke henne i september føler hvis han finner ut han er byttet ut med en annen, la oss kalle han august gjøken.

Ja det går fint ann å ha to tanker i hodet på en gang. Jeg ser hva du sier og jeg er ikke uenig, men samtidig så er det en annen kultur nå enn det jeg vokste opp med og jeg skjønner at jeg er "utdatert" på mange områder. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Ja det går fint ann å ha to tanker i hodet på en gang. Jeg ser hva du sier og jeg er ikke uenig, men samtidig så er det en annen kultur nå enn det jeg vokste opp med og jeg skjønner at jeg er "utdatert" på mange områder. 

Godt svar @Sirah Tidene har forandret seg til det bedre mener jeg.
Menn har oppført seg sånn til alle tider og har på toppen av alt fått «omdømmepoeng» for det. 
Isabel oppfører seg som en normal frigjort kvinne og er et fantastisk forbilde på det området i alle fall.

• Liker 6
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Isabell er en dame som sender meldinger til flere menn på en gang. Først skulle en gjøk komme å besøke henne på Maldivene i september, og nå skal hun reise med en annen gjøk i august? Europagjøken hadde hun snakket med i 2 år, så han har hun snakket med mens hun var med naboen. De andre 2 har hun tydeligvis også snakket med samtidig.

Isabell er hvertfall ikke noe wify material. 
Hun har ikke så mange skills bortsett fra det hun selv nevnte. BJ 🙄

utsendet hennes å måten hun kler seg på får menn bare til å være nysgjerrige å ha fantasi om å kunne ha henne som et leketøy, men det er ikke mange menn som drømmer om en sånn type wife. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Godt svar @Sirah Tidene har forandret seg til det bedre mener jeg.
Menn har oppført seg sånn til alle tider og har på toppen av alt fått «omdømmepoeng» for det. 
Isabel oppfører seg som en normal frigjort kvinne og er et fantastisk forbilde på det området i alle fall.

Håper du bare tuller å vil bare ha reaksjoner. 

Hvis du mener oppførselen til IR er frigjort, normal , og ett fantastisk forbilde.

Hun er ei dame på jakt etter en mann som kan forsørge seg og familien etterhvert.

Ikke noe ved hennes væremåte er normalt, derfor så mange av hos følger henne.

Det er ikke normalt å fortelle at hennes BJ er gode preferanser til å være en good wifey. 

Men når det er så mange som heier på oppførselen hennes, sender meldinger til henne å applauderer handlingene hennes. Kommer hun aldri til å komme seg ut av den destruktive levemåte sin.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Men hvor vellykket har strategien hennes vært hittil?

Burde kanskje forandre taktikk. 🫡🫣

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Men Isabel er jo selv sykelig når det kommer til andres affærer. Hun snakket jo ned en som lå i skilsmisse med tidligere kone. Bare fordi han ikke kunne svare for seg, slik Isabel forventet, var han et skikkelig rødt flag. 
Man kan gjerne date om hverandre, men da må man tåle å stå i det, og ikke drive etterforskning når man er på besøk hos en gjøk. Ikke legge ut agn for å se om agnet flyttes på. Isabel lever et liv der HUN kan gjøre som hun vil, men der motparten gjør som hun krever. Og dette, denne adferden hylles over en lav sko. Folk ser på henne som SÅ snill og godhjertet. Er hun det, eller er hun kynisk og egoistisk som få andre ? 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Really skrev (3 timer siden):

Er det skammelig oppførsel å prate med noen fra det motsatte kjønn?

Forøvrig så jeg gårsdagens tea-time nå og dette er ikke annet enn psykisk uhelse i monitor. Å være deprimert og bli spinkel fordi en fyr ikke ville mer med deg, til å hoppe på neste reise med en fyr og proklamere «JEG ELSKER LIVET MITT». En ny tur, en ny fyr… Hun får knulle hvem hun vil for min del og hvor mange hun vil, men å se henne tolke dette som glede og positivitet i hennes ellers destruktive liv og tankemåte er helt forferdelig. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (34 minutter siden):

Håper du bare tuller å vil bare ha reaksjoner. 

Hvis du mener oppførselen til IR er frigjort, normal , og ett fantastisk forbilde.

Hun er ei dame på jakt etter en mann som kan forsørge seg og familien etterhvert.

Ikke noe ved hennes væremåte er normalt, derfor så mange av hos følger henne.

Det er ikke normalt å fortelle at hennes BJ er gode preferanser til å være en good wifey. 

Men når det er så mange som heier på oppførselen hennes, sender meldinger til henne å applauderer handlingene hennes. Kommer hun aldri til å komme seg ut av den destruktive levemåte sin.

Nei, jeg prøvde ikke å provosere. Jeg mente det jeg skrev. Jeg skal ikke skrive noe om hva jeg synes om menn og deres oppførsel i datingverden… Men damer må slutte å sutre og ta over gamet. Det er det jeg mener. Det er ikke destruktivt å leve fritt som kvinne og gi blaffen i hvem som dømmer henne. Hvem fader er vi til å dømme Isabel. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (39 minutter siden):

Men hvor vellykket har strategien hennes vært hittil?

Burde kanskje forandre taktikk. 🫡🫣

Hun endre jo taktikk nå! Skulle hun gjort som tidligere, hadde hun nå gått inn i et års sølibat. Det var i alle fall sprøtt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...