Sirah Skrevet 19. juli #21181 Skrevet 19. juli t1999 skrev (5 minutter siden): Nei, de hadde en lunsj etterpå, der han ville ha henne tilbake, oppførte seg som før og hun sa nei. Han har prøvd å få henne tilbake flere ganger, så vil ikke si at han har avsluttet noe. Da ser vi på med to veldig forskjellige briller 1 6
Frøkenfryden Skrevet 19. juli #21182 Skrevet 19. juli Sirah skrev (13 minutter siden): Naboen gjorde det slutt med henne den siste gangen. Enig! 2 6
Sveits35 Skrevet 19. juli #21183 Skrevet 19. juli t1999 skrev (8 minutter siden): Nei, de hadde en lunsj etterpå, der han ville ha henne tilbake, oppførte seg som før og hun sa nei. Han har prøvd å få henne tilbake flere ganger, så vil ikke si at han har avsluttet noe. Jeg husker det også slik som dette. Hun ville avslutte, han ba på sine knær om å få bevise seg selv og gi ham en sjangse til. Hun ga etter. Så ut av det blå «avslutter» han forholdet etter en fantastisk date. Hun er totalt forvirret. Så ber han om å få møtes på en lunsj og der oppfører han seg som om ingenting har hendt og prater om hva de skal gjøre sammen til sommeren 👀 Etter dette har hun kategorisk avvist ham 4 2
agent Skrevet 19. juli #21184 Skrevet 19. juli t1999 skrev (22 minutter siden): HUN gjorde det slutt. 💀 Dere twister alt til å sette henne i et dårlig lys Naboen gjorde det slutt, samme kveld/natt. Hun var ute på byen og var Suzy, de skulle treffes etter festlighetene. Når de møttes/chattet gjorde han det slutt. 2 2
t1999 Skrevet 19. juli #21185 Skrevet 19. juli agent skrev (10 minutter siden): Naboen gjorde det slutt, samme kveld/natt. Hun var ute på byen og var Suzy, de skulle treffes etter festlighetene. Når de møttes/chattet gjorde han det slutt. Sveits35 skrev (19 minutter siden): Jeg husker det også slik som dette. Hun ville avslutte, han ba på sine knær om å få bevise seg selv og gi ham en sjangse til. Hun ga etter. Så ut av det blå «avslutter» han forholdet etter en fantastisk date. Hun er totalt forvirret. Så ber han om å få møtes på en lunsj og der oppfører han seg som om ingenting har hendt og prater om hva de skal gjøre sammen til sommeren 👀 Etter dette har hun kategorisk avvist ham Les hva sveits skrev, det var etter Suzy kvelden ^ 2
Gjest Eivor.I Skrevet 19. juli #21186 Skrevet 19. juli Over til noe litt annet. Se for dere Europagjøken, når han forstår at den fyren som er på samme restaurant som de på Ibiza, er han som I. har vært kk med i to år, som Europagjøken kanskje har fulgt med på via Snap. Plutselig er han der. I tillegg kommer han og hilser på han senere på kvelden. Hadde dette vært meg, hadde jeg vært overbevist om at det ikke er slutt mellom de to. Jeg hadde også trukket meg tilbake. Garantert.
Teflonhjernen Skrevet 19. juli #21187 Skrevet 19. juli Lefsebussen skrev (1 time siden): Mange skandinaviske bor i sør-Europa. Tviler på at han bor i Strømstad. …og jobber på Norby senteret 🤣 4 1
Sirah Skrevet 19. juli #21188 Skrevet 19. juli Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): …og jobber på Norby senteret 🤣 På den store godtebutikken 🙃 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. juli #21189 Skrevet 19. juli Not good…… Hva er vitsen med denne «posen?» jo - å vise hvor radmager hun er… 1 15
Zenhouse Skrevet 19. juli #21190 Skrevet 19. juli I ha sagt hun sparer 60 % av det hun tjener i mnd. Dvs at hun sparer for tiden ca 2,7 mill pr mnd. Hun har også sagt hun sparer i fond. Tror nok akkurat det med sparing går nokså greit og at Geir ( regnskapsførereren) følger litt med der. Hun har absolutt til smør på skiva når de store snapinntektene tar slutt en dag. Tror ikke det går ut over fremtiden hennes som sådan at hun blåser masse penger på «tull» idag, det er helt andre grunner til at jeg synes pengebruken hennes er litt kvalmende. 3 3
Tenkeselv Skrevet 19. juli #21191 Skrevet 19. juli Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Not good…… Hva er vitsen med denne «posen?» jo - å vise hvor radmager hun er… Det er jo nettopp her det dobbelmoralske kommer inn, for hun spiller så ekstremt på kroppen sin fra alle vinkler, men ingen følgere osv må nevne noe om kroppen 🤷♀️ Som hun selv så ofte sier : Make it make sense 1 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. juli #21192 Skrevet 19. juli Tenkeselv skrev (3 minutter siden): Det er jo nettopp her det dobbelmoralske kommer inn, for hun spiller så ekstremt på kroppen sin fra alle vinkler, men ingen følgere osv må nevne noe om kroppen 🤷♀️ Som hun selv så ofte sier : Make it make sense Ikke sant….🙌🏽 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. juli #21193 Skrevet 19. juli Tenkeselv skrev (17 minutter siden): Det er jo nettopp her det dobbelmoralske kommer inn, for hun spiller så ekstremt på kroppen sin fra alle vinkler, men ingen følgere osv må nevne noe om kroppen 🤷♀️ Som hun selv så ofte sier : Make it make sense Begynner å ligne veldig på Caroline Nitter…😳 5
agent Skrevet 19. juli #21194 Skrevet 19. juli t1999 skrev (43 minutter siden): Les hva sveits skrev, det var etter Suzy kvelden ^ Stemmer ikke, han avsluttet det kveld/natt. Hun skjønte ingen ting, fordi de hadde hatt en så fin lunsj. Men som sagt dette er noe hun har fortalt. Om det er fri fortelling fra hennes side , det veit vi ingen ting om. Personlig synes jeg det begynner å bli vanskelig å stole på hva som kommer ut av nebbet til frk.Raad Det var jo stor ståhei, når familien ikke fikk tak i henne. Det skjedde vel omtrent samtidig med bruddet. De kontaktet naboen, han kom til leiligheten hennes for å sjekke om alt var bra. Kan hende etter det, at han ba på sine knær. Som sagt vanskelig å vite hva som er løgn og sannhet. 3
Sveits35 Skrevet 19. juli #21195 Skrevet 19. juli (endret) agent skrev (28 minutter siden): Stemmer ikke, han avsluttet det kveld/natt. Hun skjønte ingen ting, fordi de hadde hatt en så fin lunsj. Men som sagt dette er noe hun har fortalt. Om det er fri fortelling fra hennes side , det veit vi ingen ting om. Personlig synes jeg det begynner å bli vanskelig å stole på hva som kommer ut av nebbet til frk.Raad Det var jo stor ståhei, når familien ikke fikk tak i henne. Det skjedde vel omtrent samtidig med bruddet. De kontaktet naboen, han kom til leiligheten hennes for å sjekke om alt var bra. Kan hende etter det, at han ba på sine knær. Som sagt vanskelig å vite hva som er løgn og sannhet. Ja det er vanskelig å vite hvis vi skal sitte 100 stk her inne å dikte hver vår versjon. Hvis vi forholder oss til det Isabel har sagt, så har hun måttet avvise ham etter at han oppførte seg som om den natten han gjorde det slutt aldri hadde skjedd. Endret 19. juli av Sveits35 2 3
Anonym012 Skrevet 19. juli #21196 Skrevet 19. juli Lefsebussen skrev (1 time siden): Over til noe litt annet. Se for dere Europagjøken, når han forstår at den fyren som er på samme restaurant som de på Ibiza, er han som I. har vært kk med i to år, som Europagjøken kanskje har fulgt med på via Snap. Plutselig er han der. I tillegg kommer han og hilser på han senere på kvelden. Hadde dette vært meg, hadde jeg vært overbevist om at det ikke er slutt mellom de to. Jeg hadde også trukket meg tilbake. Garantert. Ja dette tenkte jeg også, jeg ville også tenkt at det var mye styr eller drama rundt henne. Jeg tror ikke jeg ville trodd på at det var «tilfeldigheter» at de er på samme plass. Veldig forståelig at han har trukket seg tilbake egentlig 1
Sveits35 Skrevet 19. juli #21197 Skrevet 19. juli Anonym012 skrev (2 minutter siden): Ja dette tenkte jeg også, jeg ville også tenkt at det var mye styr eller drama rundt henne. Jeg tror ikke jeg ville trodd på at det var «tilfeldigheter» at de er på samme plass. Veldig forståelig at han har trukket seg tilbake egentlig Ingen her inne trodde heller det var en tilfeldighet. Ikke med det samme iallefall 4
agent Skrevet 19. juli #21198 Skrevet 19. juli Sveits35 skrev (2 minutter siden): Ja det er vanskelig å vite hvis vi skal sitte 100 stk her inne å dikte hver vår versjon. Hvis vi forholder oss til det Isabel har sagt, så har hun måttet avvise ham etter at han oppførte seg som om den natten han gjorde det slutt aldri hadde skjedd. Så har du episoden IBIZA, der han dukket opp. Da forstod jeg det sånn at hun ikke ville ha kontakt med Naboen noe mer. Men nå er de venner osv, chatter/prater sammen daglig. Hilsen Forvirret 🙈🙊🙉 3 1
Sveits35 Skrevet 19. juli #21199 Skrevet 19. juli agent skrev (30 minutter siden): Så har du episoden IBIZA, der han dukket opp. Da forstod jeg det sånn at hun ikke ville ha kontakt med Naboen noe mer. Men nå er de venner osv, chatter/prater sammen daglig. Hilsen Forvirret 🙈🙊🙉 De er ikke uvenner. Hun synes han er en god person å ha i livet, men tror ikke de tar en slitsom runde nr. 7. 1
Teflonhjernen Skrevet 19. juli #21200 Skrevet 19. juli Sirah skrev (2 timer siden): På den store godtebutikken 🙃 🤣🤣🤣🤣Seff. jobber han der 😂😂😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå