Badgald0pest2 Skrevet onsdag kl 23:21 #21041 Skrevet onsdag kl 23:21 Natu skrev (11 timer siden): Hun er ekstremt flink til å prate for seg. Hun har mange gode refleksjoner og ideer hva hun skal gjøre. Meditasjon, trening, gåturer osv osv. Hun skulle jo sette igang øyeblikkelig når hun kom fra Ibiza. Men hva skjer; jo absolutt ingenting. Hvis man begynner å legge merke til det: Det er bare prat, prat og jatting med henne. Hun har ingen gjennomføringsevne når det kommer til terapi, bare business. Men dere holder denne tråden i gang, jeg personlig får ikke med meg hverken IR eller SE utenom KG. 2 4
Really Skrevet torsdag kl 03:25 #21042 Skrevet torsdag kl 03:25 (endret) Det burde blitt stilt krav til content på snap for å tjene penger. Gårsdagens "content" var å ligge i senga, bestille mat på døren og se 90 days fiance. En tydelig depresiv Isabel, men selv sier hun at hun ikke er deprimert. Dette blir du IKKE frisk av isabel. Endret torsdag kl 04:00 av Really 2 1 11
Husomvarderfør Skrevet torsdag kl 04:49 #21043 Skrevet torsdag kl 04:49 (endret) . Endret torsdag kl 21:37 av Husomvarderfør . 1 4
Sirah Skrevet torsdag kl 05:38 #21044 Skrevet torsdag kl 05:38 Anonym012 skrev (6 timer siden): Er veldig forståelig at flere med samme trekk går mot samme «yrke», så er helt enig i hva du skriver. Men tror også at med alt i barndom, voldelige onkler og en far og en psykisk syk mor, er det rart om hun «bare» har ADHD. Spiseforstyrrelser, angst, depresjon og «adhd» minner meg om flere symptomer man har for en viss diagnose. Absolutt, tror du har mye rett her. 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl 06:18 #21045 Skrevet torsdag kl 06:18 Justlooking skrev (8 timer siden): Lurer på hvor mye Isabel tjener på Snapchat nå? I 2023 var det vel 90.000 om dagen som er 2,7 mill i måneden. Om det nå er f.eks. 150.000 om dagen er det 4,5 mill i måneden. Det er ganske vanvittig og hun betaler ikke all verden i skatt heller. Merkelig av Snapchat å betale ut så mye, hopper ikke de fleste over reklamene også? Det kan da umulig vare evig for noen av influencerne? «All verdens skatt?» hun betaler null inntektsskatt…. Null 🙄 3
Celia Skrevet torsdag kl 06:20 #21046 Skrevet torsdag kl 06:20 agent skrev (23 timer siden): Er det ett rop om hjelp eller er det manipulering, det hun driver med nå.? Etter jeg hørte på hennes TELL ALL, tenkte jeg kanskje hun mener det og tar fatt i ALLE jeg skriver problemer. Jeg kan ikke sette diagnoser. Da jeg gikk inn på snappen hennes igjen, var det dette som møtte meg. Er dette plan A for å gjøre noe med helsa både mentale og det fysiske. Hun har jo bare en plan ifølge henne selv. Jeg synes det må være trist for pårørende og nære venner av henne å se forfallet. Synes også det er merkelig at samarbeidspartnere ikke gjør noe. Men til syvende og sist er det IR som må innfinne seg med både plan B,C,D osv, hvis hun vil ha hjelp. Som pårørende står du helt maktesløs i denne galskapen. Spørsmålet vil hun gjøre noe med det? eller er det inntekten og det tomme luksuslivsstilen som vinne. ser det er skrevet babe, da er vel Naboen som blir click bait igjen. Det er vel den «gjøken» som hun ikke sier hvem er, som hun har meldinger med, der hun takket nei? Er vel det vi skal tro i alle fall. Alt virker veldig rigget om dagen - er jo håpløst å måtte finne på hva som helst for å få inntekten sin. Man kan jo bli syk bare av å tenke på å være i den situasjonen. 2 1 2
Celia Skrevet torsdag kl 06:22 #21047 Skrevet torsdag kl 06:22 Really skrev (2 timer siden): Det burde blitt stilt krav til content på snap for å tjene penger. Gårsdagens "content" var å ligge i senga, bestille mat på døren og se 90 days fiance. En tydelig depresiv Isabel, men selv sier hun at hun ikke er deprimert. Dette blir du IKKE frisk av isabel. Enig- sier hun skal «heale» ved å drive med akkurat det samme som før? Være alene med pysj og skjerm. Ta en utdanning og vær i et miljø med andre mennesker ❤️ 6
Celia Skrevet torsdag kl 06:50 #21048 Skrevet torsdag kl 06:50 Det er vel ikke så mange som tror på at meldinger fra gjøk som hun «sa nei til å bli med på tur med» er noe annet enn meldinger mellom hennes to egne mobiler. Men synes ikke man skal si noe om dette - det vil kanskje gjøre henne flau og forlegen at hun avsløres 3 2
Sveits35 Skrevet torsdag kl 06:59 #21049 Skrevet torsdag kl 06:59 Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden): «All verdens skatt?» hun betaler null inntektsskatt…. Null 🙄 Det er 9% skatt i Dubai har jeg lest 1
Sveits35 Skrevet torsdag kl 07:04 #21050 Skrevet torsdag kl 07:04 Så sinte mennesker på tråden nå. Har det skjedd noe spesielt? Det henger vel ikke sammen med at Pierre fikk blomster på døra av «hemmelig beundrer» og klasket buketten flirende i fra seg i den eska den lå oppi i? Men litt skummelt da.. her er det skrevet side opp og side ned om ustabile følgere, og nå har disse fått Pierre å bli forelsket i… Det vil ta det til et helt nytt nivå! 5 2
lajlaj Skrevet torsdag kl 08:16 #21051 Skrevet torsdag kl 08:16 (endret) Sveits35 skrev (1 time siden): Så sinte mennesker på tråden nå. Har det skjedd noe spesielt? Det henger vel ikke sammen med at Pierre fikk blomster på døra av «hemmelig beundrer» og klasket buketten flirende i fra seg i den eska den lå oppi i? Men litt skummelt da.. her er det skrevet side opp og side ned om ustabile følgere, og nå har disse fått Pierre å bli forelsket i… Det vil ta det til et helt nytt nivå! «Noen» er tilbake igjen. Og det virker mer som at folk innerst inne er sinte på grunn av manglende content, enn nødvendigvis av omsorg og omtanke for IR… Endret torsdag kl 08:21 av lajlaj 4 3
Sveits35 Skrevet torsdag kl 08:19 #21052 Skrevet torsdag kl 08:19 lajlaj skrev (2 minutter siden): «Noen» er tilbake igjen. Og det virker mer som at folk innerst inne er sinte på grunn av manglende content, enn av nødvendig omsorg og omtanke for IR… «Omsorg og omtanke» 😂😂😂 2
Sveits35 Skrevet torsdag kl 08:27 #21053 Skrevet torsdag kl 08:27 lajlaj skrev (7 minutter siden): «Noen» er tilbake igjen. Og det virker mer som at folk innerst inne er sinte på grunn av manglende content, enn nødvendigvis av omsorg og omtanke for IR… Manglende, eller svært dårlig content har irritert meg lenge faktisk. Jeg synes det vitner om arroganse og lite respekt for følgerne. Isabel har en stor tro på at pengene kommer flytende uansett hva hun presenterer på Snap. 4 3
firetoen Skrevet torsdag kl 08:33 #21054 Skrevet torsdag kl 08:33 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): «All verdens skatt?» hun betaler null inntektsskatt…. Null 🙄 Det stemmer vel strengt tatt ikke. Endring i skatteregler. 1 1
Lefsebussen Skrevet torsdag kl 08:48 #21055 Skrevet torsdag kl 08:48 Sveits35 skrev (16 minutter siden): Manglende, eller svært dårlig content har irritert meg lenge faktisk. Jeg synes det vitner om arroganse og lite respekt for følgerne. Isabel har en stor tro på at pengene kommer flytende uansett hva hun presenterer på Snap. Men de gjør jo det. Lite respekt er litt drøyt å si. Vi følger livet hennes "gratis og frivillig". Trist men sant. 😆 4 2
Zenhouse Skrevet torsdag kl 08:53 #21056 Skrevet torsdag kl 08:53 Really skrev (3 timer siden): Rami har avslørt Isabel flere ganger på snap, men dette var ny info for meg. Greit å vite, så takk for svar. Ingen tvil om at isabel manipulerer, men hun tror ikke folk er smarte nok til å gjennomskue henne. Husker også fra Oman at han sa noe sånt som : du skal alltid ha det din vei. ( tror det var i forbindelse med en restaurant som hadde stengt tidligere enn de trodde og hun gnålte om det om att og om att, og han bare : men den er stengt. Ikke noe å gjøre med det. Move on) 3 1
Helene J. Skrevet torsdag kl 08:57 #21057 Skrevet torsdag kl 08:57 (endret) Sveits35 skrev (1 time siden): Så sinte mennesker på tråden nå. Har det skjedd noe spesielt? Det henger vel ikke sammen med at Pierre fikk blomster på døra av «hemmelig beundrer» og klasket buketten flirende i fra seg i den eska den lå oppi i? Men litt skummelt da.. her er det skrevet side opp og side ned om ustabile følgere, og nå har disse fått Pierre å bli forelsket i… Det vil ta det til et helt nytt nivå! De som blir kastet ut kommer plutselig inn igjen og skylder på andre for at de blir kastet ut. Det tar ofte tid å erkjenne at selvinnsikt går innover, ikke utover. Endret torsdag kl 08:59 av Helene J. 3 3
Sveits35 Skrevet torsdag kl 09:05 #21058 Skrevet torsdag kl 09:05 Lefsebussen skrev (12 minutter siden): Men de gjør jo det. Lite respekt er litt drøyt å si. Vi følger livet hennes "gratis og frivillig". Trist men sant. 😆 Nei, det synes jeg ikke er drøyt å skrive. Enhver innholdskreatør bør ha respekt for inntektskilden sin, altså de som skal se «mølet» de presenterer. Heldigvis har de fleste jeg følger såpass yrkesstolthet at det de deler på Snap er veldig bra. Isabel har jeg fulgt i alle år og det er trist å se forfallet. Det er som det toget som jeg har skrevet om før.. det kjæsjet jeg har ventet på. Men jeg ønsker og håper hun reiser seg og kommer sterkt tilbake. Isabel i slaget er det ingen som kan overgå faktisk. 9
Lefsebussen Skrevet torsdag kl 09:11 #21059 Skrevet torsdag kl 09:11 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Nei, det synes jeg ikke er drøyt å skrive. Enhver innholdskreatør bør ha respekt for inntektskilden sin, altså de som skal se «mølet» de presenterer. Heldigvis har de fleste jeg følger såpass yrkesstolthet at det de deler på Snap er veldig bra. Isabel har jeg fulgt i alle år og det er trist å se forfallet. Det er som det toget som jeg har skrevet om før.. det kjæsjet jeg har ventet på. Men jeg ønsker og håper hun reiser seg og kommer sterkt tilbake. Isabel i slaget er det ingen som kan overgå faktisk. Det var et godt og fint svar. 1
Hatsumomo Skrevet torsdag kl 09:12 #21060 Skrevet torsdag kl 09:12 (endret) Sveits35 skrev (47 minutter siden): Manglende, eller svært dårlig content har irritert meg lenge faktisk. Jeg synes det vitner om arroganse og lite respekt for følgerne. Isabel har en stor tro på at pengene kommer flytende uansett hva hun presenterer på Snap. Vel, man kan ikke bare skylde på henne for at pengene kommer flytende. For pengene kommer jo flytende uansett hva hun poster - det sørger jo Raadsquad for. De sørger også egenhendig for at Shehed som har ingen verdens grunn til å ha følgere på snap, får 100.000 kr i mnd flytende for poste turer på butikken og turer med Gucci. Og flere her i tråden følger begge to. Endret torsdag kl 09:13 av Hatsumomo 5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå