Angel75 Skrevet 6 timer siden #20901 Skrevet 6 timer siden Catbert skrev (3 timer siden): Hva betyr det at noen brukere har en sånn rosa hånd over ikonet sitt? Bare lurer 😊 Ny bruker 1
Sirah Skrevet 6 timer siden #20902 Skrevet 6 timer siden Neket skrev (17 minutter siden): I følge en app man visst ikke får nevne her, men det har med en spesiell måte å synge på, gjerne i Alpene, er det nå klart hvem som er naboen, men det sensureres ivrig så diskusjonen er flyttet over på disco-rd 🤪 Link?
agent Skrevet 6 timer siden #20903 Skrevet 6 timer siden Neket skrev (31 minutter siden): I følge en app man visst ikke får nevne her, men det har med en spesiell måte å synge på, gjerne i Alpene, er det nå klart hvem som er naboen, men det sensureres ivrig så diskusjonen er flyttet over på disco-rd 🤪 Han er helt annerledes enn jeg hadde trodd. Navnet er ikke helt Nederlands, får mer vibe mot helter i romaner.🥰🫣
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #20904 Skrevet 6 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Han er helt annerledes enn jeg hadde trodd. Navnet er ikke helt Nederlands, får mer vibe mot helter i romaner.🥰🫣 Eehhh javel? Og hvem er det da?
Neket Skrevet 6 timer siden #20905 Skrevet 6 timer siden Det er to kandidater, men må vel være han med privat profil, fabian.w.e. iamfabo1 var også nevnt, men han har åpen profil. Nitidig etterforskning av tomler, føflekker på hånd og plassering av solbriller og etui på Maldivene førte til disse resultatene. Jeg er imponert over stalkerskillsene, men nå skal vel Isabel ramle enda dypere i kjelleren 🙄 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #20906 Skrevet 6 timer siden Neket skrev (4 minutter siden): Det er to kandidater, men må vel være han med privat profil, fabian.w.e. iamfabo1 var også nevnt, men han har åpen profil. Nitidig etterforskning av tomler, føflekker på hånd og plassering av solbriller og etui på Maldivene førte til disse resultatene. Jeg er imponert over stalkerskillsene, men nå skal vel Isabel ramle enda dypere i kjelleren 🙄 Det lignet mest på han siste der men eneste er at han er tysk og ikke nederlandsk…😆
Celia Skrevet 6 timer siden #20907 Skrevet 6 timer siden Giu skrev (4 timer siden): Tror det er noe som skjedde med europagjøken. Hun har ikke fortalt noen ting om hva som skjedde. De har nok ikke hatt så mye kontakt. Å det har sikkert såret henne Klart hun blir lei seg når hennes intensjon er å finne en «husband» men resultatet er at hun blir totalt utnyttet. Ikke så rart at man tror hun er en lukus-h**re når hun tar inn på felles hotellrom og seng med en fremmed! Usikker på hvordan hun tror noen kan forvente noe annet, men er likevel lei meg på hennes vegne. 3
Sirah Skrevet 6 timer siden #20908 Skrevet 6 timer siden Neket skrev (8 minutter siden): Det er to kandidater, men må vel være han med privat profil, fabian.w.e. iamfabo1 var også nevnt, men han har åpen profil. Nitidig etterforskning av tomler, føflekker på hånd og plassering av solbriller og etui på Maldivene førte til disse resultatene. Jeg er imponert over stalkerskillsene, men nå skal vel Isabel ramle enda dypere i kjelleren 🙄 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Det lignet mest på han siste der men eneste er at han er tysk og ikke nederlandsk…😆 Ut I fra hva Isabel har fortalt så ser jeg mest for meg at det er Fabian? Men det er helt sikkert ingen av disse to stakkarene heller 😅 Satan jeg er imponert over stalkerskilsa til de som finner disse mennene. 4 1
Gjesti7654 Skrevet 5 timer siden #20909 Skrevet 5 timer siden Celia skrev (41 minutter siden): Klart hun blir lei seg når hennes intensjon er å finne en «husband» men resultatet er at hun blir totalt utnyttet. Ikke så rart at man tror hun er en lukus-h**re når hun tar inn på felles hotellrom og seng med en fremmed! Usikker på hvordan hun tror noen kan forvente noe annet, men er likevel lei meg på hennes vegne. Jeg tror at problemet til Isabel er at hun har lyst til å finne noen som denne Europagjøken, en styrtrik reiseglad mann som skjemmer henne bort med hva hun vil, det er perfekt for henne. Men hun tror at hun er perfekt for dem også. Desverre så tar nok ikke disse mennene henne seriøst, jeg vil ikke kalle henne for luksushore, men at de ser på henne som noe gøy og ikke noe langvarig er jeg ganske sikker på. Da er det ikke rart det blir kaos i hodet til I, når hun selv tror at hun er "nok" for sånne menn, men får bevist at hun ikke er det.. 7
Lefsebussen Skrevet 4 timer siden #20910 Skrevet 4 timer siden Celia skrev (1 time siden): Klart hun blir lei seg når hennes intensjon er å finne en «husband» men resultatet er at hun blir totalt utnyttet. Ikke så rart at man tror hun er en lukus-h**re når hun tar inn på felles hotellrom og seng med en fremmed! Usikker på hvordan hun tror noen kan forvente noe annet, men er likevel lei meg på hennes vegne. Ja. Har hørt om kjendiser som har fløyet damer til seg, mens de er på ferie. Har de under oppholdet. 3
Pippi Lotta Skrevet 4 timer siden #20911 Skrevet 4 timer siden Husomvarderfør skrev (15 timer siden): Syns det er så ynkelig og patestisk å svare på en ytring/mening slik du gjør …gang på gang! Svar eller motsvar! Er så lei av sånne svar! Så morsomt at du kaler det paretisk å svare på en ytring, samtidig som du svarer på en ytring! KG på sit beste, haha 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #20912 Skrevet 4 timer siden Gjesti7654 skrev (53 minutter siden): Jeg tror at problemet til Isabel er at hun har lyst til å finne noen som denne Europagjøken, en styrtrik reiseglad mann som skjemmer henne bort med hva hun vil, det er perfekt for henne. Men hun tror at hun er perfekt for dem også. Desverre så tar nok ikke disse mennene henne seriøst, jeg vil ikke kalle henne for luksushore, men at de ser på henne som noe gøy og ikke noe langvarig er jeg ganske sikker på. Da er det ikke rart det blir kaos i hodet til I, når hun selv tror at hun er "nok" for sånne menn, men får bevist at hun ikke er det.. jeg stussa veldig over når hun havna på samme rom som han?🤔 Hva skjedde med «jeg skal i hvert fall ha EGET rom» og «jeg ligger ALDRI på første date»…. Man begynner jo å lure her. 3 1
J.. Skrevet 3 timer siden #20913 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (42 minutter siden): jeg stussa veldig over når hun havna på samme rom som han?🤔 Hva skjedde med «jeg skal i hvert fall ha EGET rom» og «jeg ligger ALDRI på første date»…. Man begynner jo å lure her. Må man ha sex fordi man deler rom/seng med noen,da? 1 1
Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #20914 Skrevet 3 timer siden Vi er kommet der, ja. Man ser seg ikke for gode til å kalle andre kvinner for horer fordi de har sex. Jeg ser ikke denne betegnelsen på eventuelle menn hun har sex med? Jeg trodde oppriktig talt at man var kommet lenger i 2025. Kvinner er visst kvinner værst, enda. 3 6
Celia Skrevet 3 timer siden #20915 Skrevet 3 timer siden J.. skrev (8 minutter siden): Må man ha sex fordi man deler rom/seng med noen,da? Sa at de var på rommet et helt døgn uten å gå ut i det hele tatt .. Kan selvsagt ha spilt kort eller noe 6
Lefsebussen Skrevet 3 timer siden #20916 Skrevet 3 timer siden Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Vi er kommet der, ja. Man ser seg ikke for gode til å kalle andre kvinner for horer fordi de har sex. Jeg ser ikke denne betegnelsen på eventuelle menn hun har sex med? Jeg trodde oppriktig talt at man var kommet lenger i 2025. Kvinner er visst kvinner værst, enda. Ingen som har kalt noen h_rer. I mitt innlegg skrev jeg at kjendiser har fløyet inn damer. Men jeg mente ikke leid inn damer. Det er bekjente. Venner/kk's, som I. selv kaller det. 1
Sirah Skrevet 3 timer siden #20917 Skrevet 3 timer siden Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Vi er kommet der, ja. Man ser seg ikke for gode til å kalle andre kvinner for horer fordi de har sex. Jeg ser ikke denne betegnelsen på eventuelle menn hun har sex med? Jeg trodde oppriktig talt at man var kommet lenger i 2025. Kvinner er visst kvinner værst, enda. Syntes folk er raske til å trekke dette kortet jeg også. Hva er mer galt i at Isabel (eller andre kvinner) har sex på første date enn at en mann gjør det samme? 1 1
Lefsebussen Skrevet 3 timer siden #20918 Skrevet 3 timer siden Celia skrev (13 minutter siden): Sa at de var på rommet et helt døgn uten å gå ut i det hele tatt .. Kan selvsagt ha spilt kort eller noe 😂 5
Celia Skrevet 2 timer siden #20919 Skrevet 2 timer siden (endret) Sirah skrev (21 minutter siden): Syntes folk er raske til å trekke dette kortet jeg også. Hva er mer galt i at Isabel (eller andre kvinner) har sex på første date enn at en mann gjør det samme? Det er ikke det saken gjelder her- her gjelder det at hun selv har sagt flere ganger at hun er ferdig med den tiden og at hun ikke ønsker ons lenger men å langsomt bygge grunnlaget for noe mer og varig og at hun vil prøve å beskytte seg mot å bli såret fysisk og psykisk inkl å få sykdommer Endret 2 timer siden av Celia 1 2
Neket Skrevet 2 timer siden #20920 Skrevet 2 timer siden Lefsebussen skrev (1 time siden): Ja. Har hørt om kjendiser som har fløyet damer til seg, mens de er på ferie. Har de under oppholdet. Trenger ikke være kjendis for å gjøre sånt 😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå