Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Helene J. skrev (1 time siden):

I. har vært syk i 3 dager og er lei og kjeder seg. Håper selvsagt at det ikke er noe alvorlig og at hun raskt er på beina igjen. Men dette blir for dumt. Tenk på alle som er hjemme i årevis. Sikkert mange av de 380.000 hun henvender seg til. I tillegg tjener hun flere tusen hver dag!

Kjente jeg kokte litt inni meg her jeg ligger på tredje året som kronisk syk 🙃 

• Liker 3
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Gjesti7654 skrev (20 minutter siden):

Samme her! Klem

• Liker 2
  • Hjerte 6
Skrevet
Lili-S skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvorfor hun går på p-piller nå? Hun ville jo ikke gå på det da hun «hang» med naboen, men plutselig nå i det siste?

(Har ikke fått det med meg før hun nevnte det nå nylig…)

Hun prøvde seg på Cecarette (minipiller) men kuttet de ut for noen dager siden fordi hun reagerer så på hormoner :)

Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Hun prøvde seg på Cecarette (minipiller) men kuttet de ut for noen dager siden fordi hun reagerer så på hormoner :)

Ja, men har hun sagt noe om hvorfor? Altså hun ville ikke når hun «holdt på» med naboen pga bivirkninger etc. Hvorfor da gå på det når hun ikke har noen å dra på snabel-besøk til? 🤔

• Liker 2
Skrevet
Lili-S skrev (Akkurat nå):

Ja, men har hun sagt noe om hvorfor? Altså hun ville ikke når hun «holdt på» med naboen pga bivirkninger etc. Hvorfor da gå på det når hun ikke har noen å dra på snabel-besøk til? 🤔

Nei det er ikke godt å si 🤷‍♀️ Hun hadde nok større planer for Eurpoanabogjøken enn det som ble realiteten tenker jeg...

• Liker 9
Skrevet
Sirah skrev (15 minutter siden):

Nei det er ikke godt å si 🤷‍♀️ Hun hadde nok større planer for Eurpoanabogjøken enn det som ble realiteten tenker jeg...

Nemlig…. 🎯

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Det er jo veldig vanlig med bivirkninger første måneden på p-piller. Hun prøvde vel bare noen få dager, dessuten viste det seg jo at hun brygget på annen sykdom, som sikkert forverret bivirkningene.

• Liker 1
Skrevet
Alauda skrev (36 minutter siden):

Det er jo veldig vanlig med bivirkninger første måneden på p-piller. Hun prøvde vel bare noen få dager, dessuten viste det seg jo at hun brygget på annen sykdom, som sikkert forverret bivirkningene.

Ja jeg går på dem selv og det var ikke en fest helt i starten 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lykkeligper skrev (4 timer siden):

Selv om Isabel nå er syk, virker det som om hverdagen hennes ikke har forandret seg nevneverdig sammenlignet med da hun var frisk. Rutinen hennes ser ut til å være den samme: hun går med de lange kjolene, drikker iskaffe og ser på Love Island. Det var også dette som førte til diskusjonen med Shehed. Shehed påpekte at Isabel uansett tilbringer mesteparten av tiden hjemme – enten hun er i Norge eller i Dubai – og at hun selv er langt mer ute blant folk, ikke minst på grunn av hunden sin, Gucci.

Isabel ble irritert og mente at det ikke teller, og at hun faktisk er ute mer enn Shehed – men at hun tilbringer mye tid hjemme fordi hun elsker leiligheten sin. Samtidig er det lett å forstå hvorfor hun ofte er hjemme: hun har verken et normalt hverdagsliv i Dubai eller mange venner å være sosial med,  og sannheten er at du henger ikke med venner hverdag hele tiden i en alder av 30+. Hun står opp når det passer henne, og selv om hun betalte en enorm sum for medlemskap på et treningssenter, endte hun opp med å ikke bruke det. Så ingen form for hverdag, ingen trening, ingen gitt tid satt for jobb - utenom mandagene (?) 😅 Nå bor hun praktisk talt inne på Dubai Mall, og dagene går stort sett med til shopping, men hva er så gøy med å shoppe så mye når du aldri får brukt det. 

Sånn sett har jo Shehed, Sidra og Rami mer hverdag enn Isabel. De har venner de henger med, kjæreste å være sammen med, Rami trener etc. 

Når det gjelder bedriftene Nude og Ivorie, virker det heller ikke som hun har en veldig aktiv rolle. Det virker mer som om hun fungerer som ansiktet utad, mens det er de ansatte på kontoret – med vanlige 8–16-jobber – som står for det faktiske arbeidet. 

Så forstår egentlig ikke hvorfor hun syter, hun gjør jo basically alt det hun til vanligvis gjør når hun er frisk 😅 ! Bare at nå er hun i Oslo og ikke Dubai. 

Hvem av dem er det som har kjæreste, Shehed? Jeg har ikke fått med meg at Rami eller Sidra har kjæreste i alle fall

Endret av Janne1975
Skrevet
Bendie skrev (På 29.6.2025 den 23.17):

Kan være enig i at noen av klærne er korte og trange. Hun kler å være litt mer voksen loock. Men grusomme vesker og smykker? .Totalt uenig. Hun har masse flotte vesker. Og også en del flotte sko og smykker. Smaken er forskjellig, men å påså at veskene og smykkene er grusomme. Da lurer jeg på hva du tenker er fint? 

Problemet er at hun tar på seg en rød jumpsuit-lignende ting og da tror hun at hun må ha en rød veske til. Og så velger hun en rød veske som overhodet ikke matcher antrekket. Hun «matcher» hvite klær i ulike hvitfarger f.eks. Eller om Kelly-er brun så pøser hun på med brunfarger i masse ulike nyanser. 😭😭😭

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Helene J. skrev (5 timer siden):

Samme her! Klem

Stor klem, håper på bedring i framtiden for oss begge ❤️

• Hjerte 5
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Problemet er at hun tar på seg en rød jumpsuit-lignende ting og da tror hun at hun må ha en rød veske til. Og så velger hun en rød veske som overhodet ikke matcher antrekket. Hun «matcher» hvite klær i ulike hvitfarger f.eks. Eller om Kelly-er brun så pøser hun på med brunfarger i masse ulike nyanser. 😭😭😭

Jeg syntes ikke det værste er at hun krasjer nyansene. Det syntes jeg ofte ikke gjør noe. Men at alt er så åletrangt, utringet og/eller kort. Velg en av delene! Enten trangt, utringet ELLER kort. Ikke alle tre på en gang. Det ser bare trashy ut. Man kan godt ha dyp utringning, men ikke sammen med et skjørt som nesten ikke dekker rompa. 

Hilsen Sirah 85 år

• Liker 12
  • Nyttig 15
Skrevet
Milio skrev (På 8.12.2016 den 11.29):

Tenk så mange flere kriser det blir hvis man klarer å IKKE falle for fristelsen. Dama er på vei ned, og hun vet det selv. 

smalls skrev (På 8.12.2016 den 17.09):

Hun har jo vært veldig ustabil på listen den siste tiden. Hun lå jo nede på 8-9 plass på blogg.no husker jeg. Men hun kommer seg opp igjen med clickbaits. Uten clickbaits hadde hun vært LANGT nede på listen. Så er jo tydelig at folk er blitt lei, for hun skriver om det samme hele tiden. 

~Mocca~ skrev (På 7.12.2016 den 23.10):

Jeg er så glad jeg klarer å stå imot nysgjerrigheten min til å klikke meg inn på bloggen. :ler: For det ser jo ut som om det er veldig mange kriser på snap, og så skjer det INGENTING. :ler:

Ramlet inn på side 2 i tråden og jeg må bare le av disse innleggene fra 2016!! Det er ikke bare IR som gjentar seg selv 😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (34 minutter siden):

Jeg syntes ikke det værste er at hun krasjer nyansene. Det syntes jeg ofte ikke gjør noe. Men at alt er så åletrangt, utringet og/eller kort. Velg en av delene! Enten trangt, utringet ELLER kort. Ikke alle tre på en gang. Det ser bare trashy ut. Man kan godt ha dyp utringning, men ikke sammen med et skjørt som nesten ikke dekker rompa. 

Hilsen Sirah 85 år

Enig. Men når man i tillegg ikke forstår fargekoordinering på toppen av det der…. 🙈

• Liker 3
Skrevet
lajlaj skrev (2 timer siden):

Men da er det først og fremst stylingen  som er problemet. Du kan eie masse flotte ting, men ikke ane hvordan du styler det. For min del ser jeg masse flotte vesker og også andre klær, smykker etc.

Noen ganger treffer hun andre ganger ikke. Synes hun er finest med litt mer voksen stil. Hun har masse av flotte vesker og smykker til å fremme rett  antrekk. 

Når hun treffer, gjør hun det. Hun er nydelig jente, men bommer litt for ofte. Eller prøver for mye. 

• Liker 8
Annonse
Skrevet
Gjesti7654 skrev (6 timer siden):

Tenker det er lov å syte litt når syk. Hun sier også at hun er takknemlig for at hun er frisk til vanlig. . Jeg  er også kronisk syk på, på 5 året. men er absolutt ikke støtt. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Bendie skrev (23 minutter siden):

Tenker det er lov å syte litt når syk. Hun sier også at hun er takknemlig for at hun er frisk til vanlig. . Jeg  er også kronisk syk på, på 5 året. men er absolutt ikke støtt. 

Vi reagerer forskjellig, og det er helt greit. Mange er kronisk syke, men kan allikevel bevege seg utenfor døren. Det er kanskje mest provoserende for de som ikke kommer seg ut i det hele tatt, og har lengtet etter å leve i mange år. I. er på farten HELE tiden. Hun tåler fint å være inne i fire dager. God bedring til deg, "Gjesti7654", Isabel og alle andre som er syke. ⚘

Endret av Helene J.
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Helene J. skrev (6 minutter siden):

Vi reagerer forskjellig, og det er helt greit. Mange er kronisk syke, men kan allikevel bevege seg utenfor døren. Det er kanskje mest provoserende for de som ikke kommer seg ut i det hele tatt, og har lengtet etter å leve i mange år. I. er på farten HELE tiden. Hun tåler fint å være inne i fire dager. 

Det kan jeg forså, men synes ikke hun er ufin her. Tvert i mot, hun sier en virkelig skal være takknemlig for at en er frisk. Så jeg kan ikke se noe grunn til å arrestere henne her. Da kan ingen klage fordi en for influensa, fordi det er alltid noen som har det verre. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
lajlaj skrev (2 timer siden):

Ramlet inn på side 2 i tråden og jeg må bare le av disse innleggene fra 2016!! Det er ikke bare IR som gjentar seg selv 😂😂

Dette var faktisk ganske morsomt. Jeg humret godt🤭

Og jeg er IKKE fan.

• Nyttig 1
Skrevet
Gjesti7654 skrev (15 timer siden):

Folk må faktisk få lov å syns det er kjipt å være syk selv om andre har det værre. 

• Liker 6
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...