Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Elvirra skrev (3 minutter siden):

Og hva er det Shehed skal gjøre som er så spesielt  i en alder av 33? Få seg jobb? 

😂

• Liker 7
Skrevet
Elvirra skrev (25 minutter siden):

Og hva er det Shehed skal gjøre som er så spesielt  i en alder av 33? Få seg jobb? 

😂😂😂😂😂

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Elvirra skrev (29 minutter siden):

Hun skal ta lappen 😁

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (13 minutter siden):

Hun skal ta lappen 😁

Ja sånn at I kan kjøpe henne bil , skal jo ikke være urettferdig 🤭

• Liker 7
Skrevet
Tippsi skrev (18 minutter siden):

Ja sånn at I kan kjøpe henne bil , skal jo ikke være urettferdig 🤭

Mest sannsynlig. Du skal se Sidra begynner nå også.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Hun skal ta lappen 😁

Takk. Akkurat. 
Ikke rart IR må produsere fake-content beyond iskaffi for harde livet nå. Hun holder vel luksusliv i fem voksne mennesker pluss seg selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Galskap… Jeg måtte inn i RS gruppa på fb for å se litt på galskapen der inne😳 Fikk litt sekt følelse ja! 👀🙈 Admin oppfordret i sinne alle Raadsquads til å sende mld på messenger til denne Se og Hør personen for å fortelle dem at de skal holde seg unna Isabel!? 😂 Ikke normalt….. 

• Liker 7
  • Nyttig 17
Gjest Måne69
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (29 minutter siden):

Galskap… Jeg måtte inn i RS gruppa på fb for å se litt på galskapen der inne😳 Fikk litt sekt følelse ja! 👀🙈 Admin oppfordret i sinne alle Raadsquads til å sende mld på messenger til denne Se og Hør personen for å fortelle dem at de skal holde seg unna Isabel!? 😂 Ikke normalt….. 

Herregud, er det virkelig mulig!

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (36 minutter siden):

Såpass! Når man velger å leve så offentlig som Isabel så er dessverre media en del av pakken. Det følger med! Om Se og Hør poster en artikkel om dette så betyr det flere klikk og flere penger i kassa. Sånn er gamet selv om man kan forstå at det er irriterende.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah skrev (19 minutter siden):

Såpass! Når man velger å leve så offentlig som Isabel så er dessverre media en del av pakken. Det følger med! Om Se og Hør poster en artikkel om dette så betyr det flere klikk og flere penger i kassa. Sånn er gamet selv om man kan forstå at det er irriterende.

Har hun lagt ut noe annet enn melon bilder , kaffe, så den meldingen fra Se og hør.  Så var det det der hun skrev at  naboen er på nabobordet.

Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Har hun lagt ut noe annet enn melon bilder , kaffe, så den meldingen fra Se og hør.  Så var det det der hun skrev at  naboen er på nabobordet.

Ikke som Jeg har fått med meg. Men at Se og Hør sender melding betyr jo at de mest sannsynlig lager en sak på det tenker jeg? Men mye mulig jeg tar feil :)

Ser Isabel er ganske aktiv på instagram med å reposte, så hun er på mobilen en del iallefall.

• Liker 3
Skrevet

Tilfeldigvis så var naboen på nabo bordet også? Det var da voldsomt til tilfeldigheter.  Jada, dette tror vi på Isabel. 

Direkte flaut oppspinn. Dette taper hun på i lengden. Tipper hun kommer til å fortsette å miste følgere når hun driver og lyver for content. 

Vi får satse på at Se&Hør avslører henne, det hadde vært vel fortjent.

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Sirah skrev (24 minutter siden):

Ikke som Jeg har fått med meg. Men at Se og Hør sender melding betyr jo at de mest sannsynlig lager en sak på det tenker jeg? Men mye mulig jeg tar feil :)

Ser Isabel er ganske aktiv på instagram med å reposte, så hun er på mobilen en del iallefall.

Altså - dette er så kalkulert og planlagt man kan få det.  Isabel har nok tenkt at dette er vinn vinn situasjon for henne.  Skape masse spekulasjoner, hun får tid til å være alene med naboen, hun kan bruke alle bikinier (som hun syns er mye finere) fra andre Brands enn sitt eget, hun kan slappe mer av nå pga hun har en «unnskyldning» for å ikke dele for mye pga såkalte judaser. Bla bla bla…

hun er nok også drittlei «elsklingene» sine også og tenker KUN penger…. 

Så kommer det en heftig oppdiktet laaaaaang tea time når hun kommer hjem..

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Altså - dette er så kalkulert og planlagt man kan få det.  Isabel har nok tenkt at dette er vinn vinn situasjon for henne.  Skape masse spekulasjoner, hun får tid til å være alene med naboen, hun kan bruke alle bikinier (som hun syns er mye finere) fra andre Brands enn sitt eget, hun kan slappe mer av nå pga hun har en «unnskyldning» for å ikke dele for mye pga såkalte judaser. Bla bla bla…

Og en veldig beleilig drop av nytt produkt (ansiktsmaske). 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden):

Tror nok du har rett i dette.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Helene J.
Skrevet

Jeg har tidligere hatt så godt inntrykk av naboen. Men nå viser de at de er mer like på et følelsesmessig nivå. 

Skrevet

Hun kalkulerer dette, følger tallet er gått opp  til 380.700 så hun vet akkurat hva hun gjør. 

• Liker 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

Hun kalkulerer dette, følger tallet er gått opp  til 380.700 så hun vet akkurat hva hun gjør. 

Enig.. Mer kynisk influenser enn IR skal man lete lenge etter.. Hun er dritsmart når det kommer til dette. Det  JEG ikke forstår er hvorfor og hvordan alle ikke ser dette? Jeg avfulgte henne for lenge siden… orker ikke støtte henne med penger 😆

• Liker 5
  • Nyttig 15
Gjest Helene J.
Skrevet
Teflonhjernen skrev (39 minutter siden):

Og nå vet hun at alle er nysgjerrige, så i dag blir det nok nonstop reklame.

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (23 minutter siden):

Enig.. Mer kynisk influenser enn IR skal man lete lenge etter.. Hun er dritsmart når det kommer til dette. Det  JEG ikke forstår er hvorfor og hvordan alle ikke ser dette? Jeg avfulgte henne for lenge siden… orker ikke støtte henne med penger 😆

Enig. 
Jeg måtte også avfølge henne, ble helt satt ut av det der opplegget hennes, hamstringen, pengebruken osv. 

Men, som du sier, hun er supersmart på det hun gjør. Men, slik jeg ser henne er hun bare et kynisk, iskaldt skall som kun vil ha penger, mye penger. Ha en fasade som hun selv tror fremstår som rik, lykkelig forretningskvinne med egne merker som alle misunner. I virkeligheten tjener hun alle penge ved å selge løgner og sjelen sin på snapchat til en stor gjeng kvinnfolk som hun klarer å få til å tro er hennes beste venninner. Hun er fantastisk god på å manipulere ved å late som om hun «deler» alt i livet sitt. 
At RS er med på de store avgjørelsene i livet hennes. 
Alt er bare fasade og løgner. 
Hun er kun kynisk! 

• Liker 1
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...