agent Skrevet 20. juni #20221 Skrevet 20. juni Sirah skrev (2 timer siden): Problemet er jo bare at noen av disse få prosentene som faktisk bryr seg er fullstendig koko. You know who blant annet. Hvis hun ikke vil ha drama, noe jeg mistenker hun vil. Mer klikk, mer penger og mer hoarding. Burde hun bare fortelle, istedenfor alt snikk snakk om judaser osv Hadde hun fortalt eller bare holdt kjeft, så hadde ingen brydd seg. Lurer på om Fr. Raad begynner eller er desperat etter spennende content. I lang tid nå har det vært dårlig, bra for meg så behøver jeg ikke titte innom der hver dag. Bare hvis jeg blir nysgjerrig av noe som er nevnt her eller på jodel. 3 3
Gjest Helene J. Skrevet 20. juni #20222 Skrevet 20. juni Tuppenoglillemor12 skrev (47 minutter siden): Hvorfor skal hun gjøre denne «europagjøken» så viktig??!😅 «han sender sin security for å hente meg på flyplassen» eller om han skulle bli med securityen i bilen å hente henne… 🙄 Altså… What the Hally Berry is going on?😂😅 Har hun reist?
Sirah Skrevet 20. juni #20223 Skrevet 20. juni agent skrev (34 minutter siden): Hvis hun ikke vil ha drama, noe jeg mistenker hun vil. Mer klikk, mer penger og mer hoarding. Burde hun bare fortelle, istedenfor alt snikk snakk om judaser osv Hadde hun fortalt eller bare holdt kjeft, så hadde ingen brydd seg. Lurer på om Fr. Raad begynner eller er desperat etter spennende content. I lang tid nå har det vært dårlig, bra for meg så behøver jeg ikke titte innom der hver dag. Bare hvis jeg blir nysgjerrig av noe som er nevnt her eller på jodel. Ja det må jo være for content? Jeg skjønner jo at man går litt tom for ideer etterhvert når man deler så mye som det hun gjør, men dette gir ingen mening overhodet. Ja jeg begynte å følge henne for rundt et år siden og det er blitt en stor forandring på dette året syntes jeg. Jeg syntes fremdeles at hun kan være underholdende og morsom, men det blir også rarere og rarere. Helene J. skrev (4 minutter siden): Har hun reist? Reiser I natt. 3
agent Skrevet 20. juni #20224 Skrevet 20. juni Sirah skrev (1 minutt siden): Ja det må jo være for content? Jeg skjønner jo at man går litt tom for ideer etterhvert når man deler så mye som det hun gjør, men dette gir ingen mening overhodet. Ja jeg begynte å følge henne for rundt et år siden og det er blitt en stor forandring på dette året syntes jeg. Jeg syntes fremdeles at hun kan være underholdende og morsom, men det blir også rarere og rarere. Reiser I natt. Hun var morsom før, men ikke nå lenger. Alt er så kalkulerende, det blir så kunstig. 13 5
Teflonhjernen Skrevet 20. juni #20225 Skrevet 20. juni lajlaj skrev (3 timer siden): Med tanke på 380 000 følgere så går ikke regnestykket ditt opp. Neida, aldri vært god i matte 😆
Teflonhjernen Skrevet 20. juni #20226 Skrevet 20. juni agent skrev (11 minutter siden): Hun var morsom før, men ikke nå lenger. Alt er så kalkulerende, det blir så kunstig. 100% enig. 7
Teflonhjernen Skrevet 20. juni #20227 Skrevet 20. juni agent skrev (54 minutter siden): Hvis hun ikke vil ha drama, noe jeg mistenker hun vil. Mer klikk, mer penger og mer hoarding. Burde hun bare fortelle, istedenfor alt snikk snakk om judaser osv Hadde hun fortalt eller bare holdt kjeft, så hadde ingen brydd seg. Lurer på om Fr. Raad begynner eller er desperat etter spennende content. I lang tid nå har det vært dårlig, bra for meg så behøver jeg ikke titte innom der hver dag. Bare hvis jeg blir nysgjerrig av noe som er nevnt her eller på jodel. Enig! For meg er hun (dessverre) blitt et tomt skall som gjør absolutt alt for penger. 4 14
agent Skrevet 20. juni #20228 Skrevet 20. juni Teflonhjernen skrev (1 time siden): Enig! For meg er hun (dessverre) blitt et tomt skall som gjør absolutt alt for penger. Helt enig 👍🎯 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20. juni #20229 Skrevet 20. juni Murukleiven skrev (5 timer siden): What the Helly??? Det er naboen. Garantert. Hvis ikke, er hun spinnvill som reiser for å treffe en mann hun ikke kjenner. Det han driver med er lovebombing på høyt nivå + at hun er bittelita og helt forsvarsløs - galskap! Om det ikke er naboen er det nok en eller annen kjendis, artist, skuespiller e.l og hun blir blenda av fame og status. Viser også til telefonsamtalen hun hadde med denne europagjøken der det var snakk om at hans security skal plukke henne opp på flyplassen… Hun er sikkert starstrucked så inni h……..!!🙄🙈😉 6
Gjest erikajayne95 Skrevet 21. juni #20230 Skrevet 21. juni Dramatisk fall for Isabel Raads selskap https://www.tv2.no/underholdning/dramatisk-fall-for-isabel-raads-selskap/17832051/ først tenkte jeg at det er fordi at hun har flyttet selskap fra Norge men når jeg leste hele artikkelen så forstår jeg det slik at det er er totalt inntekt hennes det snakker om.. I moved from Ukraine 4 years ago so my Norwegian isn't that good, so can someone explain it? Because i watch her snapchat show and im confused if her company is in verge of bankruptcy then why is she buying Birken every month or traveling luxurious trips instead of saving lol😂
Gjest Måne69 Skrevet 22. juni #20231 Skrevet 22. juni erikajayne95 skrev (12 timer siden): Dramatisk fall for Isabel Raads selskap https://www.tv2.no/underholdning/dramatisk-fall-for-isabel-raads-selskap/17832051/ først tenkte jeg at det er fordi at hun har flyttet selskap fra Norge men når jeg leste hele artikkelen så forstår jeg det slik at det er er totalt inntekt hennes det snakker om.. I moved from Ukraine 4 years ago so my Norwegian isn't that good, so can someone explain it? Because i watch her snapchat show and im confused if her company is in verge of bankruptcy then why is she buying Birken every month or traveling luxurious trips instead of saving lol😂 Du har helt rett! Vi får bare høre hun selger million på millio…hun viser ingenting …vet hun har sagt hun har overført til Dubai…Menne vis oss da… Og en annen ting…hva var det jeg sa…europereren er naboen ..den jenta er så gjennområtten…løgn på løgn!
Gjest Måne69 Skrevet 22. juni #20232 Skrevet 22. juni Nå håper jeg Raad S tenker seg om og ser hva Isabel driver med😅
Gjest Måne69 Skrevet 22. juni #20233 Skrevet 22. juni (endret) Har så veldig lyst hun skal få det fint…men hun driver og lurer med oss alle! Hør her nå ,dersom familien, Rami, søsteren ikke har reagert på reisen til I så,er der noe rart, Hver gang I har gjort noe utenom det vanlige eller sagt noe galt så er familien her og forsvarer henne…ja her! Stoler ikke på den familien for fem flate øre… Endret 22. juni av Måne69 .
Margit777 Skrevet 22. juni #20234 Skrevet 22. juni Måne69 skrev (Akkurat nå): Blir bare sånn, ta deg sammen Bodil🥴 Har så veldig lyst hun skal få det fint…men hun driver og lurer med oss alle! Hør her nå ,dersom familien, Rami, søsteren ikke har reagert på reisen til I så,er der noe rart, Hver gang I har gjort noe utenom det vanlige eller sagt noe galt så er familien her og forsvarer henne…ja her! Stoler ikke på den familien for fem flate øre… De må vel jobbe litt for "lønna" si 😄 4
Gjest Måne69 Skrevet 22. juni #20235 Skrevet 22. juni (endret) Måne69 skrev (18 timer siden): Endret 22. juni av Måne69 .
Gjest Måne69 Skrevet 22. juni #20236 Skrevet 22. juni Måne69 skrev (4 minutter siden): Jeg blir bare så sint på de familien der! De bruker alle goder for alt det er verdt!
Gjest erikajayne95 Skrevet 22. juni #20237 Skrevet 22. juni Måne69 skrev (51 minutter siden): Du har helt rett! Vi får bare høre hun selger million på millio…hun viser ingenting …vet hun har sagt hun har overført til Dubai…Menne vis oss da… Og en annen ting…hva var det jeg sa…europereren er naboen ..den jenta er så gjennområtten…løgn på løgn! Takk for svaret 🙏 💚
Gjest erikajayne95 Skrevet 22. juni #20238 Skrevet 22. juni Måne69 skrev (8 minutter siden): Jeg blir bare så sint på de familien der! De bruker alle goder for alt det er verdt! Well said🙏 men tydligvis det er snapchat som hun virkelig tjener penger på og ikke så mye på klær osv.. derfor gjør som meg hvis du skulle noen gang se på snapchat hennes: jeg pleier å bruke nettleser til å se snapchat show hennes (uten å logge meg inn) og aldri via Snapchat app, da ser man ikke reklamene, så føler hun ikke tjener penger via meg lol 😂 😎 Nettleser: https://www.snapchat.com/add/isabelsraad?locale=nb_NO&sid=e2ace78516de471b90d2325d2a9c527e&share_id=Pt22uRC5Q76V0ZqNGL1aGQ&invite_id=XbqNOJ29
Sirah Skrevet 22. juni #20239 Skrevet 22. juni erikajayne95 skrev (17 timer siden): Dramatisk fall for Isabel Raads selskap https://www.tv2.no/underholdning/dramatisk-fall-for-isabel-raads-selskap/17832051/ først tenkte jeg at det er fordi at hun har flyttet selskap fra Norge men når jeg leste hele artikkelen så forstår jeg det slik at det er er totalt inntekt hennes det snakker om.. I moved from Ukraine 4 years ago so my Norwegian isn't that good, so can someone explain it? Because i watch her snapchat show and im confused if her company is in verge of bankruptcy then why is she buying Birken every month or traveling luxurious trips instead of saving lol😂 Om hun har flyttet firmaene sine ut av landet så sier det jo seg selv at det går ræva med det norske ASet? Men kan godt være dette stemmer også Måne69 skrev (4 timer siden): Du har helt rett! Vi får bare høre hun selger million på millio…hun viser ingenting …vet hun har sagt hun har overført til Dubai…Menne vis oss da… Og en annen ting…hva var det jeg sa…europereren er naboen ..den jenta er så gjennområtten…løgn på løgn! Jeg tror nøyaktig det samme som deg, men har det kommet ut noe som "beviser" dette nå? 3
Lili-S Skrevet 22. juni #20240 Skrevet 22. juni (endret) Artig hva dere «tror». Europagjøken er selvfølgelig ikke naboen… Gøy med dere konspirasjonsteoretikere som stadig kommer opp med nye teorier😅 Man kan si mye om Isabel, men sammenlignet med mange her inne er hun ikke så gal likevel😅🤯 Endret 22. juni av Lili-S 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå