Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

Seriøst? Sier hun virkelig dette? 

Er vek ingen som tror på dette? 
Er vel et desperat forsøk på å få opp følgertallene igjen. 
Fortsetter de å gå ned så blir det  nok enda villere historier. 

Jeg spår at hun drar på denne turen. Noe skjer med "Europajøken" slik at han enten ikke møter eller at kjemien er superklein. Hun ender opp med naboen "når hun likevel først er i samme by". Jeg tror Europagjøken er et skalkesjul for at hun skal treffe naboen igjen uten å "tape ansikt".

Hvor mange vedder med eller i mot?

• Liker 8
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (16 minutter siden):

Jeg spår at hun drar på denne turen. Noe skjer med "Europajøken" slik at han enten ikke møter eller at kjemien er superklein. Hun ender opp med naboen "når hun likevel først er i samme by". Jeg tror Europagjøken er et skalkesjul for at hun skal treffe naboen igjen uten å "tape ansikt".

Spot on! Jeg tenkte akkurat det samme 😃

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Pusemusen skrev (3 minutter siden):

Spot on! Jeg tenkte akkurat det samme 😃

Haha godt vi er flere som lager konspirasjonsteorier 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Doloressa skrev (2 timer siden):

Så mye sjalusi! Hvorfor kan ikke dere innse at dere kommer aldri til å ha et slikt luksus liv som Isabel? 

Mer fattig liv skal man lete lenge etter.

• Liker 2
  • Nyttig 21
Skrevet
Doloressa skrev (4 timer siden):

Så mye sjalusi! Hvorfor kan ikke dere innse at dere kommer aldri til å ha et slikt luksus liv som Isabel? 

Hvorfor skal man være sjalu på Isabel ? Den dummeste kommentaren jeg hører, ever! Nei, jeg kommer nok aldri til å ha det luksuslivet hun har. Det jeg har derimot

- Nære gode venner 

- en trygg god partner 

- evne til å glede meg, de gangene jeg forærer meg noe nytt 

- familie som ikke forsørges av meg (de er selvgående) 

- slipper oppdatere «vennene mine på snap» i alt jeg gjør

- jeg har flere dyr jeg kan gi omsorg til, som jeg er såpass glad i at en krokodilleveske aldri ville blitt en realitet 

- jeg slipper å henge ut mennesker for sympati

- jeg får motstand om jeg gjør noe, som ikke er innafor. Og jeg lærer av det. 
- Jeg har kollegaer jeg kan snakke faget mitt med

-Jeg slipper jage noe nytt, hele tiden. 

- Jeg har både en tanke for, og en omsorg for miljøet 

Og til sist, så ville jeg aldri hatt hennes liv. Sånn rett fra hjertet. Isabel er jo beviset på at penger ikke er veien til lykke. 

• Liker 15
  • Hjerte 5
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Sirah skrev (4 timer siden):

Dette er de første konspirasjonsteoriene jeg er tilbøyelig til å være med på 😅 Syntes bare det er så merkelig at hun ikke har nevnt han og plutselig er villig til å dra vekk "med" han. Hun er jo spontan, men er hun SÅ spontan? Jeg har bare fulgt henne mens naboen har vært i bildet. 

Endret av refill
  • Liker 4
Gjest Helene J.
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (55 minutter siden):

Hvorfor skal man være sjalu på Isabel ? Den dummeste kommentaren jeg hører, ever! Nei, jeg kommer nok aldri til å ha det luksuslivet hun har. Det jeg har derimot

- Nære gode venner 

- en trygg god partner 

- jeg har flere dyr jeg kan gi omsorg til, som jeg er såpass glad i at en krokodilleveske aldri ville blitt en realitet 

Og til sist, så ville jeg aldri hatt hennes liv. Sånn rett fra hjertet. Isabel er jo beviset på at penger ikke er veien til lykke. 

Og noe av det tøffeste, vil jeg tro; Å få så mye daglig hets. Uansett hvor mye man blir "vant med det", påvirker det nok selvfølelsen mer enn vi tror. Er det ett område jeg virkelig har medfølelse med infl., så er det på dette området. 

Gjest Måne69
Skrevet
Helene J. skrev (32 minutter siden):

Og noe av det tøffeste, vil jeg tro; Å få så mye daglig hets. Uansett hvor mye man blir "vant med det", påvirker det nok selvfølelsen mer enn vi tror. Er det ett område jeg virkelig har medfølelse med infl., så er det på dette området. 

Tror ikke jeg har sett noen influensere har fått så mye overdreven skryt, ros, kompliment, nesegrus beundring som Isabel Raad får. 

Skrevet
Helene J. skrev (57 minutter siden):

Ja, for ikke glemme akkurat det. 

• Liker 1
Skrevet
Måne69 skrev (27 minutter siden):

Tror ikke jeg har sett noen influensere har fått så mye overdreven skryt, ros, kompliment, nesegrus beundring som Isabel Raad får. 

Det er det hun deler🙈 Men herregud, dama har jo grupper på Facebook som nærmest strider om hvem som liker henne best😂

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (20 timer siden):

Hva er nå «galt» med at en 20 år gammel gutt har fått seg en ny og bedre livsstil?🤔💪🏽 Er ganske normalt å føle stolthet når man ser progresjon etter man har startet med styrketrening og sunnere kosthold,😊 syns det nå er mye bedre enn å bare sitte å game… Og mye bedre å dokumentere «gainz « enn å dokumentere ett kosthold basert på flytende «næring» i form av iskaffe og matcha..🙄

Det er helt supert om han filmer treningen etc. Men dokumentasjon av kroppsfremgang og hva han spiser for å "bulke" er så utrolig utdatert og unødvendig. 

• Liker 3
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden):

- Nære gode venner 

- en trygg god partner 

Hadde du Google Street View figur-droppet meg i leiligheten hennes i Dubai så hadde jeg fått en psykose etter fire dager. Tenk å nesten aldri se dagslys, blått lys fra telefonen hele døgnet, aircon-luft døgnet rundt, leve på iskaffe og sukkerbomber, desperat etter dopamin fra menn... Ja, kontoen hadde vært stinn, men jeg hadde handlet treningstøy og aldri trent, vesker jeg aldri bruker, klær jeg slenger i et hjørne og ikke plukker opp før familien min kommer og rydder opp. Så hadde familien kommet og hilst på meg, og jeg hadde blitt helt i ekstase som en hyperaktiv hundevalp i flere dager med en intens gjeng oppi fanget på meg. Så hadde de reist og jeg hadde følt meg tom og ensom og ikke skjønt at livet mitt ikke har innhold, så jeg hadde følt et intenst behov for å skape content istedenfor. 

Nei fy faen. Hadde aldri byttet ut livet mitt med IR for tusentalls millioner kroner. Det virker tomt og ensomt.

• Liker 8
  • Nyttig 23
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Dette er de første konspirasjonsteoriene jeg er tilbøyelig til å være med på 😅 Syntes bare det er så merkelig at hun ikke har nevnt han og plutselig er villig til å dra vekk "med" han. Hun er jo spontan, men er hun SÅ spontan? Jeg har bare fulgt henne mens naboen har vært i bildet. 

Samme her, jeg begynte å følge henne etter naboen. Greit at hun er spontan, men en ferie med en mann hun aldri har truffet? Husker jo de datene hun har vært på, da har hun jo vært så nervøs at hun nesten har spydd og det er snakk om en middag lissom. Får ikke dette til å gå opp 😅

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Samme her, jeg begynte å følge henne etter naboen. Greit at hun er spontan, men en ferie med en mann hun aldri har truffet? Husker jo de datene hun har vært på, da har hun jo vært så nervøs at hun nesten har spydd og det er snakk om en middag lissom. Får ikke dette til å gå opp 😅

Ja det stemmer ikke helt. Hun er spontan, men veldig avhengig av trygghet. Og uhyre nervøs før dates som du sier. Mjaaaa.. sneaky sneaky? 🤔😅

• Liker 6
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Ja det stemmer ikke helt. Hun er spontan, men veldig avhengig av trygghet. Og uhyre nervøs før dates som du sier. Mjaaaa.. sneaky sneaky? 🤔😅

Nemlig 😅🤔 Det er noe som ikke stemmer her 😅

• Liker 6
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Nemlig 😅🤔 Det er noe som ikke stemmer her 😅

Helt enig! Hun ville vanligvis sagt en gjøk som tror hun vil reise bort til utlandet for en 1.date er helt fucka og delulu. Gir ikke mening! 

• Liker 6
Skrevet
Frøkenfryden skrev (14 minutter siden):

Helt enig! Hun ville vanligvis sagt en gjøk som tror hun vil reise bort til utlandet for en 1.date er helt fucka og delulu. Gir ikke mening! 

Helt enig! Så enten er det en once in a lifetime - date med type Brad Pitt lissom, eller så er det naboen i forkledning.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Irriterer meg med å alltid høre «SHØØØØØØØNTEEEE DUUUooo» 

blir litt vel mye iblandt ja

likesom «ja vi skjønner dette😂

Endret av Vålull
  • Liker 7
Skrevet
Vålull skrev (Akkurat nå):

Skrevet
Vålull skrev (6 timer siden):

likesom «ja vi skjønner dette😂

Og: "Tror ikke dere forstår, men...."

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...