Anettespl Skrevet søndag kl 19:46 #20121 Skrevet søndag kl 19:46 Klatrepia skrev (3 timer siden): Jeg blir litt kynisk og tror i mitt eget hodet at denne Europa gjøken egentlig er naboen hun skal besøke… et skalkeskjul. Men det er nok bare jeg som fikk en underlig tanke… Haha!! Det kan jeg jammen være enig med deg å tro. Det hadde jeg ikke tenkt på. 2
Sirah Skrevet søndag kl 20:08 #20122 Skrevet søndag kl 20:08 Zenhouse skrev (8 timer siden): Men hvor skal de bo da? Bor Isabell i Dubai med barn, er det jo lurt å snakke norsk hjemme, for da har de jo arabisk på skolen vel? Men får de barn i Norge, så er det jo mer naturlig å ta arabisk hjemme. Uansett, er enig i at Rami virker mer «tradisjonell». Husker han sa en gang for lenge siden at han skal ha en irakisk kone, ikke norsk. Rami er definitivt mer "tradisjonell" ja. Rami er jo vokst opp i Irak og har mange muslimske kompiser. Isabel på sin side er vokst opp i norsk fosterfamilie med norske venner. Så klart får man forskjellige verdier. Shehed er jo også mye mer "tradisjonell" enn Isabel. Isabel nevnte jo her om dagen at hun hadde brukt hijab en periode, hun kaller seg selv troende og spiser ikke svin osv. Til syvende og sist er det en muslimsk familie. Klatrepia skrev (3 timer siden): Jeg blir litt kynisk og tror i mitt eget hodet at denne Europa gjøken egentlig er naboen hun skal besøke… et skalkeskjul. Men det er nok bare jeg som fikk en underlig tanke… Så klart er det naboen. Men hun har brukt så mye energi på å fortelle at hun er ferdig så hun kan jo ikke miste ansikt ved å si at det er han hun skal besøke. 4
HMK Skrevet i går, 06:35 #20123 Skrevet i går, 06:35 Jeg prøver å ikke bruke energi på det, men kan ikke hjelpe for at jeg blir provosert når Shehed er et så bortskjemt fjols at hun nekter å spise maten hun fikk levert med foodora fordi sausen hadde kommet bortpå risen. På tide å begynne å snakke om barna på Gaza som sulter ihjel, slik som vi som vokste opp på 80-tallet fikk høre "tenk på de fattige barna i Afrika"? Tør vedde på at ingen av dem hadde sutret over at sausen touchet risen. Det er liksom bare så jævlig pinlig. Hold kjeft og spis opp maten din. 12 17
Ugresset Skrevet i går, 06:47 #20124 Skrevet i går, 06:47 HMK skrev (8 minutter siden): Jeg prøver å ikke bruke energi på det, men kan ikke hjelpe for at jeg blir provosert når Shehed er et så bortskjemt fjols at hun nekter å spise maten hun fikk levert med foodora fordi sausen hadde kommet bortpå risen. På tide å begynne å snakke om barna på Gaza som sulter ihjel, slik som vi som vokste opp på 80-tallet fikk høre "tenk på de fattige barna i Afrika"? Tør vedde på at ingen av dem hadde sutret over at sausen touchet risen. Det er liksom bare så jævlig pinlig. Hold kjeft og spis opp maten din. I-landsproblemene når nye høyder. Traumatisert? Er det en spøk? Jeg har ikke gitt henne ett klikk siden gullstjerna så jeg har problemer med å se om hun er seriøs eller ikke. Traumatisert faktisk? 14
Sirah Skrevet i går, 08:48 #20125 Skrevet i går, 08:48 Har noen luktet på den nye parfymen? Så når hun lanserte Courage så havnet det mange på Finn/Tise etter kort tid. Det har det ikke gjort denne gangen. Kanskje hun traff blink her? Eller?
Sunniva K Skrevet i går, 10:39 #20126 Skrevet i går, 10:39 Sveits35 skrev (18 timer siden): Tror ikke denne avfølge-kampanjen som drives her inne har noen effekt. Men bruk gjerne tid på det hvis det gir mening for deg Selvsagt har det effekt. Det har positiv effekt på hvert enkelt menneske som kommer seg ut av denne tragiske «avhengigheten» og avfølger. 2 2 14
refill Skrevet i går, 11:21 #20127 Skrevet i går, 11:21 HMK skrev (4 timer siden): Jeg prøver å ikke bruke energi på det, men kan ikke hjelpe for at jeg blir provosert når Shehed er et så bortskjemt fjols at hun nekter å spise maten hun fikk levert med foodora fordi sausen hadde kommet bortpå risen. På tide å begynne å snakke om barna på Gaza som sulter ihjel, slik som vi som vokste opp på 80-tallet fikk høre "tenk på de fattige barna i Afrika"? Tør vedde på at ingen av dem hadde sutret over at sausen touchet risen. Det er liksom bare så jævlig pinlig. Hold kjeft og spis opp maten din. Så det samme og reagerte likedan. Folk dør av sult, og hun griner på nesen av saus på risen. Bruken av ordet "traumatisert" plager meg også. Mulig det bare ble kombinasjonen her som ble helt insane, når feedene våre er full utsultede barn som bombes og lemlestes. Så usannsynlig smakløst - og barnslig - fra en kvinne på godt over 30. Ble unfollow fra meg. Ikke at jeg pleier å klikke inn på henne for tiden uansett, men 🤯 13 6
Ugresset Skrevet i går, 12:07 #20128 Skrevet i går, 12:07 refill skrev (44 minutter siden): Så det samme og reagerte likedan. Folk dør av sult, og hun griner på nesen av saus på risen. Bruken av ordet "traumatisert" plager meg også. Mulig det bare ble kombinasjonen her som ble helt insane, når feedene våre er full utsultede barn som bombes og lemlestes. Så usannsynlig smakløst - og barnslig - fra en kvinne på godt over 30. Ble unfollow fra meg. Ikke at jeg pleier å klikke inn på henne for tiden uansett, men 🤯 Har du bry til å fortelle hva som egentlig skjedde i den traumatiserende ris-og sausepisoden? Jeg nekter å gi klikk, men nysgjerrig er jeg jo.. 🙊
Moni123 Skrevet i går, 12:22 #20129 Skrevet i går, 12:22 https://www.tv2.no/underholdning/dramatisk-fall-for-isabel-raads-selskap/17832051/?fbclid=IwY2xjawK866FleHRuA2FlbQIxMQABHuWHZfDXnuS-6c1RreeTWyGbWPv7LoY0nmn7LC6xHUOuwTkMVhKPgfp-RQXU_aem_pvkMnagz1eF8ipWhNVSH4Q 3
skruf Skrevet i går, 12:27 #20130 Skrevet i går, 12:27 Sirah skrev (På 13.6.2025 den 22.15): Han betaler selv ja, det har de begge sagt. Og de har også avkreftet at Sidra har silikon. Hva jobber han med i Dubai som gjør at han har økonomi til å betale husleien selv da? Eller er det lønna han ( og de andre søskenene) får hver måned fra Isabell han betaler egen husleie med? 1
Alauda Skrevet i går, 12:52 #20131 Skrevet i går, 12:52 Moni123 skrev (29 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/dramatisk-fall-for-isabel-raads-selskap/17832051/?fbclid=IwY2xjawK866FleHRuA2FlbQIxMQABHuWHZfDXnuS-6c1RreeTWyGbWPv7LoY0nmn7LC6xHUOuwTkMVhKPgfp-RQXU_aem_pvkMnagz1eF8ipWhNVSH4Q Hun har vel flyttet virksomheten til Dubai, så tror ikke det er noen dramatikk i dette. 3
firetoen Skrevet i går, 12:55 #20132 Skrevet i går, 12:55 skruf skrev (26 minutter siden): Hva jobber han med i Dubai som gjør at han har økonomi til å betale husleien selv da? Snap chat. Husker ikke hvordan mye han sa han tjente, men det var mer enn en gjennomsnittlig inntekt i hvertfall. Så vil tro han har til både leie og salt i maten! 1
HMK Skrevet i går, 13:28 #20133 Skrevet i går, 13:28 Ugresset skrev (1 time siden): Har du bry til å fortelle hva som egentlig skjedde i den traumatiserende ris-og sausepisoden? Jeg nekter å gi klikk, men nysgjerrig er jeg jo.. 🙊 Hun bestilte butter chicken gjennom foodora. Maten kom og forseglingen mellom saus og ris hadde gått litt opp og under frakten hadde litt av sausen kommet oppi risen. Så hun nektet å spise og var opprørt. For et nek. 19
agent Skrevet i går, 13:58 #20134 Skrevet i går, 13:58 HMK skrev (28 minutter siden): Hun bestilte butter chicken gjennom foodora. Maten kom og forseglingen mellom saus og ris hadde gått litt opp og under frakten hadde litt av sausen kommet oppi risen. Så hun nektet å spise og var opprørt. For et nek. Er det mulig 🤮 like overfladisk som søsteren. 3 7
Sirah Skrevet i går, 15:43 #20135 Skrevet i går, 15:43 skruf skrev (3 timer siden): Hva jobber han med i Dubai som gjør at han har økonomi til å betale husleien selv da? Eller er det lønna han ( og de andre søskenene) får hver måned fra Isabell han betaler egen husleie med? Han får en ganske god inntekt på Snapchat. Husker ikke helt hvor mye, men han sitter godt i det for å si det sånn 😬 Hilsen hun som tjener en helt normal inntekt på å slite seg dønn ut. 1
Justlooking Skrevet i går, 16:09 #20136 Skrevet i går, 16:09 HMK skrev (2 timer siden): Hun bestilte butter chicken gjennom foodora. Maten kom og forseglingen mellom saus og ris hadde gått litt opp og under frakten hadde litt av sausen kommet oppi risen. Så hun nektet å spise og var opprørt. For et nek. Og detter nok til å bli traumatisert eller opprørt og nektet å spise?? Var de så primadonnaer før søsteren ble rik? 4
lajlaj Skrevet i går, 18:49 #20137 Skrevet i går, 18:49 Trist at Rami har blitt så kroppsfiksert nå. Tydelig at det å være influenser fører en ned den gaten. En ting er om han vil trene for sin egen del og helse, men han tar selfie i speilet for å flekse muskler i best mulig lys, skriver "gainz" til hvert eneste måltid og spiser egg for å bygge muskler. Kjipt. Trodde han kunne spare følgerskaren sin for sånt. 13
Hatsumomo Skrevet i går, 19:01 #20138 Skrevet i går, 19:01 lajlaj skrev (13 minutter siden): Trist at Rami har blitt så kroppsfiksert nå. Tydelig at det å være influenser fører en ned den gaten. En ting er om han vil trene for sin egen del og helse, men han tar selfie i speilet for å flekse muskler i best mulig lys, skriver "gainz" til hvert eneste måltid og spiser egg for å bygge muskler. Kjipt. Trodde han kunne spare følgerskaren sin for sånt. Blir vel påvirket av han kompisen som bor i samme blokk som han, han virke rimelig "boler"type i utseende. Rami har jo ikke noe særlig til venner i Dubai, så da henger han vel mye med denne fyren. 1
Moni123 Skrevet i går, 19:26 #20139 Skrevet i går, 19:26 HMK skrev (5 timer siden): Hun bestilte butter chicken gjennom foodora. Maten kom og forseglingen mellom saus og ris hadde gått litt opp og under frakten hadde litt av sausen kommet oppi risen. Så hun nektet å spise og var opprørt. For et nek. Det kan jo være child hood trauma, som kicket inn. 2
Sirah Skrevet i går, 19:37 #20140 Skrevet i går, 19:37 Hatsumomo skrev (33 minutter siden): Blir vel påvirket av han kompisen som bor i samme blokk som han, han virke rimelig "boler"type i utseende. Rami har jo ikke noe særlig til venner i Dubai, så da henger han vel mye med denne fyren. Jeg syntes også det virker som om han blir påvirket av Oscar. For all del, Oscar virket som en fin fyr han så dette er overhodet ikke vondt ment mot han, men han er veldig ulik Rami. Og Oscar kler bedre å være sånn enn Rami. Gir det mening? 😅 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå