Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Hva??!😳

Ja, det var faktisk det hun sa. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (11 minutter siden):

Ja, det var faktisk det hun sa. 

Hun snakker gang på gang om hvor independent, sterk business woman hun er, men hun er totalt avhengig av at alle rundt henne skal fortelle henne hva hun skal gjøre. Hun evner jo ikke å stå på egne bein. Helt greit at vi alle trenger hjelp her og der, men hun PRØVER jo ikke en gang å klare seg selv. Hun prøver ikke å lære det hun får andre til å gjøre for seg heller. At folk syns hun er en inspirerende sterk kvinne det skjønner jeg ikke 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
Othelia08 skrev (16 minutter siden):

Hun snakker gang på gang om hvor independent, sterk business woman hun er, men hun er totalt avhengig av at alle rundt henne skal fortelle henne hva hun skal gjøre. Hun evner jo ikke å stå på egne bein. Helt greit at vi alle trenger hjelp her og der, men hun PRØVER jo ikke en gang å klare seg selv. Hun prøver ikke å lære det hun får andre til å gjøre for seg heller. At folk syns hun er en inspirerende sterk kvinne det skjønner jeg ikke 

Dette er jo sånn mine oldeforeldre levde, på den tiden var det mannen som betalte regninger (og styrte økonomien). Et totalt sjokk og en ny verden for de som ble enker. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (På 1.4.2026 den 21.41):

Veldig veldig enig med deg , absolutt ikke en person jeg hadde giddet å fulgt med på. At hun liksom har studert statsvitenskap (mener å huske det var det) er for meg en gåte. For hun virker ikke helt i vater.

Det er et åpent studie som ikke krever gode karakterer fra videregående…. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Othelia08 skrev (1 time siden):

Hun er langt ifra det hun sier hun er..  Hun er totalt hjernedød når det kommer til alt annet enn snap.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Blikket hennes når Linda fortalte om all vedlikehold av huset hun må passe på/forsikring og de greiene der… så ut som hun skulle begynne å gråte lol Hun svarte ja og smilte, men tror det går inn det ene øret og ut det andre. Hun kommer aldri til å følge opp dette med mindre noen forteller henne det. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Trixie99 skrev (13 minutter siden):

Blikket hennes når Linda fortalte om all vedlikehold av huset hun må passe på/forsikring og de greiene der… så ut som hun skulle begynne å gråte lol Hun svarte ja og smilte, men tror det går inn det ene øret og ut det andre. Hun kommer aldri til å følge opp dette med mindre noen forteller henne det. 

Utrolig hjelpesløs og Umoden til å være en voksen dame

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Trueout skrev (På 2.4.2026 den 17.30):

Når en har satt seg så lite inn i kjøp av eiendom til 47 mill, at en får tidenes overaskelse om at det har bodd noen der i ett år allerede😆 Hun har hele tiden sagt og trodd at det er et nybygg som ingen har bodd i. Tenk å kjøpe en så dyr eiendom og du har ikke satt deg litt inn i hva du har kjøpt en gang🙈 Skremmende!!

Dårlige folk rundt seg. Det er grunnen. Familien er jo bare med på the ride and fun💰, hvem har hun egentlig av nære gode?? Ingen ser det ut som. Hun er jo blitt venn med eiendomsmegleren da, ei dame som har tjent FETT selv på det hussalget,så ikke akkurat en venn.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (2 timer siden):

Det er respektløst synes jeg. Mest for henne selv. Jeg mener hun ikke har særlig selvrespekt. Det er egentlig litt trist å se. Hun sa i går at hun ikke betalte regninger heller og måtte ha hjelp av Linda. «Geir har betalt regningene mine i 11 år»… 

Dama er 32 år liksom🙈 Herregud! Flaut..Bare flaut🤡

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (3 minutter siden):

Dårlige folk rundt seg. Det er grunnen. Familien er jo bare med på the ride and fun💰, hvem har hun egentlig av nære gode?? Ingen ser det ut som. Hun er jo blitt venn med eiendomsmegleren da, ei dame som har tjent FETT selv på det hussalget,så ikke akkurat en venn.

Kommer sikkert ikke til å se mye av Linda heller når alt med huset er ferdig😂 Har hun noen gang hatt de såkalte venninnene sine på besøk i leiligheten sin? Aldri sett at hun har hatt noen der. Hun gnåler i vei om poolparty og selskap i det nye huset, med hvem? Rami og Sidra da eller? 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (2 minutter siden):

Kommer sikkert ikke til å se mye av Linda heller når alt med huset er ferdig😂 Har hun noen gang hatt de såkalte venninnene sine på besøk i leiligheten sin? Aldri sett at hun har hatt noen der. Hun gnåler i vei om poolparty og selskap i det nye huset, med hvem? Rami og Sidra da eller? 

Nå følger jeg ikke alt, men jeg har hvertfall aldri sett henne med en skikkelig nær venn. Hun reiser jo ofte alene og. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (14 minutter siden):

Nå følger jeg ikke alt, men jeg har hvertfall aldri sett henne med en skikkelig nær venn. Hun reiser jo ofte alene og. 

Nei det er nok ønsketenkning slik som så mye anna i livet hennes. På tide å bli voksen nå, og begynne å leve i det virkelige liv. 

• Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

Sol, admin.

Skrevet

Det virker som at Marina er en god venn selv om de ikke treffes så ofte. Så det er jo bra. Ellers får vi huske på at rosenkålen garantert kommer til å henge mye på all inclusiven til Isabel nå😆

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Uff det er jo veldig trist egentlig. Unner ingen å være ensomme og ikke ha nære vennskap. Jeg vet at hun har en ganske heftig markedsføringsstrategi. Men kan det også hende at RS gjør at hun føler seg mindre ensom også? At de parasosiale vennskapene også hjelper henne på et vis? Bare en tanke… 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (44 minutter siden):

Hadde hun vært lur så hadde hun tilbringt mere tid med fosterfamilien sin. De virker som normale gode oppegående mennesker! Hun har det bedre med de rundt seg enn sin egen falske vemmelige familie….

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Hadde hun vært lur så hadde hun tilbringt mere tid med fosterfamilien sin. De virker som normale gode oppegående mennesker! Hun har det bedre med de rundt seg enn sin egen falske vemmelige familie….

Tenkte det samme. Men hun hadde nok fått familien Raad hengende over seg så hadde det nok blitt for mye for de fosters og🙈 Den familien der er skikkelige goldiggere. Kommer fra krig og elendighet,men kun opptatt av rikdom og luksus som de er over alle andre. Det er spesielt. Isabel er jo pengemaskinen...

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Trueout skrev (48 minutter siden):

Ja hun har hatt besøk av Olsson søstrene der og Marina også mener jeg å huske, flere ganger. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Ja hun har hatt besøk av Olsson søstrene der og Marina også mener jeg å huske, flere ganger. 

Ja det stemmer, men hun har snappet lite av det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Olsson søstrene har vel for lengst forlatt det synkende skip (les Dubai)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...