Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun visner snart helt bort…. ☠️

IMG_1144.jpeg

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (3 timer siden):

Veldig veldig enig med deg , absolutt ikke en person jeg hadde giddet å fulgt med på. At hun liksom har studert statsvitenskap (mener å huske det var det) er for meg en gåte. For hun virker ikke helt i vater.

Nei det fatter ikke jeg heller. Hun greier jo ikke å snakke riktig en gang🙈 fremstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen nei😂

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
LastebilZara skrev (8 timer siden):

Fikser ikke alt snakket om den store kjærligheten, når det ikke er såååååå lenge siden siste drittsnakket om Voldemort. Nyttårsaften åpnet hun for drømmelivet med naboen, så blir hun bare "borte", og så fra en dag til en annen var den store kjærligheten brått funnet.
Dersom det stemmer at det er Jack, da syns jeg hun skuffer hennes elskede girlchatt, som for øvrig finansierer det drømmelivet hun lever. Det ER annerledes om det hadde vært en som ikke var vant til å leve i rampelyset med henne. 
Jeg mener ikke at følgerne har rett på å vite noe som helst, men at de kanskje "fortjener" det.

Hun "mistet" meg etter pausen på nyåret, og jeg var en som så mye av det hun la ut, nå hopper jeg over mesteparten og det er sjelden jeg orker å hoppe over lenger enn til midten på en måde 🙈

Hun var litt mer fengende de første dagene tilbake i Dubai, men det "gikk over"😜

Her setter du ord på det mange av oss føler. Det skjedde noe rundt nyttår. 

Jeg mener heller ikke at "vi" har rett til å få vite noe som helst om hva som skjedde med naboen, men på et vis syntes jeg at hun skylder følgerne sine en eller annen slags form for forklaring. Hun trenger ikke utlevere noen i det vide og det breie, men naboen har vært en så stor del av snappen hennes i flere år så det er faktisk bare rart at han plutselig er vekk. Det hadde holdt med at hun hadde sagt: Naboen ønsker ikke at jeg snakker om han her lenger og det vil jeg respektere, men han har det fint. Case closed.

Ang de 5 sek reklamene. En venninne har hatt dem lenge, jeg fikk dem først igår. Dette er det dummeste grepet snap noengang har tatt tror jeg...

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Sirah skrev (24 minutter siden):

Ang de 5 sek reklamene. En venninne har hatt dem lenge, jeg fikk dem først igår. Dette er det dummeste grepet snap noengang har tatt tror jeg...

Helt på trynet. Her skal man TVINGES til å se reklame.

Få gidder dette i lengden, og hopper nok av snappen med en gang en slik reklame kommer og ikke gidder å se videre der og da.

Bortsett fra Raadsquad da, de vil nok prøve sitt ytterste for å holde Isabel med penger så lenge som mulig.

Jeg lurer virkelig på hvor mange de egentlig er?

De er jo ikke hele seerbasen hennes på 387tusen, men facebookgruppen er jo på 36.000 folk, så kanskje et sted innenfor det tallet?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Skrevet

Alle burde teppebombe henne med: når skal du fortelle oss at det er Voldemort? Eneste ulempen er at hun tjener penger på det 😂

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sirah skrev (3 timer siden):

Her setter du ord på det mange av oss føler. Det skjedde noe rundt nyttår. 

Jeg mener heller ikke at "vi" har rett til å få vite noe som helst om hva som skjedde med naboen, men på et vis syntes jeg at hun skylder følgerne sine en eller annen slags form for forklaring. Hun trenger ikke utlevere noen i det vide og det breie, men naboen har vært en så stor del av snappen hennes i flere år så det er faktisk bare rart at han plutselig er vekk. Det hadde holdt med at hun hadde sagt: Naboen ønsker ikke at jeg snakker om han her lenger og det vil jeg respektere, men han har det fint. Case closed.

Når det gjelder naboen tror jeg det muligens kan skyldes at Isabel nå har kjæreste. Det kan være han har kuttet henne ut av den grunn og hun ikke ønsker å utlevere han. Det har nok vært en del følelser der.Han ble også avslørt på nyttårsaften og folk har resonnert seg frem til hvem han er. Så han er ikke lengre anonym.

Forøvrig forstår jeg ikke dette med at Isabell skylder noen, noe. Hvorfor? Det  er helt frivillig å følge Isabell og det er helt opp til henne å dele det hun ønske og holde det hun vil tilbake. Take it or leave it. Dette var ikke hintet til deg. Men til en del andre her inne, som til stadig mener Isabel skylder de noe. 

Endret av Bendie
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Når det gjelder naboen tror jeg det muligens kan skyldes at Isabel nå har kjæreste. Det kan være han har kuttet henne ut av den grunn og hun ikke ønsker å utlevere han. Det har nok vært en del følelser der.Han ble også avslørt på nyttårsaften og folk har resonnert seg frem til hvem han er. Så han er ikke lengre anonym.

Forøvrig forstår jeg ikke dette med at Isabell skylder noen, noe. Hvorfor? Det  er helt frivillig å følge Isabell og det er helt opp til henne å dele det hun ønske og holde det hun vil tilbake. Take it or leave it. Dette var ikke hintet til deg. Men til en del andre her inne, som til stadig mener Isabel skylder de noe. 

Isabel skylder ikke meg en dritt. Men at hun kan være ærlig og ikke så kynisk og manipulerende mot sine elskede bestevenninner på RS burde være det minste hun kan gjøre.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Få gidder dette i lengden, og hopper nok av snappen med en gang en slik reklame kommer og ikke gidder å se videre der og da.

Bortsett fra Raadsquad da, de vil nok prøve sitt ytterste for å holde Isabel med penger så lenge som mulig.

De er jo ikke hele seerbasen hennes på 387tusen, men facebookgruppen er jo på 36.000 folk, så kanskje et sted innenfor det tallet?

Nå tror jeg nok det er ganske mange avhenge i begge ender av skalaen. En ser jo her inne hvor mange, som hevder de ikke liker henne eller postene hennes. Men like fult følger alle rundt henne og vet det aller meste om IR til enhver tid og langt tilbake . Det er også de som tar screenshot, som en tar vare på som et slags bevis. Både hos henne og søskene. Noe som virker som en besettelse. Så der blir mange kontoer å følg, med reklamer. Om en skal fortsette den trenden….

Selv følger jeg Isabel og ingen av søskene eller vennene. Jeg klarer noen sekunders reklame. Men så ser jeg ikke alt hun poster eller har et behov for dette. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol 75 skrev (13 minutter siden):

Isabel skylder ikke meg en dritt. Men at hun kan være ærlig og ikke så kynisk og manipulerende mot sine elskede bestevenninner på RS burde være det minste hun kan gjøre.

Enig! Jeg driter i hvem hun dater eller hva som skjedde med nabo'n osv...men det er kynismen og alle løgnene som provoserer meg🙄 Alt skal utnyttes for å tjene penger!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Enig i det, men hvorfor sier hun da at hun deler alt bortsett fra det hun går til psykolog for? Hun kan jo bare si at hun ikke deler alt uten å konkretisere. Jeg mistenker at hun har lagd seg en strategi og reviderer ‘livet’ sitt slik at hun forsetter å være relevant. For uten snap har hun ikke mulighet til å leve dette livet hun så gjerne vil leve. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Enig. Nå veksler snappen mellom egenreklame og lange annonser, og lite handling/historier, så ikke så interessant.

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Nei jeg aner ikke hvor mange som er i den "harde kjernen".... Vil tro en del av de som er medlem der bare er med for å observere også?

Bendie skrev (4 timer siden):

Du har nok rett i det du nevner, men det føles på et vis som om en main karakter bare er vekk 😅 Litt som om Jens August bare en dag skulle vært vekk fra Hotel Cæsar - uten noen som helst forklaring. Han ble aldri nevnt igjen - som om han aldri hadde eksistert. Det er bare så rart. 

Nei hun skylder oss overhodet ingenting og hun må velge helt selv hva hun ønsker å dele. Men akkurat det med naboen hadde hun nok tjent på å avslutte på et vis. Det hadde ikke trengt å være rare greiene, bare sagt at han ikke ønsker å bli nevnt mer f.eks og ferdig med den saken.

Men det er nå min mening :) 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Bendie skrev (4 timer siden):

Tja, ikke skylder, men fasaden om at hun "alltid deler alt med elsklingene sine", stanger greit i veggen her 🤭🤭

• Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Sirah skrev (47 minutter siden):

Nei jeg aner ikke hvor mange som er i den "harde kjernen".... Vil tro en del av de som er medlem der bare er med for å observere også?

Du har nok rett i det du nevner, men det føles på et vis som om en main karakter bare er vekk 😅 Litt som om Jens August bare en dag skulle vært vekk fra Hotel Cæsar - uten noen som helst forklaring. Han ble aldri nevnt igjen - som om han aldri hadde eksistert. Det er bare så rart. 

Nei hun skylder oss overhodet ingenting og hun må velge helt selv hva hun ønsker å dele. Men akkurat det med naboen hadde hun nok tjent på å avslutte på et vis. Det hadde ikke trengt å være rare greiene, bare sagt at han ikke ønsker å bli nevnt mer f.eks og ferdig med den saken.

Men det er nå min mening :) 

For en sammenligning…. 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Jeg er ikke en hardbarka fan, samtidig er jeg med i Facebook gruppen og følger henne. Så tror ikke alle de 36000 eller 387000 er disse over the top fangirlsa som gaper når hun sier "gap opp" og støtter alt hun gjør. Av og til ser jeg snappen hennes. Kanskje litt hver dag hvis jeg har tid, men langt i fra alt. Ofte leser jeg bare her inne. Jeg kjøper ingenting fra ivory og er på mange punkt veldig skeptisk til hva IR gjør, men noe liker jeg. Usikker hvorfor jeg er i Facebook gruppa, men var nok mest nysgjerrig 😅🫣

Med tanke på at jeg er over alt, så er jeg nok kanskje blitt litt hekta av nysgjerrighet, men ikke en blodfan. Tror ikke det er så veldig mange som faktisk tror de er venninnen til Isabel og som gaper når hun spiser, gråter på hennes vegne eller har synkronisert syklus fordi de følger henne 😅 

• Nyttig 4
Skrevet
Jenzen skrev (22 minutter siden):

For en sammenligning…. 

Nå har den sammenligningen blitt brukt mange gangen i denne tråden, men det er kanskje du som ikke følger så godt med?

• Liker 1
Skrevet
Annig skrev (16 minutter siden):

Jeg er ikke en hardbarka fan, samtidig er jeg med i Facebook gruppen og følger henne. Så tror ikke alle de 36000 eller 387000 er disse over the top fangirlsa som gaper når hun sier "gap opp" og støtter alt hun gjør. Av og til ser jeg snappen hennes. Kanskje litt hver dag hvis jeg har tid, men langt i fra alt. Ofte leser jeg bare her inne. Jeg kjøper ingenting fra ivory og er på mange punkt veldig skeptisk til hva IR gjør, men noe liker jeg. Usikker hvorfor jeg er i Facebook gruppa, men var nok mest nysgjerrig 😅🫣

Med tanke på at jeg er over alt, så er jeg nok kanskje blitt litt hekta av nysgjerrighet, men ikke en blodfan. Tror ikke det er så veldig mange som faktisk tror de er venninnen til Isabel og som gaper når hun spiser, gråter på hennes vegne eller har synkronisert syklus fordi de følger henne 😅 

Enig, tror ikke det er så mange som gaper eller på ekte tror de er venninner. Men med rundt 400 k følgere vil det være noen som er ekstreme. Også i den grad at det vipper over til å bli usunt. Uansett hvilken ende av skalaen en er på. Og det kan være skremmende. Da det kan tippe over til stalking tendenser. 

Men om det er noen ensomme sjeler der ute, som tror Isabel er en ekte venninne og gaper med. Så ser jeg ikke noe galt i det. Så lenge de gir de glede. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det noen som vet hva den plassen heter i London som Isabel booket for noen år siden, det er gård-aktig plass, litt « the holiday» vibe.

Skrevet (endret)
Annig skrev (36 minutter siden):

Bendie skrev (11 minutter siden):

Enig, tror ikke det er så mange som gaper eller på ekte tror de er venninner. Men med rundt 400 k følgere vil det være noen som er ekstreme. Også i den grad at det vipper over til å bli usunt. Uansett hvilken ende av skalaen en er på. Og det kan være skremmende. Da det kan tippe over til stalking tendenser. 

Men om det er noen ensomme sjeler der ute, som tror Isabel er en ekte venninne og gaper med. Så ser jeg ikke noe galt i det. Så lenge de gir de glede. 

Det må være en betydelig del, husk at disse gjerne finansierer Shedhed, Sidra og Rami også - de to yngste skal jeg love deg ikke har en fanbase av yngre folk på samme alder som dem. De som finansierer disse er eldre damer som elsker «Shirog» og gjør alt de kan for at Isabel sin familie skal tjene penger. For at Sheded skal tjene 100.000 kr i mnd, så må det ganske mange av kulten til for å sørge for nok visninger etc. 

Jeg tror denne gjengen er betydelig mange flere enn man tror. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Når en har satt seg så lite inn i kjøp av eiendom til 47 mill, at en får tidenes overaskelse om at det har bodd noen der i ett år allerede😆 Hun har hele tiden sagt og trodd at det er et nybygg som ingen har bodd i. Tenk å kjøpe en så dyr eiendom og du har ikke satt deg litt inn i hva du har kjøpt en gang🙈 Skremmende!!

Endret av Trueout
  • Liker 16
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...