Trueout Skrevet i går, 16:58 #31041 Skrevet i går, 16:58 Om noen fortsatt skulle være i tvil om prisen...Så fikk hun nevnt den i dag og🙈🤡 2 4
-Missi- Skrevet i går, 17:04 #31042 Skrevet i går, 17:04 Tenk at vi lever i en sånn verden i 2026 hvor bloggere og influensere disse nye "jobbene" som handler om å selge bilder av seg selv gjør at folk kan tjene så sykt mye penger. Helt sykt. 5 14
Sirah Skrevet i går, 17:17 #31043 Skrevet i går, 17:17 Trueout skrev (18 minutter siden): Om noen fortsatt skulle være i tvil om prisen...Så fikk hun nevnt den i dag og🙈🤡 Enda godt så fikk vi avklart det 😀 4
Daniella2026 Skrevet i går, 17:30 #31044 Skrevet i går, 17:30 Skjønner ikke at folk orker eller gidder å se på slikt liv. Bevist gir jeg aldri klikk eller kjøper varer fra slike. Skjer det noe veldig med disse folka . Vil det komme i se og hør. 5 3
Sol 75 Skrevet i går, 17:41 #31045 Skrevet i går, 17:41 Trueout skrev (5 timer siden): Ja det er faktisk direkte provoserende at noen kan leve av å subbe rundt i nattkjole og å ligge i senga hele dagen, sånn som Shehed🙄 Hadde det ikke vært for Isabel, hadde hun jo aldri i verden fått den snapstjerna noen gang i sitt liv.. Enig med deg i det! Shehed hadde aldri fått snapstjerne om ikke det hadde vært for RS og Isabel. Har blokkert både henne og Sidra. 1 8
Maia92 Skrevet i går, 18:16 #31046 Skrevet i går, 18:16 Absolutt at hun har jobbet hardt med ivorie og nude, og flere programmer, instagram/youtube, men tørr å påstå at 40 mil som hun har brukt på villaen er pga snap, så jeg er absolutt ikke enig i det hun skriver 👇🏻. 1 1 3
Classy Skrevet i går, 18:21 #31047 Skrevet i går, 18:21 Dyre ekskrementer inne på soverommet til dronninga 👀🙈🙈 4
Hatsumomo Skrevet i går, 18:32 #31048 Skrevet i går, 18:32 Classy skrev (11 minutter siden): Dyre ekskrementer inne på soverommet til dronninga 👀🙈🙈 haha, HVA er det med husly i Dubai? Det er enten maur, kakerlakker, råte/mugg, vann som faller ned gjennom taket, flom eller rene dyrevandringen? 6 1 7
Classy Skrevet i går, 18:32 #31049 Skrevet i går, 18:32 Det er også en reel vannlekkasje fra stormen inne på ett av soverommene. Jeg tror det er der IR planlegger å ha kontoret sitt..🙈🙈 Ett vindu/dør er åpent og går ikke å stenge igjen.. 2
Classy Skrevet i går, 18:34 #31050 Skrevet i går, 18:34 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): haha, HVA er det med husly i Dubai? Det er enten maur, kakerlakker, råte/mugg, vann som faller ned gjennom taket, flom eller rene dyrevandringen? Fine flotte Dubai det der asså 🤩🤩 Not 🙈🙈🙈 6 5
Hatsumomo Skrevet i går, 18:35 #31051 Skrevet i går, 18:35 Godt hun har pengene til å få fikset det ihvertfall 🙈 1
Aristokrat1 Skrevet i går, 18:38 #31052 Skrevet i går, 18:38 Hvordan er det mulig å overlevere noe sånt ?! Jeg hadde tilta og krevd at selger hadde betalt alt av rep og utvask og pestkontroll og faens oldemor. De leker jo eiendom i det landet der. 9 6
Classy Skrevet i går, 18:43 #31053 Skrevet i går, 18:43 Aristokrat1 skrev (1 minutt siden): Hvordan er det mulig å overlevere noe sånt ?! Jeg hadde tilta og krevd at selger hadde betalt alt av rep og utvask og pestkontroll og faens oldemor. De leker jo eiendom i det landet der. Dette er rett og slett krise… 🫣🤯 2
Hatsumomo Skrevet i går, 18:43 #31054 Skrevet i går, 18:43 Aristokrat1 skrev (5 minutter siden): Hvordan er det mulig å overlevere noe sånt ?! Jeg hadde tilta og krevd at selger hadde betalt alt av rep og utvask og pestkontroll og faens oldemor. De leker jo eiendom i det landet der. Det er jo tydeligvis en katt eller hund som lager den type bæsjen der? Med mindre det går under pestkontroll da? 1
Classy Skrevet i går, 18:45 #31055 Skrevet i går, 18:45 (endret) Dette huset er en krise!! Det faller jo fra hverandre…. 👀👀👀🤯🙈 Dette er ett annet soverom i andre etasje som tyder på vannlekkasje fra taket så malingen har begynt å løsne!🙈🤯 Endret 23 timer siden av Classy 5
Alauda Skrevet i går, 18:46 #31056 Skrevet i går, 18:46 (endret) Aristokrat1 skrev (9 minutter siden): Hvordan er det mulig å overlevere noe sånt ?! Jeg hadde tilta og krevd at selger hadde betalt alt av rep og utvask og pestkontroll og faens oldemor. De leker jo eiendom i det landet der. Veldig rart at de ikke har en befaring og signering ved overlevering, som i Norge. En ting er jo reparasjon av disse akutte skadene, det er jo tydelig at kvaliteten på huset er dårlig og at hun må regne med lignende skader ved neste storm. Endret i går, 18:49 av Alauda 5 4
Tippsi Skrevet i går, 18:48 #31057 Skrevet i går, 18:48 Blir sikkert en kvikk fix, å hun tror alt er supert.. helt til muggen kommer🙈 2 4
Trueout Skrevet 23 timer siden #31058 Skrevet 23 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Enda godt så fikk vi avklart det 😀 🤣🤣🤣 1
Tippsi Skrevet 23 timer siden #31059 Skrevet 23 timer siden Et hus( les villa😅) som ikke tåler en rengnskur...kan jo bli spennende🙈 6 9
Trueout Skrevet 23 timer siden #31060 Skrevet 23 timer siden Aristokrat1 skrev (13 minutter siden): Hvordan er det mulig å overlevere noe sånt ?! Jeg hadde tilta og krevd at selger hadde betalt alt av rep og utvask og pestkontroll og faens oldemor. De leker jo eiendom i det landet der. Ja flott skal det være utad🙈 Tenk om noen hadde levert fra seg noe sånt i Norge😆 Tydligvis ikke så nøye på det i Dubai! Skulle trodd at i den prisklassen der, at det ikke var vannlekasje, hundebæsj på gulvet og generelt sett kjempemøkkete både uteområdet og inne🙄 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå